Topp 10 dagens raner - hele tw.no

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
"Lykke til med å slå denne. Håper vi får i gang noen skikkelige storranere som er lysten på å ta den største dagens ranermedaljen på .no fra meg slik at vi kan få en skikkelig kamp."

Redigerer du? Eller spiller du multi? :eek:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ja, men jeg burde da bli satt opp en rank nå. Om jeg skal ta mumle så får jeg sette meg ned og sende ut litt farminger :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Da var listen endret. Alle de 10 største er nå over 100 millioner. Bra!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Er det speed 2 i gangtid så deler du f. eks totalen på 2.

Er det speed 4 i gangtid så deler du f. eks totalen på 4.

Altså får det reele tallet i forhold til om gangtiden hadde vært i speed 1.
 

DeletedUser

Guest
Nei, speeden har ikke blitt tatt hensyn til på denne listen.
 

DeletedUser

Guest
Og hvordan skal du ta hensyn til at noen verdener har vart lengre enn andre, og at noen til og med er avsluttet?
 

DeletedUser

Guest
Og hvordan skal du ta hensyn til at noen verdener har vart lengre enn andre, og at noen til og med er avsluttet?

Det har heller ikke blitt tatt hensyn til. Er en kåring av den største raneren gjort på en dag på hele .no.com siden medaljen kom, ser i ettertid at serverhastighet er noe som kunne vært tatt med i beregningen. Om en verden er avsluttet eller har vart lenge tas heller ikke med i beregningen de er da fortsatt blant de 10 største ranermedaljene på .no siden ranermedaljen kom.

Dette er simpelthen en oversikt over de største ranermedaljene som er å finne.no. Den ble laget fordi jeg ønsket å dele denne oversikten jeg hadde laget med dere andre, og fordi jeg ville brife med at jeg hadde den største raneren på .no da tråden ble laget. Litt måtte jeg da få godte meg.

Om du tenker at det er urettferdig at verdener som v1 kan konkurrere mot de mindre verdenene så syns jeg du skal ta en titt på de 2 første plassene. Det var riktignok en speed på 2 på v8, men på det tidspunktet hvor jeg tok rekorden hadde jeg kun 1,2 millioner poeng, mens de største på v1 var rundt 20 mill. At toppranerene er tatt av kontoer med godt under 5 millioner poeng forteller at det burde være mulig, på de fleste verdener, å slå rekorden til Mumle.
 

DeletedUser

Guest
når jeg ser på hvor mye mumle har farmet tenker jeg...
[SPOIL]
south-park-wow_131886444669.jpg
[/SPOIL]
 
Topp