Til Jazcan, Elite

DeletedUser

Guest
10 Law spillere kom inn i Elite, 7-8 kom inn i AriCa fra AS. Enten merget begge eller så merget ingen av de.
 

DeletedUser

Guest
10 Law spillere kom inn i Elite, 7-8 kom inn i AriCa fra AS. Enten merget begge eller så merget ingen av de.

13 fra LAW gikk vel inn i Elite. 7 fra [AS]. En forskjell som har blitt nevnt... AS eksisterer fortsatt, bare under nytt navn, mens LAW er... poof, borte.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
....og hertugen deres gikk ut og offentliggjorde mergen. Så dere kan ikke klage.
 

DeletedUser

Guest
Er vel i grunn ikke noe å diskutere da:p Law merget med elite, det skrev til og med glitter på forumet.
AS/Arica kan vel ikke kalles en fullverdig merge, siden det faktisk ikke var det. Men as blir jo aldri det samme igjen:p
 

DeletedUser

Guest
Er vel i grunn ikke noe å diskutere da:p Law merget med elite, det skrev til og med glitter på forumet.
AS/Arica kan vel ikke kalles en fullverdig merge, siden det faktisk ikke var det. Men as blir jo aldri det samme igjen:p

Nope. De ble NS.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Er vel i grunn ikke noe å diskutere da:p Law merget med elite, det skrev til og med glitter på forumet.
AS/Arica kan vel ikke kalles en fullverdig merge, siden det faktisk ikke var det. Men as blir jo aldri det samme igjen:p

Der har vi en kar som har fingran på grep. Bra skrevet, Chrk1 :).
 

DeletedUser

Guest
Er vel i grunn ikke noe å diskutere da:p Law merget med elite, det skrev til og med glitter på forumet.
AS/Arica kan vel ikke kalles en fullverdig merge, siden det faktisk ikke var det. Men as blir jo aldri det samme igjen:p

Da ble dette en fin avslutning på en litt kranglete tråd. Punktum finale :p
 

DeletedUser

Guest
Yes, punktum!:)

Men da må dere nok dessverre finne noe nytt å krangle om:)
 

DeletedUser

Guest
Herregud gutter... Kommentarer som det der er jo kun for å fyre opp stemninga. At dere går på limpinnen blir for lett.

kommentaren har ikke hold i virkeligheten i det hele tatt, så ignorer dem. Diskutere kan vi heller gjøre når det kommer noe vettugt som er verdt tiden
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror vel egentlig at denne tråden er over.. Både AriCa og Elite fikk vel luftet sine meninger om det brevet som denne tråden dreide seg om?
 

DeletedUser

Guest
Siden jeg er ærligheten selv, så skal jeg ærlig innrømme at PE ikke har blitt tvunget til å støtte Elite i ordets rette forstand. Jeg kontaktet selv ledelsen deres, og et knippe spillere og de svarte med at dette ikke var tilfellet for PE.

Men det betyr ikke at Elite IKKE har tvunget, eller krevd støtte tidligere. Og mye er forandret allerede siden Elite regjerte. Deres "allierte" er jo mer eller mindre borte f.eks.

Ærligheten selv? Husk at dette er ett krigspill ikke IRL og slik jeg har opplevd deg så kommer ikke jeg til huske deg som den med rent mel i posen, men hva så det er jo bare ett spill :)
Når det gjelder dolking så er jo det ett ord som kanskje kan tolkes på mange nivå, men at arica har dolket noen eller vil gjøre det er det ingen tvil om.
 

DeletedUser

Guest
Ærligheten selv? Husk at dette er ett krigspill ikke IRL og slik jeg har opplevd deg så kommer ikke jeg til huske deg som den med rent mel i posen, men hva så det er jo bare ett spill :)
Når det gjelder dolking så er jo det ett ord som kanskje kan tolkes på mange nivå, men at arica har dolket noen eller vil gjøre det er det ingen tvil om.

Hyggelig å se deg her Sheriffen :)

Ja, jeg og du har en viss historie. For å forklare dette til våre lesere så var jeg veldig irritert på DISA E til tider, og der lå i allefall opphavet til våre krangler fra min side iallefall.

Jeg mener fortsatt at man kan unngå å dolke allierte i ryggen i fremtiden. Jeg tror ting kan løses på andre måter.
 

DeletedUser

Guest
Opprinnelig skrevet av Jazcan skrev:
Hei, Fiende av Elite.

Vi har lenge vært annerkjent som den største og mest hatet stammen i v2. Derimot det er sluere makt enn oss som vokser i denne verden, og bruker dere for å hjelpe dem med å fjerne Elite som dem ikke klarer å håndtere alene.

Arica har lenge brukt propaganda mot Elite på det offentlige forumet, og ingame via mailer. Derimot så er deres påstander at Elite må ned pga våres arrogante, egoistiske og dårlige oppførsler som gjør at vi må ned.
Disse oppførselene inneholder:
-Arrogante:
--Elite oppfører seg som v2's seiersherrer etter Yamato krigen, og dermed oppførte seg som arrogante idioter på offentlig forum.
-Egoistiske:
Bruker andre stammer til sitt eget formål, og får dem til å gjøre som Elite vil pga Elite's størrelse.
Dårlige:
Generelt på sine offentlige kommentarer og ingame "skills" så mener Arica at Elite er det værste av det værste.

Det som er interresant er hvorfor trenger Arica alle Elite's tidligere fiender som allierte for å kunne slå Elite om Elite bare er arrogante, dårlige og egoistiske spillere?

Dette er pga Arica er likedan og dermed står likestilt som Elite. Elite har bekreftet en del feil gjennom sin oppvekst, men det er ikke det jeg skal diskutere nå. Arica er Egoistiske, Arrogante og Dårlige på lik linje som Elite, men har til nå benektet det faktum at dem bruker andre stammer til sitt formål.

Vi i Elite har nå funnet beviset vi trenger for å vise dere; "Allierte" av Arica, hva dem virkelig mener om sine diplomatiske forbindelser.<Link til bilde av Arica's forum>

Vi kan forstå våre fienders valg av å forsette mot Elite som fiende, men vi anbefaler dere å råde varsomt vedrørende deres "alliert" Arica, som planlegger å kutte dere bort, så fort "Elite er ute av veien."

Mvh
Jazcan
Propaganda Minister av Elite


Medlemmer av Elites side mener at Elite ikke snakker med de Allierte stammene, og forsøker å få dem til å vende seg mot Alliansen...

Hvor dere har det fra at vi mante dem til å komme over til oss vet jeg ikke, men det er uansett bare tull.

Vet du... jeg er i grunnen ganske skremt hver gang du skriver noe. for det ene du lirer ut av deg er verre enn det andre. Vet du noe om at vi har vært pådrivere i dette, eller er dette nok en syk kommentar du drar rett ut av lufta?

Tror du vi kom løpende hen til NS og ba de dolke dere i ryggen? :p Det var så vidt vi godtok NS sitt forslag i det hele tatt, din fjott..:p

Nei, hvor kan jeg ha dette fra..? Hmmm ;)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp