Topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Har du satt kontoen på slett? Ja, jeg har lenge siklet etter den byen :p

Kontoen er på slett, og har vært det en stund elns (husker ikke når)

@ Snømannen: Ja, du er inaktiv, men nevertheless, statsene er snudd :p

Stolt over at du endelig klarer å ta byer fra meg nå? Det gikk ikke så bra mens jeg faktisk var litt aktiv? :) Statsene fra da kontoen var i bruk er ganske gode, etter at jeg slettet kontoen har jeg lite kontroll på hva slags stats jeg har. Men du må gjerne telle og si hvor mange byer du har tatt av en nesten tom og innaktiv konto? ;)
 

DeletedUser

Guest
Kalle da.. du må ikke frata Sindle en av de få gledene han har her nå ;)
 

DeletedUser

Guest
1. AriCa - Backstabbers :rolleyes: Vinner lett V2 nå.
2. APC - Min nåværende favorittstamme på V2, tror jeg.
3. J.F.F. - Og Just for fun da. RUAB og co holder koken enda :)
4. LK - Pøh..
5. NS - Respekt for å holde ut lenge, ser ut til å synke litt etter hvert dog.
6. J.E.W - Synes det er artig med Poderoso.
7. Dalti - Gamle rome-spanjolene? Spiller de enda? Heier på de, i så fall :)
8. AriCa2 - Huff..
9. FI - Artige de holder på med :p
10. Kreps - Kaffelars holder koken enda. Masse ODD ser jeg. Stå på!

Veit ikke helt om denne er helt oppdatert, tok utgangspunkt i Redswans liste.. Men i alle fall, en velgjennomtenkt og informativ liste :D
 

DeletedUser

Guest
Hehe, du fikk meg faktisk til å dra på smilebåndet med den lista Guard, helt klart velgjennomtenkt og informativ :p

Må likevel få rette litt på deg: AriCa - Backstabbet (flere ganger, Rome, VMS, m.f.) ;)
 

DeletedUser

Guest
Tro hvor mye AriCa hadde sunket i poeng hvis de hadde kicket de som ikke har vokst de siste 7 dagene.
Ifølge TW-stats kan jeg telle... 20 spillere som har vokst veldig lite/ingenting iløpet av den siste uka :)
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Hehe, du fikk meg faktisk til å dra på smilebåndet med den lista Guard, helt klart velgjennomtenkt og informativ :p

Må likevel få rette litt på deg: AriCa - Backstabbet (flere ganger, Rome, VMS, m.f.) ;)

Merkelig hvordan dere i AriCa kan fornekte noe når det skjer, men komme lang tid i etterkant og innrømme det, og ikke minst skryte av det.....
 

Vv0lv3r1n3

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
@Scotland: <3

@Saint: Men allikevel har vi adlet over 1 000 byer siste uka. Kult, eh?

Merkelig hvordan dere i AriCa kan fornekte noe når det skjer, men komme lang tid i etterkant og innrømme det, og ikke minst skryte av det.....

Forklar hva du mener her er du snill.
 

DeletedUser

Guest
Depend; han mente at dem hadde blitt backstabbet. liten misforståelse der ;)
 

DeletedUser

Guest
10. Kreps - Kaffelars holder koken enda. Masse ODD ser jeg. Stå på!

Velger her å kun trekke frem akkurat denne "linja"/spilleren :)

For makan til utholdende/høflig og dyktig spiller,det skal man lete lenge etter.

Vet ikke om noen her på V2,som innehar alle disse gode egenskapene,av de jeg har spillt mot så langt.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
1. AriCa - De sier selv at de har vunnet verden 2, noe de slettes ikke har gjort enda. For å sitere fra en trener i American Pie 1 fimen (ikke at jeg er fan av den) "You don't score before you score". Særlig noen av bynavnene dine Ruffiro reagerer jeg på.
2. APC - Min egen stamme, så trenger ikke å kommentere her :)
3. J.F.F. - De prøver, vil de lykkes? Kjekk alliert med mange hyggelige og dyktige spillere. RUAB leder denne stammen godt.
4. LK - Mye det samme som J.F.F., dyktigheten er det iallefall ingenting å si på.
5. NS - Hade bra!
6. J.E.W - Begynner å få sansen for Poderoso. De er iallefall trygt plassert på diplomati-listen ;)
7. Dalti - Noen spanjoler, en stamme vi tidligere var i krig mot. Enkelte derifra er vel gode, og verdt å ta vare på videre
8. AriCa2 - "Huff.." sa Gard
9. FI - Kan bli spennende
10. Kreps - Respekt.
 

DeletedUser

Guest
1. AriCa - De sier selv at de har vunnet verden 2, noe de slettes ikke har gjort enda. For å sitere fra en trener i American Pie 1 fimen (ikke at jeg er fan av den) "You don't score before you score". Særlig noen av bynavnene dine Ruffiro reagerer jeg på..

Ruffen ingame skrev:
00. Takk til Shanks 575|529 9.478
01. for 2 år med vennskap, 577|531 9.483
02. spenning og glede! 578|530 9.498
03. Det har vært en 580|533 9.508
04. ære å få lede denne 579|536 9.411
05. suksessfulle stammen 582|536 9.498
06. sammen med deg, og 582|538 9.498
07. resten av vårt mannskap! 585|541 9.498
08. Vi, AriCa, beseiret Verden 2 586|541 9.498
09. mot alle odds!

Høres nesten ut som om han gir seg her. Selv om AriCa på ingen måte har vunnet v2, så må man jo kan si at vi så langt har lyktes med det meste. Mange har dessuten en tendens til å glemme vårt spede utgangspunkt. Elite ledet serveren nesten med like stor margin som det vi nå leder med.. Men i motsetning til dagens situasjon, så gikk AriCa, som en forholdsvis liten stamme, i bresjen for å faktisk plukke på Elite.

Så alt dette pjattet om at AriCa ikke fortjener noe som helst tror jeg er sjalusi fra motstandere. -Rome- forsøker seg jo på projeksjon også, for det var jo -Rome- som faktisk valgte å dolke sine katteallierte i ryggen etter Elites bortgang. Bare synd -Rome- ikke valgte å bli værende å ta opp kampen med oss.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Om -rome- hadde blitt værende tror jeg at situasjonen ville vært annerledes. AriCa ville nokk slitt mot -Rome- og SaD...

08. Vi, AriCa, beseiret Verden 2 586|541 9.498
09. mot alle odds!

...:rolleyes: I rest my case.
 

Depend

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Du har rett shanks, vi kan ikke si at dere ikke fortjener seieren.. Enkelt og greit for vi gir dere minimalt med motstand.
Det er umulig å si at noen ikke fortjener å vinne om man ikke prøver å gjøre noe med det, så... ja. Får se fremover nå da, la den beste vinne serveren ^^
 

DeletedUser

Guest
At AriCa fortjener seieren, er det ingen tvil om. De har hele tiden tenkt langsiktig og har et beundringsverdig utholdenhet. Når man leder så klart som Arica gjør nå, har man selvfølgelig mange gamle fiender, men å si at det ikke er fortjent, er bare tull.
 

DeletedUser

Guest
Nå tror jeg heller vi må si at OM de vinner, så er de verdige vinnere. Ingenting er avgjort, uansett hvor mørkt det ser ut for oss underdogs :)
 

DeletedUser

Guest
Høres nesten ut som om han gir seg her.

Jeg er ledig på markedet på v2 nå :eek: *hint*

Men on topic, at Arica vinner verdenen ser jeg på som meget sannsynlig, alt annet ville kvalifisere som FAIL!!!!!, så det er klart. Dere har veldig mye mer poeng enn resten av v2, spesielt med tanke på at resten av stammene ikke har klart å samle seg sammen for å gi dere en siste storslått krig som kunne blitt slutten på v2. Istedenfor sitter alle og adler grått og hverandre, og bare øker vinnersjansene til Arica. Om Arica fortjener å vinne eller ikke kan vi heller diskutere når v2 avsluttes.
 
Topp