Tenk om...over 25 år. ELDRE

DeletedUser

Guest
jobbet med dette...

http://no3.tribalwars.no/user_image.php?image_id=304

user_image.php


Fineste stammebilde jeg har sett her ihvertfall---ikke en viking, flammer, dyr eller sverd som 90% av de andre har. OM de nå har kostet på seg bilde da....
 

DeletedUser

Guest
Hva med Stoltenberg da? Han har jo sånn facebookgreie, du kan jo spørre han på "wall"en hans? :)
 

DeletedUser

Guest
Tenk om det var en stamme med medlemmer over 25 år..og helst også flere voksne i 30-50 års aldern ? Ja det finns mange sånne spillere men de er spredd....

jeg starter en ny stamme ELDRE heter den.

Mange eldre i vår stamme :) Tror de aller fleste er over 20 faktisk
 

Vegarado

Banned
Reaksjonspoeng
2
Edvard, RIP OFF av vår stamme. bare 18 åringer +,og mer usaklig, pærvæsjt forum skal en lete lenge etter!
 

Jean luke picard

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Håper det ordner seg med rekrutering av de eldre til stammeprosjektet ditt Herr Grieg. Får jeg tilføye at den skriftlige norsken din er god til svensk lærd å være:)
 

DeletedUser

Guest
50 %

jeg er da 50/50 norsk/svensk...så skriver like dårlig både Norsk og svensk.

Vil ellers takke for alle private meldinger jeg har fått fra spillere som berømmer stammen og tanken med å bare bestå av voksne folk.
Vil også si at det selvsagt er flere stammer der ute som har nesten samme tanker...men kanksje ikke har gått så langt som til å ha et navn som viser dette.
 

lordmacenis

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Edvard, RIP OFF av vår stamme. bare 18 åringer +,og mer usaklig, pærvæsjt forum skal en lete lenge etter!

Spiller du fortsatt Vegardo?:p

I prinsippet en god ide, men må ikke glemme at det er en hel horde med aggressive talentfulle 16-24åringer som kansje har mer og gi enn de som er eldre;)
 

DeletedUser

Guest
18 år

ja..men vi misser da ikke alle dem..har 18 årsgrense.
Selv om aldern på medlemmer nå er etter hva jeg husker : 25-25-26-30-37-40-45-50-50

Så alle som kjenner at de vil inn i gjengen send en melding !!!!
 

DeletedUser

Guest
Helmet

Nå bytter vi litt profil og går bort i fra navnet ELDRE....selv om vi ikke slutter å tenke på hvem som skal med i stammen når det gjelder alder/erfaring...men en og annen under 18 KAN få bli med....
Vi heter nå HELMET etter en liten merge, og mulig mere er på gang....
 

DeletedUser

Guest
Ikke så dumt. Ordet ELDRE forbindes gjerne med PENSJONISTER, og ikke voksne som du var på leting etter :)

Helmet? Hva skjedde så med de norske navn du reklamerte med?
 
Sist redigert av en moderator:
Topp