Top 20 spiller

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
veldig bra liste Point. som vanlig flott og se at noen gidder og legge litt jobb i det.
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Ettersom det er ingen andre som har turt å hoppe etter wirkola så lager jeg en liten kjapp liste nå på natterstider :p

1. syklov -
Du har farmet en god del mindre millioner mindre enn meg her i v5 og likevel så har du et så stort forsprang. Det viser kun til en ting, at du bruker ressursa dine vanvittig godt. For ikke nok med at du leder overal, så leder du også på ODA rankingen og det i overlegen stil. Syklov har også i det siste overrasket meg personlig med å ha visst meg en meget stabil og snakkbar side. En likanes kar! ;) Blir en spennende tid å følge med deg framover og håper virkelig ikke du slutter helt selv om du skaffer deg ny jobb som du så klart må prioritere. IRL goes first ofc vettø. Men ROCK ON og drep mer SUN dotter =D

2. madder -
Internadling skal ha en liten del av at du har kommet deg så fort opp her eller? :p
Men det er ingen tvil om at du har skillsa som skal til for å beholde seg der oppe også. Men ser ut som du har mottatt en god del mer motstand nå nylig fra PMS. Lykke til skal du ihvertfall ha der, for PMS har sovd altfor lenge i timen og har (bør ihvertfall) ha en god del loade opp nå!

3. NumberOne -
Du fikk litt tid nå ja.....baah stress :p
Mye internadling i grunn her også, men tror nok vi får se mer av denne karen imot blant annet PMS framover. Karen virker også av det offensive kaliberet så det kan jo bli spennende å følge med der. :)
Spiste ihvertfall opp Bella Donna nå fort som bare det, så er ingen tvil om at han er tilbake fra en hvileperiode. Nå kommer det sikkert snart en ny hvileperiode fra han før det smeller til med fulle mugger igjen.

4. runinter -
Mye internadling har ført deg opp her også gitt, men det som jeg ikke skjønner med denne karen er hvordan han klarer å holde tett med de som adler store gode byer, mens han adler bare dritt byer og bygger dem opp selv :p
En ting er sikkert at denne karen som leder av -NB- er av top kaliber og kommer til å forbli her en GOD stund til om han ikke slutter selv av personlige årsaker.


5. 176-176 -
Velger å ikke skrive noe her ettersom dette ikke er noe verdt å snakke om.

6. Goyakleh -
At du er en offensiv bastard er det ingen tvil om, men det ryktes på den andre siden at du skriker mye om støtte når du blir angrepet. Om dette stemmer eller ikke har jeg ikke fått noe bevis på, men om så stemmer så skuffer du ekstremt mye! Og ser jo nå at jeg ikke skulle ha tvilt helt i starten og bare fyrt på med å adle deg før simpli fikk med seg 6 andre til å sende adelnukes på min ene by. tjohei.

7. Uman -
Ryktes sier at han alltid har vært nr.1 i de stammene han befinner seg i. Oh well, han er ihvertfall en ihugga spiller som biter greit ifra seg! Litt rykk og napp spiller, men har da kommet seg opp her for å bli, med mindre han virkelig får bank på hjemmebane..., noe jeg tviler på skjer med det første. Om L-13 i det hele tatt kommer fram til han så vil de nok møtte på betraktelig sterkere motstand her enn på veien ned... :p


8. Leiv Eiriksson -

9. sama -
Vettafaen hvem du er, men ser ihvertfall i følge statsen at du har adla latterlig store mengder store gråbyer. Var sikkert fra de store L-13 spillerne som gikk grå elns. Vil heller like og se denne karen i litt mer action før jeg uttaler meg noe mer om kvaliteten over spilleren etc.

10. Reisverket -
Rykk og napp spiller deluxe?
og det faktumet at over 50% av adlingene som har skjedd fra denne kontoen er internadling tyder ikke så altfor bra :S
Om jeg selv skal tippe så tror jeg Reisverket er som meg troppmessig. Ganske så defensiv for å forsørge stammen, men mitt spørsmål er vel om du har den tiden som trengs for å gjøre dette? For virker til tider som at du ikke har tid til en dritt og er helt borte. Har ferien tatt helt knekken på det som engang var en aktiv spiller eller? :p

11. Lystig -
En backstabbende løgnende svenske som teller sine siste knappnålhoder her på en stund...

12. Fugla -
Fugla ble først spilt av kenlar som i seg selv bar kontoen fram til det fantastiske =D Område var undenr total dominans da denne karen dessverre måtte gi seg pga private årsaker, men overtakerne som først ble crimatix og senere nå også Elimin@tor har ført kontoen videre i ren ære. Jeg har sett kontoen både før og etter kenlar måtte gi inn åra og den er enda i like topp topp klasse nivå. Denne spilleren blir å merke seg i boka, for han er kommet for å bli i toppen. Jævelene har til og med gått forbi meg på ODA rankingen...grrrr
Og om dere ikke slutter å vokse så ekstremt fort så må jeg vurdere å endre strategien min, eller å bare la dere få bli nr.1 og så får jeg heller bite i det sure eplet. haha

13. 176-167 -
Har hatt en kamp imot -NB-, noe som nå ser ut som han går vinnende ut av ettersom han vokser som bare det. Mye da kan skyldes på internadling av balle klorin, men hey, virker som en sollid danske dette. Eller er det flere dansker på en og samme konto? ;)

14. Point Taken.
I know how you are. tsk tsk tsk
Og de som ikke vet det er bare tapere lizzzom. Denne dama har skills fra en annen verden, men må bare få et kick bak for å dra dem fram i ny og ne. En absolutt rykk og napp spiller som har indeed fått litt hjelp av internadling for å ha kommet helt opp hit, men om tiden strekker seg til selv etter en liten flyttings så blir nok denne spilleren her for en god god stund til ;) One thing is for shure, jeg håper og tror jeg skal klare å holde meg unna disputer på fielden med denne spilleren.


15. CheGuevara -
En hollender som få ønsker å havne i konflikt med, for han biter ifra seg, noe som sikkert kracked fikk smake litt av for litt siden da de havnet i en aldri så liten klinsj? Kontoen er derimot veldig spredt og dersom denne spilleren ender under SUN sine vingen som det ryktes om, så vil han nok få store problemer å holde seg oppe imot L-13, ettersom han er all inside them. :p

16. kløvervaselin -
Vet ekstremt lite om denne spilleren. Men må si at jeg liker det at noen tørr å leke litt med overmaktene sånn som Jupa har prøvd litt på, men dessverre faila en etter en? :p Din tid kommer nok den også snart, men innen da så skal du få kose deg videre med adlingen av småtroll og gråbyer :p Lykke til videre skal du ihvertfall ha, og hey, heier på deg =D

17. Baal -
At det er plass for flere juksere oppe her er faktisk en skam for spillet. At denne spilleren ikke er straffet for grove regelbrudd som det finnes klare bevis på er jo ja, helt latterlig. Og ja, om noen lurer så kan jo du se hva han har adla og bruke hode litt for å tenke deg fram til hvilke regler han har brutt.


18. Varg V -
Virker som en aktiv sjell som blir å høre fra videre. Adler ihvertfall støtt og stadig ut spillere og gjør det med stil. Også grei kar å snakke til og ellers likanes.


19. Phsykes -
Copy paste lystig, med noen få endringer... En norske som teller sine siste knappnålhoder her på en stund...

20. 176-276 -
King av 1500 poengs gråby horing. Er vel ikke mye mer som skjer her i grunn?





In total stammemessig:
1. SUN (8)
2. L-13 (5)
3. BERM,PMS (2)
4. -NB-, Jupa, CN (1)
 

DeletedUser

Guest
En flott liste Leiv:)

men ville da ikke sakt rask liten liste:p

en av de beste eg har sett på en stund på dette forumet, creeds.
 

DeletedUser

Guest
kløvervaselin og Gjengen: Spilte på v1 også. Alt jeg vet :p

CheGuevara: Bare gjetter nå, er det hollenderen fra LAW v2 :confused:
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
14. Point Taken.
I know how you are. tsk tsk tsk
Og de som ikke vet det er bare tapere lizzzom. Denne dama har skills fra en annen verden, men må bare få et kick bak for å dra dem fram i ny og ne. En absolutt rykk og napp spiller som har indeed fått litt hjelp av internadling for å ha kommet helt opp hit, men om tiden strekker seg til selv etter en liten flyttings så blir nok denne spilleren her for en god god stund til One thing is for shure, jeg håper og tror jeg skal klare å holde meg unna disputer på fielden med denne spilleren.

Nå må du gi deg! *blush*
 

DeletedUser

Guest
15. CheGuevara -
En hollender som få ønsker å havne i konflikt med, for han biter ifra seg, noe som sikkert kracked fikk smake litt av for litt siden da de havnet i en aldri så liten klinsj? Kontoen er derimot veldig spredt og dersom denne spilleren ender under SUN sine vingen som det ryktes om, så vil han nok få store problemer å holde seg oppe imot L-13, ettersom han er all inside them. :p


Ryktene slo ikke akkurat til her. Er nå med i L-13. :)
 

DeletedUser

Guest
På tide med litt liv her igjen kanskje. Tenkte å ta en ny vri (hvis det er greit?).

Spørsmål til de som er på topp 20-lista:
1) Hvor mye tid bruker du i gjennomsnitt, minst og maks på TW per dag? Pluss evt. kommentarer.
2) Hvor mye tror du de andre på topp 20-lista bruker?


Fint om dere svarer ærlig, hvis ikke er det jo ikke noe vits ;)

De som ikke ligger på topp 20-lista kan godt komme med gjetninger og kommentarer hvis de vil.
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
På tide med litt liv her igjen kanskje. Tenkte å ta en ny vri (hvis det er greit?).

Spørsmål til de som er på topp 20-lista:
1) Hvor mye tid bruker du i gjennomsnitt, minst og maks på TW per dag? Pluss evt. kommentarer.
2) Hvor mye tror du de andre på topp 20-lista bruker?


Fint om dere svarer ærlig, hvis ikke er det jo ikke noe vits ;)

De som ikke ligger på topp 20-lista kan godt komme med gjetninger og kommentarer hvis de vil.

ha ha. den tror jeg du får trøbbel med. tror ikke det er en kjeft her inne som avslører hvor mye/lite tid de bruker på dette spillet.
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Jeg bruker alt for lite :)
Jeg vet at mange andre på topp 20 bruker mye mer tid en meg.

Jeg er for energifull, eller kall det daff. :p
 
Topp