The Last Fight of Sharpy1 <3

Status
Stengt for ytterligere svar.

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sharpy1 skrev:
Ettersom den forrige topic'n ble slettet førr jeg fikk postet stats om min lille feide over Trust og andre stammer som har prøvd seg før jeg sluttet laget jeg en ny tråd.

Statestikken før noen andre tok over:

Side 1:
Tribes: Trust
Players:

Side 2:
Tribes:
Players: Sharpy1

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 12
Side 2: 82
Forskjell: 70

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 3
Forskjell: 3

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 58,004
Side 2: 671,881
Forskjell: 613,877

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 29,247
Forskjell: 29,247

image.php



http://no.twstats.com/image.php?type=playerssgraph&graph=odd&id=3682&s=no3


Fått til sammen 2mill ODD av SR og Trust. Og de greier så vidt og adle meg.

HZ, TDH og Rebels Kæææææser dokk!

Jeg Kæser V3!:D




Kontoen ble gidd bort igårkveld for dem som lurer xD

Så takk for meg, skuffende kor dårlig de fleste norske spillere er:D

Sharpy! <3
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hvorfor lage enda en tråd? Den første "avskjedstråden" ble stengt, så da måtte du lage en ny?
 

DeletedUser

Guest
Slutt å snakk om stengte tråder.
Avskjed er avskjed, hold dere til det :)
 

DeletedUser

Guest
Du tok et par byer av mrobertsen før ny eier oppdaget at han hadde fått et passord tilsendt, og logget seg på- et mirakel at du ikke tok flere av ham da du måtte ha skjønt at det ikke var noen der, med null speiding eller støtte eller noen verdens ting :)

Du sløser også noe voldsomt med ditt forsvar, og her er et artig eksempel;

http://no3.tribalwars.no/public_report/a5134ff6a1f53602874bae1c03751fb1

Du har ikke imponert så mange hos oss Sharpy :)
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
tore hund skrev:
Du tok et par byer av mrobertsen før ny eier oppdaget at han hadde fått et passord tilsendt, og logget seg på- et mirakel at du ikke tok flere av ham da du måtte ha skjønt at det ikke var noen der, med null speiding eller støtte eller noen verdens ting

Du sløser også noe voldsomt med ditt forsvar, og her er et artig eksempel;

http://no3.tribalwars.no/public_repo...4bae1c03751fb1

Du har ikke imponert så mange hos oss Sharpy

At den nye eieren ikke har bygd opp muren er da ikke min feil;).

Nei jeg angrep faktisk med en del nukes i forkant og støtte kom noen sekunder senere så speiding var ikke nødvendig. Det lar dere bare få tid til og stackeen enda mer. Overaskelse angrep Ftw.

Men det var moro så lenge jeg spilte, dere var jammen meg mye dårligere en forventet. Angrer ikke noe at jeg brukte dere litt i starten men det var jo dere som abselutt ville ha meg forflyttet til k45.
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
At den nye eieren ikke har bygd opp muren er da ikke min feil;).

Nei jeg angrep faktisk med en del nukes i forkant og støtte kom noen sekunder senere så speiding var ikke nødvendig. Det lar dere bare få tid til og stackeen enda mer. Overaskelse angrep Ftw.

Men det var moro så lenge jeg spilte, dere var jammen meg mye dårligere en forventet. Angrer ikke noe at jeg brukte dere litt i starten men det var jo dere som abselutt ville ha meg forflyttet til k45.

Når du spilte med oss sa du at muren var overvurdert. Du hadde den så godt som aldri fult utbygd.
 

DeletedUser

Guest
Med speiding, støtte, oppfølgingsangrep tenkte jeg da på Mrobertsen sin konto. Der skjedde det jo ingen verdens ting av noe som helst, og derfor burde du jo ha oppdaget at ingen spillte på den.

Du kunne ha forsynt deg grovt der :)
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sharpy:
Sarsi9 skrev:
Når du spilte med oss sa du at muren var overvurdert. Du hadde den så godt som aldri fult utbygd.

Patetisk kor langt dere går for og bevise dere er "gode"? Løgner hjelper dere ikke, du vet innmari godt jeg aldri har sagt det. Men regner med du måtte si noe fordi trust synker i sin egen grav?

Tore Hund skrev:
Med speiding, støtte, oppfølgingsangrep tenkte jeg da på Mrobertsen sin konto. Der skjedde det jo ingen verdens ting av noe som helst, og derfor burde du jo ha oppdaget at ingen spillte på den.

Du kunne ha forsynt deg grovt der

Hadde bare kunne ta en by om dagen hadde bare et adelstog:) og den siste dagen jeg spilte bestemte jeg meg for mcrobertsen var for enkelt så jeg tok like godt en by av den "gode" spilleren larsal. Seriøst playri, skjemmes over deg. Som må ha KV kvar gang du blir angrepet way to go!
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Seriøst, går det ikke an å droppe den diskusjonen her snart? Blir jo bare meningsløs drittslenging (noe som er min jobb btw) om et tema som allerede er diskutert.
 

DeletedUser

Guest
Sharpy1 skrev:
Patetisk kor langt dere går for og bevise dere er "gode"? Løgner hjelper dere ikke, du vet innmari godt jeg aldri har sagt det. Men regner med du måtte si noe fordi trust synker i sin egen grav?

Scusa moi, men, jeg husker faktisk at du sa at mur er overvurdert :)
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sharpy:
--Fuzzball skrev:
Scusa moi, men, jeg husker faktisk at du sa at mur er overvurdert

Regner med du kan skaffe bevis for det da?:)

Du som ikke var i action engang. Jeg vet med sikkerhet jeg aldri har sagt mur er overvurdert. Jeg sa faktisk altid jeg ville ungå og rive så mye som muren som mulig så jeg hadde den på 20 kjappest mulig.:)
 

DeletedUser

Guest
Sharpy:


Regner med du kan skaffe bevis for det da?:)

Du som ikke var i action engang. Jeg vet med sikkerhet jeg aldri har sagt mur er overvurdert. Jeg sa faktisk altid jeg ville ungå og rive så mye som muren som mulig så jeg hadde den på 20 kjappest mulig.:)

Selvfølgelig har jeg ikke vært i Action, men etter å ha vært en tilhører i Actionchatten ganske lenge nå har jeg sett mye, blant annet utalelsen som Sarsi nevnte i sted.

Hvis det finnes et skype-arkiv så kan jeg godt finne det frem. Men jeg er ikke så godt bekjent med skype så aner ikke om jeg kan skaffe det :)
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sharpy:
--Fuzzball skrev:
Selvfølgelig har jeg ikke vært i Action, men etter å ha vært en tilhører i Actionchatten ganske lenge nå har jeg sett mye, blant annet utalelsen som Sarsi nevnte i sted.

Hvis det finnes et skype-arkiv så kan jeg godt finne det frem. Men jeg er ikke så godt bekjent med skype så aner ikke om jeg kan skaffe det

Da har du nok missforstått eller lest feil min venn=). Men det finnes et arkiv så regner med noen kan finne det.
 

spiffers

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Betyr dette at Sharpy1 endelig slutter? Dere skriker og bærer på dere i øst og vest og hyller fyren som om dere var en gjeng guttegutter. Skal bli bra at det roer seg ned, med mindre skinkerytterne finner noen andre de kan slikke oppi rompa ;)
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Sharpy:


Patetisk kor langt dere går for og bevise dere er "gode"? Løgner hjelper dere ikke, du vet innmari godt jeg aldri har sagt det. Men regner med du måtte si noe fordi trust synker i sin egen grav?

Har ingen anelse om hva Trust er. Hva skulle jeg tjene på å juge? Jeg var ikke i stammen da du oppløste den, og har ikke noe "navn og rykte" jeg skal "redde".
 
Reaksjonspoeng
1
Hva er dette for noe dritt?
"HZ, TDH og Rebels kææzer dokk"

Sharpy, slutt å oppfør deg som en drittunge. Du har planlagt dette, det hadde ikke vi. Maleficare sa noe lignende dette i v1 forum "Ja IB suger. IB suger like mye som alle andre stammer ville gjort hvis deres sikreste område plutselig blir fiendestyrt". Og slik var det her og.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp