The Last Fight of Sharpy1 <3

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Vel, Sharpy, du lyktes da med din plan med Kongen.

Det er faktisk INGEN i gamle Action som lenger har noen motivasjon for å fortsette TW, så stor ble denne "lille" snøballen som jeg selv også har hjulpet til med å rulle ved å se etter en arvtaker.

Congratz :)

PS! Hvis det er noen oppegående spillere som har lyst på noen fete kontoer, så ta kontakt :)
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
det er deres egen skyld! Hadde dere blitt med mot Bos når vi spurte hadde ALT dette vært unngått, nå håper jeg den/de av dere som bestemmte at det ikke skulle skje angrer dypt, og det har dere bare godt av......

Takk for alt Sharpy, var en konge tid vi hadde sammen på v3!
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
moh

Og hatt litt respekt for spillere med mindre kontoer......

Særlig gamle slasker som TDH`ere.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Og ikke trodd det verste om alt og alle rundt dere når ting ikke går helt etter deres vilje. ;)
 

DeletedUser

Guest
det er deres egen skyld! Hadde dere blitt med mot Bos når vi spurte hadde ALT dette vært unngått, nå håper jeg den/de av dere som bestemmte at det ikke skulle skje angrer dypt, og det har dere bare godt av......

Takk for alt Sharpy, var en konge tid vi hadde sammen på v3!

SHARPY hadde ikke lyst på EN ENESTE BoS by, IKKE KONGEN HELLER, derfor ble det heller ikke interessant å diskutere den saken videre hvis det bare var meg og killerbe som skulle ta byer der- slutt å preik piss er du grei, for tribalhuggerne kom faktisk over til dere-
 

Næif

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Sharpy:

Tore hund skrev:
Jeg er ferdig med dette her for lengst faktisk, men da må jeg jo slippe å fortsatt lese svada 13 åringer koker opp på hvorfor de gjør ting- For min del hadde jeg helst sett at de bare HOLDT KJEFT faktisk, for jeg blir bare kvalm hver gang det kommer noe plausibelt "forsvar" rundt sine handlinger

Vet du hva jeg hadde ikke brydd meg i hele tatt om du faktisk hadde holdt deg til sannheten. Men dag for dag kommer du med poster med nesten ren løgn. Å du tror jeg ikke kommer til og forsvare meg mot alle utsagnene jeg får spyttet opp i fjeset?

Jeg forsvarer ikke at jeg poke stammen, det gjorde jeg på egen fri vilje. Jeg kom overhode ikke overens med deg. Jeg forsvarer heller ikke at jeg slettet stammen selv om jeg bare slettet en stamme uten folk i, å der har ikke jeg helle skylda. ;).

Tore Hund skrev:
SHARPY hadde ikke lyst på EN ENESTE BoS by, IKKE KONGEN HELLER, derfor ble det heller ikke interessant å diskutere den saken videre hvis det bare var meg og killerbe som skulle ta byer der- slutt å preik piss er du grei, for tribalhuggerne kom faktisk over til dere

Jeg reiser som sagt ikke 40 timer med adelsmenn på byer som ligger rett ved deg. Men jeg sa aldri jeg ikke skulle ha byer av bos. Var massevis av byer i sør jeg hadde tenkt og adle men kom aldri så langt før krigen mot dere startet.

Jaja det viste seg på statetikken at dem fikk med seg de beste folka over;). Jeg greide jo faktisk og forsyne meg med byer mens dere greier bare og nuke litt smårusk? Ikke engang når sr hadde tømt noen deff byer av meg i forkant?
 

DeletedUser

Guest
Som sagt er jeg dritlei pisspreiket ditt Sharpy; Først 20 timer og nå 40 timer, men jeg har regnet ut et par byer jeg, og de lå mellom 7-10 timer...

Bare avslutt er du snill, det er kun til å bli kvalm av hver gang du prøver å si noe som helst fornuftig.
 
Reaksjonspoeng
3
Patetisk krangel-.-

Gå over til pm vær så snill?
Dere tenker selvfølgelig at det ikke er noe vits å ta dette over msn elnz? Tenk over hvorfor det er slik...

Når det krangles om hvorfor en person ditcha en stamme, kan det vel tas over msn eller? Dere oppnår ikke å redde æren deres, men dere oppnår å tape ære.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
SHARPY hadde ikke lyst på EN ENESTE BoS by, IKKE KONGEN HELLER, derfor ble det heller ikke interessant å diskutere den saken videre hvis det bare var meg og killerbe som skulle ta byer der- slutt å preik piss er du grei, for tribalhuggerne kom faktisk over til dere-

Hva i feen er det du har røyka da?

Side 1:
Tribes:
Players: Kongen av verden 3

Side 2:
Tribes: BoS* BoS
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 10
Side 2: 1
Forskjell: 9

Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 92,146
Side 2: 9,331
Forskjell: 82,815


Den ene byen de noblet var renoble rett etter toget mitt, og den tok jeg tilbake. Må du slutte å snakke tull, Tore Hund. :rolleyes:
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jesus, BoS i K45 teller ikke, da alt her ble tatt allikevel av ALLE i Action. Med stammekrig måtte vi da ha gått inn i K44, og det var her ingen andre enn killerbe og meg som viste noe interesse, ergo ble det skrinlagt inntil videre-

Da er min konto blitt videreført, men kommer nok muligens innom av og til for å sjekke litt stats her på V3.

Takk for meg :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jesus, BoS i K45 teller ikke, da alt her ble tatt allikevel av ALLE i Action. Med stammekrig måtte vi da ha gått inn i K44, og det var her ingen andre enn killerbe og meg som viste noe interesse, ergo ble det skrinlagt inntil videre-

Da er min konto blitt videreført, men kommer nok muligens innom av og til for å sjekke litt stats her på V3.

Takk for meg :)
Det var da rart at 2-3 av de byene jeg har tatt var i K44 da, O' du allvitende.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp