Tenk om...over 25 år. ELDRE

DeletedUser

Guest
Det finnes aktive og flinke tw spillere helt ned i 13-14 årsalderen etter det jeg har sett, det er jo bare å kicke de du er lei av? Jeg har også sett ræva dårlige spillere som er totalt udugelige opp i 30 års alderen. Og har du øvre aldersgrense på 50 eller?

Sorry, men jeg tror stammen din failer...
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Jauda... men de over 25 år er mye mer moden. Derfor... ;)

btw... gratulerer Banewolf.

Det er ikke sant. Finnes utrolig mange unge spillere som kaster 25 + på hodet og rævva ut av TW, så det skal du ikke si med sikkerhet.
 

DeletedUser

Guest
ja..-kan bli vanskelig -men som sagt mange 13-15 åringer tror VELDIG mye mer om seg selv enn de kan leve opp til. ser det hele tiden, og grovt regnet kan jeg gjette at 1 av 30 er noe å ha i mine øyne når det gjelder dette spillet. Og jeg velger bort dem..ja det gjør jeg !


Og Tore Hund og Berserkerne tror jeg på..må vel ha en allianse der !
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
ja..-kan bli vanskelig -men som sagt mange 13-15 åringer tror VELDIG mye mer om seg selv enn de kan leve opp til. ser det hele tiden, og grovt regnet kan jeg gjette at 1 av 30 er noe å ha i mine øyne når det gjelder dette spillet. Og jeg velger bort dem..ja det gjør jeg !


Og Tore Hund og Berserkerne tror jeg på..må vel ha en allianse der !

Det virker her som om du tror veldig mye om deg selv også.
 

DeletedUser

Guest
tror,,,

nei -tror og tror, hvorfor tror du det ? men ja jeg tror jo på meg selv da jeg VET hva jeg kan og hvor bra jeg er, men samtidlig enkel å ha med å gjöre og flink og snill -og voksen.
 

DeletedUser

Guest
Ja anyway...

Ja anyway så ser jeg at folk söker medlemmer i forumet så da gjör jo ELDRE det også da...sök om dere er voksne nok.:p
 

DeletedUser

Guest
nei -tror og tror, hvorfor tror du det ? men ja jeg tror jo på meg selv da jeg VET hva jeg kan og hvor bra jeg er, men samtidlig enkel å ha med å gjöre og flink og snill -og voksen.

Nettopp. Her viser du jo bare frem hva jeg mente eller var det bare et resultat av dårlige formuleringer at jeg fikk et slikt inntrykk?
 

DeletedUser

Guest
nakenhet og alkohol

Ny info :

Vi har 18 års grense da vi diskuterer voksne saker i forumet
-bl.a. nakenhet og alkohol !


Så foretrukket alder er 25-55 år ,men godtagbar alder er også 18-24 år..
 

DeletedUser

Guest
Sto 60 tidligere på profilen, kom det en 60åring og spammet eller?:confused:
Eller vil du ikke at de skal delta på nakenheten? :)
 

DeletedUser

Guest
Ja...

Ja..jeg kom å tenke på Kong Harald og han er jo "i 60 års aldern" og han virker litt treig så jeg ville stoppe ham da jeg mener å ha sett ham luske omkring i V3 og søke stamme....ham og noen andre. Så det får da være grenser for hvor gamle de eldste skal være.hmmm ;)

-men skikkelig dårlig med folk som ikke skriver noe på sin profil. Ofte ER akkurat det et typisk tegn på ung alder. Jeg sitter og sjekker litt på kartet men nesten ingen som skriver noe..treiginger.
 

DeletedUser

Guest
et annet, gjerne større tegn på ung alder er når det står masse dritt der i stedet... ;)
 

DeletedUser

Guest
Ja..jeg kom å tenke på Kong Harald og han er jo "i 60 års aldern" og han virker litt treig så jeg ville stoppe ham da jeg mener å ha sett ham luske omkring i V3 og søke stamme....ham og noen andre. Så det får da være grenser for hvor gamle de eldste skal være.hmmm ;)

-men skikkelig dårlig med folk som ikke skriver noe på sin profil. Ofte ER akkurat det et typisk tegn på ung alder. Jeg sitter og sjekker litt på kartet men nesten ingen som skriver noe..treiginger.

Kong Harald er tøff, han tar jo toget. Å ta tog er helt konge, det! Tøft som toget. Nei, jeg tror du bare er en av de der fjortisene som misliker kongehuset kun fordi de ble født inn i det.
 

DeletedUser

Guest
ja harald

Ja Harald hadde kanskje fått bli med han når jeg tenker meg om..og det står jo ikke på vår stammeprofil at 60 er for gammelt egentlig, bare at perfekt alder er 25-55...he he, men hvor mange 60 åringer finner vi her ?
50 åringer kjenner jeg noen så det er ikke så uvanlig -men klart i prosent er det få.

Og ja. klart det er de som også skriver masse "morsomme" ting klistret fra internett som ofte er fjortiser også ja. Vi voksne bruker vel mest skrive sånn akkurat passe og "precis lagom" morsomt på profilen. ja sånn er det !
 
Topp