Topp 10 stammer

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
1 [DK] 915,378 128

Stamme nummer en, ser ut til å være dannet i begynnelsen av noen premades? Kanskje ingen dum ide mtp. plasseringen deres nå. Gjort det bra hittil, adlet mange fine byer av forskjellige stammer. Likte å skryte på seg krigsstats en stund da de adlet masse småfolk en stund, har derimot etter hvert vist at de mener business. Mange adlinger fra folk jeg anser som dyktige spillere, blant annet VÅR(entall) allierte. Diplomatisk sett i mitt ståsted syntes jeg ikke noe om denne stammen. Har valgt å alliere seg med store deler av verdenen og har klart sammen med NICE, å markere MM som den store stygge ulven. Vi har da ikke gjort annet enn å spise oss feite på MM? men men, sånn kan det gå. Godt jobba quizdan for en fin etablert tropp.

2 Nice 897,982 157

Stamme nummer to ute er Nice. Er som DK en del av giga mega alliansen. Er kanskje den fienden jeg ser mest til her nede i sør. Vi gosser oss ganske mye. Kaster litt stein og sånn over muren på hverandre, men til syvende og sist så vil jeg mene at vi elsker hverandre. Vi har det koselig. Nice ble etablert på samme dag som MM, så vi er jo praktisk talt datobrødre. Kjenner til flere av spillerne her i stammen, regner egentlig nesten med at de fleste jeg spilte mot på v25 sitter i denne stammen (gjerne bekreft om dere vil). Fint galleri, med spillere som kan spillet. Om jeg tørr å påstå, er NICE også stammen som satte i gang en diplomatisk bevegelse som splittet v30. Sitter nå på tronen i alliansen sammen med DK og diverse og styrer en god del av det som hender på v30. Kanskje på tide å krydre det litt opp, en av dere to?

3 MM 742,932 132

Min egen stamme. MasterMinds er en stamme fylt med erfarne spillere som vet hva de holder på med. Er en 5-6 spillere her som hadde latestart, men det virker ikke å prege startupen deres da de klartrer som bare juling på rankinglista. Er en god del tidligere verdens vinnere her, og er en stamme jeg tror er med å krige om seieren til slutt.
Diplomatisk sett ligger MM rolig å studerer landskapet for øyeblikket.

Mye av det samme gjelder enda. Flott galleri av noen nye fjes for meg personlig, og andre som jeg har spilt med før. Digger gjengen og vi koser oss <3

4 UFC 653,297 119

Dette er en stamme som har imponert meg veldig på denne verdenen. Trodde denne skulle dø ut så snart GTFO satte i gang mot de, men etterhvert har de vist seg å være solide motstandere. Ble kanskje ikke like forundret da jeg sjekket tw stats til diverse. Har vist at de kan samkjøre og koordinere angrep. Dette er noe som dessverre GTFO fikk smake på. I det siste har denne stammen kommet i noen små konflikter med DK, mon tro om det blir en liten krig i framtiden? Tiden vil vise. Overall en ganske dyktig stamme som fortjener sin plass på tabellen, foreløpig med bare en fot i mega giga tera alliansen.

5 GTFO 382,060 72

GTFO, en stamme jeg respekterer høyt, og dette ikke på grunn av vårt diplomatiske forhold. Denne stammen har vært veldig uheldig med posisjoneringen sin, hvor de ligger i smørja blant alt av fiendene deres som TRS, DK og ikke minst UFC. Foreløpig er GTFO stammen med høyest ODD på v30 og dette reflekterer egentlig bare situasjonen som de sitter i på kartet. Overall en fin stamme, med en leder jeg har fått et veldig bra første inntrykk av. Dessverre er framtiden til GTFO ganske uviss, og hvor stammen ligger om noen måneders tid vet jeg ikke. Kanskje på tide å skrive en heftig plan B i notisblokken tenker jeg.

6 VL 280,355 67

Her er Vato loc? vato løk? Eller vit løk var det vel. Vit løk er en stamme som gjør som de vil, er litt vanskelig å vite hvor en har de til tider. Hadde et ganske bra førsteinntrykk av lederen en stund, men jeg merket at det gikk litt vest etter hvert. Lederen liker å mase, og det tror jeg Kreiz har fått oppleve en god del av. Hva som skal skje med Vit løk videre vet jeg ikke, men en kan kanskje starte med å sette inn en H foran vit, så en får hvit løk. Syntes HL klinger litt bedre uansett. En sånn stamme som backstabber og sånn.

7 TRS 278,423 63

Understammen til Hvit løk

Hvem er best til å trolle forumet?

8 TPT 225,088 57

Vet ikke hvem de er, men syntes de har sin sjarm, der jeg ser dem på andre siden av kartet. Archezz er lederen for denne stammen og virker som en aggresiv type. Finner han jo alt på 11. plass på ODA lista. Kanskje på tide å fyre inn noe Attarax i drinken hans så han får roe seg ned litt. Ikke en ordinær noob stamme, med sin 6. plass på OD listen.

9 CoN 198,751 54

Ehhh

10TRIVES 197,875 55

Ja jeg trives.

Godt ingen kan gi røde ryktepoeng lengre, eller hva? :D
PS: er ikke god i norskfaget.
 
Sist redigert:

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Jeg er ikke masete :/. Eller vent. Kanskje litt plagsom til tider. Men ikke masete :(

Eneste grunnen til at Kreiz er nedfor er at han gir stammen et dårlig inntrykk utenfra, og han er ikke grei med de man har IAP med. Så noe å huske der Kreiz. Hold stammens løfter, uansett hvor chitty de er. Spiller ingen rolle om dere har lite ress, eller om du har dårlig moral. Når jeg har holdt min del av avtalen så bør du holde din også din løk.

Ellers så vill jeg påstå at det var en meget rar og lite profisjonell beskrivelse av VL.

Men liker at TRS blir beskrevet som understammen vår da

//Tommy
 

oligarki

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
22
Litt av ei subjektiv topp10stammer Shizzle, eg kan sjå at du mislikar DK, men eg kan også sjå at du er grovt feilinformert på ein del fakta du har prøvd å lure folk med!
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Hmm ja, var vel en ganske subjektiv liste. Får fikse på den i mårra.

Edit: Hadde det ikke vært kjedelig med en objektiv liste? At den er subjektiv setter ting i perspektiv. Tror dere foretrekker en litt mer overdreven subjektiv versjon. :)
 
Sist redigert:

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Jeg synes det er greit nok å komme med egene meninger om stammene, men hadde sett for meg litt mer likfordeling av dine sterke meninger. En ting er å lage en relativt nøytral liste med noen egene tanker, en annen ting er å klart undertrykke noen stammer xD
Men ja, fin liste sett bort ifra din beskrivelse av VL og TRS. Hadde ellers håpet på noe litt mer seriøst og utfyllende liste av stammene fra og med nr. 6 og nedover ;)
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Okey. Laksevatn mener at alle uttalelser/forslag enkeltpersoner i stammen kommer med er løfter fra hele stammen. Er en grunn til at man har en ledelse, og ikke alle sine uttalelser er gjeldene som "stammeløfter".
Er og en stor forskjell på løfter og forslag, også er det stor forskjell på om det er stammen sitt løfte eller en enkeltspiller som kommer med forslag for å spare begge parter tropper.
Klovn.
 

bergumsen1

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Fikk et definnitivt. Vi hjelper deg med preadling og nuking i bytte mot byen. Kreiz virket positiv i starten også. Så trakk han seg og adlet byen vi kom til enighet at de skulle hjelpe meg å ta. Slutt å feilinformer alle sammen med den enveisrenkingen din.
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Er lite interessant for oss å lage en topp 10 stammeliste når flere av stammene har oss i siktet, lag en dere i stedet. Blir sikkert mer nøytral. ;) tok 30 min.
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
Kan sikkert, men har ikke giddi sette meg så inn i stammene i tillegg har jeg ikke like mye bakgrunnshistorie fra de, altså jeg kjenner ikke mange av spillerne... Så blir nok litt kort tho :/
 

konrax

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
240
1 [DK] 970.679
Stammen her er ledet av den velkjente Sondre, bedre kjent som AH. Ligger på første plass, noe jeg tror har vært en etterlengtet plassering etter en litt røff start helt i begynnelsen. Når disse gutta blir varm i trøya klarer de å utrette stort, det har de også vist ;) Personlig tror jeg denne gjengen kommer til å vinne verdenen, men det er ikke med det første. De blir nok nødt til å gå igjennom noen tøffe tider før de kommer seirende ut av V30, men jeg har troa! Ellers har de mest ODA, noe som kan gjenspeile deres angrepslyst, men også fin koordinering, både med timing, men også ved valg av mål.

2 Nice 920.368
Her har du gutta vettu! Spilt med noen av disse før, men de husker nok ikke stort av meg ettersom jeg har vært en beskjeden dual og trolig fiendene deres på tidligere verdener. Alt som mangler for å gjøre denne stammen komplett er vel Mr.Bobil? Uansett, de ligger på en foreløpig 2. plass, men puster DK rett i nakken. Slik jeg ser det er det disse som har holdt på mest mot MM, så de har vel hatt mest motstand sånn sett når det kommer til adlinger, men ser jo også at de har adla litt rundt seg og da av diverse småspillere og barbarbyer ;) Har også troen på at disse vil hevde seg på V30. Har ikke store mengden ODD, noe som kan være positivt slik jeg ser det. Ellers har de en finfin mengde ODA noe som kan vise til deres front mot MM.

3 MM 861.206
MM gjengen har det vært mye snakk rundt. Hører både positive ting og negative ting om hverandre, men en ting er sikkert: Disse folka kan krige, både ingame og på forum. Beundrer dem for å være såpass alene som de er, men likevel holde så bra stand. Jeg er litt missfornøyd med deres to nyeste rekrutter: Sindberg og hutz ettersom de kom inn i stammen på litt feil måte etter min mening. Uansett virker det som de spiller kortene sine riktig og skaffer seg venner og nye stammefrender der det trengs. Ligger på en foreløpig 3. plass etter lenge å ha sittet på tronen. Jeg tror ikke de kommer til å komme opp dit igjen, men dette kan alltids motbevises ;) Jeg sier bare lykke til. Dere har kanskje verdenen mot dere, men viljen kan ingen ta fra dere!

4 UFC 666.331
Vet ikke mye om disse, har heller ikke hat noe aktivitet mot de, hverken offansivt eller deffansiv. Likevel hører jeg mye bra om dem og statsene tilsier at dette er en stamme å følge med på ;) 4.Plass er imponerende, kanskje dere snart kan ta over 3. plassen? 200k poeng tar dere nok i et jafs med den utviklingen dere har.

5 GTFO 389.848
Hadde store forhåpninger for disse folka i starten av verdenen, men nå som de bare inadles har jeg mistet troen. Selvfølgelig skal de ha kred for å ha forsvart seg så lenge og så bra mot så mange fiender fra alle kanter, men jeg gir kriitikk for den litt slurvete diplomatiske stillingen dere satt dere selv i. Personlig tror jeg dere vil fortsette å synke på ranken, men selvfølgelig. Ting kan skje, og her på V30 kan ting snu på bare noen timer!

6 Ingen 328.842
Helt ny og ukjent stamme. Virker som de ikke ønsker å oppgi hvem de er helt ennå ettersom de navngir selg selv som "ingen", men det ryktes ihvertfall at dette skal forandres etterhvert. Tror nok disse folka kommer til å kjempe hardt og lenge mot MM ettersom de har front til MM overalt, i tillegg til at MM er ganske mye større og at MM tok 2 av medlemmene i dag. Eller, tok og tok, de gikk over dit frivilig, men hva som lokket dem vekk fra Ingen er fremdeles et mysterium. Veldig usikker framtid for denne gjengen, men så lenge troa er med dem kan de utrette masse!

7 TPT 234.303
8 CoN 210.512
9 TRIVES 201.447
10 KL 123.032

De 4 siste stammene har jeg desverre ikke mye å si om akkuratt nå. Likevel har alle vokst seg opp ved siden av den store verdenskrigen, men slik jeg forstår det har de begynt å komme i siktet for flere av de store stammene. Ettersom jeg ikke kjenner så mye til de, er et vanskelig å si hva de kan varte opp med, en fortsette utviklingen slik den har gjort hittill tror jeg disse mest sannsynlig ikke kommer til å vokse så mye mer.

Dette var alt jeg hadde å si, men kan selvfølgelig oppdatere litt hvis det kommer mer info om de forskjellige stammene ;)
 
Topp