Topp-20 spillere ODD

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Chrk1 suger... Jeg fikk et tog som tok ett minutt :S

Hva han gjør på 1.plass er like imponerende som at IB er på 1 plass i v1...

Ja, det er litt vanskelig og chippe adelstog på 0 sekunder. Det må liksom gå i...30-45 minutter pr felt ;D.


At IB er på rank 1 betyr vel at det er resten av spillerene utenfor stammen IB som suger (enda mer ette rhva du sier der ;) ).
 

DeletedUser

Guest
Chrk1 suger... Jeg fikk et tog som tok ett minutt :S

Hva han gjør på 1.plass er like imponerende som at IB er på 1 plass i v1...

Du som spiller diantus? Dianuntus var til inadling, og trodde hun hadde satt kontoen til sletting eller noe:p Et 52 timers tog på 1 min er jo ikke akkurat noe jeg pleier å sende:p
 

DeletedUser

Guest
1 chrk1 107,34 Mio.
:)

2 magic14 95,14 Mio.
Rank 2 ODD, og med en syykt bra statistikk mot elite. Kan ikke si noe annet enn gj!:)

3 kaziako 73,47 Mio.


4 glitter 68,59 Mio.
Hun kan sine saker når det gjelder tw. ODD'en er vel et resultat av Arica:)

5 Arcon the Beast 67,55 Mio.
Ble ganske bra kicked av Elite en gang, sikkert det som skylder ODD'en. Men tror ikke akkurat han sto i fare for å gå til 0. Ny eier nå? Får se hvordan det går:D

6 terandas 60,94 Mio.
Dårlig koordinerte angrep fra elite resulterte i mange døde nukes og en syk odd bonus for terandas. Fikk inntrykk av at han var bra stacket, men bra jobba anyways!

7 Rustung 58,40 Mio.
Adlet i stykker av arica?

8 Mithrandir 54,80 Mio.
Under heftige angrep i evigheter, hadde ikke eier en laang stund. Noe som resulterer i en relativt dårlig odd i forhold til tapte byer. Men fyren som spiller der nå er uber:)

9 TheFox 52,28 Mio.
Dunno

10 granpa 52,24 Mio.
Spirit of rome:) Good game, good game!
 

Kaziako

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
3 kaziako 73,45 Mio. - 296 byer tapt, og da blir ODD'en ikke mye å skryte av. Creds til BIRKI og -Rome- som har stjelt til seg internadlings fra Elite?

Ikke mye å skryte av ? sto ***** med heilt aleine mot heile ****** -rome- einaste som hjalp meg var lord sayver , hadde ikke mysta mange byer når eg ga kontoen vekk til noen nabs som ****** den til :mad:
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ny og oppdatert liste.

1 chrk1 175,26 Mio.
2 magic14 95,17 Mio.
3 chus warrrior 77,13 Mio.
4 kaziako 74,98 Mio.
5 Arcon the Beast 72,82 Mio.
6 kaihi 72,50 Mio.
7 glitter 72,27 Mio.
8 Rustung 66,83 Mio.
9 Mithrandir 62,80 Mio.
10 mapui 61,67 Mio.
11 terandas 61,53 Mio.
12 orcofpain 58,40 Mio.
13 TheFox 56,51 Mio.
14 Ganondorf 55,04 Mio.
15 granpa 52,93 Mio.
16 ertaks 52,84 Mio.
17 Hansemann 52,62 Mio.
18 gurimalla 50,87 Mio.
19 Wihi 47,70 Mio.
20 leenok 47,31 Mio.
 

DeletedUser

Guest
1 chrk1 175,26 Mio. - Ligger milevis foran alle andre. Vet ikke hvordan han har fått det til, men chirk1 er i alle fall en strålende spiller.
2 magic14 95,17 Mio. - Kjenner ikke så mye til han, men gjør en kjempejobb mot Elite!
3 chus warrrior 77,13 Mio. - Veldig god til å forsvare seg. Imponerende ODD.
4 kaziako 74,98 Mio. - Til slutt borte og ute av nabolaget. Er vel ikke originale kaziako som var der når vi tok han ut, men likevel er han borte.
5 Arcon the Beast 72,82 Mio. - God spiller.
6 kaihi 72,50 Mio. - Dessverre slutta begge to. Gjorde en fin jobb helt til de gav seg.
7 glitter 72,27 Mio. - Som leder av Elite må man tåle litt angrep mot seg, men glitter klarer tydeligvis å holde greit unna.
8 Rustung 66,83 Mio. - Det denne karen har gjort her er fantastisk bra. All ære til han.
9 Mithrandir 62,80 Mio. - Veit ikke.
10 mapui 61,67 Mio. - Borte..
11 terandas 61,53 Mio. - Veit ikke.
12 orcofpain 58,40 Mio. - Mister byer i fleng til Rome og V-m-S nå. Har holdt ut lenge.
13 TheFox 56,51 Mio. - Dessverre borte nå, men han gjorde en god jobb.
14 Ganondorf 55,04 Mio. - Veit ikke helt hvordan den nye dualen er, men originalen er i alle fall veldig flink.
15 granpa 52,93 Mio. - Konge spiller! V2-legende.
16 ertaks 52,84 Mio. - Ukjent for meg.
17 Hansemann 52,62 Mio. - Flink til å angripe i alle fall, kan tydeligvis forsvare seg og.
18 gurimalla 50,87 Mio. - Har gjort en bra jobb mot Rome.
19 Wihi 47,70 Mio. - Veit ikke.
20 leenok 47,31 Mio. - Får mye ODD, men er det verdt det? Stort sett ikke hans tropper som dyttes inn i disse byene. Tror BIRKI begynner å bli lei av å kjøre inn SÅ mye deff inn i byer som konstant nukes og er uten mur. Koster kanskje mer enn det smaker? Har i alle fall snakket med folk høyt oppe i birki som ikke forstår seg på dette. Men, men, OD får han.
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
1 chrk1 175,26 Mio. Grim og Arica driver og plager stakkarn. Men Elite er selvsagt der med en hjelpende hånd.
2 magic14 95,17 Mio. Baah, makan til DEF slask. For mye def!
3 chus warrrior 77,13 Mio. Hihi, Dro vi deg helt opp på 3 plass \o/ Tror vi rundet 1500 nukes mot deg til sammen forrige offansiv. Fikk kjeft på post om at jeg var dårlig spiller og feig fordi jeg fikk flere til å være med på offansiven :(
4 kaziako 74,98 Mio. huh?
5 Arcon the Beast 72,82 Mio. Yeye, old news.
6 kaihi 72,50 Mio. Næmmen, så litta du har blitt`a. Kasta ut av Rome og....Fysj!
7 glitter 72,27 Mio. Et evig yndet mål for både det ene og det andre.
8 Rustung 66,83 Mio. huh?
9 Mithrandir 62,80 Mio. Huff da.
10 mapui 61,67 Mio. Baaaaaaha, noen hundre byer mistet her. En av kontoene som står med inaktiv eier og merkelig nok ikke kicket av Elite. En del av det som har drept statsen vår over tid. Hva i svingende skal vi med en tom konto i Elite? Var gøy å ta KV og sende 87 adelstog mot tomahawk da. Great fun.
11 terandas 61,53 Mio. 215 nukes inn i muren din. Baaah. Vet kontoen er 90% def.
12 orcofpain 58,40 Mio. Enda et sluk. "#¤"¤"#¤"#¤ Casper...kom tilbake :(
13 TheFox 56,51 Mio. huh?
14 Ganondorf 55,04 Mio. baah.
15 granpa 52,93 Mio. huh?
16 ertaks 52,84 Mio. Har støtte her ja.
17 Hansemann 52,62 Mio. Næmmen se der du. har gått opp noen få plasser siden kontoen fikk seile til sjøs.
18 gurimalla 50,87 Mio. Vært eierløs en stund, men vår smokin chicka er back in action!
19 Wihi 47,70 Mio. Slitsom konto tror jeg :S
20 leenok 47,31 Mio. huh?
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
20 leenok 47,31 Mio. - Får mye ODD, men er det verdt det? Stort sett ikke hans tropper som dyttes inn i disse byene. Tror BIRKI begynner å bli lei av å kjøre inn SÅ mye deff inn i byer som konstant nukes og er uten mur. Koster kanskje mer enn det smaker? Har i alle fall snakket med folk høyt oppe i birki som ikke forstår seg på dette. Men, men, OD får han.

Seff. er det verdt det når dere bruker 300 nukes om dagen på han og ingen andre mottar et eneste 1 :p
Veit at det ikke helt stemmer, men alikevel. Jeg personlig har også pumpa inn en del der, men det gjør at dere ikke rører mine byer som ligger så midt inni Rome land du kommer :p
 

DeletedUser

Guest
20 leenok 47,31 Mio. - Får mye ODD, men er det verdt det? Stort sett ikke hans tropper som dyttes inn i disse byene. Tror BIRKI begynner å bli lei av å kjøre inn SÅ mye deff inn i byer som konstant nukes og er uten mur. Koster kanskje mer enn det smaker? Har i alle fall snakket med folk høyt oppe i birki som ikke forstår seg på dette. Men, men, OD får han.


Har fortsatt masse deff-tropper i k23 som venter ivrig på en tur til vår kjære leder ;)
 

DeletedUser

Guest
så dere mener det er riktig å stace leenok sine byer fremfor å sende en eneste by til radioglobus?:p er litt komisk at 2 BIRKI byer ved siden av hverandre så inneholder den ene 30 000 av hver mens den andre har bare en deff byXD og støtten kommer fra andre:D
 

knallis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
så dere mener det er riktig å stace leenok sine byer fremfor å sende en eneste by til radioglobus?:p er litt komisk at 2 BIRKI byer ved siden av hverandre så inneholder den ene 30 000 av hver mens den andre har bare en deff byXD og støtten kommer fra andre:D
....omentrent som enkelte -rome- byer som jeg har "besøkt". :)
 

DeletedUser

Guest
Seff. er det verdt det når dere bruker 300 nukes om dagen på han og ingen andre mottar et eneste 1 :p
Veit at det ikke helt stemmer, men alikevel. Jeg personlig har også pumpa inn en del der, men det gjør at dere ikke rører mine byer som ligger så midt inni Rome land du kommer :p
Det er snakk om å prioritere. Tenk om alt dette deffet hadde stått i byene til Radioglobus.. Men, men. Det får være BIRKIs valg.
 
Topp