Top 20 stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
det er en stamme med bare erfarende spillere, jeg kjenner nesten alle der :) de går under andre nick, de kommer til å vise seg, Euphrates kommer til å bli den først som tar en by, vist du hadde vist hvor mye tropper han har alt nå! :cool:
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ser at flere "tøffer seg" og sender ut meldinger om at folk bør restarte. Ser ikke poenget i det. Da ser jeg jo bare hvem jeg bør være ekstra oppmerksom med^^

Tøffer seg og tøffer seg. Jeg sendte trussel Pm til allenfor i min kirkeradius, og 4 restartet. Det ga meg fine farmer, som også var poenget. Og de som ignorerte trusselen vil selvsagt angre bittert om noen dager. :cool:
 

FireFly

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Tøffer seg og tøffer seg. Jeg sendte trussel Pm til allenfor i min kirkeradius, og 4 restartet. Det ga meg fine farmer, som også var poenget. Og de som ignorerte trusselen vil selvsagt angre bittert om noen dager. :cool:

Håper ikke dette gjelder meg også :S
 

DeletedUser

Guest
oppdater lista:
1 T.R ---- Jeg er med i den stammen, og vi ruuler :D
2 IB ----- har planer om å ta oss :( alt vi vil er verdensherredømme :confused:
3 IBB Broderstamme til IB
4 P-X Masse noobs
5 Unreal masse noobs
6 -HELL- Spessielt mange no0bs
7 BBB Hva skal man si ? :)
8 HVIB Søster stamme til IB
9 NWe De klarte seg ikke på v4, og prøver seg på v5
10 Swift enda mere noobs? :confused:
11 Delta aner ikke hva jeg skal si....
12 IBT Enda en stamme knyttet til IB......
13 -AW- aw.. we lost :/
14 ~TRoH~The rollons of hair :D
15 ~TIC~ Tic Tok im a clock
16 K103SW klarte ikke v5...
17 K102SE under understammen?...
18 CCCP aner ikke
19 E=mc² De feilet og sprengte labben
20 Rawr! sex-leketøy... rawr!
 

kermit

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
Er IB, IBB og HVIB en stammefamilie?

NEI!!!!!! 100% feil! åh, hva er det du tenker med!!!!!!!!!!!!!!

det erIB, IBB, HVIB og IBT


jeg skjønner bare ikke hvordan det går ann å glemme en hel stamme med så mange medlemmer sånn helt uten videre! jeg er mektig skuffet!:p:p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Å begynne å diskutere topp20 stammer så tidlig er bare unødvendig. Dette er sagt før, men måtte bare si det igjen ;)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Å begynne å diskutere topp20 stammer så tidlig er bare unødvendig. Dette er sagt før, men måtte bare si det igjen ;)

Hey, Scarborough, lenge siden!
Men du tar jo feil. Så lenge man kjenner spillerne godt fra andre verdener, så er det jo lett å bedømme stammer allerede nå. Nåværende noobs i andre verdener vil seff være noobs her også, og det kryr av dem. Forøvrig er jeg rimelig sikker på at IB vinner noobish konkurransen, for der kvalifiserer samtlige seg. :cool:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hey, Scarborough, lenge siden!
Men du tar jo feil. Så lenge man kjenner spillerne godt fra andre verdener, så er det jo lett å bedømme stammer allerede nå. Nåværende noobs i andre verdener vil seff være noobs her også, og det kryr av dem. Forøvrig er jeg rimelig sikker på at IB vinner noobish konkurransen, for der kvalifiserer samtlige seg. :cool:

Du er i live du også ja, Reisverket, ikke dårlig! Lenge siden ja :)

Vel, jeg ser poenget ditt, men du kan vel også innrømme at det å bedømme stammer allerede nå, likevel er for tidlig, og at 70 % av disse vil være borte i løpet av få uker/måneder?

Hver ny verden har det vært tilfellet, og jeg vet at den lille pausen jeg har hatt har ikke vart så lenge at det fenomenet har forandret seg stort :)
 

thewarior

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
hehe la oss bedømme stammene allerede nå, det gjør jo ingenting å kommentere topp 20 listen nå, men blir bare spam å klage på det. er jo ingen nedre grense på hvor lenge man må ha spilt før man kan gi kommentarer :) Til IB familien har jeg en kommentar: haha. Lykke til :p
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Hehe, yep! Vi har en del hysterisk festlige både angreps- og forsvarsrapporter fra disse uhyre dyktige IB folka. Skulle gjerne delt med dere. Er det innenfor regelverket i forumet her?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp