Takk for meg

DeletedUser

Guest
At ein speler er dårleg på ein verden betyr ikkje at han er god på ein anna. Det blir sam å ikkje sjekke twstatsen til ein speler på ein anna verden før man rekrutterar han. Å si at det ikkje hadde relevans var litt drøyt, no som eg ser kva du meinte, men det blir feil å stille det på den måten.
 

Legend of masters

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
At ein speler er dårleg på ein verden betyr ikkje at han er god på ein anna. Det blir sam å ikkje sjekke twstatsen til ein speler på ein anna verden før man rekrutterar han. Å si at det ikkje hadde relevans var litt drøyt, no som eg ser kva du meinte, men det blir feil å stille det på den måten.

Man kan være god på en server og dårlig på en annen jo. :)
Dette har mye med om det er i starten eller langt ute i spillet, størrelse på accounten og størrselsen på de du spiller mot osv. You name it.
 

DeletedUser

Guest
Man kan være god på en server og dårlig på en annen jo. :)
Dette har mye med om det er i starten eller langt ute i spillet, størrelse på accounten og størrselsen på de du spiller mot osv. You name it.

Det er ikkje akkurat situasjonen Nofjon er i då.
 

DeletedUser

Guest
Eg veit ikkje kor du fikk underdog-greia inn her i det heile tatt, eg.
 

DeletedUser

Guest
Eg har heilt gløymd bort deg, desverre. :(

Nofjon1, du var ein flotte type. Du i lag med andre leiarar forsøkte å spre om dykk med kjærleik, samle i hop spelare i staden for å splitta dem. ;)

Måtte du returnere te V5 og spr din kjærleik der og. Eg blir skuffa om eg ikkje får litt kjærleik fra deg på V5. :eek:

Til deg Nofjon1:
Hug.gif
 

DeletedUser

Guest
Ser ikke ut som at du veit hva du prater om nofjon :p

Så du sier at jeg ikke vet at jeg skal inn i en underdog i V5? hehe..

Hva får deg og cloyster til å være så sikre på det? Sitter dere to som besserwizzere i forhold til hva slags pre-made stammer som skal inn der? Neppe. Derfor: Hold dere til ting dere kan og ikke snakk svada om ting dere overhode ikke har peiling på.

Hvis Clouster fortsatt tror jeg skal inn i den stammen han skal være med i så er det positivt galt. Han skal jeg nemlig kjapt ta ut av spill. På tide at storsnuten får bevise sine skillz annet enn å bare hyle ;)

Ayreon:
Seff... Masse kosing i V5. ;)
 

DeletedUser

Guest
Så du sier at jeg ikke vet at jeg skal inn i en underdog i V5? hehe..

Hva får deg og cloyster til å være så sikre på det? Sitter dere to som besserwizzere i forhold til hva slags pre-made stammer som skal inn der? Neppe. Derfor: Hold dere til ting dere kan og ikke snakk svada om ting dere overhode ikke har peiling på.

Hvis Clouster fortsatt tror jeg skal inn i den stammen han skal være med i så er det positivt galt. Han skal jeg nemlig kjapt ta ut av spill. På tide at storsnuten får bevise sine skillz annet enn å bare hyle ;)

Ayreon:
Seff... Masse kosing i V5. ;)

Hahaha, det var fordi inga av dei andre meldemmane ville ha deg med, så du og RV blei sparka ut. Ja, det er heilt seriøst, me skulle i utgangspunktet vere i same stamme.
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, det var fordi inga av dei andre meldemmane ville ha deg med, så du og RV blei sparka ut. Ja, det er heilt seriøst, me skulle i utgangspunktet vere i same stamme.

Korrekt.. Nå skal vi ta dere i steden ;) Et godt valg, men det skaper da spenning. ;)
Zara var jo redd for personalkonflikter... LOL.. Han fikk en krig i steden for personalkonflikt. Herved varslet :)
 
Sist redigert av en moderator:

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Noffe: Sålangt har jeg vært med deg igjennom 3 verdener.
Bare en gang har jeg vært ute for personal-konflikter i de stammene.
Og da var det meg og xxx som hadde de problemene ;)
Aldri sett at du (og RV) er en av dem som ikke kommer overens med de aller fleste :)
Så DET er noe jeg ikke er redd for i de stammene du er i :)
 

DeletedUser

Guest
Er jo bare tull seff, men er nå ganske fornøyd med å ikke få være med i hylekoret.
Når vi ser medl.listen, så tipper jeg de får mer enn nok å stri med uten oss.
Vi skal nå uansett se hva de er laget av ;) Flere pre-made på gang. ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Er verken i tvil eller redd for det, det bare gleder meg å høre. Ny verden, nye muligheter. ;)
 
Topp