Top 20 spiller

DeletedUser

Guest
1 Ting skal nevnast, Pille står ikkje aleine om ho blir angript, så kor masse den stammen kan kallast aleinestamme veit no eg ikkje ;)

Og for å virkelig imponere so må ho nokk opp ppå arnold sitt nivå :) Top 20 stamme i 1mannstamme;)
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ingen grunn til at noen skal rakke ned på hverandre for at man merger og rekrutterer ca. 50 spillere man tror kanskje kan angripe en eller annen gang... Mulig trussel kalles vel det ja...

Dette er slik vi kriger i Norge og det har vi nå sett på disse verdene nå så det bør ikke komme som noen bombe for noen..
Heia heia heia den som vinner... :rolleyes:
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ingen grunn til at noen skal rakke ned på hverandre for at man merger og rekrutterer ca. 50 spillere man tror kanskje kan angripe en eller annen gang... Mulig trussel kalles vel det ja...

Dette er slik vi kriger i Norge og det har vi nå sett på disse verdene nå så det bør ikke komme som noen bombe for noen..
Heia heia heia den som vinner... :rolleyes:

Jo, det er en god grunn til det. Merge er for horer, og den som kommenterer at hz merga inn i dogz nå kan suck it. Vi startet mergen for å bringe fronter sammen og samtidig gjøre det lettere å organisere med allierte som vi merget med.

En mulig trussel skal bearbeides som en trussel, med angrep, ikke med en frickin merge.

Men ligger noe sannhet i det du sier, er den norske spillestilen som kommer tilbake. Merge til toppen, hellyeah!
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Pfft

Sff horemerga seg inn i TMR

Og HZ horemerga seg inn i Dogz

Så hvem er du til å snakke om at andre ikke skal merge?
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Pfft

Sff horemerga seg inn i TMR

Og HZ horemerga seg inn i Dogz

Så hvem er du til å snakke om at andre ikke skal merge?

Hyggelig å se deg også igjen are, *sensurert hilsen som er altfor drøy for dette forumet*

1. Jeg forlot sff før mergen fordi jeg ikke ville være med på det, og pga litt komplikasjoner med de i stammen. Bare å sjekke twstats hvis du er keen på beviser.

2. Nei, det gjorde vi ikke. Vi satt opp en merge fordi vi var tre allierte som alle begynte å slite med aktivitet, så for å puste litt nytt liv i gamet så merget vi. Og da var hz rank 2 med 14 medlemmer, så kan ikke akkurat påstå at det var for poengene sin skyld. Men det er vel selvfølgelig din mening?

Så neste gang du skal åpne munnen, sjekk ut fakta først.
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hyggelig å se deg også igjen are, *sensurert hilsen som er altfor drøy for dette forumet*

1. Jeg forlot sff før mergen fordi jeg ikke ville være med på det, og pga litt komplikasjoner med de i stammen. Bare å sjekke twstats hvis du er keen på beviser.

2. Nei, det gjorde vi ikke. Vi satt opp en merge fordi vi var tre allierte som alle begynte å slite med aktivitet, så for å puste litt nytt liv i gamet så merget vi. Og da var hz rank 2 med 14 medlemmer, så kan ikke akkurat påstå at det var for poengene sin skyld. Men det er vel selvfølgelig din mening?

Så neste gang du skal åpne munnen, sjekk ut fakta først.

*hilser tilbake med ballespark*

SFF kan jeg tro deg på... Men HZ derimot må du lengre ut på landet med, husker kommentarer fra forumet hvor det sto "Å da tar vi førsteplassen :eek:"

Men nu sklir vi ut her, åpne egen tråd å krangle videre?
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
*hilser tilbake med ballespark*

SFF kan jeg tro deg på... Men HZ derimot må du lengre ut på landet med, husker kommentarer fra forumet hvor det sto "Å da tar vi førsteplassen :eek:"

Men nu sklir vi ut her, åpne egen tråd å krangle videre?

Jeg vet hvertfall godt at vi lenge unngikk en merge fordi det ikke var behov for det, og når vi så at både rebels og tdh begynte og miste aktive og gode spillere så bestemte vi oss for å slå oss sammen for å ta ut fiendene. Det var for enkelhetens skyld, ikke pga poengene. (Skal selvfølgelig ikke nekte for at det var godt å stjele rank 1 etter å ha vært andreplass i flere måneder som underdogstamme, spesielt når det var fra SR :)) Men som jeg sier, du får selvfølgelig tro hva du vil, jeg vet hvertfall godt at vi merget for å berge et synkende skip bedre kjent som trippelalliansen (aka hz, tdh og rebels).

Men ja, selvfølgelig var vi gira på å få førsteplassen! Nekter ikke for det, men det jeg nekter for er at vi merga for å ta førsteplassen :)
 

neos

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men kort sagt sier du altså at det kan finnes grunner til å merge, så da bør du vel på en generell basis være litt mere forsiktig med pisse på alle som merger...? ;p

Enig i at sånn RV-merging er horeri, men ser ett helt klart poeng i å merge i noen spesielle tilfeller.
 

DeletedUser

Guest
Aightio folkens.

Nå sklei vel denne tråden litt for langt ut i grøfta? =)

Prøv å hold dere på stien, litt utafor har dere lov til å forville dere, men nå er dere litt på grensen.
 

Skinny

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men kort sagt sier du altså at det kan finnes grunner til å merge, så da bør du vel på en generell basis være litt mere forsiktig med pisse på alle som merger...? ;p

Enig i at sånn RV-merging er horeri, men ser ett helt klart poeng i å merge i noen spesielle tilfeller.

Jada, var kanskje noe hard i uttalelsene, men ting har også forandret seg siden da. På mange måter var det en god merge det som skjedde, men samtidig ville jeg mest av alt bare beholde hz og slikt det var. Men situasjonsmessig så var det et riktig tidspunkt for merge, og det fungerte veldig bra, så sånnsett kan en merge være bra. Men intensjonene våre var ikke å komme på første :)

Er ikke ofte det her skjer, men her innrømmer jeg at jeg var litt for raskt ute med uttalelsene mine. :p printscreen, det her skjer aldri igjen til de som leser!

Og sorry forcas, ferdig med det her nuh. Og for og ikke få advarsel:

Helt fresh top20:

1 syklov
2 Bella Donna
3 176-176
4 sama
5 Rado Caine
6 neck
7 Reisverket
8 fitz.
9 Uman
10 McRogn
11 spekterman
12 Chiltarc
13 NumberOne
14 Pangea
15 Tazen
16 Bone
17 Goyakleh
18 pilletrille
19 Phsykes
20 Zeanil

Jeg har selv egentlig ikke så mye å si om denne listen. Chiltarc er fortsatt blant de øverste 20, og det gjør et gammelt hjerte godt :p Annet enn det er jeg imponert over at RV holder følge, og resten her virker som om de er der fordi resten ikke har tatt de igjen enda.. og go go go pilletrille!
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
1 syklov Kjenner ikke til spilleren
2 Bella Donna Aner ikke hvem som spiller her heller
3 176-176 Knallflink kar! Svært aktiv og vet hva han holder på med:
4 sama dunno who
5 Rado Caine Har ingen anelse
6 neck vetsj hvem
7 Reisverket Faktisk en habil spiller om noen skulle være i tvil...
8 fitz. Flink dude dette og! Svært aktiv!
9 Uman Kjenner ikke til.
10 McRogn Flink kar, kjenner lite til denne men har sett han er flink til å adle på v4 og.
11 spekterman Flink kar :)
12 Chiltarc Fortjener førsteplassen!
13 NumberOne dunno who
14 Pangea dunno who
15 Tazen dunno who
16 Bone dunno who
17 Goyakleh Spesialist i andesteik! Er også en av de mest fryktede motstandere har jeg hørt.
18 pilletrille Enda en svært fryktet spiller å møte på slagmarken...
19 Phsykes Flink og aktiv :)
20 Zeanil Aner ikke hvem dette er...

Nå må folk jammen slutte med de teite fakenicksa...baah gidder ikke legge til bb koder og gjøre dette mer oversiktlig før de fleste sier hvem de er!
 

bone

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå må folk jammen slutte med de teite fakenicksa...baah gidder ikke legge til bb koder og gjøre dette mer oversiktlig før de fleste sier hvem de er!

Hvis du ikke klarer å kommentere spillere på bakgrunn av v5 så kan du like gjerne la være, synes jeg. Hva du mener om folk basert på andre verdener er ikke interessant her.
 

Granpa

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Hvordan kan du vurdere folk her inne,uten å dra inn andre verdener?Verdenen er jo så ung at de fleste på topp 20 listen har knapt kunne gjøre seg bemerket.
Uten å kunne gjøre seg bemerket,så hadde vi vel ikke trengt denne listen.
Så skulle det ha gåttt etter bare hva de har prestert her,så kunne vi jo ha stengt denne tråden,for tatt den opp igjen om et halvt års tid.
 

kenlar

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Hvordan kan du vurdere folk her inne,uten å dra inn andre verdener?Verdenen er jo så ung at de fleste på topp 20 listen har knapt kunne gjøre seg bemerket.
Uten å kunne gjøre seg bemerket,så hadde vi vel ikke trengt denne listen.
Så skulle det ha gåttt etter bare hva de har prestert her,så kunne vi jo ha stengt denne tråden,for tatt den opp igjen om et halvt års tid.

Blir vel for dumt å dra inn en annen verden og sammenligne det med en helt annen verden.

Hver verden lever sitt liv og hver enkelt spiller og stammer må da bygge en ny historie. Hva er meningen med en ny verden vis man skal leve på det som tilhører en helt annen verden?

Vil legge til at det ikke er noen klage på noen av de som har laget en liste. Det var mere et svar på det generelle ved å sammenligne verdene..
 
Sist redigert:

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Hvis du ikke klarer å kommentere spillere på bakgrunn av v5 så kan du like gjerne la være, synes jeg. Hva du mener om folk basert på andre verdener er ikke interessant her.

Du kan jo lage en egen liste med hva du finner intressant her, for hva du finner interessant er for meg revnende likegyldig...

Jeg gidder ikke sitte å knote på twstats og sjekke hvem som tar grå og hvem som tar røde... Men er fremdeles i min fulle rett til å legge ut en liste.
 
Topp