topp 20 spiller

DeletedUser

Guest
Da kjører jeg også en topp 20 liste, så folk skal tenke at jeg er flink :)

1 ekans S-A-T
Regjerer på 1. plass og ser ut som om han nyter det godt. En ganske flink spiller i mine øyne og ville nok kommet langt t.o.m uten PP-poengene.

2 Hophoolio S-A-T
Adler jevnt og trutt og har klart å fått seg rykte som blodtørstig angriper. Han er litt farlig han her ja.

3 Pelco S-A-T
Vet at han har brukt en del PP-poeng og er fortsatt med blant topp 5, han har fin OD, men er fortsatt litt ukjent for meg.

4 Guttaboys KA
Utifra navnet er det vel ganske tydelig at det er mer enn 1 på denne kontoen. Disse gutta har vist seg fra flere sider og er ikke til å kødde med.

5 Hedod BB4H
Odin! En veldig god spiller som er sur på meg siden jeg skylder han ressurser (rofl)

6 solaas BB4H
Solaas liker jeg veldig godt, en flink spiller som vi i BB4H er så heldige å ha med.

7 VolRath NA
Vet ikke nok til å uttale meg her, ser ut til å holde en god vekst, fortsett slik! :)

8 Gangren BB4H
Har en veldig fin OD og biter ifra seg, glad for at du er på min side :)

9 born to kill MILF
Klarer seg fint og er da poengvinneren i MILF. Har fin ODA, håper du fortsetter slik ;)

10 Henry001 MILF
Vet lite om denne spilleren, men statsen er lovende og dette virker som en farlig spiller :hmm:

11 cleo KA
Har ikke snakket direkte med deg eller tatt kontakt med deg gjennom spillet, men det kommer vel etterhvert. Er en av favorittene mine på topp 20, og virker som en veldig hyggelig og erfaren spiller.

12 jathuv MILF
Vet ingenting her... Har klatret høyere opp på topp 20 i det siste...

13 Lilo og Stitch S-A-T
Vet at disse kan det å farme og bruker disse kunnskapene godt. Er nok en av hovedgrunnene til at dere er så høyt oppe, spennende spillere :D

14 Tequilla S-A-T
Ikke en så veldig imponerende OD sammenlignet med poeng, men ser ut til å holde en fin vekst hvertfall da, det skal du ha! :)

15 norriz BB4H
norriz lærer meg stadig nye triks og virker som en fornuftig spiller å ha i stammen.

16 solono BB4H
Også en av mine favoritter innen BB4H og v11 generelt. Gir alt for stammen sin, som er utrolig bra! (yes)

17 Villarreal KA
Deffinitivt spilleren som har skapt mest problemer for oss i BB4H, og virker også som en hyggelig og ålreit kar ellers. :)
Veksten er upåklagelig, men har vært litt annerledes i det siste. Forventer hvertfall topp 5 av denne KA-lederen ;)

18 Happolati AUDIO
Både fin ODA og ODD, denne spilleren har tropper, det hersker det ingen tvil om! Vil nok hvertfall komme på topp 10 senere i spillet :)

19 lipo KA
En flink spiller som sannsynligvis vil kjempe godt for å beholde den nylige plassen sin på topp 20. Her har KA truffet blink med rekrutteringa.

20 Danny Viper KA
OD'en er ikke spesielt imponerende, stort mer veit jeg ikke...
 

DeletedUser

Guest
Kan vel ta én her også, selvom jeg ikke vet så altfor mye om hver enkelt spiller. Tar topp 15

1 ekans S-A-T
Leverer som forventet, "kongen" av denne verdenen, blir spennende å se hvor lenge kongen regjerer.

2 Hophoolio S-A-T
Har i skrivende stund flest byer, og har vist sine offensive kvaliteter meget bra, noe både 416k ODA og 4x dagens raner og 2x dagens angriper reflekterer veldig godt! Spennende spiller!

3 solaas BB4H
Regjerer K44 med sine 18 landsbyer der. Vet lite om spilleren, men som alle andre virker det som om han vil være i toppen en stund.

4 Lilo og Stitch S-A-T
Vet veldig lite om spilleren, men de 3-4 spillerne som spiller der virker veldig gode, har en følelse om at de blir å ligge på 1.plass etter en stund!

5 Henry001 24/7
24/7's største spiller, og "slosskjempen" hos oss, er en veldig god offensiv spiller, men også en god deffensiv spiller, stor spiller på v4, og blir nok det samme her!

6 Pelco S-A-T
Vet lite om spilleren, men har veldig lav OD og har adlet 15 barbar-byer, så vet ikke hvordan ferdighetene hans er, håper han viser seg fra en bedre side etterhvert!

7 born to kill 24/7
24/7's ansikt på utsiden, solid og god spiller! Har adlet nesten 1/5 av alle byene som er blitt adlet fra motstanderen.

8 Karl2 BB4H
Vet nok alt for lite til å uttale meg, men ODA'en er fin, så bare fortsett i dette sporet! :)

9 solono BB4H
Min favoritt-spiller i BB4H, Virker utrulig hyggelig! Håper du kommer deg langt!:)

10 Tequilla S-A-T
Hørt mye bra om denne spilleren, litt lav OD, men bare 2 gråbyadlinger, så tenker at han bare har møtt dårlig motstand!

11 lord even KA
Spillerens beste verden, utifra hva jeg kan se. vet lite om spilleren, men tror han detter av, sammen med resten av KA ;s

12 jathuv 24/7
også denne spillerens beste verden, utifra hva jeg kan se, vet ikke så altfor mye om spilleren, bare det at han har den høyeste poengsummen pr.landsby, får bare håpe han har samme antall tropper!

13 cleo KA
Her er en spiller jeg har hørt mye bra om! Med en poengsum på 3,5mill poeng på v2, har jeg store forventninger til denne spilleren! blir spennende å se på videre!

14 norriz BB4H
Veldig anonym spiller i mine øyne, tror han detter av etterhvert!

15 unite GRO
Detter nok av sammen med GRO, blir nok ikke værende på top 15 så altfor lenge!

Igjen, dette er bare hva jeg mener, håper ikke jeg tråkket på noens tær her heller!:)
-Kimsens
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Lag en duda. Om de er problem,.

Jeg kan vel det da, men det er ikke noe problem akkurat.
Det å lage en liste selv er heller ikke noe som gir en ny oversikt/ kunnskap, derfor liker jeg best å lese de andre legger ut.

Jeg har heller ikke satt meg godt inn i topp 20 enda, men kjenner til noen.
Dessuten er det også interessant å se litt nærmere på de som jager en plass på topp 20- derfor vil jeg også nevne noen av dem.

Utdrag:21.6 kl.10.44
Jeg velger å omtale også dualer som enkeltspillere.


1.Ekans S-A-T
Masse omtale rundt denne kontoen, god start. Har vist at det er mer enn penger som ligger bak her, men har tapt seg den siste tiden. Vi får se hvor lenge det holder, men det vil nok gå nedover etterhvert.
2.Hophoolio S-A-T
Veldig lovende spiller, har stor tro på at denne plasse vil holdes lenge. Kanskje nye arvtager av 1.plass i fremtiden om det fortsetter slik.
3.solaas BB4H
Den spilleren jeg har mest tro på at vil holde ut i lengden. Har full kontroll i sitt kontinent og vil forsvare dette med store krefter.
4.Lilo og Stitch S-A-T
Lite kjennskap. Tror de vil holde seg oppe en god stund om de fortsetter å holde oppe presset offansivt.
5.Henry001 24/7
Overrasker hver dag, og har en lang fremtid på V11 om det fortsetter slik. Kjemper harde kamper hver dag og leder både ODD og ODA suverent.
6.Pelco S-A-T
Ikke overbevisende, og vil antagelig slite med å holde med i toppen. Masse byer, men små og kan ikke inneholde mange tropper.
7.born to kill 24/7
Gjordt det bra hittil, men han må jobbe hardt for å beholde plassen sin på ranken. Litt innesperret og må komme seg ut.
8.Karl2 BB4H
Lite kjennskap. Med en god ODA rank tror jeg han holder sin posisjon en god stund.
9.solono BB4H
Skummel spiller, kan å bite fra seg. Fortsetter det slik er det en lovende fremtid for ham.
10.Tequilla S-A-T
Har en overraskende innstats med å skaffe seg ress ved farming, og dette kan ha hjulpet ham mye i å bygge mye tropper stille og rolig. Veldig usikker på om dette vil gå eller ikke, det vil vise seg da han havner i kamp.
11.lord even KA
Vil nok holde topp.20 en stund, men om han blir presset så vil nok ranken falle litt og da ser vi nok ikke mye til ham lenger.
12.jathuv 24/7
Morro at han holder seg med her, men tror ikke det holder i lengden.
13.cleo KA
Veldig skummel spiller, søker nok en plass rundt topp.5 den nermeste tiden og vil bli liggende der. Watch out!
14.norriz BB4H
Må vise seg om han skal være med, ellers forsvinner han for godt.
15.unite GRO
Spennende spiller, kan bli morro å følge ham videre. Vil mulig falle noe, men har kapasitet til å holde seg i toppen på V11.
16.Deja fu 24/7
Hans fiender holder ikke lenge, går han for noe blir det fullført med glans. Angriper godt, men har blitt holdt tilbake av mottangrep.
17.lipo NA
Kan å farme, men kommer angrepene er det mulig at ranken blir redusert en del. Vi får se, kan nå langt om han vil.
18.awsometor S-A-T
Ingen kjennskap. Faller nok ned.
19.Mrku S-A-T
Ingen kjennskap. Faller nok ned.
20.Scher GRO
Ingen kjennskap. Faller nok ned.

-------------------

23.Guttaboys KA
Hørt mye bra om dem, men ikke overbevisende. Holdt topp. 5 lenge, men falt raskt (pga en liten hissitagg som nabo)- har ligget like under topp.20 lenge nå. Mulig skummel i fremtiden om han ikke blir holdt nede.
25.Herjaren NA
Veldig spennende spiller. Litt ukjent, men jeg har troa på ham.
26.Zimpley 24/7
24/7 sin beste sammarbeidsspiller, hjelper til der han kan. Både forum/ annen hjelp og på slagmarken.
30.dallowsice S-A-T
Skummel spiller som biter fra seg i sør, har en lovende aktivitet.
33.Dr.Evil 24/7
Wait and see..
35.Johnny Restivo AKDM
Tenker han er en mulig kanidat for toppen senere, pass dere for denne svansken!
38.Aias KA
Ligger sammen med dallowsice helt i sør og kjemper side om side for å gjøre det vanskelig for 24/7
39.toggie 24/7
Min nabo, hjulpet meg mye og vi har sammarbeidet bra! Har en lovende stats.
54.Cakez0r AKDM
Gjør en fantastisk jobb innad i AKDM, dette er en leder som kan sine saker!
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
:hmm:..
(yes) La gå da, umulig !

Dere gjør det hverfall bra, får se hvor lenge det holder da (giggle)
 

DeletedUser

Guest
Er vel lov å kommentere lista?
Kult at jeg også ble nevnt da (y)
Har vært innom topp 20 et par ganger. ;)

Ukjent er jeg vel, nye acc er det jo :p
Må si at dette jeg har ligget rundt 200. plass på andre verdner. Så er veldig fornøgd med å ha vært innom topp 20 her, selv om det kanskje ikke er verdens største server :p
/Herjaren - Ingi
 

DeletedUser

Guest
Denne har vært så død at jeg får prøve å kjøre en update, skjedd store forandringer her

1 ekans Vært på tronen helt siden v11's morgen, og holder bra på plassen sin. Nå i det siste har han adla grått for å tette clusteret. Blir enda mer fryktinngytende når han får bygd de opp ordentlig :O
2 Hophoolio Har ligget på andreplassen lenge, og ser ut som han begynner å minske gapet til ekans, noe som er en tidkrevende oppgave Vet ikke noe om han ellers, men han er tydeligvis en dyktig spiller.
3 solaas Dette er en kar som ikke er helt uten erfaring. Støta tilfeldigvis borti navnet hans da jeg gravde litt i gamle TW-stats på v1, så han har holdt på lenge. Funnet seg godt til rette på 3. plass
4 born to kill Øverste spiller hos 24/7. Han henger godt med i toppen og virker farlig
5 lord even Vet ikke noe om han her
6 Henry001 Henry starta jo sin egen stamme som han har fått opp med ganske få medlemmer, de er nå i krig med V.K. Tror ikke vi har sett det siste fra ham
7 Lilo og Stitch En trekløver det her, som har ligget på topp 20 omtrent så lenge jeg husker, fantastisk OD
8 Decrypt Vet ikke noe om han her
9 The R4nd0m Ikke her heller
10 Pelco Toppen av OD-ranken. Har forsvart seg godt mot 24/7 virker det som
11 Tequilla Er og blir på topp 20
12 Karl2 Vet ikke
13 Scher Vet ikke
14 Murmel Murmel husker jeg navnet på ja. Var vel blant oss som spilte i LAW på v2, gode tider. Er nok masser av erfaring på han her
15 toggie Vet ikke
16 Balea Vet ikke
17 Dr.Evil Vet ikke
18 unite Vet ikke
19 Zimpley Vet ikke
20 Tonjepus Vet ikke
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
1 ekans D!R7Y 1.021.437
Litt for mye grått for min smak, men en by er en by og det er slik man vokser. Har etterhvert begynt å få litt mere ODD som er bra. Godt å vite at du ikke er for stor til å angripes. Stå på dere som sitter her :)

2 solaas WIC 921.856
En lang TW karriere og begynner å ta innpå ekans. Har lenge ligget i teten, men sånn er det når aktivitet og ferdigheter er på topp. Moro å se at de gamle traverne holder ut

3 born to kill 24/7 854.025
Før v11 var dette en ukjent kar. Hyggelig sådan, men skulle likt å se hva han går god for. Med mindre det har vært intern borgerkrig innad i 24/7 så har det vært relativt lite motstand. Tommel opp for ODA (Y)

4 lord even WIC 765.422
Hatt en konstant jevn vekst og adler i et fornuftig tempo. ODA'n kunne vært noe høyere, men selv vet jeg at karen nuker sønder og sammen spillere med moral på 30% om det trengs. Er ikke redd for å dele tropper med seg og slikt setter vi pris på!!

5 Henry001 BNP 679.174
Mann av få ord virker det som, men en hard nøtt å knekke iflg statsen. Fin OD og fin vekst. Bedre kan det ikke bli.

6 Decrypt D!R7Y 577.178
Originale er i allefall superhyggelig, og trist å miste deg. Jobber flittig og håper du har finni deg til rette i din nye stamme.

7 Lilo og Stitch D!R7Y 503.735
Hvem som sitter her er for meg nokså ukjent. Vokser bra og har fått kjenne AKDM og 24/7 sine tropper virker det som.

8 Tequilla D!R7Y 500.286
Er her enda selv om det gikk rykter om noe annet. Jevn vekst, men herre for barbarbyer...

9 Hophoolio D!R7Y 492.647
Ser ut som det er liv igjen på kontoen og det er vel og bra. Hvis jeg har fått med meg siste nytt så er det ikke lenger aktive Chris som spiller på kontoen. Hva skjedde? Fikk han inks mon tro???

10 The R4nd0m D!R7Y 479.788
Vet veldig lite om deg. Gjør ikke så mye ut av deg kanskje, men poengsummen stiger i allefall.

11 Pelco D!R7Y 414.096
Gammel v2 spiller. Veldig hyggelig men vet ikke sånn alt for mye om deg som person eller spiller.

12 Karl2 WIC 406.209
Noe internadling må til, er flittig i fellesaksjoner. Kjempe fyr å ha med å gjøre.

13 unite WIC 405.394
Vokst mye på internadlinger, så blir spennende å se hva slags fedigheter du sitter med når vi maner opp til krig. Forsett å vokse deg stor og sterk du!

14 cleo WIC 380.674
Klamerer seg med nebb og klør på topp 20 lista etter en lang periode utenfor. Som alltid har jeg bare positive ord å si om meg selv, mens Gard derimot er bare lat.

15 Tonjepus WIC 360.204
Kvinnfolk med bein i nesa. Adler stort sett det som er innenfor rekkevidde med mindre andre claimer først. En spiller jeg mener vil kunne nå langt om hun holder aktiviteten.

16 Balea AKDM 356.537
Deg vcet jeg jaggu meg ingenting om. Men det er nå sånn at OD'n din er elsk.

17 Zimpley 24/7 324.145
Samme som over i grunn. Vet ikke noe om deg som person eller spiller, men artig å følge med på. OD'n din er elsk den også

18 Murmel WIC 319.383
Spilt både med og mot han. Relativt fersk når vi var fiender, men kompetansen har vel økt hos begge. Dyktig kar som liker å tenke langsiktig. Kjempe spiller å ha i rygg. Vokser greit men har hatt noen mindre uenigheter med nuppe ser jeg.

19 Smackthat D!R7Y 315.475
Umumum...ser du har mista 2 byer til den gale mannen. Vi får se om du er kapabel til å gi gutta mine noe motstand.

20 Dr.Evil BNP 313.202
En meget stille person. Adler mye grått, men har ikke mye annet valg der i gården nei.
 
Topp