Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Hehe, takker. ;-) Både til deg, gråby-Tvutt og dere andre. :)

Skurre, det forklarer litt. Jeg trodde han spilte på Nimbelwhite med Pappa Betaler, men jeg er ikke trygg på navnene.

Fått med meg at det er Rh0cheress-kontoen, men så fikk jeg vite at Magnus (Contra) hadde blitt erstattet av en annen Magnus osv. Alt gikk bare i surr.. :)

Alle vet at vi var duals, men Contra ville til MyTH:/
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Over 5000 ord, i lengste laget. Slik er det når man begynner å konkurrere med Grimlock om å skrive lengst.
Har du skadet deg eller er det dårlig vær hos deg, eller hva skyldes missbruket av sommer tiden? :hmm:

Varmer ihvertfall hjertet å vite at jeg "kjenner" deg Henrik!
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Har du skadet deg eller er det dårlig vær hos deg, eller hva skyldes missbruket av sommer tiden? :hmm:
Det er gråby-Tvutt som har tvunget meg i lengre tid...



Wow er jeg en berykta spiller x) ja nå mangler det bare at jeg blir omtalt som Gud (nerd)
Tja, har hørt og lest om mange som hadde troen på deg. Tenkte mer på at du er en spiller som faktisk kjenner spillet og som på sitt beste helt sikkert kan prestere.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Kunne ikke gi deg ryktepoeng, da jeg har gjort det for ikke så lenge siden.
Så jeg tenker at jeg får gi deg et offentlig kompliment.

Det var en flott, utfyllende liste, og takk for gode ord.
 

DeletedUser

Guest
Lurer også på hvordan det går med farminga, du var nummer 3 til å passere 100 mill bak Bongo og Melis, virker dog som om det har gått nedover den siste måneden.

Slutta med farming når jeg var på 97m eller noe. Blei så kjedelig.

Er ikke mer å skrive, annet enn at du adler hva du vil, hvor du vil og når du vil så lenge du er motivert nok. Skulle gjerne ha sett mer til deg på forum (slik som da du var Moderator), men fraværet har nok sine grunner. Om navnet du har valgt skyldes at du er Leeds-supporter, eller at du vil erte på deg Leeds-supportere er også et spørsmål. :eek:

Jeg er ikke den personen/moderatoren, og jeg er 100% Forest. COYR

Jeg går ofte i dvalemodus, med mindre Robert ber meg gjøre ting.
 

DeletedUser

Guest
19 Real Steel MyTH 179.745
Det er vel to spillere på denne kontoen, og jeg hark kun sett gode ord om dere her på forum. Ble nødt til å tenke meg ekstra om før jeg adlet meg vestover, men etterhvert ble det den eneste muligheten, og jeg er fortsatt redd. Har prøvd/klart å unngå dere hittil, men en gang må det skje noe når vi ligger såpass nærme. Vi får se.

Frykten min blir ikke mindre når jeg sjekker TWstats. Dere har plukket litt her og der, både fra TSM, -T-H-, noe grått og diverse. Jeg merket at kontoen var delvis inaktiv tidligere i juli, men det er da lov. Dere har uansett gjort en sterk innsats, den kommende tiden vil bli spennende - dere ligger veldig utsatt til. ODA'en og ODD'en deres er ikke spesielt høy. Vi vil garantert få se mer fra dere, når?

Såvidt jeg kan se glimrer dere med deres fravær her på offentlig forum (V14), noen spesielle årsaker til dette? :) Gidder dere rett og slett ikke? Føler at noe mangler her, spillerne jeg har få felter unna meg på kartet skulle jeg gjerne ha sett her inne.

får vel si hei til deg da :) off fora gikk eg lei for leeeeenge siden..men sniker meg no inn i ny og ne :)
 

DeletedUser

Guest
Startet med den kjente adlingen av byen til Rh0cheress som var en spiller det var knyttet store forventninger til, og etter hva jeg har hørt var det brukt hele 20k PP på byen da den ble adlet.
20k pp? På en by? Var det seriøst, eller bare en spøk, i og med at det faktisk ble brukt en del pp på byen? For å informere om det, så var det brukt, tja, rundt 3k (ish) pp på byen da den ble adlet, hvis jeg husker rett.

Og en ting til. Kontoen som originalt het "Rh0chrr3ss" byttet navn etter adlingen, og er inne på topp 20 igjen. Sleipnir, om du lurte.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Ny uke (snart), nye muligheter. Burde vel klare minst én liste pr. uke, gjerne flere? Bare ikke alle kommer på en gang, slik at det ikke kommer noen i ukene etter.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Får gjøre et forsøk på ei liste jeg og da:

Topp 20 hentet 31.07.2013 kl 20:37

1. Bongosteen -T-H- 552.699 poeng 87 byer
Er noen hyggelige folk jeg spiller sammen med på denne kontoen,
ellers så begynner det å bli lenge siden vi har tatt noen byer som er noe å skryte av, altså mye grått siste tiden.
Bygges det opp til noe, eller er det bare en slapp peride nå i ferien, hvem vet?

2. Ezio-auditore SUP 355.861 poeng 48 byer
Denne kontoen eksploderte da goran298 ble adlet bort, noe som så ut som en internadling?
Grei OD men både ODD og ODA, noe innelåst for tiden mellom TH og egne allierte.

3. Aightm8 MyTH 347.655 poeng 56 byer
En utrolig jevn kurve på denne spilleren, og mye adlinger av BBQ og TSM spillere tidligere.
Tror dette er en sterk spiller, men kommer nok til å bruke litt tid på å kjempe seg gjennom forsvaret til TR

4. Tvutt MyTH 333.165 poeng 48 byer
En spiller de fleste har hørt litt om. Var en flott aksjon mot Fini der han var med og tok mange byer, nå har han nettopp internadlet guttakrutt. så da tenker jeg byene starter å fylle seg opp, så ikke lenge til nå tenker jeg før at han kommer til å finne på noe skummelt igjen.

5. OriginalOne -T-H- 300.107 poeng 51 byer
Sjekk veksten til denne spilleren, helt sinnsykt startet opp nesten en måned late start. Tar nok ikke lange tiden til denne spilleren tar rank 1 tipper jeg. Men ellers vet jeg lite, men har gitt seg selv et navn å leve opp til, og gleder meg til å se hva han kan få til når det snart blir tide for å angripe noen verdige motstandere. Tror nok denne karen har mye tropper også da han nesten ikke har møtt motstand enda.

6. Torquemada MyTH 296.188 poeng 45 byer
Nok en spiller som er vellkjent for de fleste og aktiv her på forum, virker muligens litt hissig til tider, men kan jo være en del av showet det :) Mistet noen byer til TSM og Fini mens han var på ferie, men tok en hard kort tid etter. Veldig god ODA og ikke mange gråbyer som er tatt av denne karen..

7. Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator -T-H- 295.056 poeng 40 byer
Kjempe trivelig kar som oser av erfaring, selv om jeg aldri hadde hørt om han før denne runden her. Han har tatt veldig lite gråbyer og forholdsvis mye byer fra Baron. Alikevell er han en av dem som farmer mest på verdenen så har nok ganske mange adelsmenn liggende, og har potensiale til å ta hvilken som helst rød nabo som han måtte ønske å kjøre på imot.

8. Legenden -T-H- 287.770 poeng 39 byer
En av lederne av TH, gjør en god jobb der, og kan svare for seg om det skulle være noe. Ellers har han en ganske så trygg plassering, men har startet å bevege seg mot tøffere mål. Og etter litt internadling i starten så har han tatt en del tøffe byer i det siste fra Baron

9. Melisandre -T-H- 275.864 poeng 33 byer
Denne profilen gjennomførte den mest imponerende adlingen på verdenen, med en fake gap for å unngå å bli snipet av en gjeng med rutinerte spillere som trodde de skulle ta v14 med storm. Dette er dog lenge siden, og folka som var der da, har valgt å slutte. De nye folka på kontoen kan vell ikke sies å ha imponert i det hele tatt, men vet det finnes skills her og håper trenden snart snur.

10. Brian Clough MyTH 272.905 poeng 29 byer
Beryktet spiller som kan ta hva han gidder om han har motivasjon nok. Vell det har han jo vist også, men om man ikke gidder å farme så blir det ingen toppplasering, og han har derfor falt en del på listene. Men når han først adler så er han livsfarlig, for byene de tar han, og det finnes ikke noen kraft som har greid å stoppe han så langt. Han var vell også den spilleren som tok flest byer fra Fini, også de byene som ble forsøk adlet av melisandre fikk smake kjeppen og ble tatt hardt.

11. CloudsHD TR 270.264 poeng 40 byer
Ukjent spiller for meg, med nesten ingen OD, og da hverken ODD eller ODA og et tonn med gråbyer som er adlet.
Når det er sagt så støtter han i hvertfall stammen sin og vi ser jo at TR er sterke i forsvar på ODD ranken.

12. Tarahumaraen Baron 258.818 poeng 36 byer
Nå den eneste Baron spilleren på topp 20. Han har høy ODA og veldig høy ODD så har tydeligvis både måttet kjempe for byene sine og for å beholde dem. Han var også med å ta ut en inaktiv luckyzero. Har en jevn vekst-kurve og slår meg som en god spiller.

13. Geir201 TR 254.684 poeng 40 byer
Den med høyest ODD og total OD på denne verdenen, ODA er heller ikke dårlig så selv om han stort sett har gråbyer på erobringslista. Så slår han tydeligvis fra seg også. Tror kanskje dette må være TR beste spiller? og har kun mistet en by så langt. Han er heller ikke redd for å støtte stammen sin.

14. Mr and Mrs Smith SUP 248.490 poeng 30 byer
Endelig nok et SUP medlem på topp 20. Som trolig skyldes internadling av eller merge med Aurora borealis. Ikke mye OD, men det kan jo tyde på at de har litt tropper. I tillegg så ser man også at denne kontoen hadde en sen start, så godt mulig at de kommer til å fortsette å vokse godt. Skal i hvertfall bli morro å se. Og vi vet jo det finnes mye skills i den rolige suppegjengen.

15. Real Steel MyTH 243.085 poeng 31 byer
Nok en spiller som har skutt fart i det siste på en internadling, men har vært innen topp 20 hele tiden.
Skal sies at de nettopp trafff veggen bokstavelig talt, og har nok mistet mye off. Ellers mye fine adlinger så langt i spillet.

16. Coon -T-H- 230.183 poeng 31 byer
Nok en dyktig spiller som vet hva han driver med, kan gjøre så mye men kommer gjerne i perioder der han måtte ha tid.
Har tydeligvis hatt mer tid i det siste samtidig som han fikk inn flere spillere på kontoen, og har dermed hatt en god stigning siste tiden han og. Etter å ha laget seg et trygt cluster for seg selv i starten av re\unden så starter han nå å utvide. Er heller ikke mange gråbyer som er tatt av denne karen.

17. Charles TR 224.491 poeng 30 byer
Lite å si her, lite OD av begge typer, og heller ikke store heltemedaljen. Nesten bare gråbyer adlet. Late start med en måned, så blir vell den nye gullungen til TR.

18. Lemmy -T-H- 223.928 poeng 35 byer
Laveste OD på hele topp 20, men hjelper sine allierte med støtte. Har vell en ganske inneklemt plassering men kan nok ikke skylde på andre enn seg selv for det, med tanke på sine egne adlinger, tro alikevell at fyren har mer enn statsene kan vise til, og virker som en trivelig kar, om man sender han en melding.

19. Kyca MyTH 219.995 poeng 32 byer
Koste seg med et par adlinger av BBQ tidligere, ellers ser det ut som spilleren her er ganske inneklemt for tiden. Har litt ODA, men så og si null ODD og ser helelr ikke ut til å være flink med å støtte sine allierte? Spørs om ikke denne kontoen sovner og blir internadlet om det ikke skjer noe eller hun får adlet seg ut mot en front. Ut fra twstats så ser det i hvertfall ikke ut til å være store aktiviteten der lengere, hverken med vekst eller OD.

20. The finix -T-H- 207.237 poeng 29 byer
En til av lederne i TH, har ikke virket veldig aktiv i sommer. Men så mye til han før ferien, og mer nå i det siste.
Han har nesten bare adlet spillerbyer, og har nå kjørt på og adlet til seg et fint lite nytt cluster han kan spilel seg videre ut ifra.
Håper vi ser mer til denne karen igjen både IG, og på Off forum. Og tror nok han har mye han kan bidra med om han bare gidder :)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Flott liste. :)

Har én ting å utsette på den, og det er at LuckyZero ikke var inaktiv, han ble rett og slett adlet og gav opp. Han adlet en by under to døgn før første by ble tatt.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
ok, greit å vite.
Lurte litt på hva som skjedde der, men han hadde sluttet å sende meldinger og være aktiv på felles forumet lenge før dere tok han ut
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp