Topp 20 spillere ODA

  • Trådstarter 21St Century Breakdown
  • Startdato

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
ikke stack? når over 18 byer har over 30k spyd, pil og bue og over 10k hc regner eg med på at det er stack.

Du vet det går an å flytte tropper right ? :) MW har hvertfall aldri bedt stammen om støtte :) En mulig PM kan hende det har blitt sendt. Men er uansett ikke snakk om mer en 2-3 spillere MAX Da det kun kan være spillere i nærområdet som er nermere en meg ettersom jeg ikke har sett snurten av pm :)

Men så har jo også du en ganske så grei tendens til å blåse alt ut av proposjoner også så tviler på at status qoe er like drastisk som du sier :) Du er vell heller mer sint fordi mitt tips til Vorin ikke var et like så godt tips som først antatt ? :)
 

DeletedUser

Guest
Du vet det går an å flytte tropper right ? :) MW har hvertfall aldri bedt stammen om støtte :) En mulig PM kan hende det har blitt sendt. Men er uansett ikke snakk om mer en 2-3 spillere MAX Da det kun kan være spillere i nærområdet som er nermere en meg ettersom jeg ikke har sett snurten av pm :)

Men så har jo også du en ganske så grei tendens til å blåse alt ut av proposjoner også så tviler på at status qoe er like drastisk som du sier :) Du er vell heller mer sint fordi mitt tips til Vorin ikke var et like så godt tips som først antatt ? :)

Du er blitt veldig høy på pæra for tiden vara:p Slutt nå^^. Synes samtidig at det du sier om at man kan flytte på tropper er riktig, Men om handlingene skjer over et kort tidsrom, er det ofte vanskligere å flytte på tropper. Treffer f eks 3 tog innen 2-3 timer er det omtrent umulig å flytte på troppene. At 2-3 spillere støtter han kan jo være f eks Runinter, granpa og ebbern for alt du vet? Så påstanden din er kinda invalid, pga det faktum at du baserer deg på fakta uten å ha sett situasjonen på mw konto'en.

Samtidig vil jeg si at en slik konto, VIL være støttet opp. Siden den er såpass godt langt framme i forhold til fronten, men jeg vet vel ikke helt.. siden jeg ikke liker stack selv:eek:..
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Leser du innlegget mitt en gang til så ser du at jeg sier at det ikke foregår noen som helst felles stacking på kontoen. MEN at jeg ikke kan garantere for at MW har sendt en PM til feks Ebbern og bedt om støtte til en by.

En mulig PM kan hende det har blitt sendt. Men er uansett ikke snakk om mer en 2-3 spillere MAX Da det kun kan være spillere i nærområdet som er nermere en meg ettersom jeg ikke har sett snurten av pm

Noe som jeg forklarer her :)

burde jo vite det ettersom dere har stacket Most Wanted til 1000
Men sindick mener at hele stammen går bak å stacker ham bare fordi han ikke får byene slik han ønsker. Noe som ikke stemmer.


Det som foregår på den kontoen KAN muligens kalles småstøtting fra noen FÅ merk MEGET FÅ spillere. Mens resten står MW selv for :) Selvom det virker som MW kjører showet helt selv :eek:

Faktum er : Mw blir ikke stacked :)

Edit: Bare for å understreke det ordentlig, det kan ha blitt sendt støtte fra noen få spillere. Jeg er jo ikke allvitende, men ikke til den grad sindick beskriver. Så blir jeg ikke missforstått igjen :)

Ha en ellers hyggelig påske :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Leser du innlegget mitt en gang til så ser du at jeg sier at det ikke foregår noen som helst felles stacking på kontoen. MEN at jeg ikke kan garantere for at MW har sendt en PM til feks Ebbern og bedt om støtte til en by.



Noe som jeg forklarer her

Men sindick mener at hele stammen går bak å stacker ham bare fordi han ikke får byene slik han ønsker. Noe som ikke stemmer.


Det som foregår på den kontoen KAN muligens kalles småstøtting fra noen FÅ merk MEGET FÅ spillere. Mens resten står MW selv for :) Selvom det virker som MW kjører showet helt selv :eek:

Faktum er : Mw blir ikke stacked :)

Edit: Bare for å understreke det ordentlig, det kan ha blitt sendt støtte fra noen få spillere. Jeg er jo ikke allvitende, men ikke til den grad sindick beskriver. Så blir jeg ikke missforstått igjen :)

Ha en ellers hyggelig påske


kor har eg sakt han var stacket av hele stammen? sa han var stacket til 1000, og med dette mener eg mye tropper.
Vet jo selv at det ikke er hannes tropper som har gått, pga han bygger jo ikke opp mure. Iløpet av 2 uker fikk han muren fra 0-16

yessda! SJUKASTE AKTIVITET. Gjø meg og deg en tjeneste, og sllutt og snakk på forumet, for du dummer deg bare..

Han kan ikke ha flyttet noe serlig på tropper heller, for de tok eg ut på forje aksjon;)

og viss du mener at 28k spyd, 10k sverd, 28k pil og bue + 7k hc i omtrent vær by ikke er stacking til 1000, så vet ikke eg!:rolleyes:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Jeg har da også hatt byer med så mye tropper i ;)

Er også jeg stacka til tusen da ? :)

Han får muligens støtte fra 2-3 spillere. Men det kan på ingen måte kalles stacking til 1000 :)

Jeg møtte også en by som hadde så mye tropper i hos darkstar, du ser ikke meg syte om at han er stacka til 1000 gjør du vell ? :)
 

DeletedUser

Guest
Leser du innlegget mitt en gang til så ser du at jeg sier at det ikke foregår noen som helst felles stacking på kontoen. MEN at jeg ikke kan garantere for at MW har sendt en PM til feks Ebbern og bedt om støtte til en by.



Noe som jeg forklarer her :)

Men sindick mener at hele stammen går bak å stacker ham bare fordi han ikke får byene slik han ønsker. Noe som ikke stemmer.


Det som foregår på den kontoen KAN muligens kalles småstøtting fra noen FÅ merk MEGET FÅ spillere. Mens resten står MW selv for :) Selvom det virker som MW kjører showet helt selv :eek:

Faktum er : Mw blir ikke stacked :)

Edit: Bare for å understreke det ordentlig, det kan ha blitt sendt støtte fra noen få spillere. Jeg er jo ikke allvitende, men ikke til den grad sindick beskriver. Så blir jeg ikke missforstått igjen :)

Ha en ellers hyggelig påske :)

Jeg tok meg rett og slett tiden til å lage et lite KART til deg.. siden du tydeligvis tror at du vet alt. Ser du hvilke byer vi snakker om nå? Med andre ord, du igjen snakker om noe du ikke vet.. Jeg liker deg vara, men slutt å igle så veldig.. Her tok du rett og slett feil, fordi du snakket om FEIL byer.

De byene som er ved kracked er garantert stacket, finito. FINITO.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Ser fortsatt ikke hvordan det gjelder mer en 3 - 4 spillere ? :) I mine øyne kalles det da STØTTING og ikke Stacking :)


At enkelte byer muligens har fått tilførsel av tropper fra enkelte kanter har jeg jo aldri nektet for ? :) Men han er på ingen måte stacket til 1000 som sindick vil ha det til :)
 

DeletedUser

Guest
viss eg by blir støttes så mye at angriperen må bruke mye tropper for å ta han, er det stack...
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Så da jeg støtte de ny adla byene mine med 4 deffbyer så var også jeg stacka til 1000 ? Du overdriver sindick.
 

DeletedUser

Guest
Ser fortsatt ikke hvordan det gjelder mer en 3 - 4 spillere ? :) I mine øyne kalles det da STØTTING og ikke Stacking :)


At enkelte byer muligens har fått tilførsel av tropper fra enkelte kanter har jeg jo aldri nektet for ? :) Men han er på ingen måte stacket til 1000 som sindick vil ha det til :)

Har seg faktisk slik at jeg nå er kv for kracked. Og jeg har sett igjennom rapportene bare for deg :). Trollingen din fungerer kanskje på folk som ikke har sett det. Men på meg må du nok gå litt lengre og faktisk skrive fakta. Hva kalles en stack? jo en normal stack er på 4-6 deff byer.. At en spiller stackes, kan ha forskjellige meninger. MEN JEG TVILER på at du sier at en by med 4-6 deff byer i seg er "støttet" og ikke "stacka" siden det er et normalt ord å bruke. Når sindick sier stacka til 1000 er det heller et ordtak for å utdype sin frustrasjon fordi byene er relativt godt stacka, da med mer deff enn hva man kaller en NORMAL stack. At du velger å ta det bokstavelig viser bare hvor utrolig mye du lengter etter å finne noen å trolle. At du troller sindick forstår jeg godt, han spammer han også. Men du kan ikke komme her med påstander uten å vite hva som skjer, og forvente at jeg eller sindick tollerer det.

Videre, når du sier at 3 spillere som støtter.. jaha, greit nok.. Da tar vi en titt på poeng rankingen til -nb-.

Navn Rangering Poeng Landsbyer
runinter 1 4.930.051 505 - STØTTER ALTSÅ MW
Übersetzung 2 3.225.503 344
sama 3 2.972.422 307
granpa 4 2.900.309 323 - STØTTER ALTSÅ MW
Beruang (VICE GUY) 5 2.817.123 302
Villarreal 6 2.502.457 258
Ebbern (GESTAPOLIS!) 7 2.476.658 250 - STØTTER ALTSÅ MW

Jeg går altså utifra det du sier om at det er spillerene nærmest som støtter han. Disse 3 er de som er nærmest og som da støtter han. Forteller du meg, at 3 spillere den ene på rank 1, den andre på rank 4 og den tredje på rank 7.. IKKE har nok tropper til å gjennomføre en sterk stack av MW sine få byer liggende ved fronten til kracked..? Kom igjen a, du er enten veldig trangsynt eller så vil du ikke godta fakta. Akkurat her, går jeg for at det er litt av begge.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Slik jeg forstod det på sindick mener han at det er felles stacking av hele -nb- av MW.

Har aldri et eneste sekund nektet for at disse 3 spillerne har støtte ham :) Men mener at det er ikke stacking i den graden sindick vill ha det til ;)
 

DeletedUser

Guest
Slik jeg forstod det på sindick mener han at det er felles stacking av hele -nb- av MW.

Har aldri et eneste sekund nektet for at disse 3 spillerne har støtte ham :) Men mener at det er ikke stacking i den graden sindick vill ha det til ;)

Men hvor står det at hele -nb- stacker han? Tror nok at du igjen har missforstått og din tørst etter å trolle sindick har fått deg til å overse det fakta, at når en by er stacka så mye at den har rundt 30k spyd, 30k bue og 10k++ hc i hver by... Så er ikke dette en normal stack.
 

DeletedUser

Guest
Som svar til topp 20 lista som ble skrevet :)

Og der står det "dere" hvilket er en betegning på mer enn 1 person.. "Dere" kan være 2 personer og oppover.. MED ANDRE ORD, 2-3 personer går under "dere". Ingen lange innlegg vara? Begynner du å gå tom for argumenter??
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Han svarer DERE til Gard. Og mener at VI burde vite at kracked angriper MW forde vi stacker ham.

Men korte innlegg kommer av at Ebbern syter slikt når jeg skriver lange innlegg :( Så jeg prøver så godt jeg kan å holde det kort :D
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Poster i stedet 2 poster :D

Men med dere så sikter han til -NB- ettersom han svarer GARD og dere betyr da at gard + flere stacker ham. Noe som da ikke er saken :)
 
Topp