Tiden etter Utøya 22.07

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
God kveld, natt or whatever. Noen av dere har kanskje fått med dere at jeg er medlem i AUF, og var på Utøya den 22.07 i år.
Dette er også grunnen til at jeg følte behovet for å legge opp ganske tidlig etter mitt comeback som da var på v8 og v9(?).
Hukommelsen er ikke den samme som den var før under alle omstendigheter.

Grunnen til at jeg oppretter denne tråden er at jeg gjerne vil dele med dere det jeg har benyttet som terapi i tiden etterpå. Musikk!
Jeg startet å lage rapmusikk en måned etter episoden, og har fått en god del hjelp til å komme i gang, og har laget låter med folk som har holdt på i 6-7 år. (De er fortsatt meget underground, på tross av dette er de veldig flinke.)

Så dersom du har tid til å høre på noen (kanskje alle?) låtene mine setter jeg pris på det.
http://www.nrk.no/urort/Artist/Tilt/default.aspx
Der har dere linken til Urørt-siden min.

Dersom dere liker noe av det dere hører, legg gjerne igjen en kommentar. Og synes dere det er noe som er dårlig, kom gjerne med konstruktiv kritikk. Takk for at dere tok dere tiden til å lese denne tråden! Takk for meg.

~ Tom (Torquemada/Dr. Psycho/Kongen av verden 3) etc. etc.
Peace!
 

DeletedUser

Guest
Flott at du har funnet en terapi som fungerer :) Lykke til med musikken :)
 

DeletedUser

Guest
Lykke til videre. Håper vi hører mer fra deg i musikken OG på TW :)
 

DeletedUser

Guest
Bra at du har klart deg tide etter 22.07.11. Bra musikk var det, men prøv og legg litt mer tone i stemmen, den siste du la ut var sikkelig bra! ;)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Trist det med utøya episoden :/ Personlig elsker jeg rap, og skal høre det nå !!

:D
Det er godt å høre! Hvis du liker det du hører setter jeg pris på om du sprer ordet videre. Selv om det bare skulle være til andre TW-spillere. :)

Flott at du har funnet en terapi som fungerer Lykke til med musikken
Jepp, den fungerer ganske greit. Har i alle fall noe å syssle med, og en måte å få ut tanker og følelser på! Takk skal du ha. :)
Lykke til videre. Håper vi hører mer fra deg i musikken OG på TW
Takk skal du ha! Det kommer nok til å bli en god del mer fra meg i musikken, og om jeg kommer tilbake til TW vil tiden vise. Tendensen er der!
Bra at du har klart deg tide etter 22.07.11. Bra musikk var det, men prøv og legg litt mer tone i stemmen, den siste du la ut var sikkelig bra! ;)
Ja, så godt som det er mulig i alle fall. Flott at du likte musikken min, men hva mener du med mer tone i stemmen? De fleste av låtene mine er laget med andre rappere, så jeg vet ikke om det er meg du mener bør øke tonen min. Dersom du lurer på hvordan stemmen min er, hør på Who I Am, det er min eneste sololåt foreløpig. Jeg har også andre vers på den siste låten, der jeg rapper dobbelt så fort som beaten egentlig er satt opp til, mens kompisen min rapper første og tredje vers i vanlig tempo. Takk skal du ha for skryt!

Takk skal dere ha alle sammen, og setter pris på videre tilbakemeldinger. Og ingenting gjør meg mer glad fra dag til dag enn å få tilbakemeldinger og flere lyttere av musikken min. Så dersom dere hadde gjort en bitteliten innsats for å spre musikken min videre, hadde det gjort veldig mye for meg. Takk på forhånd! :)
 

DeletedUser

Guest
Good job Tom! Ser frem til å høre mer fra deg, og jeg kjøper plata di! Kan alltids vise din musikk til venner av meg for å hjelpe deg :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Good job Tom! Ser frem til å høre mer fra deg, og jeg kjøper plata di! Kan alltids vise din musikk til venner av meg for å hjelpe deg :)

Setter pris på det! Plate kommer nok i 2012 en gang. Skal i alle fall ha mer enn 10 låter jeg er fornøyd med før jeg lager en offisiell plate.
Jepp, gjør gjerne det! Som sagt hjelper det meg jo i gang. Har allerede fått en spillejobb, kanskje dere hjelper meg til å få den neste? :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Kjempe brae sanger :)
kjøper cd lett :)
skal visse dem til alle vennen mine

Tusen takk skal du ha!
Setter pris på det. Fint å høre at det er interesse for album!
Skal se hva jeg klarer å få til etterhvert. Lover i alle fall at det kommer et album i løpet av 2012, muligens til og med i starten av året. :)

Flott at du skal spre ordet videre! Kommer meg ingen vei uten hjelp fra mine "fans". :)
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Tusen takk skal du ha!
Setter pris på det. Fint å høre at det er interesse for album!
Skal se hva jeg klarer å få til etterhvert. Lover i alle fall at det kommer et album i løpet av 2012, muligens til og med i starten av året. :)

Flott at du skal spre ordet videre! Kommer meg ingen vei uten hjelp fra mine "fans". :)

la dem sangene ut på face ista :)
 

Herman332

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du burde kansje få det litt tydeligere ! Sliter litt med å høre hva du sier ;) (spesielt "who i am") :D
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Du burde kansje få det litt tydeligere ! Sliter litt med å høre hva du sier ;) (spesielt "who i am") :D

Vokalen kunne kanskje vært stilt opp litt mer ja, men ellers synes jeg faktisk at det er en av de låtene jeg er mest tydelig på. :)
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Forresten, de av dere som har facebook.
Det hadde vært awesome om dere likte aritstsiden min der http://www.facebook.com/TiltRap.
Der kommer også alt av oppdateringer om konserter, nye låter, og når det nå en gang kommer et album en liten stund fremover. ;)

Peace out!
 
Topp