Topp 20 stammer

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Den vanlige tråden må jo komme en gang uansett, så derfor tenkte jeg at vi kan lage den nå. Før det blir aktuelt med lister er denne tråden tiltenkt tanker og meninger om de stammer som er laget.

Før listene kommer oppfordres det på det sterkeste å slenge ut brannfakler for å starte diskusjoner, og når lister blir aktuelt oppfordres alle som kan til å lage lister, slik at vi får noe artig lesestoff mens vi venter på farming og oppgraderinger.

Er det noen av stammene som allerede er laget som vil bestå? For min egen del er jeg spent på å se fremgangen til Legion, TBH, TLOT og selvsagt Boo.

Antallet "20" er tilfeldig valgt, og man er selvsagt fri til å velge det antallet man selv vil.
 
Sist redigert av en moderator:

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Tja. Jeg er usikker på hvor interessante stammene på 21.-25. plass blir etterhvert, men tittelen kan godt endres i tilfelle noen vi omtale alle stammene på første side.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Generelt er vel det kun topp 10 (og som oftest ikke de engang) som er interessante, mens 11-20 blir mye blankt. Så noe mer enn topp 20 blir bare rot
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Vel. Topp 20 får stå, så får hver enkelt bedømme selv hvor mange stammer det er relevant å ta med :)
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
10 holder for min del.. Vet man noe om de øvrige kan man jo legge det til, men som regel vil det (som noen skriver) være blankt i de aller fleste tilfellene.
 

Pyyah

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Tar en kort topp 5 slik at vi er igang

1 PMS 1.865 2.558 15 171 15 171
Leder greit en så lenge. Ledelsen er også grei i denne stammen samt en del kjente folk og noen mindre kjente. Tiden får vise hvordan det vil gå med PMS men hvem vet. Skal jeg tippe rank så tipper jeg rank 1 evt 2
2 Boo 1.756 2.836 18 158 18 158
Vet ikke mye om disse her. Ser at Martin blant annet er der (har sikkert en finger inn i ledelsen der også). Noe som kan bety at Boo kan bli en stor trussel her på v 22 og at dette er absolutt en stamme og forvente med i toppen. Skal jeg tippe rank så blir det rank 1 evt 2
3 HIPPOS 1.587 3.363 24 140 24 140

Vet desverre ikke stort om dere. Ser eller ikke noen kjente nick sånn i farten. Men henger litt med. For tidelig og si hvor disse vil være om 2 mnd men vil tippe rank 8
4 Elite 1.522 3.152 24 131 24 131
The CR høres kjent ut ellers står jeg helt blankt her. Denne stammen er jeg veldig usikker på diplomati blir viktig. Og tipper denne stammen er utenfor topp 5 om 2 mnd ca rank 14
5 H~O~L 1.503 1.735 12 145 12 145
Ser et kjent nick der også er dette Lemmy fra v 20 bare med noen nye fake nicks? Usikker om så blir det en topp 5 stamme tror dem vil bli rundt her om 2 mnd faktisk på rank 5 evt 6
 

DeletedUser

Guest
Jeg er ikke med i ledelsen så vi kommer nok ikke til å bli noen trussel :) Hvem er du?
 

Pyyah

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Jeg er ikke med i ledelsen så vi kommer nok ikke til å bli noen trussel :) Hvem er du?

Er det spørsmålet alle stiller meg :( Men problemet at jeg ikke lenger vet hvem jeg selv er:/

Joda kan gå bra men forventet nesten at du var det siden du var der :p
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
5 H~O~L 1.503 1.735 12 145 12 145
Ser et kjent nick der også er dette Lemmy fra v 20 bare med noen nye fake nicks? Usikker om så blir det en topp 5 stamme tror dem vil bli rundt her om 2 mnd faktisk på rank 5 evt 6

Vi får håpe det, isåfall er de ikke mye å frykte ut ifra de erfaringene jeg har.. Aldri sett noe knekke så fort.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Tar en ny topp 5 for oppdateringens skyld.
(0+)1 PMS 8.317 13.917 23 605 23 605
Begynt og dra litt fra no. spørsmålet er om dem kan holde forspranget eller om dem andre vil nå dem igjen i mid game.
(0+)2 Boo 6.075 11.050 23 480 23 480
Har mange gode og dyktige spillere som absolutt vil kunne by mye hodebry seinere i gamet. en bra ledelse også som tenker veldig langsiktig. absolutt en stamme og se opp for.
(ny)3 TBH 5.623 10.882 25 435 25 435
Ligger og lusker bak Boo vokser greit en så lenge. Har et par gode folk i stammen. Men er usikker på hvem som er i ledelsen og hvilken kapasitet dem har samlet. blir en spennende stamme og holde et øye med.
(ny)4 AA 4.930 8.913 25 357 25 357
Dette er en stamme og frykte. Jeg tror det er en veldig bra ledelse og at folkene her er motiverte etter at det ikke gikk så bra med dem på v 21 sånn jeg forsto det. Absolutt en stamme verdt og følge med på og regner med dem vil ta rank 3 om ikke så alt for lenge.
(0+)5 H~O~L 4.722 7.755 19 408 19 408
Dere holder dere endå inn for topp 5. Og jeg har forsatt mine tvil på at dere holder til mid game. Vet ingenting om there tho. Lykke til iallefall ^^
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Ei stond sia sist, på tide med ny list :awesome:

(+0) 1 PMS
10 beste spelarar: 16.978 Totalt: 28.477


Har fått eit solid forsprang og drar stadig i frå. Kan fort ende opp som "public enemy number 1" med tanke på veksten. Har etter det eg veit ein meget kapabel ledelse, og spelarstallen er satt sammen av kvalitet, ja det og PP. Top 15 er prega av stammens medlem, så får vi sjå om det vil endre seg. Vil nok ta dei første erobringane.

(+0) 2 Boo
10 beste spelarar: 11.390 Totalt: 19.863


Stammen eg personlig hadde størst forventningar til før serverstart har ikkje skuffa. Har ei utrulig samling spelarar, kanskje den beste på v22 per i dag. Har ein grei spredning på spelarane sine, og kan komme til å slå hardt i frå seg når adlinga tar til. Etter det eg veit er det Vegard/Polarbear som sitt med makta, som definitivt kan sakene sine. Blir spennande å følge denne gjengen!

(+1) 3 AA
10 beste spelarar: 10.883 Totalt: 18.645


Vi har klart å komme oss oppover på listene til tredje, sky's the limit! :warrior: Har i likhet med PMS og Boo ein drøss kjente navn, og nokre nye og, som alltid er kjekt! Flott miljø i stammen, og den ligg meir samla enn dei to over. Noko som kan bli både ein fordel og ein ufordel. Eksempelvis skulle eg gjerne sett Skandyzz litt lengre unna oss, da han farma litt vel mykje i området. :mehe:

(-1) 4 TBH
10 beste spelarar: 10.421 Totalt: 18.780


Her vart eg umiddelbart litt meir blank. Kan ikkje seie at eg kjenne igjen so mange i denne stammen, uten at det treng å vere negativt. Har ein spelar på tredjeplass, PPen har antageligvis såtte laust. Kan like fullt bli ein interessant stamme, og kan få viktighet pga. beliggenhet.

(ny) 5 Elite
10 beste spelarar: 10.284 Totalt: 20.338


Er ikkje så veldig ulikt gjengen over ser eg. Lederen, the Cr, har definitivt det som skal til for å kunne få i gang ein skikkelig stamme. Beliggenheten ser ut til å vere (i all hovudsak) rundt Boo og PMS, noke som kan gi trøbbel på sikt. Kan fort hjelpe å alliere seg med ein av dei.
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Du må vere lite intelligent, du som ikkje er med begrepet rim bekjent. Denne skriveleif var taktisk plassert, den var pynta, dandert.

Gå no og ta deg til noke vetigt, for ein gongs skuld (happy)
 
Topp