TOP 20 Stamme and spillers

DeletedUser

Guest
Om de kun internadler. hvordan kan de ha beseiret så mange fiendtlige tropper? bare spør. Men bare fortsett å spam dritt :) det morsomme er at dere skamroser alle i DN, og slakter ALLE andre :) utrolig objektive og gode vurderinger av samtlige fra DN stammen! hehe
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Om de kun internadler. hvordan kan de ha beseiret så mange fiendtlige tropper? bare spør. Men bare fortsett å spam dritt :) det morsomme er at dere skamroser alle i DN, og slakter ALLE andre :) utrolig objektive og gode vurderinger av samtlige fra DN stammen! hehe

Hhhmmm, nei, slipper man å bruke tropper på 50%+ av byene man har adlet så er det vel ikke i mine øyne vanskelig å få ODA da i hvertfall, men kan jo bare være jeg som er håpløs da :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hhhmmm, nei, slipper man å bruke tropper på 50%+ av byene man har adlet så er det vel ikke i mine øyne vanskelig å få ODA da i hvertfall, men kan jo bare være jeg som er håpløs da :rolleyes:

Nei, men dere spamer med at de kontoene KUN inndadler. De har kriget like mye som deg. At de har noen ekstra byer som følge av innadling, JA! Jeg mener ikke at de er så mye bedre enn dere spillmessig, men du sier jo selv at det er idioti å ikke innadle når man må det. Og igjen, så sier jeg at ingen synes innadling er morro.

ha en strålende dag :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Nei, men dere spamer med at de kontoene KUN inndadler. De har kriget like mye som deg. At de har noen ekstra byer som følge av innadling, JA! Jeg mener ikke at de er så mye bedre enn dere spillmessig, men du sier jo selv at det er idioti å ikke innadle når man må det. Og igjen, så sier jeg at ingen synes innadling er morro.

ha en strålende dag :)

Orker egentlig ikke kaste meg inn i denne diskusjonen, men måtte kommentere dette. Zippy leder ODA og ODT, så den påstanden du kommer med der som er markert i bold, stemmer vel i grunn ikke.
 

DeletedUser

Guest
Orker egentlig ikke kaste meg inn i denne diskusjonen, men måtte kommentere dette. Zippy leder ODA og ODT, så den påstanden du kommer med der som er markert i bold, stemmer vel i grunn ikke.

Twstats var nede nå så fikk ikke sjekket alle tall nå, men om jeg ikke husker feil, så har zippy flest angrep, så paausan, så carnifex. Det vil jo si at de to sistnevnte må ha slåss litt for en del av byene de også. Om det kun hadde vært innadling, så hadde man jo ikke tapt noe eller trengt å bekjempe noe. Men ja, vi alle ser at det har vært mange innadlinger. Men å da si at disse kontoene KUN lever av dette blir ikke helt riktig.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Twstats var nede nå så fikk ikke sjekket alle tall nå, men om jeg ikke husker feil, så har zippy flest angrep, så paausan, så carnifex. Det vil jo si at de to sistnevnte må ha slåss litt for en del av byene de også. Om det kun hadde vært innadling, så hadde man jo ikke tapt noe eller trengt å bekjempe noe. Men ja, vi alle ser at det har vært mange innadlinger. Men å da si at disse kontoene KUN lever av dette blir ikke helt riktig.

Nei, det er sant, men de har fremdeles ikke "kriget like mye". Legg også merke til Zippys ODD er langt høyere.

Folk skal få adle hva man vil, men bakdelen med å adle så mye internt hele tida er at folk kommenterer det sånn som dette. Det må man tåle da, når man leder på grunn av internadlinger.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Twstats var nede nå så fikk ikke sjekket alle tall nå, men om jeg ikke husker feil, så har zippy flest angrep, så paausan, så carnifex. Det vil jo si at de to sistnevnte må ha slåss litt for en del av byene de også. Om det kun hadde vært innadling, så hadde man jo ikke tapt noe eller trengt å bekjempe noe. Men ja, vi alle ser at det har vært mange innadlinger. Men å da si at disse kontoene KUN lever av dette blir ikke helt riktig.

Når man har internadlet seg til 40 byer så har man lenge kunne sparet på troppene og det er dermed lettere å farme, få gms, tropper og ODA. Enkel beregning.
 

DeletedUser

Guest
sant det. Men den værste innadlinga har vel vært siste uka :) Men meg bekjent har du vel hatt noen byer du har sluppet å bruke tropper på du også. Som følge av kv f.eks?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Hhhmm, forklar? Fikk 1 by av Solace, men tror det er det altså, foruten noe grått nå da i det aller siste.
 

DeletedUser

Guest
Twstats var nede nå så fikk ikke sjekket alle tall nå, men om jeg ikke husker feil, så har zippy flest angrep, så paausan, så carnifex. Det vil jo si at de to sistnevnte må ha slåss litt for en del av byene de også. Om det kun hadde vært innadling, så hadde man jo ikke tapt noe eller trengt å bekjempe noe. Men ja, vi alle ser at det har vært mange innadlinger. Men å da si at disse kontoene KUN lever av dette blir ikke helt riktig.

ja ja kanskje det men det er jo sant når man bare internadler kan man spare nuksa og et eksempel på IP internadling er

Ensifux har mer od-a en han og han har 100 tusen poeng mer en meg og jeg har ikke så høy od-a
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Men lenge sida uansett så her ern.


1 Fan nr. 1 av Sylphida DN 515.456 59 8737 - Storspilleren har ledet klart lenge og går inn i en fremtid med fortsatt rank 1, dette kan man se i hans ODT, ODD og ODA. Impressing.
2 McBitch DN 479.198 52 9215 - Har fightet seg opp i systemet og tatt DONslask 2.plass nå, går en rik tid i møtte.
3 DONslask DN 476.862 53 8997 - Latingen taper terreng, gidd å gjør e litt bedre a :p
4 mr. xxx IP 403.940 48 8415 - Mistet faktisk en by til FU :eek: Toppspilleren i IP, vil han gi DN match?
5 Villarreal DN 394.023 43 9163 - Gard sitter her og ruler på sin hest, alba var siste mål, hvem treffer pisken neste gang?
6 Xenex IP 326.377 37 8821 - Aldri tatt de store, hva lurer det seg bak denne kontoen?
7 Lord sayver DN 325.142 35 9290 - Syvern, du får adle mer nå, blitt slapp i det siste, huske å henge på!
8 Major Zod DN 241.084 29 8313 - Bare gått oppover og oppover han her, hva blir det neste? Topp 3 I guess
9 ORLY DN 225.173 26 8661 - Nydelig spiller med en perfekt lojalitet, me gusta.
10 Corsix DN 225.140 25 9006 - Kjempet seg inn på topp 10 nå, imponerer meg.
11 lurvee DN 223.742 24 9323 - Datageniet klatrer han, blir bare hardere å holde seg på topp 20 for alle her.
12 Lyding123 UN 212.029 22 9638 - Blitt superstacket, tung tid i vente.
13 trustie IP 206.130 23 8962 - Fightet bra hele veien han her, hvor vil veien gå etter IP?
14 valley DN 198.960 24 8290 - Vegz klatrer han, fy så mange fra DN her :p
15 fjøsnissn DN 181.503 21 8643 - Fjøsen holder til i fjøset han
16 Lulli IP 174.377 20 8719 - Stammer fra FU og vil nok krige mot dem, kan gi sterk motstand mot dem vil jeg tro.
17 Landeplage DN 162.032 19 8528 - Gode folk her, kommet inn på topp 20 under vanskelige forhold, lyder bra det!
18 fingreslitte TIUR! 160.217 22 7283 - Svært imponerende adlingstempo her, ligger i et trygt sted og tar en del FU, spennende å følge videre.
19 CartmanRules IP 158.689 23 6900 - Ukjent for min del, men klatret inn på topp 20 her.
20 Nerdulf J.F.F 148.611 19 7822 - Første fra J.F.F jo! Desverre ern en deluxe pointwhore..
 

DeletedUser

Guest
Superstacket?

Jeg har mer støtte oss allierte nå en jeg noen gang har fått i støtte i mine egne byer.
Så vil ikke si jeg blir superstacket av stammen/allierte akuratt :p

Kommer jeg til å slite? Mulig det, men i det siste er det faktisk dere i DN som har slitt mot oss :) Lord klarte å brenne et ganske høyt antall nuker i en "superstacket" by av oss f.eks :)
 
Topp