topp 20 spiller

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Hehe, jeg er der nok snart jeg og, må bare skaffe meg mer adels =_= Derfor går ting så tregt...

Ellers ehh du veit jo at jeg ikke er slapp :eek:
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
Fin liste Cleo , Synd eg snart mister rank 1 med vilje ;)! Må jo la noen andre sitte på toppen :)
 

DeletedUser

Guest
Det er helt greit at dere kommenterer listene, men mye har lite med listene å gjøre. Neste innlegg som kommer bør være en liste, slik at hele denne tråden ikke ender opp med en tråd om spam.
 

DeletedUser

Guest
Topp 20 Spillere

1 ekans BNP - ligger å koser deg på rang 1, men solaas tar innpå. Gleder meg til å danne ett nytt bilde av deg som spiller, velkommen til BNP, mer om deg er det ikke å si. :)
2 solaas WIC - Leder på byer, og nærmer seg førsteplass, good job
3 born to kill 24/7 - 4plass ODA, og top 3, liker dette bare å stå på :)
4 lord even WIC - ODT, 23plass og 4plass, mye intern adling? Skuffa, få OD'n OPP! :)
5 Henry001 BNP - Hertug i BNP; virker som en trivelig kar, har ikke snakka noe mye med deg dessverre :/



Lista er gunn laga for at folk driver å gauler om at ingen lager liste, så her kommer det noe relatert til topicen(nod)
 

DeletedUser

Guest
1. ekans BNP - vet ikke hvorfor BNP tokk deg inn... var vel for å få poeng? du virker som du kan spillet but watch out for here comes BTK som kommer til å ta din nr. 1 plass i fremtiden!

2. solaas WIC - Vet ikke noe om deg :p ligger litt i safe sonen så du kommer vel til å bli den neste nr.1 snart.

3. born to kill 24/7 - nr.1 in my heart! strålende leder som kommer til å eie v11 ;)

4. lord even WIC - enig med unnamed her

5. Henry001 BNP - gammel 24/7 spiller, stammen hans har vokst veldig fint. Han er vel den spilleren jeg frykter mest av alle her ved siden av cleo, ChaosIsAlex og BTK

6. Decrypt WIC - who are you?

7. Tequilla WIC - Who are you?

8. Lilo og Stitch BNP - Vel erfarende er dere! Vet ikke mye om deg untatt at jeg burde være glad at jeg ikke starta som din nabo :p

9. The R4nd0m WIC - who are you?

10. Hophoolio Down - Mistet noen byer til oss i 24/7 for 3 uker siden fordi han ikke var på akkurat da så jeg har en ting å si til deg... Takk for grattise byer! BTW. for å vinne over 24/7 må du være på 24/7 ;)

11. Karl2 WIC - who are you?

12. Pelco AKDM - Du har blitt med i AKDM (clapping), godt valg!

13. Balea AKDM - En spiller som alle burde være redd for... (vet egentlig ikke så mye om deg så håper det er sant!)

14. Zimpley 24/7 - God lag spiller! Gotta love ya, Gotta love ya (hug)

15. unite WIC - Skapern av GRO som gikk han til REV og så til WIC... redd for noe/noen?

16. cleo WIC - En av de FÅ jeg viste noe om før v11 startet, you are famous!

17. Tonjepus WIC - Why you in 2 kontinents?

18. Dr.Evil BNP - pure EVIL! eller rettere sagt DOOM! ;)

19. Murmel WIC - Why you adle NewEra/TNE R? de er mine grattise byer :(

20. Sir Crazy WIC - Well you are Crazy :p

Folk som kommer til å nå langt utenfor topp 20 lista/folk som burde være i topp 20 lista!

27. Ekorn kriger 24/7 - Er det ingen som kan slå deg?

29. Amstaff AKDM - If i love AKDM i have to love YOU so... I LOVE YOU!

32. CastorTroy BNP - vokser jo som et virus!

36. Chaosisalex WIC - kan du bli med i 24/7? ;)

39. Lord lol1 24/7 - Jeg er så kul å ha på forumet at ingen har lyst å adle meg ;)
 

Ekans

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
30
1. ekans BNP - vet ikke hvorfor BNP tokk deg inn... var vel for å få poeng? du virker som du kan spillet but watch out for here comes BTK som kommer til å ta din nr. 1 plass i fremtiden!

2. solaas WIC - Vet ikke noe om deg :p ligger litt i safe sonen så du kommer vel til å bli den neste nr.1 snart.

3. born to kill 24/7 - nr.1 in my heart! strålende leder som kommer til å eie v11 ;)

4. lord even WIC - enig med unnamed her

5. Henry001 BNP - gammel 24/7 spiller, stammen hans har vokst veldig fint. Han er vel den spilleren jeg frykter mest av alle her ved siden av cleo, ChaosIsAlex og BTK

6. Decrypt WIC - who are you?

7. Tequilla WIC - Who are you?

8. Lilo og Stitch BNP - Vel erfarende er dere! Vet ikke mye om deg untatt at jeg burde være glad at jeg ikke starta som din nabo :p

9. The R4nd0m WIC - who are you?

10. Hophoolio Down - Mistet noen byer til oss i 24/7 for 3 uker siden fordi han ikke var på akkurat da så jeg har en ting å si til deg... Takk for grattise byer! BTW. for å vinne over 24/7 må du være på 24/7 ;)

11. Karl2 WIC - who are you?

12. Pelco AKDM - Du har blitt med i AKDM (clapping), godt valg!

13. Balea AKDM - En spiller som alle burde være redd for... (vet egentlig ikke så mye om deg så håper det er sant!)

14. Zimpley 24/7 - God lag spiller! Gotta love ya, Gotta love ya (hug)

15. unite WIC - Skapern av GRO som gikk han til REV og så til WIC... redd for noe/noen?

16. cleo WIC - En av de FÅ jeg viste noe om før v11 startet, you are famous!

17. Tonjepus WIC - Why you in 2 kontinents?

18. Dr.Evil BNP - pure EVIL! eller rettere sagt DOOM! ;)

19. Murmel WIC - Why you adle NewEra/TNE R? de er mine grattise byer :(

20. Sir Crazy WIC - Well you are Crazy :p

Folk som kommer til å nå langt utenfor topp 20 lista/folk som burde være i topp 20 lista!

27. Ekorn kriger 24/7 - Er det ingen som kan slå deg?

29. Amstaff AKDM - If i love AKDM i have to love YOU so... I LOVE YOU!

32. CastorTroy BNP - vokser jo som et virus!

36. Chaosisalex WIC - kan du bli med i 24/7? ;)

39. Lord lol1 24/7 - Jeg er så kul å ha på forumet at ingen har lyst å adle meg ;)



Teit og ta med folk du mener børde vært der.

Og om folk tar meg igjen bryr eg meg lite om. Men en ting btk har mye interadling på statsen. Men eg har mye gråt. men interadling er være. I mine øyner
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
ekans skrev:
Teit og ta med folk du mener børde vært der.

Litt uenig der.. Jeg mener det er tøft at folk som ikke er med på listen for creds selv om de er utenfor listen.
I dette tilfellet er jeg faktisk med på utforlisten som ikke har noe mener hvorfor jeg liker dette må jeg bare påpeke det.

Dette har jeg selv sett i andre verdensforum også, og mener de hardtarbeidende utenfor ja bør også bli nevnt.

Flott liste selv om du vet nokså lite om folk ser jeg :)
 
Topp