Topp 10 dagens raner - hele tw.no

DeletedUser

Guest
leste noen klaget på lite farming :)

er ikke likemange gråbyer der som på de andre verdene :) for å farme der må du farme spillere, og det er sikert bare rundt 150k ress totalt i hver by.. så vist de nuker og farmer 1k byer :) så begynner det å ligne på noe.
det er forsjellen mellom 1 og 3 ;) verden 3 er mye gråbyer
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Hvem som gidder å nuke barbarer?
Både jeg og erndos fikk våre rekorder under en liten nukerunde mot våre flotte motstandere i Gs.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
leste noen klaget på lite farming :)

er ikke likemange gråbyer der som på de andre verdene :) for å farme der må du farme spillere, og det er sikert bare rundt 150k ress totalt i hver by.. så vist de nuker og farmer 1k byer :) så begynner det å ligne på noe.
det er forsjellen mellom 1 og 3 ;) verden 3 er mye gråbyer


er det ikke ganske lett å nuke 1k spillere/byer hvis du har tja la oss si 20mio?
og i tilleg kan det være du finner noen innaktive som har 1200k ress i byen
og det er jo noen barbs rundt omkring på v1?
 

DeletedUser

Guest
når jeg ser på hvor mye mumle har farmet tenker jeg...
[SPOIL]
south-park-wow_131886444669.jpg
[/SPOIL]

[SPOIL]
jealousy.jpg
[/SPOIL]

:)
 

DeletedUser

Guest
Da kom denne;
Du plyndret mest ressurser i denne verdenen den 13.03.2012 (246.785.622 ressurser)!

Som en heldig konsekvens av denne;

Som angriper har du den 13.03.2012 bekjempet flest enheter i denne verdenen (4.275.866 enheter)!

GeirS78, V4.
 

DeletedUser

Guest
Da fikk jeg et negativt rykte fra en anonym person for det innlegget ovenfor, med følgende begrunnelse.

skaff deg et liv og ikkje sekk at når du ikke spiller der :p

Så for å klarere eventuelle misforståelser; Jeg spiller faktisk på GeirS78 på V4, og har gjort det i ganske lang tid, sammen med Are. Når det gjelder de angrepene som sørget for de medaljene der var det jeg som sendte dem, etter planlegging sammen med Are.
 

DeletedUser

Guest
Mikkel <3, du er sÅ søt at jeg kunne ha spist deg opp<3
Jeg vil at du skal være min mye Gud, siden han andre bare plutselig ble borte <3
 

DeletedUser

Guest
@Pappa Betaler: Takker :)

@Wynja: Ja, det er en del. Får se om vi ikke kan slå det neste runde ;) Målet var høyeste Dagens Angriper på .no, og vi har ikke funnet noen med høyere ennå. Dimitri var den høyeste vi visste om, med 3.6 mill.

desverre har jeg ikke det (doh)

Det er greit, jeg har lagd pizza til oss begge <3 Selvfølgelig kan jeg være din nye gud!
 

donkiller

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Klarte det igjen, V10 :)

Du plyndret mest ressurser i denne verdenen den 16.03.2012 (134.764.832 ressurser)!
 
Topp