Til Jazcan, Elite

DeletedUser

Guest
Det der er lenge siden, og ingen bet på det. Hvis ikke NS sin nylige overgang er en konsekvens av dette brevet... noe jeg finner svært usansynlig.

Oi, beklager. Visste ikke at det var en slik tidsramme på dette. OK, hvor lang tid går det fra man gjør ett-eller-annet til det skal gå i glemmeboka..?

Når vi er igang, kan ikke du skrive ned disse "reglene" slik at vi andre vet hva vi har å forholde oss til når man skal kritisere andre (saklig vel og merke).

Sier ikke at NS gikk inn på Elites side er en direkte konsekvens av dette brevet. Men det er vel tydelig å lese hvordan Elite går frem. Min "propaganda" er iallefall åpen. Jeg bruker forumet og blir kalt en rekke ting nesten daglig... Men jeg står iallefall frem med min, og har vært lojal til mine egne meninger siden første post. Tar jeg feil, så legger jeg med flat og unnskylder. Jeg har enda ikke til dags dato fått en unnskyldning fra Elites medlemmer når jeg har følt meg uthengt eller noe.

Da jeg kom til forumet så lignet det på en bar hvor alle gjestene spilte eller holdt med Elite... Nå er det iallefall flere røster i forumet.


Edit: Og når jeg mener Elite spiller skittent, så er det vel lov til at jeg får påpeke dette. Kanskje jeg tar feil, kanskje ikke. Men det er vel ytringsfrihet også her i forumet?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Oi, beklager. Visste ikke at det var en slik tidsramme på dette. OK, hvor lang tid går det fra man gjør ett-eller-annet til det skal gå i glemmeboka..?

Når vi er igang, kan ikke du skrive ned disse "reglene" slik at vi andre vet hva vi har å forholde oss til når man skal kritisere andre (saklig vel og merke).

Sier ikke at NS gikk inn på Elites side er en direkte konsekvens av dette brevet. Men det er vel tydelig å lese hvordan Elite går frem.

Slik jeg så det så virket det som at det var det du ville ha fram. Dette brevet er såpass gammelt at jeg ikke tror det er veldig relevant for NS sin avgjørelse.
At det forteller hvordan Elite går frem? Elite prøver å lage splid i alliansen deres ja, men er det ikke det dere prøver å gjøre mot oss med deres propaganda? :cool:

I denne saken var det NS som kom og ville ha allianse, ikke motsatt vei... og dette kan bekreftes fra alle som var involvert i avgjørelsen.

Om dette på noe slags vis er en konsekvens av Elite-propaganda så har jeg ikke noe annet å si enn at det i så fall var godt gjort. :p
 

DeletedUser

Guest
At det forteller hvordan Elite går frem? Elite prøver å lage splid i alliansen deres ja, men er det ikke det dere prøver å gjøre mot oss med deres propaganda? :cool:

Jepps. Men vår propaganda skjer over bordet, mens Elites skjer underbordet.

Men det er helt klart at begge stammer er i fullgang med en svertekampanje mot hverandre. Vi har begge samme mål, men metodene er litt forskjellige.

Når det er sagt, så kommmer alle andre stammer best ut av denne svertekampanjen. Det er de stammer som holder en lav profil som tjener mest på dette.
 
Topp