Topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Å joda. Er alltid moro når jeg får mange gule rapporter. Noe jeg regner med! ;)
Den stammen du er i skal også ned før eller senere. Liker navnet på den forresten <3

Regner med at du i så fall kun får røde rapporter. Du kan jo spørre hva som skjedde med nukene til de andre i stammen din da de kom på besøk. :rolleyes:

Stammenavnet ja, hihi. Are lagde det kun for at du skulle like det. :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det ser ut som det har skjedd mye på v2 i det siste. Noen som gidder å legge ut en liste med noen kommentarer, så v2-veteraner får vite hva som skjer? :)
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Det ser ut som det har skjedd mye på v2 i det siste. Noen som gidder å legge ut en liste med noen kommentarer, så v2-veteraner får vite hva som skjer? :)

1 AriCa - Den herlige kattegjengen. Store, feite og forholdsvis kompetente, det er oss.
2 NS - Eh. Joa. De er sikkert veldig hyggelige personer. Spillmessig er jeg noe mer skeptisk. Kom ut fra AS sitt skall.
3 Shadow - Bunch o' wannabe badasses.
4 AriCa2 - Enda en herlig kattegjeng!
5 LK - Tidligere lederne i SaD eller noe. Ga visst opp de andre 20-30 spillerne fra SaD. De sier at de ikke bryr seg om hvordan det går i kriger, men er veldig raske til å peke det ut når det går deres vei.
6 APC - En av stammene fra SaD sitt lik. Lederne er en TranxZ, så noen store forventninger kan jeg ikke si jeg har til den stammen.
7 Mini - En er en knall fyr, en annen er... noe ganske så annet.
8 J.F.F - Småstamme. Eks-Rome folk, tror jeg.
9 Inter - Eks-SaD folk. Har ikke så mye kjennskap til dem at det gjør noe.
10 J.E.W. - Enda en liten stamme. Gud vet hvor de kommer fra.

Resten av stammene er bare diverse småstammer.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
6 APC - En av stammene fra SaD sitt lik. Lederne er en TranxZ, så noen store forventninger kan jeg ikke si jeg har til den stammen.

Til informasjon så gikk jeg ut før SaD ble oppløst, og de fleste av de nåværende medlemmene hadde planer om å komme før SaD ble oppløst.

______________________________

1 AriCa - Stooore i forhold til resten av v2. AriCa fam. har 52,7 % av v2s totale poengsum...
2 NS - Fortsatt skeptisk på NS...
3 Shadow - Holder seg gjevnt, Doomdark har vokst bra, litt internadling osv.
4 APC - Min egen gjeng.
5 AriCa2 - LDonna :D
6 LK - Ole,Malle&co. Virker som en grei stamme. Har valgt 0 diplomatiske forhold.
7 Mini - To som ditcha AriCa...
8 J.F.F - RUAB &co. Står i respekt for disse, de gir ikke opp og adler i vei.
9 J.E.W. - Jimmy Eats World?
 

DeletedUser

Guest
1. AriCa - V2's gigantstamme, kommer nok til å vinne verdenen. En del hyggelige spillere, og en del som ikke er det.
2. NS - Har hatt lite med NS å gjøre i grunn. Wild2 er vel den eneste jeg har prata med der, og han virker som en flott kar. Stammen har nok ikke den kvaliteten som skal til for å stoppe Arica.
3. Shadow - Adla masse av denne stammen opp gjennom tida. Stor respekt for et par av disse spillerne, men utenom det er det dårlig.
4. APC - Aner ikke.
5. AriCa2 - Elendig.
6. LK - SaD?
7. Mini - Soppy og Miniton?
8. J.F.F - Digger denne gjengen. RUAB og co.
9. J.E.W. - Sender random invites til store spillere uten stamme i alle fall.. :p Kjempet lenge med Poderoso oppover ODA-ranken. Stammens hans lever enn så lenge, men tipper de blir spist opp av Arica etter hvert.
 

renegade90

Banned
Reaksjonspoeng
0
1 AriCa - Den tragiske eplekjekke kattegjengen. Store, feite og inkompetente, det er dem.
2 NS - NS er NS og ferdig med den saken.
3 Shadow - Gjømt i skyggene, klar til fight
4 AriCa2 - Liker faktisk denne gjengen, gode spillere og flotte medlemmer, synd overstammen dems er for patetiske.
5 LK - Go LK<3
6 APC - Går heller i grava i krig enn å svikte sine egne, klare til å ta ut NS-Shadow og CO.
7 Mini - Mini jacobsen?
8 J.F.F - Jompa jompa..
9 Inter - Inter er et fotball lag, og denne stammen er helt grei
10 J.E.W. - Jumbo
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
1 AriCa - Den herlige kattegjengen. Store, feite og forholdsvis kompetente, det er oss.
2 NS - Eh. Joa. De er sikkert veldig hyggelige personer. Spillmessig er jeg noe mer skeptisk. Kom ut fra AS sitt skall.
3 Shadow - Bunch o' wannabe badasses.
4 AriCa2 - Enda en herlig kattegjeng!
5 LK - Tidligere lederne i SaD eller noe. Ga visst opp de andre 20-30 spillerne fra SaD. De sier at de ikke bryr seg om hvordan det går i kriger, men er veldig raske til å peke det ut når det går deres vei.
6 APC - En av stammene fra SaD sitt lik. Lederne er en TranxZ, så noen store forventninger kan jeg ikke si jeg har til den stammen.
7 Mini - En er en knall fyr, en annen er... noe ganske så annet.
8 J.F.F - Småstamme. Eks-Rome folk, tror jeg.
9 Inter - Eks-SaD folk. Har ikke så mye kjennskap til dem at det gjør noe.
10 J.E.W. - Enda en liten stamme. Gud vet hvor de kommer fra.

Resten av stammene er bare diverse småstammer.


Nei, jeg bryr meg ikke akkurat om hvordan det går. bare eeeelsker å slå tilbake :p
 

DeletedUser

Guest
1 AriCa - Suveren leder av V2. At ledelsen vet hva dem holder på med, er det vel liten tvil om.
2 APC - En liten gjeng med opprørere, vil dem klare den store oppgaven som ligger foran dem? har engasjement, om erfaringen holder, finner vi vel ut av snart :)
3 J.F.F - Alle medlemmene jeg kjenner i denne stammen, er hyggelige, gode spillere. Har dem aktivitetsnivået til å tukte AriCa?
4 LK - Ser ut som dem har våkna oppe i nord der med bra adlingstempo i det siste :) men hvordan vil dem reagere på inc når AriCa er nærmeste nabo?
5 NS - I fritt fall. Respekt til Sir Pio som fortsatt prøver! :)
6 J.E.W. - Har holdt ut sålangt, holdt sulten unna ved å spise NS-byer. Hva skjer når det er bare AriCa-byer å spise av?
7 Dalti - Mellom en stein og et hardt sted. De har liksom ikke så mange steder å flykte til ifra midten av kartet der.
8 AriCa2 - Hit virker det som inaktive AriCa-spillere går til for å internadles. Må dere virkelig ha en stamme for det formålet? :p
9 FI - AriCa's minions.
10 kreps - 1-man-band. Har holdt koken bra imot AriCa der nede i sørvest. Hyggelig å prate med også :)
 

Sindle

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 AriCa - Suveren leder av V2. At ledelsen vet hva dem holder på med, er det vel liten tvil om.
2 APC - En liten gjeng med opprørere, vil dem klare den store oppgaven som ligger foran dem? har engasjement, om erfaringen holder, finner vi vel ut av snart :)
3 J.F.F - Alle medlemmene jeg kjenner i denne stammen, er hyggelige, gode spillere. Har dem aktivitetsnivået til å tukte AriCa?
4 LK - Ser ut som dem har våkna oppe i nord der med bra adlingstempo i det siste :) men hvordan vil dem reagere på inc når AriCa er nærmeste nabo?
5 NS - I fritt fall. Respekt til Sir Pio som fortsatt prøver! :)
6 J.E.W. - Har holdt ut sålangt, holdt sulten unna ved å spise NS-byer. Hva skjer når det er bare AriCa-byer å spise av?
7 Dalti - Mellom en stein og et hardt sted. De har liksom ikke så mange steder å flykte til ifra midten av kartet der.
8 AriCa2 - Hit virker det som inaktive AriCa-spillere går til for å internadles. Må dere virkelig ha en stamme for det formålet? :p
9 FI - AriCa's minions.
10 kreps - 1-man-band. Har holdt koken bra imot AriCa der nede i sørvest. Hyggelig å prate med også :)



Synes dette var en fin liste. :)

Jeg håper at vi barker sammen (stammene våre altså :p) fram mot jul eller etter det.
 

DeletedUser

Guest
1 AriCa - Bør vel vinne denne serveren ganske greit nå, virker ikke som om det er liv nok i motstandsgruppene
2 APC - Greier seg brukbart, men greier vel ikke å senke kattene? (prove me wrong, plz :) )
3 J.F.F - Blir vel mer moro etterhvert når dere ikke bare kan adle grått? :)
4 LK - Adler mye grått, men med de mange notoriske gråbyadlerne her bør det vel snart gå tomt?
5 NS - På vei ned. Blir spist opp av diverse stammer, og kommer ikke til å klare seg
6 J.E.W. - Blir adlet av Arica, holder seg oppe ved å adle grått og NS
7 Dalti - Spanjolene holder liv å stammen med sin notoriske gråbyadling som vi alle kjenner så godt til
8 AriCa2 - Lillebror
9 FI - Vokser ihvertfall :)
10 AriCa3 - Lillesøster?? (eller fake?)
16 Snø! - Dere er så treige, tenk på meg som grå, så går det mye fortere (tror alle troppene mine fortsatt er i byen i shanks' cluster, så vet dere det)
Og til mer positivt, jeg hadde 3-1 i stats mot Arica da jeg sluttet :D Så det er mulig, alle kan klare det lizm:cool: Kick thoze catzes azzezz

Peace out -snø
 
Topp