The Last Fight of Sharpy1 <3

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Hilsen sharpy1

Tore Hund skrev:
Som sagt er jeg dritlei pisspreiket ditt Sharpy; Først 20 timer og nå 40 timer, men jeg har regnet ut et par byer jeg, og de lå mellom 7-10 timer...

Bare avslutt er du snill, det er kun til å bli kvalm av hver gang du prøver å si noe som helst fornuftig.

20 Timer = En Vei. 40 timer = Frem og tilbake. simpel matte;). Altså nesten 2 dager før jeg kan adle noen andre hadde bare 1 adelstog. (Adlene lå i Anima)

Tore du har alt for ensidig tankegang. Folk gjør som regel ikke sånn uten og ha en grunn men grunnene bryr du deg ikke om bare du har en og legge all tullet på.
Når det blir en så stor sak som dette må vi vel få ut begge sidene synes du ikke?
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hvem bryr seg? Tore har sluttet. Les før du poster.

er jo du som aldri gir deg multe:D

har flere gang prøvd å legge dette bak oss. vi har sagt oss ferdig iallefall de fleste. og ber deg gjøre det samme.

går som regel max 1 time for du nemner ting vi prøve å legge bak oss.

må slutte å kverulere hele tiden så vi kan legge dette bak oss. vi er lei syting og dritt kasting :S
 

DeletedUser

Guest
Beklager sharpy, men jeg ser ikke noe poeng i å holde denne topicen åpen lenger, da det bare er mye tull som blir skrevet her.
Om noen har veldig imot at jeg stenger den, send meg en PM og kom med et godt argument.
For nå stengt!
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp