Topp 20 stamme - noen dager/uker etter

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 BoS - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
2 BBN - :>
3 K44 - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
4 BoD - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
5 -=SR=- - :)
6 XACRIA - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
7 AKDM - dakars
8 TLMS - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
9 DISA E - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
10 USENS - :?
11 LnD - :?
12 Yakuza - :D
13 DISA - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
14 LE - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
15 Ghetto - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
16 Rebels - :D
17 HZ - :D
18 Action - :D
19 TCF - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
20 TDH - :D
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
1 BoS - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
2 BBN - :>
3 K44 - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
4 BoD - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
5 -=SR=- - :)
6 XACRIA - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
7 AKDM - dakars
8 TLMS - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
9 DISA E - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
10 USENS - :?
11 LnD - :?
12 Yakuza - :D
13 DISA - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
14 LE - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
15 Ghetto - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
16 Rebels - :D
17 HZ - :D
18 Action - :D
19 TCF - SuperMegaUltraHyperEpic Phail
20 TDH - :D

En kreativ og velbegrunnet liste. Grattis, denne tok det nok sin tid å hoste opp?
 

Kaptein SorteBill

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
En kreativ og velbegrunnet liste. Grattis, denne tok det nok sin tid å hoste opp?
nei, egentlig ikke, jeg brukte litt tid på å finne knappen der jeg kunne sette rosa farge på de som failer hardtest

Trenger vel ikke og begrunnes?

selfølgelig trenger den ikke. Du traff spikeren på hodet.

alle skjønner hva som er fail, jeg orker ikke å gå inn på Hvordan de failer men jeg kan hvis dere spør pent. Og den er somsakt meget presis.:cool:
 

DeletedUser

Guest
Hehe, det er vel ikke akkurat såååååå presist :)

Eks. skulle Action aldri ha vært på en topp 20 liste med bare 10 medlemmer, og det verste av alt er jo at vi har rykket opp til 18. plass! Ser romerne er borte, så det er vel forklaringen, men allikevel...men morsomt er det jo :)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, det er vel ikke akkurat såååååå presist :)

Eks. skulle Action aldri ha vært på en topp 20 liste med bare 10 medlemmer, og det verste av alt er jo at vi har rykket opp til 18. plass! Ser romerne er borte, så det er vel forklaringen, men allikevel...men morsomt er det jo :)

Gratulerer dawg! (tok du den eller.. tore hund...hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa)
 

DeletedUser

Guest
1 BoS
En stamme det stormer rundt hele tiden. Mange har sterke meninger rundt dem og deres allianse. De har fått mye kritikk for sine tråder her på forumet. Har tiltider rotet mye på forumet. Jeg mener ikke at dere bare skriver tull, for det meste av det dere skriver er det motsatte av tull og tøys;) men det har blitt skrevet mye rart, noe dere vet godt selv også. Ellers virker det som dere er en oppegående gjeng. Tror dere vil nå langt;)

2 BBN
God stamme med gode spillere. Vet desverre ikke så mye om dere.

3 K44
Har nå blitt en del av den store alliansen til BoS. Mener å huske at de hadde Bos på fiendelisten en gang i tiden... men kan godt hende at jeg tar feil.

4 BoD
For meg virker det som dette er datterstammen til BoS. Kan ikke skjønne annet... Sammenslåing av SFI og OR... men likevell. Navnet sier sitt. man kommer ikke stort nærmere BoS enn BoD....
De beste spillerne fra SFI og OR. Så dere holder nok plassen en stund;)

5 -=SR=-
Har desverre aldri hørt om dere :/

6 XACRIA
Har desverre aldri hørt om dere :/

7 AKDM
Husker dere hadde en enormt lang diplomatiliste:eek: Mer vet jeg ikke....

8 TLMS
Har desverre aldri hørt om dere :/

9 DISA E
Har fått enormt mye pepper for det de har gjort på de andre verdenene. Jeg skjønner ikke at folk ikke klarer å skille mellom ulike verdener. Jeg synes det blir helt feil å dømme ut i fra resultater fra andre verdener. Mange gode spillere, tror nok de vil komme langt. dessuten har de Sheriffen:D

10 USENS
Har desverre aldri hørt om dere :/

11 LnD
Har desverre aldri hørt om dere :/

12 Yakuza
Klart en av de beste stammene på V3. Mange gode spillere og ledere;) Har begitt seg ut på et stort eventyr, med tanke på at de tørr å stå opp mot BoS og resten av Sword.... (Hypermakten, sry.. husker ikke hva dere heter nå:S)
Kommer til å nå langt.

13 DISA
Datterstamme av DISA E. vet ikke så mye om dem ellers, men regner med dere holder dere sammen med DISA E.

14 LE
Som mange andre stammer så er disse også en blanding av erfarne og ikke fult så erfarne spillere. Tror jeg... har bare møtt på de ikke fult så erfarne:S
har fått et dårlig intrykk av stammen, etter hva jeg har hørt. Men kanskje jeg tar feil. Hvem vet...

15 Ghetto
Har desverre aldri hørt om dere :/

16 Rebels
Klart en av de beste stammene. Mange gode spillere og en god ledelse. Har alt som skal til for å komme langt.

17 HZ
Har fått et godt intrykk. Gode spillere, virker som dere spiller for å ha det gøy og det er viktig.

18 Action
Oppgaven var å skape action. Noe dere har klart med glans. Med tanke på at dere bare er 10 medlemmer, så har dere bitt godt fra dere.

19 TCF
Har desverre aldri hørt om dere :/

20 TDH
Har desverre aldri hørt om dere :/
 

DeletedUser

Guest
Hehe, det er vel ikke akkurat såååååå presist :)

Eks. skulle Action aldri ha vært på en topp 20 liste med bare 10 medlemmer, og det verste av alt er jo at vi har rykket opp til 18. plass! Ser romerne er borte, så det er vel forklaringen, men allikevel...men morsomt er det jo :)

Har så altfor mye med kvaliteten på spillere og stammer her på v3 å gjøre...

Sånn som det er i dag kan man være på topp 40 spillere selv om man er helt inaktiv ekspansjonsmessig og topp 20 stammer...vel, både Headhunterz og Actionpatruljen er der...(edit mens jeg skrev posten: og nå TDH og..) det er jo helt vilt. Ingen av disse stammene har en skikkelig aktiv medlemsstall engang... (Snakker da om meg selv og at HZ har 4 medlemmer under 4k, TDH hadde og noen mindre medlemmer sist jeg sjekket).

Sånn som det er nå kan man med 20 aktive medlemmer dominere verden, så trenger man egentlig noen begrunnelser da det er klart som solen at egentlig alle i toppen failer?
 

DeletedUser

Guest
Har så altfor mye med kvaliteten på spillere og stammer her på v3 å gjøre...

Sånn som det er i dag kan man være på topp 40 spillere selv om man er helt inaktiv ekspansjonsmessig og topp 20 stammer...vel, både Headhunterz og Actionpatruljen er der...(edit mens jeg skrev posten: og nå TDH og..) det er jo helt vilt. Ingen av disse stammene har en skikkelig aktiv medlemsstall engang... (Snakker da om meg selv og at HZ har 4 medlemmer under 4k, TDH hadde og noen mindre medlemmer sist jeg sjekket).

Sånn som det er nå kan man med 20 aktive medlemmer dominere verden, så trenger man egentlig noen begrunnelser da det er klart som solen at egentlig alle i toppen failer?

Mest intelligente posten jeg har lest på en stund. En konklusjon som faktisk stemmer.

Hollapatrol.
 

DeletedUser

Guest
Savner aktivitet på denne tråden.
Kanskje jeg må lage en liste selv imorgen.
 

DeletedUser

Guest
Oppdatert liste.

1 BoS
2 BBN
3 K44
4 -=SR=-
5 BoD
6 XACRIA
7 AKDM
8 DISA E
9 Ghetto
10 TLMS
11 LE
12 Yakuza
13 LnD
14 USENS
15 HZ
16 TDH
17 Action
18 DISA
19 TCF
20 Rebels
 

DeletedUser

Guest
Got beef?
1 BoS - Den stammen i 'hyperalliansen' som virker sterkest. Navnskiftet klinger ikke lenger, og de har nå fått nok mot seg til å vise hva dem er gode for. Jeg fryder meg at det endelig skjer noe spennende i v3!
2 BBN - Den klart beste stammen i min mening, hvis man kun ser etter poeng. Endel toppspillere i denne, jeg kjenner ikke alle, men at BBN er imot 'hyper' TROR jeg blir årsaken til at 'hyper' vil tilslutt miste terreng, og bryte sammen.
3 K44 - Rumpeslikkere til BoS, de kaller seg K44, et passende navn da jeg har null tro på utvidelse. Jeg kjenner dere ikke så godt, så jeg skal ikke utale meg for kraftig her:)
4 -=SR=- Var super kritisk til stammen tidligere, men nå etter ledelseskifte og kraftig forbedring av organisering osv, så viser denne stammen seg som en av de farlig i fremtiden.
5 BoD - Virker som de faller litt i skyggen av BoS, de vil nok gi en bra fight disse også, men som renegade fra v1, jeg ser likheten fra de sterke familie stammene i rengade, samt de svake. Jeje jeg vet dere sier dere ikke er familie stammen, men hva i h... ellers skal man kalle dere?
6 XACRIA - Egentlig ukjent stamme for min del, sikkert noe spennende spillere her også.
7 AKDM - Gode gamle AKDM, luka ut mye ugress, men de sliter litt med terrenget, og virker ikke som de er like sterke som de var når billy yard + balle klorin satt i ledelsen. Kinekt, krull? wtf?
8 DISA E - DISA har aldri vært bra på andre verdner, hvorfor de prøver seg her er for meg helt på tryne!
9 Ghetto - ny fresh stamme? Navnet skal ingen ta fra dem! :)
10 TLMS - Litt som ghetto, føler kanskje de er litt for spredt. Mer gjennomsnitt å færre medlemmer en ghetto! Det er jo alltids lovende.
11 LE - Jeg ler av LE!
12 Yakuza - Den tøffeste av underdog stammene! Stå i mot makta!
13 LnD - For slappe!
14 USENS - Dårligere versjon av XACRIA
15 HZ - Gutta krutt! Hadde de bare gjort mer enn å bare snakke på forumet så hadde de vært enda mer interessante. Ellers skal de ha får å virke som en meget gjennomført underdog stamme.
16 TDH - Rocket Man som satsa på noe nytt. Får se om det holder denne gangen
17 Action - La oss samle 10 spillere, starte på vært vårt kontinent å rule hele v3! Disse har jeg stor respekt for. Om de overlever til slutt kommer an på hva BBN velger etter hyperkrigen.
18 DISA - Enda ikke sett DISA støtte sine egne medlemmer...
19 TCF - Burdte ikke vært på top20 engang etter standarden på spillerne, etter antall spillere burde de vært på top5.
20 Rebels - God gammel kjenning! Holder det gående, men vært litt slappe som oss i det siste. Bra ledelse! Men svarer aldri på henvendelser! :)
 

DeletedUser

Guest
3 K44 - Rumpeslikkere til BoS, de kaller seg K44, et passende navn da jeg har null tro på utvidelse. Jeg kjenner dere ikke så godt, så jeg skal ikke utale meg for kraftig her:)


Du har da allerede tatt for kraftig i :). Liten vits å skryte sin egen stamme opp å skyene, for alle og enehver synes sin egen stamme er best. Men er det noe den stammen ikke er og aldri har vært, så er det rumpeslikkere...men får desverre ikke bevist det med noe annet en mine ord ettersom jeg aldri i verden ville lagt ut noe fra internt i stammen.
 

Hunter

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Du har da allerede tatt for kraftig i :). Liten vits å skryte sin egen stamme opp å skyene, for alle og enehver synes sin egen stamme er best. Men er det noe den stammen ikke er og aldri har vært, så er det rumpeslikkere...men får desverre ikke bevist det med noe annet en mine ord ettersom jeg aldri i verden ville lagt ut noe fra internt i stammen.

Jaja...du skjønte vel hva han mente med "rumpeslikkere"?
At dere er ein understamme av BoS som utnytter dere:p (trur eg)
 

DeletedUser

Guest
Jaja...du skjønte vel hva han mente med "rumpeslikkere"?
At dere er ein understamme av BoS som utnytter dere:p (trur eg)

Fortsatt like langt unna virkeligheten;). Altså, hvis jeg skal ha KJEMPE selvinnsikt her så kan jeg forstå hvorfor du tror det. Men k44 har aldri vært og kommer aldri til å bli en understamme. Men vi er i en allianse der allmennheten tror det foregår diktatur og vi må føye oss etter alt, fordi noen har spioner som tar ut enkelt sitater fra forum og publiserer det. Igjen feil.

K44 har en ekstremt dyktig ledelse som er flinke til å samarbeide, men kjører også sitt eget løp og taktikker. If you don't believe me....kiss my flying monkey tits :p
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 BoS
2 BBN
3 K44
4 -=SR=-
5 BoD
6 XACRIA
7 Ghetto
8 HZ
9 AKDM
10 LnD
11 DISA E
12 Yakuza
13 Action
14 TLMS
15 USENS
16 TCF
17 TDH
18 LE
19 DISA
20 (o_O)
 
Topp