The True Story - Toshi

DeletedUser

Guest
Trust me, dere vil oppleve hvor sta og bombastisk han er....

En sak har alltid flere sider. I snipe så har de så langt sett flere sider av Toshi. Den store forskjellen på stammene er at alle i Snipe behandler sine medspillere med respekt.

Den som backstabbet 300S var spilleren på Sutrekopp som ikke skjønte at en OP med 12 involverte spillere var komplisert. Han hadde ikke gjort sin del av jobben og manglet totalt det nødvendig antall nuker og am-nuker. I tillegg har stammen en ledelse som går over stokk og stein for å nå sine lavmål!
 

DeletedUser

Guest
Å så du behandlet dine medspillere i 300s med respekt, haha nei....

Den operasjonen din skjønnte ikke halvparten inkludert meg bæret av... Du må ha RESPEKT for at andre ikke fikk med seg alt.
 

DeletedUser

Guest
Når spillerne ikke spør så må man anta at de har forstått hva de skal gjøre. Det var ingen andre som hadde totalt missforstått. Der var du den eneste, at noen ikke ville gjennomføre viser bare at 300S sine medlemmer ikke skjønner at dette er ett krigsspill. De tror fremdeles det er fakes og tribalhugs som gjelder.
 

DeletedUser

Guest
Funka jo fett å fake den første kontoen din montjuic, den gikk jo til helvete av massive fake angrep. Jeg spurte deg 3 dager før opperasjonen, noe som burde holde lenge. Du fikk sikkert ikke mange spørsmål, men det var jeg og 2far som ble kontaktet...Innrøm at opperasjonen din aldri ville latt seg gjennomføre Svenn...
 

DeletedUser

Guest
Montjuic ble slettet på grunn av massivt juks.

Operasjonen var for vanskelig for deg å forstå, det er ditt problem. Den vil fungere optimalt med gode oppegående spillere!
 

DeletedUser

Guest
Hmmmm

Jonas bare la være å diskutere med han, jeg har skrevet med han i 178 forskjellige PMèr +
forumet, la oss si han fikk det som han ville, etter at 300 S, faktisk hadde hjelp han opp
ifra graven på toshi kontoen, alle andre påstander som kommer om noe annet er FEIL.
Hadde det ikke vært for oss hadde han ikke spilt i denne V i det hele tatt, det er ett faktum.
Det vi kan trege på var at vi i det hele tatt tok han inn i 300 S.
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
@ Kaos; Som operasjonsleder er det jo faktisk ditt ansvar å sørge for at alle forstår. Du kan ikke skylde på at spillerne er dumme og ikke forstår. Dersom det er sant at det hersket så stor forvirring om hva dere faktisk planla å gjøre tror jeg nok du først og fremst må ta selvkritikk for å ha forklart for dårlig.

@ Karten; Nei, dere gjorde ikke noe galt i å ta inn Toshi i 300S - Toshi var faktisk en kul og real fyr. Det var derimot ikke et like godt valg å la kaospilot ta over kontoen. For meg ser det ut som om det alltid blir drama og baluba rundt ham. Nesten like stress fyr å ha i stammen som jeg er :D
 

DeletedUser

Guest
Montjuic ble slettet på grunn av massivt juks.

Operasjonen var for vanskelig for deg å forstå, det er ditt problem. Den vil fungere optimalt med gode oppegående spillere!

Massivt juks, haha.

Så du kaller meg en dårlig ikke oppegående spiller? OK, kjører hardcore care face.
 

DeletedUser

Guest
Ingen er så umulig å være i samme stamme med, som Joakim.. snakker om respektløs liten tulling ;)
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet det ikke står i reglene at man ikke kan bruke navn til andre spillere.
Da vil jeg bare si at om dere vil bruke navn i stedet for nick, snakk med spilleren det gjelder og hør om det er ok.
Gjensidig respekt.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jonas går i et desperat modus her, ser jeg. Med andre ord, ikke noe nytt fra 300 S fronten :cool:..

Litt imponerende og se at Toshi reiser seg til tross for at 300 S klarte og totalødelegge hele kontoen. Snakk om og drite seg lodrett ut, huh? Først renske alle byene for tropper, og når dere først skal utnytte situasjonen så suger dere like mye som ellers til og adle byer av han. GG - alt jeg har og si, ihvertfall til den delen av 300 S.. Er tydeligvis litt mer fart i Darkus og 2Fargone her i nord, hehe :).
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
@ Kaos; Som operasjonsleder er det jo faktisk ditt ansvar å sørge for at alle forstår. Du kan ikke skylde på at spillerne er dumme og ikke forstår. Dersom det er sant at det hersket så stor forvirring om hva dere faktisk planla å gjøre tror jeg nok du først og fremst må ta selvkritikk for å ha forklart for dårlig.

@ Karten; Nei, dere gjorde ikke noe galt i å ta inn Toshi i 300S - Toshi var faktisk en kul og real fyr. Det var derimot ikke et like godt valg å la kaospilot ta over kontoen. For meg ser det ut som om det alltid blir drama og baluba rundt ham. Nesten like stress fyr å ha i stammen som jeg er :D

Hvorfor redigerte du innlegget mitt?
 

DeletedUser

Guest
Jonas går i et desperat modus her, ser jeg. Med andre ord, ikke noe nytt fra 300 S fronten :cool:..

Litt imponerende og se at Toshi reiser seg til tross for at 300 S klarte og totalødelegge hele kontoen. Snakk om og drite seg lodrett ut, huh? Først renske alle byene for tropper, og når dere først skal utnytte situasjonen så suger dere like mye som ellers til og adle byer av han. GG - alt jeg har og si, ihvertfall til den delen av 300 S.. Er tydeligvis litt mer fart i Darkus og 2Fargone her i nord, hehe :).

Er det bare meg eller virker det som hele "Snipe-alliansen" oppfører seg generelt mye dårlige enn andre på forum, og rakker ned på resten? Dere virker rett og slett utrolig barnslige, for å si det mildt.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Er det bare meg eller virker det som hele "Snipe-alliansen" oppfører seg generelt mye dårlige enn andre på forum, og rakker ned på resten? Dere virker rett og slett utrolig barnslige, for å si det mildt.

Er vel egentlig motsatt. Ikke vi som herper kontoer og sitter og forsvarer det offentlig. Om noen hadde gått inn på kontoen din, herpa den helt også forsvart det etterpå, så regner jeg med at du hadde blitt kjempehyggelig å prate med på forum :)
 

DeletedUser

Guest
Er vel egentlig motsatt. Ikke vi som herper kontoer og sitter og forsvarer det offentlig. Om noen hadde gått inn på kontoen din, herpa den helt også forsvart det etterpå, så regner jeg med at du hadde blitt kjempehyggelig å prate med på forum :)

Hadde ikke rakket ned på fiendene mine på den måten, uansett. "Suger like mye som vanlig" osv, utrolig barnslig.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Jeg sier bare sannheten, Malfurion. Men det er vel ganske vanskelig for dere i 300 S "alliansen" og forstå, da dere har en ganske så merkelig....logikk :)
 

DeletedUser

Guest
Jonas går i et desperat modus her, ser jeg. Med andre ord, ikke noe nytt fra 300 S fronten :cool:..

Litt imponerende og se at Toshi reiser seg til tross for at 300 S klarte og totalødelegge hele kontoen. Snakk om og drite seg lodrett ut, huh? Først renske alle byene for tropper, og når dere først skal utnytte situasjonen så suger dere like mye som ellers til og adle byer av han. GG - alt jeg har og si, ihvertfall til den delen av 300 S.. Er tydeligvis litt mer fart i Darkus og 2Fargone her i nord, hehe :).

Dumming, ikke bruk navnet mitt, jeg liker ikke det....

Jeg tror dere i HG bør klappe sammen før det er for sent her, dere hadde ikke overlevd 1 dag uten snipe pussy cats.
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Hva ville vært annerledes? Vi har ikke fått så mye støtte fra Snipe (faktisk ikke noe) før nå i den siste perioden da Sau og gjengen gikk over. Man kan snu på flisen - uten Noble så ville ikke 300 S vært der dem er i dag. HG kommer garantert, mark my words, garantert til og være lenger på V7 enn hva 300 S kommer til og være.
 
Topp