Topp 20 stamme - noen dager/uker etter

DeletedUser

Guest
du må nok oppdateren den igjen veldig snart, nå inviterer de snart en point ***** for og pushe opp ranken.
 

misskathy

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1-BBN - tja
2-BoS - hmm, liker de ikke bare ^^
3-K44 - samme som bos(set)
4--=SR=- - ?
5-BoD - samme ulla som over igjen.
6-XACRIA - ?
7-Ghetto - ?
8-HZ - flinke kærer ;)
9-AKDM - tjaa, skal bort bort bort fra K55 i første omgang ;)
10-LnD - ?
11-DISA E - spar mæ..
12-Yakuza - virker som om de kjører rett stil hvertfall..
13-Action - Action all day looon and all niiight(scratch den siste delen, nattbonus er en killer der.
14-TLMS - usynlig, men stor, tydligvis.
15-USENS - hvor?
16-TCF - ?
17-TDH - vet at de vet hva som skal til. gode folk.
18-LE - bortevekk fra denne lista snart.
19-DISA - hvor mange disa is there anyway?
20-~KOG~ - hmm.. kom fra?
 

DeletedUser

Guest
FERSK LISTE! (Per tidspunkt når dette innlegget ble postet)

1 BBN - Endelig på toppen. Det har de fortjent! Ser ut som BoS' angrepsplaner ikke fungerte ettersom BBN tok de igjen på ranken?
2 BoS - Bråkjekke til det siste, klarer de å ta igjen førsteplassen?
3 K44 - K44 holder seg friske, lurer på hva som skjedde ettersom det skar seg mellom Sirseil(or something) og ledelsen(evt. BoS-ledelsen)?
4 -=SR=- - Flere av disse medlemmene var med i [R], de hadde nok ikke vært på #4 hvis ikke [R] hadde blitt oppløst;)
5 BoD - Ikke så mye å si om dem, bortsett fra; BoS' bitches.
6 XACRIA - Har hørt noe godt om stammen, men alt i alt tror jeg ikke de eksisterer om 5 mnd.
7 Ghetto - MrBenz prøver igjen, lykke til ;)
8 HZ - Gængsterne har klart seg UTROLIG bra på poengstigen, keep it going.
9 AKDM - Hadde noen små håp om disse på starten av verdenen, men de sank når de kicket LI, litt senere forlater Balle Klorin (som jeg tror var personalminister?/baronstilling)... Er stammen i kolaps-tilstand?
10 LnD - Survivors of the [R], keep it going boyz.
11 DISA E - Ingen respekt, adelsmål er det eneste de duger til.
12 Yakuza - Yamato versjon 2, lykke til folkens!
13 Action - 10 medlemmer... Er det mulig? Impressive.
14 TLMS - No.
15 USENS - No.
16 TCF - No.
17 TDH - Maleficare og gjengen, kemp og hanse er der også. Family reunion, hooray!
18 LE - No.
19 DISA - Som sagt... Adelsmål.
20 ~KOG~ - Ferske på topp 20, klarer de å holde seg der?
 

DeletedUser

Guest
Yamato verson? Er ikke mye Yamato over dette, kjører helt ny tankegang og filosofi nå vettu;)
 

DeletedUser

Guest
Det er veldig mye rødt her, Nofjon, egentlig en kollaps hadde det ikke vært for at mange tydligvis også vil bli med deres stamme;

http://no.twstats.com/no3/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=208


Ikke vær så sikker på det. :)
Dette er ikke nyvervede spillere, med noen ytterst få unntak, men restarter og folk vi har hatt i kikkerten fra før vi startet. Dette i tillegg til spillere som har hatt andre oppdrag i vår tjeneste. Vi er kanskje litt forskjellige der ;)

De fleste av de som har leavet er spillere vi har kicket. Kan ikke kalles i nærheten av noe kollaps. Det ser du på medlemstallet også
 

DeletedUser

Guest
hva er det med folk når det gjelder å snakke shit om usens, ingen som liker dem?:D

Er det noen som har snaket shit om de da? Hvor da? Har ikke fått med meg det.
At få her tror på dem er vel en annen sak, og bl.a. jeg har også fortalt og dokumentert hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
Disse kommer til å være innblandet i teten frem til sommeren:
1-BBN - Nei
2-BoS - Nei
3-K44 - Nei
4--=SR=- - Nei
5-BoD - Nei
6-XACRIA - Kanskje
7-Ghetto - Kanskje
8-HZ - Japp
9-AKDM - Nei
10-LnD - Kanskje?
11-DISA E - Nei
12-Yakuza - Mulig, men tviler.
13-Action - Jess
14-TLMS - Kanskje?
15-USENS - Kanskje?
16-TCF - Kanskje?
17-TDH - Selvsagt
18-LE - Kanskje?
19-DISA - Nei
20-~KOG~ - Kanskje?
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
oi minierik, du har sannelig gode greier på dette her.. hvordan vet du alt dette? du spiller jo bare på v1:D?
 

jonna2207

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er det noen som har snaket shit om de da? Hvor da? Har ikke fått med meg det.
At få her tror på dem er vel en annen sak, og bl.a. jeg har også fortalt og dokumentert hvorfor?

greia er at alle tviler slik på usens-.- jeg ser mange gode folk der, de kommer seg fort frem over:D
 

DeletedUser

Guest
Ikke vær så sikker på det. :)
Dette er ikke nyvervede spillere, med noen ytterst få unntak, men restarter og folk vi har hatt i kikkerten fra før vi startet. Dette i tillegg til spillere som har hatt andre oppdrag i vår tjeneste. Vi er kanskje litt forskjellige der ;)

De fleste av de som har leavet er spillere vi har kicket. Kan ikke kalles i nærheten av noe kollaps. Det ser du på medlemstallet også

Ser man eksempelvis de siste 10 dager, så har 11 forlatt dere, hvorav 6 av disse har blitt adlet, og følgelig sparket regner jeg med :)

Men dere har jo fått inn 6 nye i samme periode, så da er det jo ikke så ille. Men en viss gjennomtrekk må man jo si det er når man ser på historikken :)
 
Topp