Topp 20 spillere ODA

  • Trådstarter 21St Century Breakdown
  • Startdato

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Rangering Navn Beseiret
1 runinter [-NB-] 48,40 Mio.
2 Leiv Eiriksson [PMS] 39,81 Mio.
3 176-176 [PMS] 34,80 Mio.
4 Ebbern [-NB-] 29,54 Mio.
5 Knallis [-NB-] 28,43 Mio.
6 AimEffect [PMS] 27,94 Mio.
7 Villarreal [-NB-] 27,60 Mio.
8 sama [-NB-] 27,51 Mio.
9 granpa [-NB-] 27,43 Mio.
10 Goyakleh [-NB-] 23,75 Mio.
11 Krigaren [PMS] 22,82 Mio.
12 Übersetzung [-NB-] 22,82 Mio.
13 slemrev [PMS] 20,87 Mio.
14 jeeeeeeright [PMS] 19,59 Mio.
15 176-276 [PMS] 19,41 Mio.
16 Varg V [PMS] 19,17 Mio.
17 Nattsvermeren [PMS] 18,57 Mio.
18 NumberOne [PMS] 18,44 Mio.
19 Chaosisalex [PMS] 17,89 Mio.
20 Bananaphone [PMS] 17,58 Mio.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
1 runinter [-NB-] 54,92 Mio.
2 Leiv Eiriksson [PMS] 43,14 Mio.
3 176-176 [PMS] 36,11 Mio.
4 AimEffect [PMS] 33,92 Mio.
5 Ebbern [-NB-] 33,48 Mio.
6 Villarreal [-NB-] 31,30 Mio.
7 granpa [-NB-] 31,22 Mio.
8 Knallis [-NB-] 30,86 Mio.
9 Übersetzung [-NB-] 28,43 Mio.
10 sama [-NB-] 27,92 Mio.
11 Goyakleh [-NB-] 26,28 Mio.
12 Krigaren [PMS] 26,17 Mio.
13 slemrev [PMS] 23,85 Mio.
14 jeeeeeeright [PMS] 22,92 Mio.
15 Nattsvermeren [PMS] 22,41 Mio.
16 NumberOne [PMS] 22,06 Mio.
17 Varg V [PMS] 21,27 Mio.
18 Bananaphone [PMS] 20,98 Mio.
19 176-276 [PMS] 19,75 Mio.
20 varanior08 [-NB-] 18,87 Mio.
 

DeletedUser

Guest
Må ærlig innrømme å si at det er litt kjedelig at dere bare poster informasjon som vi alle kan se ingame! Vær litt kreative og skriv et par ord om hver person da :)
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Før jeg starter med listen min vil jeg forbeholde om rustne feil. Det er vel ikke langt unna et år siden jeg forsvant fra v5 og må ærlig innrømme at jeg ikke akkurat har satt meg inn i utviklingen til spillerne. Før jeg reiste til det store utland hadde jeg jernkontroll på omtrent alt som skjedde på denne verden og det var da enklere å lage nesten korrekte lister.

Noen har mast veldig på meg angående det å lage en liste, så jeg får nesten ta meg noen minutter å lage en da. Kanskje jeg får en liten innsikt i hvordan verden 5 er igjen - for slik som det er nå føler jeg meg som en fremmed som sniker meg rundt i et ukjent hus for å stjele noe verdifullt jeg ikke vet hva eller hvor er.

So here it goes!


Info:
Tenkte jeg skulle ta utgangspunkt i den forrige ordentlige listen som ble laget for å se om vi har noen nykommere og hvilken økning de har hatt i ODA-poeng. Alle tall er cirka tall - jeg er ikke så “nøye.”

Siste listen som ble laget (22.04.11) finner dere her:
http://forum.tribalwars.no.com/showpost.php?p=212806&postcount=206

Farger brukt:
Rød - På vei opp.
Blå - På vei ned.
Grå - På stedet hvil.
Rosa - Nykommer.


1 runinter [-NB-] 54,27 Mio.

Økning: 18,19 Mio.
Link

Denne karen og jenta har jeg kriget med på de fleste kontoer jeg enten har sittet eller har spilt på selv. De er overalt - helt utrolig. At de ikke går tomme for nukes, vel det skjønner jeg ikke! Uansett, to iherdige og aktive spillere. Misstenker at de er like late som jeg er og at de får et kick i siden av og til og slår til. De har en jevn og flott økning og det stopper nok ikke her. Rykk og napp økning har de, men vi alle må vel bygge tropper fra en tid til en annen ;) Veldig artig at Runinter fortsatt henger med i toppen der de var da jeg forlot v5 i september 10. Har virkelig troen på og respekt for de som befinner seg bak dette nicket.

2 Leiv Eiriksson [PMS] 43,12 Mio.

Økning: 11,6 Mio
Link

En god nummer to. Holder formen akkurat som #1 på listen. Syk angrepsmoral og stødig kurs. Her har det vært utskiftinger på kontoen, men den kvinnelige delen keeps on going! Flink jente som har lært utrolig mye på kort tid - hun imponerer meg virkelig. Virkelig en motsetning til sin tidligere dual, men like aggressiv. Hun blir nok å være i toppen her, om hun fortsetter på samme måte fremover. En virkelig ære å få spille med henne!

Ok, jeg glemte å nevne at det også er en annen spiller på denne kontoen. Følelsene hans ble småsåret, så skal prøve å fikse opp i dette. Simon, du er en herlig skrue som absolutt burde fokusere mer på v5 ;) God gutt uten like. Maskotten på denne kontoen vil jeg nok tørre å påstå at han er.

3 176-176 [PMS] 36,08 Mio.

Økning: 13,72 Mio
Link

Her har vi også en som har holdt sin plass, men AimEffect lurer i bakgrunnen. Denne spilleren er en stødig kar med mye kunnskap og en ganske rolig fremtoning. Han ligger her for en grunn og han er en allsidig god spiller. Alltid en glede å få spille med han.

4 AimEffect [PMS] 33,89 Mio.

Økning: 15,31 Mio
Link

Han har jobbet hardt og trutt for å komme hit han er nå. Godt jobbet og ett flott pågangsmot! Ikke alltid alle er like villig til å jobbe like hardt som han, men når han gir deg rett beskjed så har man nesten ikke noe valg! Takk for at du maser på meg ;) Du fortjener virkelig ros for det du gjør og jobber du hardt nok vil jeg tro at du kan bli en utfordrer til og med lenger opp på listen.

5 Ebbern [-NB-] 32,98 Mio.

Økning: 14,4 Mio
Link

Ebbern holder seg på plasseringen - har kanskje noe med den kreative og flotte nukingen hans. Eller skal jeg si latskap blir til egen vinning? Neida, du jobber trutt og fint - plassen du har er virkelig fortjent.

6 granpa [-NB-] 31,22 Mio.

Økning: 8,91 Mio
Link

Utrolig å se at han har falt ned et par ranker her. Hans måte å angripe på er irriterende, men likevel givende. Viser at han tenker litt før han begir seg ut på noe. Utifra mine egne erfaringer i krigen mot han vil jeg si at jeg virkelig ikke setter pris på hans nuskes fordi han av en eller annen grunn klarer å tenke seg til hvilke byer jeg har stacket og hvilke jeg har tømt. De jeg har tømt knuser han bestandig og de jeg har stacked faker han så fint. En smule irriterende, men det er givende fordi jeg selv må tenke litt før jeg gjør noe. Flott og artig motstander!

7 Knallis [-NB-] 30,86 Mio.

Økning: 11,05 Mio
Link

Falt en plass ned, men har likevel hatt en godkjent økning i forhold til de andre her på denne listen. Kjenner ikke mye til knallis lenger, men vet han kan når han vil. Kanskje jeg får muligheten til å se mer til han etter hvert når jeg får kommet meg inn i spillet igjen. Uansett, godt jobbet.

8 Villarreal [-NB-] 29,98 Mio.

Økning: 10,44 Mio
Link

Han som irriterer seg grønn på Chaosisalex fordi han aldri poster lister selv. Derfor poster han bare listene rett fra forum. Ok, enough said. Falt ned en plass han også, men i likhet med Knallis så har han en god nok økning til og ikke falle for langt ned. Har et par utfordrere lenger ned på listen, så han må nok jobbe litt ekstra med nuksa sine for å holde plasseringen.

9 Übersetzung [-NB-] 28,25 Mio. NYKOMMER

Økning: ###
Link

Her har vi en nykommer siden sist liste som ble laget. Han er en aktiv og iherdig spiller som jobber hardt for det han ønsker å oppnå. Ikke minst er han en morsom fiende som vet å underholde samtidig som han kriger. Det er en viktig egenskap, noe jeg er glad de fleste av oss innehar. Det går rett og slett ikke å bli sur på Marty om han brått sender en haug angrep på deg og adler en by. En herlig gutt som virkelig fortjener plasseringen han har fått.

10 sama [-NB-] 27,61 Mio.

Økning: 9,29 Mio
Link

Et lite hopp nedover i feil retning, men holder seg i gang likevel. Samme som med Knallis så fungerer ikke de små grå oppi skallen så godt når jeg skal nevne noe på sama. Han sliter litt i krigen deffansivt og mister byer - men likevel imponerende at han holder seg her han gjør på ODA.

11 Goyakleh [-NB-] 26,28 Mio.

Økning: 12,56 Mio
Link

Her har vi ikke lenger den samme spilleren jeg pleide å spille med, men jeg hadde æren av å krige litt mot han da jeg kom tilbake fra statene før internetten min forsvant. Fikk også pratet litt med han på post, og han virker som en hyggelig kar. Nå vet jeg ikke om det er den samme personen lenger, men i så fall så vil jeg si at det er godt jobba og flott å se at du kommer deg opp og frem. God økning har du og virker som om du har fått blod på tann ;)

12 Krigaren [PMS] 26,17 Mio.

Økning: 11,95 Mio
Link

Veien er opp og frem for denne karen også. Nå er det riktignok 3 mnd siden det ble skrevet noe sist, men da var det stille og rolig her - heldigvis har dette forandret seg til det bedre. Flott å se at det er litt liv igjen!

13 slemrev [PMS] 23,71 Mio. NYKOMMER

Økning: ###
Link

Enda en nykommer på listen siden sist. Rask økning i rykk og napp stil. Krigen mot NB har nok gitt litt ekstra pågangsmot. Flinke flink!

14 jeeeeeeright [PMS] 22,88 Mio.

Økning: 9,74 Mio
Link

Oh store alpakka! Hadde ingen peil på hvem denne fyren var før jeg kom tilbake fra USA og fant meg selv i PMS. Det han kunne fortelle meg imponerte meg stort og derfor er jeg like imponert over at han ligger her han gjør. Knakanes god kar som bare ønsker det beste for alle. Han er på vei oppover og regner med at han klarer å kave seg enda mer oppover med tiden.

15 Nattsvermeren [PMS] 22,41 Mio. NYKOMMER

Økning: ###
Link

Nykommer her også siden sist! Dessverre så vet jeg ikke nok om han til å skrive så mange store ord, men slik er det no av og til. Kan godt hende det kommer av at jeg allerede har skrevet masse i denne posten allerede. En flott økning og en aggressiv utvikling. De foran han på listen kan nok bli pushet litt ned om han fortsetter slik.

16 NumberOne [PMS] 22,03 Mio.

Økning: 5,59 Mio
Link

Et lite fall på ranken her, og dårlig økning i forhold til resten av de på topp 20. I og for seg så er dette ingen dårlig økning, men kan vitne om at det har vært eksamenstid og sommerferie. Vært stille og rolig de siste to ukene. Så er absolutt litt rykk og napp her.

17 Varg V [PMS] 21,16 Mio.

Økning: 4,47 Mio
Link

Vært stille her i noen uker, men siste uken har det skjedd noe med han. Han har stått på og økt drastisk. Siden det har vært en rolig periode har det også gått utover rangeringen og han er på vei ned. Samtidig har det vært en jevn og trutt økning i poeng. Her vet jeg det ligger mer i han enn økningen i ODA viser.

18 Bananaphone [PMS] 20,74 Mio.

Økning: 6,16 Mio
Link

Noen plasser lenger ned på listen her også, men rolig og avslappende rykk og napp økning har ført til dette. Kan være fordi det har foregått en del barbarbyadling og det er godt kjent for å gi lite med ODA. Men likevel, så er dette nødvendig for å tette clusterne og dekke eventuellt bakholdsangrep.

19 176-276 [PMS] 19,75 Mio.

Økning: 5,41 Mio
Link

På vei ut av topp 20? Holdt deg her en stund, men har kanskje blitt litt slapt i det siste i sammenheng med sommertid. Jeg vet det bor mer i denne karen enn dette og jeg forventer nesten å se en liten eksplosjon i nærmere i fremtid.

20 varanior08 [-NB-] 18,62 Mio. NYKOMMER

Økning: ###
Link

Så over til siste nykommer da, en nykommer som er veldig gira og glad for å være her han nå er. Han har store ambisjoner om å komme seg forbi 5.plassen en dag. Fortsetter han på angrepskalaen som han nå gjør kan han ha en sjangs til å nå opp der også. Han er en syk motstander med mye tid til angrep og kos. Han har fått et rykte på seg for å være en vanskelig motstander - noe han beviser gang på gang. Hans angrep kan ikke ignoreres, gjør man det lærer man på den harde måten hvorfor det ikke er så lurt. Vara fortjener virkelig en plass på denne listen, så det blir spennende å se om han klatrer oppover eller om dette var bare en liten visitt. En flott motstander som gjør at du ønsker å rive ut hvert eneste hårstrå på hodet. Takk gud lov for nattbonus?


Beste vekst:
  • Runinter

Dårligste vekst:
  • Varg V


Vil avslutte som jeg startet - beklager for eventuelle feiltolkninger av data og dårlig, rusten husk. Men uansett her kom det en liste og håper det var et fint lesestoff.
 
Sist redigert av en moderator:

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Herlig liste Kat :eek: Godt jobba :)

Made me laugh a couple of times ! :D

og JEA JEG SKAL FORBI EBBIS!!! :D
 
Topp