Takk for meg

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
At vi dukker opp i v5 hersker det ingen tvil om, men i hvilken form vites ikke pr idag. Det må diskuteres med resten av Barbarafamilien. :eek:
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Sant det. Kommer du også?

Får nok logga meg på V5 ja, om det bli mer enn en gang vet jeg ikke ennå. ;) Men regner desverre med at jeg må ty til langt mer enn 1 innlogging. :eek:

RV: Hvilken form? Hmm, er vel ikke så mange former man kan være? Og nei, jeg er ikke blitt en middelaldrende babe ennå, desverre. :p
 

DeletedUser

Guest
Haha, din skøyer. Passe på så du får nok omtale på forumet for V5 og da med andre ord? :p
 

DeletedUser

Guest
"Det e flott det. Det e jo slikt som....... ungdommen lika." ;)

Nei, men så koselig. Så får vi en flott og stor V5. Innholdsrik i det minste da, får vi håpe. Får vel håpe at offentlig forum og blir flittig brukt. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja, de unge elsker jo oss :D

Ellers tror jeg V5 faktisk kan bli meget bra. Tipper det blir masse underdog stammer faktisk. I det minste i begynnelsen ;)
 

DeletedUser

Guest
Hahaha, det var fordi inga av dei andre meldemmane ville ha deg med, så du og RV blei sparka ut. Ja, det er heilt seriøst, me skulle i utgangspunktet vere i same stamme.

Bullshit holdes kun på skypechatten.

Lykke til på v5 Noffe, dere kommer til å trengre det om dere skal i krig med oss;):D
 

DeletedUser

Guest
Bullshit holdes kun på skypechatten.

Godt det er noen som bruker hodet i stammen. Husk at den ikke er bedre enn det svakeste leddet ;)

Lykke til på v5 Noffe, dere kommer til å trengre det om dere skal i krig med oss;):D

Takk det samme. ;) Tror ingen bør undervurderes.

Krig? Tja. Kommer vel faktisk ann på diplomatene egentlig, men du har et par i din stamme jeg faktisk skal ta å sjekke nivået på, les fjerne. (Har alt røpet den ene) Tipper da at det betyr krig ;)
 

DeletedUser

Guest
Yes darling. I will. :cool:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Hehe, er vel litt vanskelig å si hvordan ting går før man ser medlemslister og selv da kommer det jo an på alt mulig rart. Men vi eier dere og alle andre uansett. Samtidig :cool::cool::cool:
 

DeletedUser

Guest
Seff. :D
Artig innledning til en ny verden faktisk. Vi gleder oss :)
Medlemslistene behøver jo egentlig ikke å fortelle dere noe da. ;)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
La Nofjon1 kose seg med sine egne metoder.
I hans verden funker de, og funker de for han, hva vil du at han skal gjøre? Merge seg til topps kan han gjøre så mye han vil. Who cares?
Syns han det er morsomt, og har med seg folk i tillegg som synes det er morsomt er det bare å slå til. Så får de som ikke synes det er morsomt bare holde kjeft og vise hva de mener IG.
Om han så vil merge hvis han spiller v5, la han gjøre det. Send adelsmenn på han om det er så ille.
Men å si det samme, gjentatte ganger, blir man lei.
Tror mange folk driter i "buhu, nofjon merger" påstandene skal i det minste ha argumenter som er fornuftige istedenfor grunnløse ord som ikke kan kalles en dritt.
 

DeletedUser

Guest
Word, men de tør ikke sende skjønner du, og de som prøver mister jo alt ;)
 

DeletedUser

Guest
1, har du passord til kontoen på V4 ennå?

Om så, så kan jeg sende en adelsmann på besøk, dersom du stiller med mat og drikke ved ankomst. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja, men den er så godt beskyttet ser du, så spar de til noe annet. :)

Fint om den siste spares btw. så jeg får skravlet litt ;)
 

DeletedUser

Guest
Snakker jo om å sende han i støtte da, doh. Er jo det som er besøk, spessielt om man spør først. ;)
 

DeletedUser

Guest
Vennlige besøk er jo alltid flott ;) Kaffe og snaps skal han få :D
 

DeletedUser

Guest
Er litt langt for adelsmennene mine, de har ikke fått seg god nok kondisjon ennå, desverre. :(

Men 1 spydmann eller 2 kan vel og være hyggelig? :eek:
 
Topp