Takk for meg

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Sikkert gammelt nytt for noen, men jeg ville ikke skrive noe her før jeg var sikkert på at jeg ville klare å holde meg unna. Nå har jeg ikke spilt siden nyttår, og har ingen tro på at jeg noen gang kommer tilbake heller. Når man har holdt på med noe så mange år som jeg faktisk har spilt dette spillet, så er det vel greit å legge ut et lite avskjedsbrev til gamle venner og fiender.

Har hatt det mye morro opp gjennom på TW, men etter hvert føler man i grunn at utfordringene begynner å bli færre og at man innser hvor mye tid man bruker på et spill som dette. Jeg liker ikke å gjøre noe halvveis, men det har jeg i grunn gjort på TW det siste året, mye av tiden, og da går det ikke så bra som man egentlig ønsker.

Vil nok alltid huske mange av samtalene, taktikkpraten, festene og ikke minst krigingen de siste fire årene. Har fått mange gode venner her, og noen vil jeg nok holde god kontakt med nå i tiden fremover også, selv om jeg og flere av disse har eller planlegger å slutte. Jeg har vært i mange fantastiske stammer opp gjennom, men vil nok spesielt huske V2, V5, V9 og V12. Da spesielt V2 og V5 med Rome/NB-gjengen. :)

Så da er dere kvitt meg. Noen vil vel synes det er synd, mens andre ikke :)LOL:).

Takk for alt, og stå på videre, alle sammen!
 

DeletedUser

Guest
Vi får se hvor lenge det tar før jeg følger i dine fotspor, G.
Ses plutselig, gamle ørn :)

-R
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Vet vi ikke alltid har hatt en så god tone (mildt sagt :gjeip:) , men kommer til å savne deg uansett. Du er liksom en som alltid har hevdet deg, uansett verden og stamme.

Kjenner jeg deg rett, kommer du nok tilbake en gang, men til da: Lykke til i livet :)
 

DeletedUser

Guest
lykke til videre, har vært fiende av deg (v5)og stammefrende (v11) men aldri fått snakket noe særlig med deg utenom da du har gitt deg på begge verdenene ;) forhåpentligvis e v11 snart ferdig og eg kan gjøre som deg og legge tw på hylla. good luck in the real life m8
 

DeletedUser

Guest
Preikast :) Håper du er innom skype fra tid til annen.

Har også et håp om å følge etter ganske snart.
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Hade bra, hukser godt da jeg kriget mot kjetil1 på v5, du satt kv å snipet togene mine:Redface:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Nå var jeg aldri i -RE- mens du var her, men det får være det samme.
Det er viktig å prioritere IRL, og jeg respekterer valget ditt.

Vi skal i alle fall gjøre vårt beste for å vinne denne verdenen, for oss, og deg.
Lykke til videre, Villa.
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Jaja... holdt deg igjen så lenge jeg kunne. Kjempe leit at min beste samarbeidspartner og medsammensvorne slutter men følger nok etter om ikkje sånn alt for lenge.
Du får ha lykke til videre med IRL =)

Btw..kommer snart på besøk ^^,
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Hade G. Har vært hyggelig å spille med deg på v11 og på .net,
Har planer om å følge etter jeg også, men ikke helt enda ;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jaja... holdt deg igjen så lenge jeg kunne. Kjempe leit at min beste samarbeidspartner og medsammensvorne slutter men følger nok etter om ikkje sånn alt for lenge.
Du får ha lykke til videre med IRL =)
Takk ^^ Ja, er ikke lett å holde på noen som er dritlei. Du får se å slutte snart selv :tunge:

Btw..kommer snart på besøk ^^,
Det er bra! ;)
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Bahhh,skjer vel det samme med både Cleo og Villa,blir vel borte en stund.For deretter komme tilbake.Klarte holde meg ett år,så skulle jeg bare inn å kikke litt.Dermed var det gjort.Kos dere så lenge dere klarer uten TW,og velkommen åter:)))
 
Topp