Top 10 spillere

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
1 Sylvan Lære 470.870:
Suveren ledelse på denne karen, strategisk og taktisk god. Har ofte et ord med i laget og gjør veloverveide avgjørelser. Ingen tvil om PP-bruk, men ferdighetene kommer nok frem for de fleste etterhvert, ikke et så usikkert kort som mange vil ha det til :)

2 Majorpain NATO 348.596:

En trio som sitter her, i stor grad Sindre og Ole som styrer skuta. Konto hadde god start, brukte gode summer PP og fikk et solid forsprang de i lang tid ikke klarte å utnytte. Stagnerte i en periode og gikk på et par smeller, etter Sindick sin inntreden har kontoen fått et løft både i vekst og aktivitetsmessig vil jeg tro. Har skiftet taktikk til å adle mer smått virker det som, en taktikk med ok+ resultat til nå. Kontoen har likevel et større potensial enn hva som er visst til nå, under middels imponert, men økning fra v34.

3 Benis NATO 259.168
Forstod det slik at Marius ikke spiller alene her lengre, og det tror jeg NATO skal være glad for. Spilleren har en guffen posisjon, men har til nå ikke bydd på store problemer. Den største spenningen for min del knyttet med denne kontoen er reprise av 34 eller ikke, har kontoen lært eller går man på ny blemmet? En konto jeg ikke har spesielt troa på at blir en av bærebjelkene til NATO.

4 JimmyAIK 2.0 AIK 187.475
Ukjent konto for min del, pleier å være litt i toppen på fleste servere for å falle ut siden.

5 Master of None NO PLZ 143.913
Hørt mye positivt, startet med TW sent men blitt en av de mer innflytelsesrike etter hva ryktene sier. Hardcore gamers.

6 Themis Virus 142.368
Min konto, godt samarbeid med min dual, ellers lite å si. Første konto som ikke gikk minus første måneden med PP?

7 kua med lua NO PLZ 134.752
Tenker hele tiden at Niko spiller her, det gjør han visstnok ikke. Spilleren virker å ha et tett samarbeid med Lord Anonymous og sitter på store mengder def, klargjør NO PLZ seg for en krig mot NATO allerede?

8 Graffyz NATO 129.029
Frem til jeg sluttet for to år siden var denne kontoen mitt favorittmål. Store mengder off, og enkel å adle. Imponerte litt på 34, men fikk samtidig flere byer gjennom innadling og levde i stor grad på stacks da kontoeier ikke kjenner til å ha egne spydmenn eller sverdmenn såvidt meg bekjent. v35 virker å ha litt samme status til nå der frontbyer er stacket opp av alliansen og han lever derfor trygt og godt med sporadiske forsøk på adlinger. Men fin fyr, det må sies. Fightet fra seg på 34.

9 King Bob NATO 126.616
Spiller som ikke imponerer, aldri har jeg sett et flauere brudd på en IAP. Det var så ekstremt dårlig gjennomført, bryter uten forvarsel (noe som er +), men mister all effekt når dette gjøres midt på dagen. Da kunne man likegodt fulgt standardprosedyre med varsling om avslutning på diplomati etc. Spillemessig heller ikke imponert i stor grad og ingen konto jeg frykter, har overveldende mye def. kontra resten av NATO. Redd for angrep?

10 Lord Anonymous NO PLZ 117.247
Samarbeider godt med kua, fikk mange enkle byer av freshaj og kan vel si seg godt fornøyd med siste ukers utvikling. Ren off konto virker det som, muligens litt sårbar?
 

TIG3R

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
haha, fikk mange enkle byer ?

1 Lord Anonymous NO PLZ
erobret: 6
Angriper: 222.074
forsvarer: 75.099

Også kan du vell se mer nedover på listen selv, så kan du vell se hvem av oss som har fått enkle byer i denne krigen ;)

MEN ellers fine lister begge to :D

/A
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
haha, fikk mange enkle byer ?

1 Lord Anonymous NO PLZ
erobret: 6
Angriper: 222.074
forsvarer: 75.099

Også kan du vell se mer nedover på listen selv, så kan du vell se hvem av oss som har fått enkle byer i denne krigen ;)

MEN ellers fine lister begge to :D

/A

Ja, det var lite motstand å få hos Freshaj. Var ikke mye sniping eller mobilitet i tropper der.

Jeg har adlet gode, enkle byer da det er ressursbesparende og jeg var omringet av flere flinke PP-brukere som tvang mine strategiske veivalg i en defensiv retning, noe som har kommet til nytte i de angrep som har vært rettet mot meg eller Virus som kommer til synet i min ODD/ODS rangering.

Om motstand kun defineres av tropper drept i angrep så tar jeg dog på meg all skyld for min missvisende bedømmelse av motstand. Men jeg tror vi kan enes om, uten tvil, at min vei til toppen har bydd på flere og større utfordringer enn hva du har vært ute for.
 

TIG3R

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
27
Ja, det var lite motstand å få hos Freshaj. Var ikke mye sniping eller mobilitet i tropper der.

Jeg har adlet gode, enkle byer da det er ressursbesparende og jeg var omringet av flere flinke PP-brukere som tvang mine strategiske veivalg i en defensiv retning, noe som har kommet til nytte i de angrep som har vært rettet mot meg eller Virus som kommer til synet i min ODD/ODS rangering.

Om motstand kun defineres av tropper drept i angrep så tar jeg dog på meg all skyld for min missvisende bedømmelse av motstand. Men jeg tror vi kan enes om, uten tvil, at min vei til toppen har bydd på flere og større utfordringer enn hva du har vært ute for.


Ble snipet og stacket på siste aksjonen, var etter det jeg random nuket byene til freshaj og tokk ut alle de troppene som hun kunne snipe med. derfor splittet jeg togene, og så til og med til siste by at hun snipet.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
men ja, du vet vell best hva hun gjorde og ikke ;)

Ja, for det var jeg som snipet siste by, og ja, jeg ble kv til slutt så kunne gå gjennom. Og ja, derfor har jeg en formening om det. Som jeg har sagt gjennom serveren, ikke la tropper bli stående for slakt, noe som ble gjort.
 

kua med lua

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Fine lister. Skjønner bare ikke helt hvorfor det at vi har mye deff tilsier at vi gjør oss klare for en krig mot NATO men xd
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Fordi det ser ut til at NATO må gjøre grovjobben mens dere er besparende på troppene, min analyse er svært nøytralt sett og har ingen baktanker, bare så det er avklart :)
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Fordi det ser ut til at NATO må gjøre grovjobben mens dere er besparende på troppene, min analyse er svært nøytralt sett og har ingen baktanker, bare så det er avklart :)

Neida, vi gjør ikke noe grovjobb. Alt er timet og godt planlagt sammen med No-Pliz. Vi samkjører godt, men det at de adler fler "enkle" byer enn oss og at vi kanskje møter litt flere stacks er bare rene tilfeldigheter ;)
 

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Det har vært tydelig ganske lenge at NATO og NoPLZ er innstilt på at de to blir stående alene til slutt og dermed kommer til å havne i krig mot hverandre. At den ene siden da stikker kjepper i hjulene på den andre eller forbereder seg på dette er ikke så usannsynlig at det er til å le av, mener nå jeg.

Videre bør det vel sies at det oppstod mistanke om dette da NoPlz i en lengre periode ikke angrep, mens NATO gang på gang pelma nukes i retning Virus og co.
Det er heller ikke dumt av NOPLZ å la nato "kaste bort tid" med å smelle i stacks hos Virus for selv å bygge seg opp.
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Klart at folk snakker om fremtiden på verden. Å det ser ut som det vil bli NATO v NO PLZ tilslutt, men det er ikke ennå, og en allianse lønner seg helt til Virus er borte.

Det er heller ikke dumt av NOPLZ å la nato "kaste bort tid" med å smelle i stacks hos Virus for selv å bygge seg opp.
Det tviler jeg sterkt på. Det hadde ikke vært fair game av de. Vi er i en sterk ally der vi stoler på hverandre godt, mye pga mye godt bekjentskap fra blant annet V33 så enkelte av oss er i hverandres stamme chatter til og med så ingen ting å skjule fra begge parter :p
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Helt sant dessverre, vi hamstrer def. Def som er den overlegne enheten. Så ikke angrip oss, for vi har bare def!!! o_O
 

Benis

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
40
1 Sylvan Lære 484.717
Her sitter da Kano-Kari å KelTHuzad, rekner med de har en nr 3? Har ikke gitt fra seg veldig mye enda men vi får se hva de er god for senere. Som sagt tidligere så er det brukt mye pp å de har vell adlet litt for mye barbs, men ser ut som det har funket for denne duoen så langt, ligger vell litt "safe" enda, men det skal vi vell få endret på ;) Rekner med jeg kommer til å få føle vreden ifra sylvan, eller har themis bare gitt dere skryt for å skremme oss? :eek: men uansett, gleder meg til vi skal ta å besøke deg i øst :rolleyes:

2 Majorpain NATO 399.686
Her sitter da en trio som jeg er stor fan av, Sindick er jo en gud, hørte rykte om at noen andre ville ha han for å adle meg?:eek: Men gla for at han ble me vinnerlage istan:cool: Har jo spilt dual på samme konto som ole før, bare ikke samme verden :oops: han er en go spiller med alt for mye ppo_O kommer disse gutta til å ta første plassen :eek: eller havne tilbake på tredje:D
3 Benis NATO 273.466
Her sitter da jeg Marius, ser vell på meg selv som en maskot i nato med litt for mye pp, har vell null skils men uansett vunnet en verden før Pål :eek:totally bamboozled:eek: har jo som sagt skaffet meg en dual, veit ikke om han vil at jeg ska si nå så næste mann får vell det da:p

4 JimmyAIK 2.0 Virus 202.132
Her sitter da Jimmy, Kjenner han litt da han er glad i å spamme, Han er jo en god spiller, men ikke så fult så god lagspiller, han er kjent for å være veeeeldi gla i å ringe skype gruppa:confused: det er vell en av grunnene for at han ikke er med i skype gruppene :p menmen, ingen er perfekt.

5 Master of None NO PLZ 183.848
Her sitter Vetle, Kjenner ikke han så veldig godt enda, men det jeg vet er vell at han er ganske fersk i spillet? en person som har lært spillet ekstremt fort, kan for det meste alt. har spilt mot han før og han mister ikke en by før siste spydmann er drept:mad: Ska bli gøy å se han her senere i spillet for trur han kommer til å vise seg mye her:cool:

6 kua med lua NO PLZ 178.198
Har egt null peiling her gitt,:confused: ser ut som kua gjør det bra en så langt vertfall:D rekner med det er en kjenning av MoN så får tru om denne spilleren også lager noen spor her på v35:cool:
7 Themis Virus 171.290
Alle vet jo hvem Themis ero_O er vell ikke så mye å si om Pål som ikke allerede er sagt, Han er jo en smart spiller som hovedsakelig tenker på seg selv, han er flink til å hjelpe andre men det er pga ved å hjelpe deg så hjelper han seg selv helt til han har en bedre plan eller ikke får det som han vil:rolleyes: men utenom det så er han jo en grei kar, kan alt som er å kunne. Han er vell den som lager aksjonene som er et bra trekk ifra de onde sin side:oops:

8 Graffyz NATO 154.211
Vet faktisk ikke så mye om den karn her, selv om vi er i samme stamme:eek: Men ifra det jeg vet så har han gjort det bra så langt på v35, gleder meg til han kommer lengre øst mot lære:rolleyes: blir vell å legge merke til denne karen åo_O

9 King Bob NATO 143.392
Her en fin litn duo, bob å bob2:cool: flinke spillere som lære/virus vil se mere av:D lite med barbarbyer rundt dem, men det er jo en positiv ting for da blir det mere virus byer:rolleyes: blir ikke overrasket hvis dem slår på stortromma å adler ned virus;)
10 Lord Anonymous NO PLZ 129.462
Vet egt ikke om han vil bli avslørt? o_O men **** er en go spiller i mine øyne, men selv så vil han vell bytte seg ut for simen:p Han har vunnet før å spilt på top brukere å akk kommet fram i rampelyset her:eek: han kommer nokk til å gå lengre opp i stigen rekner jeg med:cool:
 
Topp