Tilbakemeldingstråd Tilbakemeldinger på oppdateringer

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392




Hva synes du? Har du spørsmål eller kommentarer til den kommende oppdateringen?




(Du kan klikke på bildet for å gå rett til annonseringen)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dakapo skrev:
- For spillere uten premiumkonto har standardstørrelsen på kartet blitt endret fra 8x8 til 9x9.

Går det ikke ant å få spillerne uten PK til å kunne bestemme størrelse selv?
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Går det ikke ant å få spillerne uten PK til å kunne bestemme størrelse selv?

Dette er foreløpig en av fordelene med å ha en premiumkonto, så hvorvidt spillere uten premiumkonto vil få velge dette selv er jeg litt tvilsom til... meen en skal aldri si aldri.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Akkurat HoF kronene på "ranglista" var vel kanskje litt unødvendig. En direktelenke til HoF med den oversikten tror jeg hadde vært bedre. Tar opp unødvendig med plass, samt at den alt er på HoF oversikten.

4671d817c9166d82d95bb6a86d1b7e05.png
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
Ble ganske skuffet egentlig, hadde gode forhåpninger til denne oppdateringe, men det innfridde ikke mine krav... Det å bytte rundt på plasseringene er bare unødvendig, HoF på rangeringsliten tar, som Kennteh sa, unødvendig stor plass og medaljene er blitt for boblete...
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Skal klage litt jeg og :) Tok meg 10min å finne "redigere profil" på profil, liten knapp oppe til høyre. Mye er endret og det å vise stats du har på velkommen siden er litt i veien, heller lag en liten duppeditt i nedre baren der du kan hoppe til egne stats som nu vises på egen profil framfor medaljene.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Jeg likte ikke stedet kartet har blitt lagt. Lettere å "få tak i" der den var før...
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Må bare nevnes at jeg likte mange av disse oppdateringene. Veldig fine grafiske oppdateringer.
Ellers vil jeg også si at jeg forstår at noen av endringene er gjort for å gjøre det enklere for nye spillere, og at vi TW-spillere generelt sett er ekstremt konservative.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Må bare nevnes at jeg likte mange av disse oppdateringene. Veldig fine grafiske oppdateringer.
Ellers vil jeg også si at jeg forstår at noen av endringene er gjort for å gjøre det enklere for nye spillere, og at vi TW-spillere generelt sett er ekstremt konservative.

Støtter deg på denne. Husker jeg brukte 20min på å finne kartet igjen etter jeg gikk ut av det første gang jeg spilte TW. Neste update burde kansje gjøre så du kunne omplassere de akkurat som du kan med (Bygningskø, inkommende osv)
Da slipper man all denne kritikken og folk får ha alt som de vil.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Noe slikt vil føre til veldig mye javascript, som Opera ikke er veldig glad i. Men så er det vel mulig å få det til også.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Burde det ikke stå hvor mye jeg ranet? Har ingen anelse om hvor mye det enda på i går (kan sjekke med velkomstskjerm, men det burde da stå på medaljen også?)
79c63fa8cefb3e13915c292bda04b071.png
 

KKire5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Har en liten tilbakemelding å komme med.

Under Daglige prestasjoner under Prestasjoner, står det på de ulike prestasjonene: Sist mottatt: dato. antall enheter.
Burde ikke teksten "Sist mottatt" være byttet med "Rekord" eller noe annet? Føler "Sist mottatt" blir litt missvisende, når den henviser til en dato for flere uker siden, enda jeg mottok ny medalje igår.
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Akkurat HoF kronene på "ranglista" var vel kanskje litt unødvendig. En direktelenke til HoF med den oversikten tror jeg hadde vært bedre. Tar opp unødvendig med plass, samt at den alt er på HoF oversikten.

4671d817c9166d82d95bb6a86d1b7e05.png

Jeg tror de ønsker å vise hvem som faktisk er på topp da det ikke er alle som vet hva Hall of Fame faktisk er, men det går jo an å gjøre det på andre måter selvfølgelig. Skal ta det med videre!

Burde det ikke stå hvor mye jeg ranet? Har ingen anelse om hvor mye det enda på i går (kan sjekke med velkomstskjerm, men det burde da stå på medaljen også?)
79c63fa8cefb3e13915c292bda04b071.png

Kanskje de glemte det? Ikke godt å si. Kan ta det med videre.


Har en liten tilbakemelding å komme med.

Under Daglige prestasjoner under Prestasjoner, står det på de ulike prestasjonene: Sist mottatt: dato. antall enheter.
Burde ikke teksten "Sist mottatt" være byttet med "Rekord" eller noe annet? Føler "Sist mottatt" blir litt missvisende, når den henviser til en dato for flere uker siden, enda jeg mottok ny medalje igår.

Skal se om jeg får endret det til noe mer passende :)
 

DeletedUser

Guest
Kommer til å ta tid å venne seg til den nye plasseringen av "kart" :( Irriterende.
 
Topp