DeletedUser
Guest
Slenger ut en sikkert lite utfyllende liste her også.
1. - Znipp - FWK
Leder med litt, i og med at det er så tidlig i spillet. Hvem skjuler seg her mon tro? Hørt rykter om Zippy? Ikke så mye gråbyer i nærheten av deg, så du har gjort det bra, også mtp. posisjon.
2 - Loki - -T-H-
Ligger litt bak Znipp, men har ingenting å si så tidlig i spillet. Grei posisjon.
3 - Lemmy - ~[K]~
Ligger ved rimmen. Virker som et lett område.
4 - SheepHappens - ST4B
Ligger i et flott område, med masse barbarbyer som kan farmes. Kult nick også
5 - SantaClaus - -T-H-
Kjenner deg igjen fra v13, hvor du ble adlet ned. Har hvertfall startet bra på v14, så får vi håpe det går bedre denne gangen.
6 - BrOdN - TA
En del gråbyer rett ved, mye å farme.
7 - coopern - JFFE
Flinke folk her. I tillegg har de Illuminati på sin side. Umulig å slå de, med andre ord. Mange fine gråbyer i nærheten, men også en del spillerbyer.
8 - The finix - -T-H-
Ligger litt borte fra midten, og har mange fine gråbyer å farme.
9 - The Vigilante - MyTH
Her sitter det flinke folk fra v12. Har tro på denne kontoen. Veldig fint startområde med masse farmemuligheter.
10 - kill em all - Føn
Her har vi også en med fin posisjon, masse gråbyer å farme. Aner ikke hvem som er her.
11 - Tony Stark - -T-H-
Her tror jeg sondrekul sitter? Uansett, ligger greit til med noen gråbyer å farme. Skriver også at han har satt inn 20k pp på kontoen. Hvis dette er fakta, er jeg virkelig skuffet over at du ikke allerede er på 1. plass.
12 - Real Steel - MyTH
Hjelp. Real Steel gutta er tilbake, og de har fått et bra startområde mot midten. Disse karene er det bare å passe seg for.
13 - Melisandre - -T-H-
Aner ikke hvem som er her. Fakenick? Bra startposisjon med en del gråbyer å farme.
14 - luapix - GoBlin
Dette var en flott posisjon. Overrasket over at du ikke ligger høyere, mtp. posisjonen din. Du bygger vel LK tenker jeg.
15 - Hero of God -
Eneste spilleren på topp 20 uten stamme. Ser ut til å gjøre det ganske bra, men jeg vil anbefale å få deg en stamme snart.
16 - carno - SUP
Ikke fullt så mange gråbyer nærmest seg, men gjør det allikevel ganske bra.
17 - She Wolf - HvE
Kjenner deg igjen fra v13. Bra startområde med masse gråbyer å farme.
18 - POHonkie - MyTH
Vet ikke hvem som er her, men de er sikkert flinke, i og med at de er i MyTH.
19 - Dagfinn Lyngbø - Baron
Gustav kjører på igjen. Hvor lenge vil motivasjonen holde denne gangen?
20 - Torquemada - MyTH
Tom is back! At han i det hele tatt startet v14 burde få folk til å sperre opp øynene for han og resten av MyTH.
Vet det ikke er en utfyllende liste, men ikke så mye å skrive om så tidlig.
1. - Znipp - FWK
Leder med litt, i og med at det er så tidlig i spillet. Hvem skjuler seg her mon tro? Hørt rykter om Zippy? Ikke så mye gråbyer i nærheten av deg, så du har gjort det bra, også mtp. posisjon.
2 - Loki - -T-H-
Ligger litt bak Znipp, men har ingenting å si så tidlig i spillet. Grei posisjon.
3 - Lemmy - ~[K]~
Ligger ved rimmen. Virker som et lett område.
4 - SheepHappens - ST4B
Ligger i et flott område, med masse barbarbyer som kan farmes. Kult nick også
5 - SantaClaus - -T-H-
Kjenner deg igjen fra v13, hvor du ble adlet ned. Har hvertfall startet bra på v14, så får vi håpe det går bedre denne gangen.
6 - BrOdN - TA
En del gråbyer rett ved, mye å farme.
7 - coopern - JFFE
Flinke folk her. I tillegg har de Illuminati på sin side. Umulig å slå de, med andre ord. Mange fine gråbyer i nærheten, men også en del spillerbyer.
8 - The finix - -T-H-
Ligger litt borte fra midten, og har mange fine gråbyer å farme.
9 - The Vigilante - MyTH
Her sitter det flinke folk fra v12. Har tro på denne kontoen. Veldig fint startområde med masse farmemuligheter.
10 - kill em all - Føn
Her har vi også en med fin posisjon, masse gråbyer å farme. Aner ikke hvem som er her.
11 - Tony Stark - -T-H-
Her tror jeg sondrekul sitter? Uansett, ligger greit til med noen gråbyer å farme. Skriver også at han har satt inn 20k pp på kontoen. Hvis dette er fakta, er jeg virkelig skuffet over at du ikke allerede er på 1. plass.
12 - Real Steel - MyTH
Hjelp. Real Steel gutta er tilbake, og de har fått et bra startområde mot midten. Disse karene er det bare å passe seg for.
13 - Melisandre - -T-H-
Aner ikke hvem som er her. Fakenick? Bra startposisjon med en del gråbyer å farme.
14 - luapix - GoBlin
Dette var en flott posisjon. Overrasket over at du ikke ligger høyere, mtp. posisjonen din. Du bygger vel LK tenker jeg.
15 - Hero of God -
Eneste spilleren på topp 20 uten stamme. Ser ut til å gjøre det ganske bra, men jeg vil anbefale å få deg en stamme snart.
16 - carno - SUP
Ikke fullt så mange gråbyer nærmest seg, men gjør det allikevel ganske bra.
17 - She Wolf - HvE
Kjenner deg igjen fra v13. Bra startområde med masse gråbyer å farme.
18 - POHonkie - MyTH
Vet ikke hvem som er her, men de er sikkert flinke, i og med at de er i MyTH.
19 - Dagfinn Lyngbø - Baron
Gustav kjører på igjen. Hvor lenge vil motivasjonen holde denne gangen?
20 - Torquemada - MyTH
Tom is back! At han i det hele tatt startet v14 burde få folk til å sperre opp øynene for han og resten av MyTH.
Vet det ikke er en utfyllende liste, men ikke så mye å skrive om så tidlig.