Tenk om...over 25 år. ELDRE

DeletedUser

Guest
Tenk om det var en stamme med medlemmer over 25 år..og helst også flere voksne i 30-50 års aldern ? Ja det finns mange sånne spillere men de er spredd....

jeg starter en ny stamme ELDRE heter den.
 

DeletedUser

Guest
I grunnen et ganske genialt opplegg... yngre spillere (som meg selv) er ofte ganske useriøse.
Og så har vi jo de som er enda yngre og tja... f. eks. ikke kan skrive skikkelig. Slike er litt plagsomme å spille med... :p

Lykke til med stammen, kunne vurdert å joine om jeg var i riktig aldersgruppe.
 

invincebul

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Genialt opplegg helt til folk begynner å få unger.. da går dere på smell etter smell :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg syns ikke at det høres så genialt ut. Det finnes utrolig mange erfarne og seriøse spillere under 25 år. Du kommer til å gå glipp av en masse gode medlenmer for noe så tåpelig som en alder. Jeg er selv 17 år og er en veldig erfaren og seriøs spiller.

Fylte 17 i går faktisk.
 

DeletedUser

Guest
Jauda... men de over 25 år er mye mer moden. Derfor... ;)

btw... gratulerer Banewolf.
 

DeletedUser

Guest
Joda, du har jo i grunnen rett der. Mange fornuftige og seriøse spillere som er mye yngre.
 

DeletedUser

Guest
Joda, du har jo i grunnen rett der. Mange fornuftige og seriøse spillere som er mye yngre.

Jeg har opplevd 11 åringer som er mer seriøse enn 30 åringer, så det er egentlig ikke en så stor forskjell. Faktisk så liker jeg litt yngre spillere så lenge de kan oppføre seg.
 

DeletedUser

Guest
Å jasså ja? :D

I SFF var vi jo 30 ish hele gjengen i ledelsen, og mer useriøst forum skal du lete lenge etter :)

Hehe.. for seriøst er ikke gøy engang.. Du har det ikke mer moro enn dun lager det selv.. :p eller noe sånt :cool:
 

DeletedUser

Guest
Jeg har opplevd 11 åringer som er mer seriøse enn 30 åringer, så det er egentlig ikke en så stor forskjell. Faktisk så liker jeg litt yngre spillere så lenge de kan oppføre seg.

Så lenge de kan greit med norsk og engelsk, og de ikke oppfører seg helt dumt og får helt klikk hvis noen angriper dem elns så er de greie.
Dessverre ganske få som er sånn... :p
 

DeletedUser

Guest
Tenk om det var en stamme med medlemmer over 25 år..og helst også flere voksne i 30-50 års aldern ? Ja det finns mange sånne spillere men de er spredd....

jeg starter en ny stamme ELDRE heter den.

jeg var me i en stamme för 30+ på .se för ett år sedan :p
og jeg er 16 :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Tenk om det var en stamme med medlemmer over 25 år..og helst også flere voksne i 30-50 års aldern ? Ja det finns mange sånne spillere men de er spredd....

jeg starter en ny stamme ELDRE heter den.

Hehe, vi to er ikke så ulike egentlig. Kanskje det nettopp har med alder å gjøre?

Jeg er også ferdig med den tiden hvor "de unge" (18 og yngre) spammet stammeforum, og man måtte bedrive opplæring og gjenta samme info om og om igjen, fordi de knapt er i stand til å LESE/LÆRE viktig informasjon om retningslinjer som er beskrevet i EN ENKEL KLISTRET POST øverst for hvert forum...jesus...

BERSERK er mitt eksperiment, et norsk navn for de gode gamle berserkene, og skal rekruttere først når vi ser an utviklingen for hvem som skiller seg ut som oppegående over tid, da min erfaring er at alder alene ikke er godt nok da det er for lite spilletid for mange av dem :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg er også ferdig med den tiden hvor "de unge" (18 og yngre) spammet stammeforum, og man måtte bedrive opplæring og gjenta samme info om og om igjen, fordi de knapt er i stand til å LESE/LÆRE viktig informasjon om retningslinjer som er beskrevet i EN ENKEL KLISTRET POST øverst for hvert forum...jesus...

Det har mer med at du hang med idioter enn alderen dems. Jeg har aldri hatt lignende problemer med folk jeg har rekruttert, ikke engang trettenåringer.
 

DeletedUser

Guest
he he...klager ?

Trodde nesten flere skulle klage på dette med alders begrenset stamme jeg !
..da det er SÅ mange som er i aldersgruppen 13-18 år her
-men greit det. Alle får mene hva de vil..

Ellers så mener JEG at det viser seg ganske ofte at akkurat de som mener de er voksne for aldern osv
eller mener det om andre i aldern 15 -20 ofte faktiskt har feil, og egentlig ikke ser helheten.
Det ER forskjell på voksne og barn/ungdommer,.
...og ja, jeg foretrekker folk som er voksne da jeg har lagt ned sååå mye energi og tid i ledelsen
i LAW i V2 på o rydde opp og löse problem etter barn, ungdommer og halv-voksne medlemmer.
Og et mas om å bli med i ledelsen bare for å bli med i ledelsen osv osv..
Regner med å slippe mye av det nå i ELDRE

Selvsagt kanskje noen kan lure seg med i stammen med å si de er eldre enn de er,
men de kommer til å bli avslört. Så lag ikke noe sport av det, for det er BARNSLIG !! he he..
 

DeletedUser

Guest
Hva om det er en som er 30 år da, og oppfører seg som en 15 åring? :confused:
 

DeletedUser

Guest
"Og et mas om å bli med i ledelsen bare for å bli med i ledelsen osv osv.."

Aldri hatt noe problemer med det i de stammene jeg har ledet, med aldersgruppe 13-40+.

Prøv heller å rekruttere folk som ikke oppfører seg som bavianer, så slipper du dette alderskjøret.
 
Topp