Topp 10 dagens raner - hele tw.no

DeletedUser

Guest
Hei!

Av ren nysjerrighet ønsker jeg å lage en topp 10 liste over de største ranerene på tw.no. Jeg syns det ville vært både artig og interessant å få en oversiktlig topp 10 liste over tribalwars.nos største dags-loots. Jeg kommer til å oppdatere denne listen hver gang listen endrer seg slik at vi til en hver tid får en riktig oversikt over hvem som har ranet flest ressurser på en dag på tribalwars.no.

Dersom du tror du har en ranermedalje som gir deg en plass på denne listen så kan bevis (bildebevis/link til profilen din) postes i denne tråden, eller som privpm til Pappa betaler forumbrukeren. Forhåpentligvis kommer alle de 10 største ranerne på denne listen så fort som mulig slik at listen blir korrekt.
Kronesystem:
crown.gif
- nr 1
pretty-crown.gif
- beste på sin verden

Topp 10


1 . Mumle Gåsegg v8 - 408.549.698 ressurser
crown.gif


2. GeirS78 v4 - 246.785.622 ressurser
pretty-crown.gif


3. Pappa betaler v8 - 202.758.777 ressurser

4. r1did v2 - 201.884.856 ressurser
pretty-crown.gif

5. dimitri v2 - 191.938.024 ressurser

6. erndos v3 - 169.775.782 ressurser
pretty-crown.gif


7. Pondus64 v3 - 150.086.067 ressurser

8. Black31 v4 - 133.147.648 ressurser

9. Charles v3 - 125.683.902 ressurser

10. Dommola v3 - 120.851.420 ressurser


- Vetle

Edit: Lista oppdateres hver gang gamle rekorder blir slått ut
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tar dere hensyn til speeden på de forskjellige verdnene?
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Verken speeden, alder på server eller størrelse på gråbyer er tatt hensyn til her vil jeg tro.
 

DeletedUser

Guest
Rekordene her er rekorder fra .no, og så vidt jeg vet er det ikke en speed her enda ;)
 

DeletedUser

Guest
Nå som V2 ikke eksisterer lengere, så kan vel denne redigeres litt...
 

DeletedUser

Guest
De er da tatt på .no, og i og med at de har en plass på topp 10 listen ser jeg ingen grunn i å eksludere v2? Det er klart at nye rekorder ikke kan tas der, men nå har de fremdeles tatt store nok ranere til å havne på denne listen.
 

DeletedUser

Guest
da passet det jo bra med dette: "Lagt til en ny innstilling for verdener:"Begrenset bytte". Når denne er aktiv vil spillere bare kunne plyndre en bestemt mengde ressurser før troppene deres ikke lengre vil hente mer ressurser etter et vellykket angrep på en annen landsby. Formelen for hvor mye ressurser som kan plyndres hver 24 timer er (dager på verdenen + antall landsbyer) * X ( X er for tiden 1000, men den kan bli endret etter testing). Hvor mye du har farmet er basert på de siste 24 timene og oppdateres hver time. Begrensingen vil fortsette å stige ettersom du har flere dager på verdenen og du får flere byer helt til den kommer til et maksimum. Denne øverste grensen kan konfigureres for hver verden."
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Det kommer ikke på nåværende verdener, men evnt. de fremtidige etter det jeg har skjønt..
 

DeletedUser

Guest
Som Über sier kommer dette bare til å gjelde nye verdener, må si jeg ble oppgitt når reglen kom, skulle gjerne sett at det ikke skulle komme en slik regel på noen verden, hverken fremtidlig eller gammel verden, men desverre er det lite vi kan gjøre med det.
 

DeletedUser

Guest
synst den regeln rett og slett er patetisk, jeg kommer ikke til og starte på noen verden som har den innstillingen, kommer den på v8 også så er det takk og farvel fra meg, da blir spillet veldig kjedlig
 

DeletedUser

Guest
bra det da, men uansett, jeg kommer nåkk ikke til og starte på en sånn verden, den vil bli treg og kjedelig.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
En fordel er jo at man ikke vil bli like aktiv da man ikke har noe å tjene på det, og ikke trenger å ha PK farme assistent så du sparer litt $$$ da ;)
 

DeletedUser

Guest
Burde vel få lov til å stå opp før man blir mast på :mad:

Oppdateres når jeg kommer hjem fra skolen i dag.
 

DeletedUser

Guest
Oppdatert. Mumles rekord er det dobbelte av den forrige. Respekt! Nr 1 og 2 hadde 3,5 millioner og 1,2 millioner når rekordene ble satt, det bør derfor være klare muligheter for spillere med en nokså stor konto å knuse disse rekordene og å bli .nos første til en halv milliard :)
 
Topp