Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
Tror vi oppdaterer lista litt ;)
1 Zaivo PB 873
2 Gone SoF 857
3 ScareCrow SMACK 831
4 Jerle SMACK 732
5 giri SMACK 686
6 dreamteam SMACK 684
7 Athenians SoF 667
8 lord even NAV 658
9 Kimmi90 WInc 642
10 NyStjerne -FF- 640
11 Johan Golden xoxo 635
12 znorky-1337 PB 633
13 Sir.pete SoF 632
14 king of the rim WInc 617
15 Nomutt SMACK 616
16 Victarion SoF 610
17 King Hårek the wise SMACK
18 PinkiePai SoF 607
19 birgernor SoF 603
20 Oyvind97 -X- 602
 

DeletedUser

Guest
om du ikke har tenkt å skrive noe om de, kan du like gjerne droppe å posta lista.. Den kan alle lese av IG eller i tw-stats.
 

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Innteressant å se hvordan 3-xx plass ser ut til å stå stille i forhold til Gone og meg atm.
 

Nikko3

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Du kan ikke ha ress til å bygge veldig mye styrker imed at du har så mye poeng allerede?
 

DeletedUser

Guest
Folk som poenghorer nå vil faile ass :p

hehe en god kombinasjon er viktig. men sier segselv at når man treffer limit på farming og det går timer uten farming så er det greit og ha høye ressfelt . men for all del kjør tropper til du stuper og sitt der med lave ressfelt og allerede nårr farmelimit :) så står det noen på sidelinja og ler godt :)
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Nå beviser du bare at du ikke er aktiv nok. Ved angrep så dodger du og setter på millits. Folk har jo ikke ram/katas enda engang så er ikke særlig mye å diskutere.

Første rams kom igår klokka 15 elns, argumentet ditt holder ikke mål. -.-
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Første rams kom igår klokka 15 elns, argumentet ditt holder ikke mål. -.-

Jo, for når du produserer 300 millits så vil motspiller miste antageligvis over 50% av troppene sine mens du ikke mister mer enn kanskje 1-2 lvler i muren.
 

deadmau5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Nå beviser du bare at du ikke er aktiv nok. Ved angrep så dodger du og setter på millits. Folk har jo ikke ram/katas enda engang så er ikke særlig mye å diskutere.
Jeg tror kontoen min er aktiv rundt 20 timer i døgnet. Jeg vil argumentere at det er mer enn nok aktivitet.

Å produsere millits vil føre til massive ressurstap.

Har du alle tre mines i lvl 19, så vil det produsere 789 i timen.
Aktiverer du millits, vil du da tape: 0,5*6*3*789 = 7101 ressurser.

Hvis du har i tillegg +20% aktivert (som en del nå har), så vil du produsere 947 i timen.
Aktiverer du millits, vil du da tape: 0,5*6*3*947 = 8523 ressurser.

Det er en del det.
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Også sier vi at motstanderen taper 150 øks og 50 lk da.

Det vil føre til et ressurstap på:

18,5k jern
9,5k leire
15,25k tre

Sum: 43.250

Det er litt mer enn 7,1k ressurser ;)

Samtidig så kan man jo trekke ut at grunnet ikke produsering av tropper har spart mye mer enn det tapet på 7,1k ressurser. Samtidig som man har fått ressursfeltene enda høyere enn dem som har produsert tropper. Så det tapet av ressurser grunnet millits tror jeg du bare kan ta bort.
 
Topp