Taggescript

Status
Stengt for ytterligere svar.

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
For alle spilleres skyld; få dette scriptet godkjent og til å fungere på .no. så fort som mulig :).
Det gjør alt så mye lettere.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
La nå guttungen få litt fred så fikser han scriptet og alle blir happy. Dess mer mass, dess mindre jobbing blir det på han. Give him some room ;)
 

DeletedUser

Guest
kan teste den jeg.. den blir sikkert bra på den engelske serveren hvor jeg spiller, om jeg får noen innkommende.
men spiller dual på v1, kan jo prøve den der også.
 

DeletedUser

Guest
scriptet har blitt prøvd ut på både .net og .no verdner, det funker på .net, men m oversettes for å funke på noen norske verdner.

egentlig sa jeg vel ca. det samme i førsteposten :0
 

DeletedUser

Guest
Fungerte ikke. Skulle gjerne hatt den. håper noen fremdeles gidder arbeide på den.
 

DeletedUser

Guest
Er forelo/pig paa ferie, men skal pro/ve meg paa den naar jeg kommer hjem

EDIT
oversatt fra sparsk (spansknorsk) til norsk

Er foreløpig på ferie, men skal prøve meg på den når jeg kommer hjem

mobb mobb

-Mr G&W
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
BUMP.

Mener trådstarter har gitt fra seg informasjon om hva som trengs å gjøre så det skulle være enkelt å få fikset dette scriptet.
 

DeletedUser

Guest
BUMP.

Mener trådstarter har gitt fra seg informasjon om hva som trengs å gjøre så det skulle være enkelt å få fikset dette scriptet.


Jeg har prøvd meg på dette scriptet flere ganger, og har også tatt kontakt med fluffy for å få hjelp. Det viste seg at det var slik at klokkeslettet er vist ved en annen format her på .no.com enn på .net. Og det var nettopp derfor jeg hadde problemer med dette. Prøvde å ta kontakt med noen script skrivere som har litt mer peiling enn meg, men trur at både jeg og folka jeg kontakta helt har glemt dette. Skal prøve å gjenoppta kontakten med fluffy og prøve å få dette scriptet fikset. Men foreløpig så har jeg masse av andre scripts å fikse, med tanke på at updaten ødela de fleste scriptsa :(
 

DeletedUser

Guest
Bump..?

Der ble bråstopp i tråden :rolleyes:
men lurte på skulle det bli noe av dette scriptet? :)
 

PABben

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
23
Scriptet må skrives om for å fungere på .no etter hva jeg forstår. Da det allerede finnes et tagge-script som fungerer vil ikke dette bli prioritert høyt fra vår side, men alle andre er velkommen til å hjelpe :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Såå, jeg antar at dette scriptet fortsatt ikke funker på norske verdener nei. Noen som har fått det oversatt?
 

DeletedUser

Guest
Såå, jeg antar at dette scriptet fortsatt ikke funker på norske verdener nei. Noen som har fått det oversatt?

Ingen tagge script fungerer på noen servere med mindre man huker av boksen på instillinger angrep kan skjules. huker man den av vil tagge scriptet fungere


Dette skjedde etter forrige oppdatering
 

DeletedUser

Guest
Et fungerende tagge script et lagt inn i boklisten.. Så denne samtalen låses!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp