Topp 20 spillere ODA

  • Trådstarter 21St Century Breakdown
  • Startdato

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Sier ikke at alle byene er deff :) Men han har nokk til å stacke seg selv med de byene som ligger safe :) Og så flytte på tropper frem og tilbake :)
 

DeletedUser

Guest
Sier ikke at alle byene er deff :) Men han har nokk til å stacke seg selv med de byene som ligger safe :) Og så flytte på tropper frem og tilbake :)

nettopp det som ikke hadde gått smarten ;)

pga eg tok ut alle troppene han hadde der før, da eg startet aksjonen mot han.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Da flytter han vell bare på de få troppene han har da vell :) Selv Ebbern har ikke hørt om noen støtting og som han sier så går all komunikasjon gjennom han :)
 

DeletedUser

Guest
får nok ikke så mye tropper over så liten tid + flyttet de på så liten tid heller.

og for det andre: tviler på at han gidder og flytte på dem da han ikke engang gadd og dodge eller noe sånt med noen av byene da eg angrep han.:rolleyes:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
1 runinter [-NB-] 36,08 Mio. Her stiger Oda'n fint i takt med poengene. Kaster ikke bort nukes og er grådigeffektiv ! :) Jevn og fin vekst både i poeng og ODA

2 Leiv Eiriksson [BERM] 31,52 Mio. Her har vi en helt annen case, her går det volsomt i rykk og napp. Tømmer seg helt for nukes, og lar dem så bygge seg opp igjen. ODA'n har steget relativt lite de siste ukene. Tomt i gårdene kansje? ser også at poengene fortsatt stiger, interadling på agendaen?

3 176-176 [BERM] 22,36 Mio. Også her stiger Oda'n i takt med poengene. Litt rykkvis så blir en liten mellomting av de to over. Virker også som denne spilleren er veldig glad i å nuke spillere til døde før adelsene kommer frem med tanke på at ODa'n stiger volsomt. Så etterpå stiger poengene. Og når poengene stiger, står Oda'n stille...

4 granpa [-NB-] 22,31 Mio. Granpa har i likhet med Runinter en tendens til å aldri å gå tom for nukes, her stiger ODA'n jevnt og trutt og ser ingen tegn på at denne spilleren går tom for nukes noen sinne. Her renner det ut med et jevnt og fint tempo noe som må gjøre at fiendene aldri får pause !

5 Ebbern [-NB-] 20,28 Mio. Enda en -Nb- spiller som lar ODA'n vokse jevnt og trutt. Hatt et lite ekstra hopp de siste dagene. Alfa som får kjenne denne lille ekstra vreden ? Poengene stiger ikke like jevnt i takt med ODA'n som granpa og runinter. Men virker heller som Ebbern har satt det for seg å ødelegge Alfa helt :eek: Alt i alt en utrolig god spiller!

6 Knallis [-NB-] 19,81 Mio. What? Er det en og samme spiller på alle -NB- kontoene her uten om min? Også denne kontoen lar ODA'n gå jevnt og trutt oppover i et behagelig tempo. En utrolig seig spiller som finner nukes hvor ingen skulle tru at nokon kunne bu!

7 Villarreal [-NB-] 19,57 Mio. Angriper litt mer rykkvis en sine stammefrender, men har en jevn og fin stigning. Mistenker at han nå snart går forbi Knallis på listene. Virker også som motstanderne hans har gått tom for tropper da han har fått lite ODA men vokst greit i poeng de siste dagene.

8 AimEffect [PMS] 18,58 Mio. Enda en rykk spiller. Nuker og adler i en og samme aksjon (?) for så å ta en pause hvor nuksa bygges opp så er det på'n igjen. Men når han først begynner så går det unna gunnar! :) Men vill nokk falle et par plasser nedover på lista iløpet av neste uke mistenker jeg.

9 sama [-NB-] 18,32 Mio. En angrepsvillig spiller. Angriper rolig og behersket. Kontoen har møtt en del motstand og har hatt en del forskjellige eiere men klart seg bra. Nye eieren er beklageligvis for motstanderne en perfeksjonist av de sjeldne med en enorm spillforståelse. Vill nok holde seg høyt på denne lista en stund fremover.

10 madder [BERM] 17,03 Mio. Under hardt kjør og poengene raser nedover. Tok seg også en fin pause og ODA'n rikket seg ikke på en hel uke. Er nå på offansiven igjen og har vell fått ladet opp en del nukes? Tror naboene nå vill møte litt mer motstand fremover. Men vill det holde?

11 Varg V [PMS] 16,68 Mio. Her forsvant vell eieren, så det er en ny person her. Sto lenge stille men i takt med ny eier skyter både poeng og ODA oppover. Tror denne kontoen vill klatre oppover på lista innen kort tid

12 NumberOne [PMS] 16,43 Mio. Numberone? not so much, hvem som er på denne kontoen nå er jeg faktiskt litt usikker på :eek: Men prøver hvertfall å holde liv i kontoen og Oda'n stiger rykkvis.

13 Bananaphone [PMS] 14,68 Mio. Oiiisaaan. Vært en temmelig lang pause her :eek: Driver å tetter cluster og adler småspillere rundt om kring ? Fått et lite hopp i ODA'n de siste par dagene uten at det er av de store proposjoner.

14 176-276 [BERM] 14,34 Mio. Dansken ! :) En spiller som tydeligvis aldri går tom for nukes. Oda'n stiger jevnt og fint. Men er en ganske stor mengde gråbyer inne i bildet? Så hvor oda'n kommer fra lurer jeg en liten smule på.

15 Point Taken. [BERM] 14,28 Mio. Her steg Oda'n raskt så snart Marius og Kathy var på plass på kontoen, men har nå roet seg kraftig ned og snegler seg oppover. Fortsetter denne trenden vill kontoen synke også på denne rankingen. Marius er vell borte herifra nå noe som kansje er grunnen til at angrepene ikke blir sent ut like ofte?

16 Krigaren [BERM] 14,22 Mio. Her var det rolig gitt? Har noen tatt ferie? Her har både poeng og ODa stått temmelig stille i over 1 uke. Heller ikke ODD'n rikker seg noe særlig. Hørt noe rykter om at hvertfall 1 av eierne har flyttet? Muligens dette er grunnen til inaktiviteten. Men vill nokk falle dersom ikke noe skjer i nærmeste fremtid

17 Phsykes [BERM] 13,96 Mio. Tomt for nukes her ? Beveget seg lite den siste tiden. Vet at hvertfall orginale eieren var glad i å angripe, virker som nye eiern(E) tar det litt roligere, selvom det den siste tiden ikke har vært like stort gråbyantall som tidligere. OG poengene har steget ganske greit. Er spilleren bare taktiskt smart? eller snylter han på stammefrender?

18 Goyakleh [-NB-] 13,72 Mio. Her går det litt i rykk og napp :eek: Ser ut til å ha tatt seg en liten pause fra nukingen. Men tror dette vill endre seg. Dette er vell en av de mest agressive spillerene på v5 vill jeg tro. Den første til å angripe BERM så snart aliansen var opphevet. -NB- måtte nesten steppe inn fysisk for å holde ham tilbake til alt var avklart :eek: Så her tror jeg Oda'n vill skyte i været om ikke altfor lenge

19 Kracked [BERM] 13,59 Mio. Hadde to voldsomme rykk tidligere i måneden, men nå er det helt stille igjen. Slikker han muligens sine sår etter heftige tap? Eller er det påskeferien og hyttetur som hindrer aktivitet fra denne kontoen? Har vell også vært et relativt drøyt antall gråbyer den siste uka. Tetter cluster?

20 jeeeeeeright [PMS] 13,14 Mio. Mye lette byer her i gården men har fordeom arbeidet opp en respektabel ODA. Nuker for å hjelpe stammefrender kansje? Eller er det mer motstand i disse byene en jeg skulle tro ? :eek:




Nå er vi hvertfall en smule OT igjen :D
 

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Men kjere all verden da.
Nå skal cleo fortelle dere åssen dette gikk seg til

Nåværende eier er en felles kompis av meg og ebbern, så alt som foregår på den kontoen går gjennom oss.
Personlig kjenner jeg den kontoen rimelig godt da jeg satt den en god stund og adlet bortimot 600k og ingen er vel mer glad i deff enn meg.

Så da jeg plutselig fikk en melding om at kontoen hadde inks... så spurte jeg eier om jeg skulle organisere en deffaksjon. Han takket nei ettersom kontoen var helt knust. Så da ble det som så. Så vidt jeg husker fortalte jeg dette til granpa, så tror ikke det skulle komme noe deff derfra. Etter en stund så lurte jeg på åssen det gikk, og det begynte å bli ganske stille. Han hadde riktig nok mistet en del byer, men uoppfordret sendte jeg ned et par deff byer til fronten hans. Og når andre runde begynte, så... endte det med mange røde rapporter for kracked. :D
 

DeletedUser

Guest
Men kjere all verden da.
Nå skal cleo fortelle dere åssen dette gikk seg til

Nåværende eier er en felles kompis av meg og ebbern, så alt som foregår på den kontoen går gjennom oss.
Personlig kjenner jeg den kontoen rimelig godt da jeg satt den en god stund og adlet bortimot 600k og ingen er vel mer glad i deff enn meg.

Så da jeg plutselig fikk en melding om at kontoen hadde inks... så spurte jeg eier om jeg skulle organisere en deffaksjon. Han takket nei ettersom kontoen var helt knust. Så da ble det som så. Så vidt jeg husker fortalte jeg dette til granpa, så tror ikke det skulle komme noe deff derfra. Etter en stund så lurte jeg på åssen det gikk, og det begynte å bli ganske stille. Han hadde riktig nok mistet en del byer, men uoppfordret sendte jeg ned et par deff byer til fronten hans. Og når andre runde begynte, så... endte det med mange røde rapporter for kracked. :D

Ooooooooh shit vara ble nettopp eid av sin egen leder :D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Gjør jo ikke det :) Jeg har hele tiden sakt at det er en mulighet for at 3-4 spillere støttet :)
Nekter bare for at det ble stacket i den grad sindick antydet at det ble ;)
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
..og problemet med at vi støtter et stammemedlem er...???

ot: kjempeflott liste. en av de bedre den siste tiden.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
..og problemet med at vi støtter et stammemedlem er...???

ot: kjempeflott liste. en av de bedre den siste tiden.

Det er ikke et problem i det hele tatt. på noen måte, bare varanior som skal krangle på alt.:mad: Må ta'n litt i nakke skinnet / smakke litt på fingrene med linjal / Jule han med spansk røret vettu :D
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18

7 Villarreal [-NB-] 19,57 Mio. Angriper litt mer rykkvis en sine stammefrender, men har en jevn og fin stigning. Mistenker at han nå snart går forbi Knallis på listene.


og så feil kan man altså ta!. nå igjen Knallis på lista! hørt slikt tull! og noe slik skal man få skriftelig i fra en tilsynelatende edru mann....makan. og så i fra en i samme stamme som meg....es tu Varianor. der skuffet du meg dypt. og såret meg kraftig i hjertet mitt *snufs*
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
ville bare være sikker på at villa ikke klarte å ta meg igjen. og så har det jo vært påske. :)
 

DeletedUser

Guest
åja. tenkte du hadde satt opp hard kjøret i påsken for å være sikker på at han ikkje tok deg igjen
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
og så feil kan man altså ta!. nå igjen Knallis på lista! hørt slikt tull! og noe slik skal man få skriftelig i fra en tilsynelatende edru mann....makan. og så i fra en i samme stamme som meg....es tu Varianor. der skuffet du meg dypt. og såret meg kraftig i hjertet mitt *snufs*

La oss kalle det Payback for handlinger som ble utført fra din side i whisky fylla ! ;) :D
 
Topp