Top 20 stammer

Status
Stengt for ytterligere svar.

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Og det betyr at det var takket være han at stammen holdt :eek::rolleyes::eek:



ikke nødvendigvis, kanskje han stakk fra ett synkende skip.

men blir like søke spekulasjoner som alt annet her, RV er en god leder, det er udiskutabelt. Lykke til med enda en stamme RV.

Dont forget too have fun!! ;-)
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
jeg gjør ikke det, jeg bare hintet til at en stamme ikke er uslålig bare fordi du leder den -.-'

Selvsagt ikke. Ingen stammer er uslåelige uansett hvem som er leder. For til syvende og sist er det verken lederen eller ledelsen som er avgjørende for hvorvidt en stamme lykkes. Ledelsen er selvsagt viktig, da denne navigerer skuta, men det er medlemmene som er avgjørende. Har man mange gode spillere, godt stemning og et levende og aktivt forum, få intriger og lite uro, et godt samarbeid innad i stammen og noen stammefrender i geografisk strategisk gode områder i forhold til hver enkelt medlem, så har man oppskriften til en uslåelig stamme slik jeg ser det. Eh.. akkurat som L-13 m.a.o. :cool:
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
For å slå en parallell;
Hvis man har verdens beste skute, og kaptein så kan man ikke gjøre en dritt uten mannskapet...:cool:
 

DeletedUser

Guest
1 L-13 -I V4 fikk RV overta en konto etter å ha spurt om en ledig konto her på off.forum, og ikke lenge etter fikk han en med lederansvar i VARG! Like enkelt fikk han overta medlemmene i premadestammen "The Resistance" da engelskmennene ble bannet og var fraværende, med sin egen stamme L-13.
L-13 så ut til å bli en masserekutteringsstamme, som "støvsugde" kontinentet for spillere, men ser man på snittet så er jo det skyhøyt, som viser at alle de store spillerne har søkt seg til L-13, som tross alt også var store fra før av. En vinn-vinn situasjon for RV, men de er alt for mange, så de har ikke stort å vokse på før de møter veggen hos hverandre :)
2 BBB -Jeg ser nå hvor vanskelig det er å ha noen formening om stammer her i starten av V5. BBB har tydligvis tatt noen grep for å rydde litt opp i stammen sin, noe som var nødvendig da de var 105 en periode, men jeg er fortsatt ikke overbevist om deres fremtid. En stor stamme med 76 medlemmer som har festet grepet i K55, men vi får se om det varer...
3 E=mc² -En stamme stiftet og ledet av FJØSNISSEN...og jeg som hadde tenkt å si at dette virket som en oppegående stamme, med en fremtid i K44... :)
4 NWe Masserekruttering stamme i K44, men merkelig nok har de mer ODA enn ODD. Ser jo ut som farmekuer allerede på profilen, men er kanskje et eksempel på at man ikke skal skue hunden på hårene, hehe :)
5 P-X Det at slike stammer er å finne på Topp 20 listen, viser vel egentlig hvor meningsløst det er å vurdere stammer når verden er så ung. Foreløpig er de "gigantiske" i K55, men det er jo bare frem til alle har restartet. Da blir de sikkert store i "restartland" også.
6 PMS -niks
7 Swift -niks
8 ANR -niks
9 VV -Lederen her sparket meg fra sin N00b stamme i starten av V5, og er årsaken til at PREY så dagens lys :)
Facade sluker fiendens propaganda rått, og har aldri testet sin simulator da "han har dårlig erfaring med simulatorer generelt". Sannsynligheten er kun god for at denne stammen skal klare å vare lengre enn den første stammen Facade startet i V5, ellers er der intet håp-
10 Rawr! Tja...kanskje?
11 B-g En premade stamme med noen kjente spillere. Tiden får vise.
12 WTD Niks...
13 ~IBE~ Alt som har noe med IB i navnet er fail uansett.
14 ~TIC~ Samme regel gjelder visst for alt som har noe med ~TIC~ i navnet sitt tydligvis...
15 K102SE Nå er det vel K55, og ikke K102, de ligger i, men de sikter vel på å komme til K102 en vakker dag...og det tror jeg de greier faktisk, så dette ordner seg.
16 SSB Her har de ryddet opp, og det er bra! Virker som at dette er oppegående spillere med en fremtid.
17 SUN Dette er jo den råeste stammen i V5, og jeg er glad jeg er ikke er i nabolaget...enn så lenge-
18 C1K+ Liten, men fremadstormende stamme i K54. Pass på-
19 Ice Skumle folk også dette.
20 PREY Hehe, ENDELIG!!!!! Det spørs hvor mye vi klarer å vokse da, all den tid vi også har L-13 i vårt kontinent, hehe. De store spillerne velger jo også L-13, mens vi må ta til takke med smulene og heller bedrive opplæring av disse, men vi klarer oss så jeg skal ikke klage :)


Orker ikke lage ny atm (noe andre gjøremål står på tapetet...) men vi kan jo ivhertfall komme oss tilbake på sporet, og så vet vi nå at L-13 ikke var enige i sin beskrivelse - noen andre småfeil er det nok også men da er det jo mulig og kommentere om stammer ;)
 

DeletedUser

Guest
Feil, feil og atter feil. Jeg fikk ikke overta terh@ls etter å ha spurt etter konto her på off forum. Jeg ble forespurt av Noffe via andre og langt mer private kanaler enn som så. Og jeg fikk ikke lederansvar i VARG etter kort tid, for på det tidspunket fantes ikke VARG. Så her er du åpenbart ikke bare o.t, men også på tynn is.
At jeg "like enkelt overtok medlemmene fra The Resistance" er muligens en måte å se det på. Jeg ser det annerledes. Jeg fikk nok av K O gutta, forlot stammen og startet min egen stamme. Planen var egentlig å kjøre solo, evnt ta inn noen gamle kjente. Men fordi så godt som hele stammen til engelskmennene også hadde fått nok, og søkte seg til meg, så sa jeg ja. Syntes det ble feil og si ja bare til noen, det var tross alt en meget oppegående og hyggelig gjeng som jeg hadde lyst til å fortsette å leke med. Å skille klinten fra hveten kan man som kjent gjøre over en lengre periode. At vi kommer til å møte veggen pga tettheten tror jeg er helt feil. Vi hadde nøyaktig samme problem da jeg overtok terh@ls i v4 (på det tidspunktet hadde kontoen 13-14 byer). Det handler bare om å snakke sammen, og jobbe strukturert og målbevist.

Utover det, og forutsatt at du ikke har like mange faktafeil i forhold til resten av stammene, så har også du fremmet en interessant liste.
Vel, siden du korrigerer meg, så må jeg bare nevne at det er et par ting som virkelig har skuffet meg, RV;

Punkt 1 at du faktisk joinet disse engelske ungdommene som kaller alle som ikke rævslikket de for N00bs, samt ønsket å bli tilbedt som noen guder...¨

Punkt 2: Når de så "avslører" at du egentlig er homofil, rett eller galt spiller egentlig mindre rolle, så er det egentlig bare å få de adlet vekk fra .NO om du har noen som helst selvrespekt, men du presterte istedet å be de inn i din nye stamme!!!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Vel, siden du korrigerer meg, så må jeg bare nevne at det er et par ting som virkelig har skuffet meg, RV;

Punkt 1 at du faktisk joinet disse engelske ungdommene som kaller alle som ikke rævslikket de for N00bs, samt ønsket å bli tilbedt som noen guder...¨

Punkt 2: Når de så "avslører" at du egentlig er homofil, rett eller galt spiller egentlig mindre rolle, så er det egentlig bare å få de adlet vekk fra .NO om du har noen som helst selvrespekt, men du presterte istedet å be de inn i din nye stamme!!!

Punkt 1: Jeg kjente ikke Two Hit KO før jeg joinet v5, og han tok kontakt, var veldig hyggelig og inviterte meg til stamme. Jeg hadde ingen planer om å bli lenge i v5, bare sjekke ståa. Men så ble jeg hekta.

Punkt 2. Jeg aner virkelig ikke hva du sikter til her. Hva har seksuell legning med TW å gjøre?
Det var deres manglende evner som ledere som var grunnen til at jeg gikk ut av stammen. Jeg hadde ingenting mot KO gutta som spillere. Derfor inviterte jeg dem. At de har rykte på seg for å drive med juks og fanteri har jeg riktignok lest meg opp på sladder her i forumet i ettertid, men sladder forholder jeg meg ikke til.
 

blacki99

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Selvsagt ikke. Ingen stammer er uslåelige uansett hvem som er leder. For til syvende og sist er det verken lederen eller ledelsen som er avgjørende for hvorvidt en stamme lykkes. Ledelsen er selvsagt viktig, da denne navigerer skuta, men det er medlemmene som er avgjørende. Har man mange gode spillere, godt stemning og et levende og aktivt forum, få intriger og lite uro, et godt samarbeid innad i stammen og noen stammefrender i geografisk strategisk gode områder i forhold til hver enkelt medlem, så har man oppskriften til en uslåelig stamme slik jeg ser det. Eh.. akkurat som L-13 m.a.o. :cool:


Dette var noe av det mer smarte jeg har lest på lenge her på tw forumet :)
(er langt i mellom ja!)
 

DeletedUser

Guest
1 L-13
2 E=mc²
3 BBB
4 NWe
5 P-X
6 PMS
7 VV
8 ANR
9 Rawr!
10 Swift
11 B-g
12 WTD
13 ~IBE~
14 K102SE
15 ~TiC~
16 SSB
17 Ice
18 SUN
19 C1K+
20 PREY
 

DeletedUser

Guest
1 L-13 --> den ledende stor stammen, mange gode og ukjente folk her. kommer til å lede rank.1 til minst sommern. Reisverket virker som en god leder. har ikke snakket med han enda, men regner med det kommer.

2 E=mc² --> masse "dau kjøtt" få unna dette og bruk deres gode offangsive spillere som profiler så kommer dere lenger.

3 BBB --> masse rec?

4 NWe --> dette er taper gjengen på top 5. håpløst dårlige. prøver seg etter "suksessen" med v4.

5 P-X --> masse rec?

6 PMS --> har fin ODD og en del kjente navn men har ikke hørt noe fra dere?

7 VV -->:eek:

8 ANR --> noe BIRKI tull dette eller :cool:

9 Rawr! --> kan bli noe av disse men litt skuffet over at trym har så lite poeng så langt utti spillet.

10 Swift --> sorry:/

11 B-g --> kan bli noe av dissa assa :D

12 WTD --> masse rec?

13 ~IBE~ --> fail

14 K102SE --> fail

15 ~TiC~ --> fail

16 SSB --> kan bli noe, vis folksa gidder.

17 Ice --> kjener ingen av de:p

18 SUN --> kjempe gjeng dette da. kommer til å komme langt.
 
Sist redigert av en moderator:

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
1 L-13 --> den ledende stor stammen, mange gode og ukjente folk her. kommer til å lede rank.1 til minst sommern. Reiseverket virker som en god leder. har ikke snakket med han enda, men regner med det kommer.

Tja, mulig jeg sender deg en PM og ber deg stave nicket mitt korrekt. ;)
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Slapp av da makkverket, en liten glipp på tastaturet er vel nok til den skriveleifen hans...
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp