Top 20 spiller

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Vel hvis du drar denne lista ut,og samenligner den med listene på verden1,2,3 og 4.Så vil de fleste navn figurere på en av de andre listene.
De navnene som ikke gjør det,er vel antagelig folk som alikevel figurerer på listene,men som nå spiller under facenick.
Siden disse spillerne allerede har funnet en metode som gjør at de lykkes gang på gang.
Tror jeg ikke de legger om stilen her på V5,for å prøve å finne opp kruttet på nytt.
Derfor synes jeg godt du kan bruke det du kjenner de for på andre verdner her på.no,også på V5.
Kjenner du en person,så er han forhåpentligvis lik,uansett om du treffer personen i Trondheim eller Oslo.Folk forandrer seg ikke over dagen.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Bra sagt granpa :)

Jeg syns det blir for dumt å klage på de som faktisk bidrar litt her på forumet. Jeg syns lista til Gunnar var fin jeg ;)
 

DeletedUser

Guest
får ta en ny update da:)

______________________________________________



Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Gjennomsnittlig poeng per landsby
1 syklov L-13 304.274 35 8694
2 Bella Donna L-13 274.412 29 9462
3 176-176 SUN 203.066 24 8461
4 sama L-13 190.892 26 7342
5 neck VALHAL 187.045 26 7194
6 Rado Caine PMS 177.429 19 9338
7 Reisverket L-13 171.641 20 8582
8 Chiltarc L-13 170.475 21 8118
9 fitz. SUN 165.778 21 7894
10 Uman VALHAL 164.576 24 6857
11 McRogn SUN 158.395 23 6887
12 NumberOne L-13 154.427 21 7354
13 spekterman L-13 152.733 20 7637
14 Pangea L-13 151.673 23 6594
15 Goyakleh SUN 150.174 20 7509
16 Point Taken. SUN 147.477 22 6704
17 madder L-13 139.913 20 6996
18 Tha N0ob SUN 139.598 19 7347
19 Tazen L-13 133.447 18 7414
20 Leiv Eiriksson BERM 132.395 20 6620
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 syklov L-13 323.917 37 8755
En spiller med bein i nesa og aktivitet uten like. Tror nok at vi kommer til å se han i toppen en god stund.
2 Bella Donna L-13 278.181 29 9592
Har vært i toppen evig lenge. En aktivitet jeg bare kan drømme om virker det som. På medaljetoppen med evig mange dagens plyndrere og første mann til 100 mill ressurser sanket inn.
3 176-176 SUN 231.707 26 8912
Tidligere B-g spiller som kom inn til oss i SUN og har vist seg og være en fantastisk spiller med både god spillerstil og herlig personlighet.
4 neck VALHAL 202.199 27 7489
Denne spilleren er ganske ukjent for meg, men han har vært en stund her i toppen. Han har hatt en god progresjon og det ser ikke ut som om at han stopper med det første. Hatt en fin fight med *N*.
5 sama L-13 196.495 26 7558
Nok en ukjent spiller. Adlet en del grått, men det er nok for å tette sine radiuser og det er da ikke ulovlig. Men alt i alt denne spilleren er nok her for å bli om ikke PMS er på vei til å ta han ut.
6 Uman VALHAL 185.615 27 6875
Bittelitt innadling på denne fyren, men bedre det enn at byene går grått. Mer aner jeg ikke om han, men ser vel mer fra han i fremtiden.
7 Rado Caine PMS 178.975 19 9420
Er så utrolig mange ukjente spillere for meg og han her er også en av de, merker jeg begynner å bli lei av å sjekke tw-statsen. Holder adlingene sine oppe jevnt og trutt. Decent ODA-ranking har han også. Aggressiv spillestil?
8 Reisverket L-13 177.052 20 8853
Storslått kar ;) Kommer med en del artige ting på forumet, og selvom jeg ikke alltid er enig eller intr i det du skriver så holder du det spennende ihvertfall. Men litt vell mye innadling på denne kanten er det nok. Her snakker vi innadling av samme spiller mer enn en gang. Fikk han ikke bestemt seg om han ville spille eller hva skjer?
9 Chiltarc L-13 176.962 22 8044
En flottis. Aktiv gutt som også er godt kjent fra v3. Han oser skillzor og meh du kommer til å nå et støkke om du gidder ;)
10 Goyakleh SUN 173.675 22 7894
Mann med futt i. Han er bedre enn mange aner og vil nå langt her på v5.
11 fitz. SUN 171.273 21 8156
Verdens beste nabo! Hans utvikling er stormende og er veldig glad for at vi nå spiller sammen i samme stamme. Herlig attitude og fin spillestil.
12 McRogn SUN 162.066 23 7046
Mr Rogn er en godklump uten like. Fighta til nå allerede mange fine kamper. Kommer seg langt om han fortsetter som han har gjort til nå.
13 NumberOne L-13 156.403 21 7448
Kanskje ikke helt numberone, men igjen et ukjent nick for min del. Hatt en jevn økning overall og har en flott ODT rank. Ser ut som om han har måttet fighte noen kamper, men også at han har kommet seg godt igjennom disse.
14 spekterman L-13 156.021 20 7801
Svirrer noen smårykter om den nye eieren på denne konton, får bare vente på å se om de er sanne eller ei. All in all, så ser det bra ut til nå, blir spennende å se om han holder toppen videre.
15 Pangea L-13 155.473 23 6760
Har lagt merke til at det går en del i AoV byer hos L-13. Fin progresjon og ser ut som om det bare går oppover. Dette nicket er også helt ukjent for meg.
16 Leiv Eiriksson BERM 149.639 22 6802
Her har det skjedd mye i det siste. Dro konton opp fra almost nothing til topp 20. Thumbs up. Mange som ikke liker denne spillern og det bare fordi hans historie fra andre verdner. Jeg liker å legge bort ting som har skjedd på andre verdner, men en spiller som har en slik høyrøsta stemme og en attitude som denne er vel ment til å hates? Jeg er mer med på å gi alle en fair sjangse og la de få vise en side av seg selv på hver nye verden man spiller. Litt derfor noen velger fakenicks også kanskje. Nå har jo Brann2006/Kristure kommet ut på denne konton, så blir spennende hva som skjer fremover med denne konton.
17 Point Taken. SUN 149.494 22 6795
Blankt :)
18 madder L-13 149.166 21 7103
madder er et nick jeg har sett før, litt usikker på hvor for øyeblikket. Har vært i noen stammer før han kom til L-13 for et par uker siden. For å nevne en av dem Rawr!. Har jobbet seg jevnt og trutt oppover og blir vel å sees her en stund om aktiviteten oppretteholdes.
19 Tha N0ob SUN 145.597 20 7280
Knakanes god kar jeg deler et flott område med. Herlig nabo og jeg digger spillestilen hans. Er nok en av de beste spillerne jeg har møtt her på .no.
20 Balle Klorin SUN 140.048 28 5002
Tidligere kjent nick på v1 for meg. En aktiv jævel :p Hyggelig kar og mye potensiale i han.


Meh, en dårlig liste som kunne være 10x bedre om jeg hadde gjort hjemmeleksa mi, men likevel enjoy!
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
en skjelden flott liste. godt og se at noen gidder og ta seg tid til og lage en gjennomtenkt liste.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
1. syklov
Duals som durer på oppe i norden med PREY og SUN. Følger spent med på den videre utviklingen her :)
2. Bella Donna
En gammel kjenning av meg fra Core tiden i v1. Må si meg mektig imponert over den framgangen denne KVINNEN har hatt siden den tid! Håper bare motivasjonen snur til det bedre, så skal dere se at denne dama har baller nok å ta av på banen! ;-)
3. 176-176
Ny eier eller? :p
4. Goyakleh
Joa, vokser som få. Ligger også ekstremt safe til da, så har muligheten til det.
5. neck
Må innrømme at jeg aldri hadde hørt om denne spilleren fra tidligere verdner, men h*n virker ekstremt aktiv og liker det jeg ser. Også en veldig god ODA!
6. Uman
Nok en gammel kjenning av meg som jeg nyter å se suksess av. :)
7. sama
Har aldri hørt om denne spilleren før, men regner med at h*n ligger såpass høyt oppe nå pga en veldig safe beligenhet.
8. fitz.
Yo, nabo :)
9. Reisverket
Går rykter om at RV er aldri så lite bussy om dagen og hadde gul prikk for litt siden. :eek:
Kanskje han trenger en power nap før han kommer tilbake på toppen? Eller er det starten på en lang nedgangstid for L-13 ved å miste dems grunnlegger.
10. Tazen
Har aldri hørt om denne spilleren før, men regner med at h*n ligger såpass høyt oppe nå pga en veldig safe beligenhet.
11. Rado Caine
Har aldri hørt om denne spilleren før, men regner med at h*n ligger såpass høyt oppe nå pga en veldig safe beligenhet.
12. Chiltarc
Kan sakene sine altfor godt. Creds
13. madder
Bør passe seg med å sette sin venstre fot mer inn i K54 ;) Ellers en meget habil spiller.
14. McRogn
Faker meg, noooes. :(
15. Pangea
Har aldri hørt om denne spilleren før, men regner med at h*n ligger såpass høyt oppe nå pga en veldig safe beligenhet.
16. CheGuevara
Har aldri hørt om denne spilleren før, men regner med at h*n ligger såpass høyt oppe nå pga en veldig safe beligenhet. ++ internadling?
17. NumberOne
Bør snu før det er for seint ;)
18. Phsykes
Ikke så veldig syk nei
19. runinter
Imponerende å holde på slik i 2 verdner samtidig. Lede og spille i en topp stamme er en ting, men å gjøre det x2 er creds.
20. Leiv Eiriksson
Woop Wopp



Og sånt helt btw, å skrive liste i bakfylla er ikke noe å anbefale.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203

9. Reisverket
Går rykter om at RV er aldri så lite bussy om dagen og hadde gul prikk for litt siden. :eek:
Kanskje han trenger en power nap før han kommer tilbake på toppen? Eller er det starten på en lang nedgangstid for L-13 ved å miste dems grunnlegger.


Det er korrekt. Jeg har hatt mer enn nok å stri med irl de siste ukene, og rakk ikke en gang å logge inn for å sette over kv. Men har jeg fått denne powernap'en, og er tilbake for fullt. :D
 

DeletedUser

Guest
Det er korrekt. Jeg har hatt mer enn nok å stri med irl de siste ukene, og rakk ikke en gang å logge inn for å sette over kv. Men har jeg fått denne powernap'en, og er tilbake for fullt. :D

Seie dei alle og vips, er du gul igjen en dag :D
 

DeletedUser

Guest
Det er korrekt. Jeg har hatt mer enn nok å stri med irl de siste ukene, og rakk ikke en gang å logge inn for å sette over kv. Men har jeg fått denne powernap'en, og er tilbake for fullt. :D

Hyggelig å ha deg tilbake igjen Rv :)
 

DeletedUser

Guest
18 madder L-13 149.166 21 7103
madder er et nick jeg har sett før, litt usikker på hvor for øyeblikket. Har vært i noen stammer før han kom til L-13 for et par uker siden. For å nevne en av dem Rawr!. Har jobbet seg jevnt og trutt oppover og blir vel å sees her en stund om aktiviteten oppretteholdes.


Skal vel sies at det ikek var mer enn noen timer :p
 

neos

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
7 Rado Caine PMS 178.975 19 9420
Er så utrolig mange ukjente spillere for meg og han her er også en av de, merker jeg begynner å bli lei av å sjekke tw-statsen. Holder adlingene sine oppe jevnt og trutt. Decent ODA-ranking har han også. Aggressiv spillestil?

Jeg har vel vært kjent for å være en jævel defensivt, så det var en artig konklusjon ;)

Sluttet forresten 09.juni 2010, så det er en ny eier på den kontoen.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Fantastisk å se hvordan du bruker mensa hjernen din til å gjøre "P H S Y K E S "
til at det skal ha noe med skillsettet å gjøre.
Nisse! :-D <3

*rapporterer deg for mobbing* :(
Jeg er pokker meg ingen nisse :D
og hey, du er ikke særlig syk da :confused:

og kan du ikke lage en ny liste alla den du lagde sist? bare med sånn hele resten av listen også :rolleyes:
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ny liste? =)

Synes det er litt dødt på liste fronten. Og jeg veit at det er irriterende når folk skriver en post og spør etter ny liste, men jeg føler at jeg har gjort mitt på forrige side og at det er unødvendig at jeg skal skrive en ny en selv ;)
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Prøver meg med en liste jeg :) Ikke heng meg for evnt. feil :eek:

1 syklov L-13 - Meget god dual der sammarbeidet ser ut til å gå strålende :) Gjort det bra i det siste, men har vvel bare adlet en innaktiv McRogn?

2 madder L-13 - Adla litt grått i det siste, men dette er jo store byer som andre sikkert hadde tatt hvis han ikke trådde inn. Ligger trygt i L-13 clusteret, men uansett man kommer ikke så høyt uten å være god.

3 Bella Donna L-13 - Nok en L-13 spiller. Stammen har mye bra. Ligger trygt og koser seg ;)

4 Goyakleh SUN - SUN spiller som ligger på fronten mot -NB-, men klarer seg vel ganske greit.

5 Uman PMS - Har jeg hørt nicket på v1?

6 176-176 SUN - Hyggelig fyr selvom han er i SUN. Vokser jevnt, men er det her du prioriterer å spille?

7 runinter -NB- - Kjempe fyr :) Leder av -NB-, og jeg vil spå han en lysende fremtid.

8 sama L-13 - Ikke hørt nicket før, men L-13 tar vel ikke inn hvem som helst?

9 Leiv Eiriksson BERM - Her er det skills. Men litt innaktiv i det siste?

10 Reisverket L-13 - God spiller, men stått litt stille?

11 Fugla BERM - Vokser bra.

12 Rado Caine PMS - Ikke hørt nicket før, andre nick?

13 CheGuevara CN - En av få CN spillere jeg synes klarer seg skikkelig bra for tiden.

14 176-167 SUN - Ser ut som han klarer seg bra mot -NB-. Kanskje litt mye internadling i det siste?

15 NumberOne L-13 - God spiller, men mangler det siste lille på denne verdenen? Blir ikke "NumberOne" som spiller, men kanskje stammen gjør?

16 Point Taken. SUN - Nok en SUN spiller på topp 20. Internadling?

17 pilletrille SUN - Klassespiller. Men har ikke adlet noe på 2 uker?

18 Kracked SUN - Hmm, nesten ikke adling på to uker her heller?

19 kløvervaselin Jupa - Jupa er i vinden mot -NB-, masterpeace er nærmest borte, men kløvervaselin har hittil sneket seg unna. :p

20 richie PREY - Richie, who?

-77 Übersetzung -NB- : )
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Fin liste Marty ;)

Har da vært en del ganger oppe på topp 20 uten å ha måttet internadle, men all bøying for denne. Ja, jeg internadler og det er dessverre slik som skjer i løpet av sommerperiodene når spillere slutter. Har internadlet 9 byer so far.

Og det er da absolutt et par andre på denne lista som burde blitt nevnt for internadling, å jaggu gjelder det til og med internadling av samme spiller mer enn en gang :eek: Men nok om det.

KjempeFLOTT liste, godt å ha noe å lese her igjen!
 

crimatix

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Flott liste, fint med noe bra lesestoff nå i regnværet :)

Mye internadling ute å går, og syns det begynner å bli veldig stille rundt meg i vekst.
Er det oppbygging, eller rett og slett inaktivitet?
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Fin liste Marty ;)

Har da vært en del ganger oppe på topp 20 uten å ha måttet internadle, men all bøying for denne. Ja, jeg internadler og det er dessverre slik som skjer i løpet av sommerperiodene når spillere slutter. Har internadlet 9 byer so far.

Og det er da absolutt et par andre på denne lista som burde blitt nevnt for internadling, å jaggu gjelder det til og med internadling av samme spiller mer enn en gang :eek: Men nok om det.

KjempeFLOTT liste, godt å ha noe å lese her igjen!

Ikke meningen og bare nevne deg, har fått litt byer selv i det siste jeg :) Bare deilig egentlig det :p

Vet det er mange som slutter nå og faktisk mye innaktivitet ja :/
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jada, digg med byer. Men mye deiligere å adle lyserøde deilige byer..! Blir kjedelig å interadle i lengden :p
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Jeg kan ta over for deg point taken. null stress det. Bare å sende meg coords på hvilke byer som er tomme :)

PS. lets get on topic igjen her. Denne tråden er jo for top 20 spillere og ikke hvem som internadler meste eller ei :)
 
Topp