topp 20 stammer

-ubergamer-

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Smileys ja... Jeg trodde folk her inne kunne føre en diskusjon på andre måter enn å putte inn diverse smileys. Kan dere ikke begrunne når dere først skriver? Hvis dere tror det er morsomt at dere skriver smileys for å uttrykke dere, tar dere grundig feil. Dette er jo totalt latterlig. Hvordan skal man føre en diskusjon på et saklig nivå når folk ikke begrunner meningene sine? Dere bør virkelig ta et oppgjør med dere selv.

For eksempel du Amstaff. Jeg ser ut ifra rangeringen din at du bruker nok av tid her inne. Jeg hører til og med rykter om at du fortsatt farmer for å prege gullmynter. Kan du ikke disponere litt av tiden annerledes?

16. ~VK-B~ :mad:
17. Capes :confused:
18. *T* :eek:
19. CoR. :(
20. NWa :cool:

Er dette det beste du kan pirke frem? Et innlegg du max brukte 20 sekunder på? Veldig lite gjennomtenkt. I tillegg er jo smilefjesene her inne så elendig at det er umulig å forstå hva dere mener.

Folkens, skjerp dere. Før en saklig debatt. Jeg prøver å starte opp noe her, men dere er jo fullstendig på jordet. Oppfører dere som barnehagebarn hele gjengen.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ka meine æ om de topp stamman ? Ingenting...

1 VARG Hm, Hoild Brillan :D.. Hva mer trenger jeg å vite?
2 PALS Mange flinke folk der :) Men trur de vil lide samme skjebne som på v3, bare litt seinere i spillet :)
3 ~VK~ Den stammen som er mest hatet ? Husker ikke jeg.
4 Celest Min favoritt nr. 3 på denne verden. Nolaw har hjulpet meg i noen kriser, og nå SoulFood. Satser alt på dere ! o:
5 UnderD Har fått med meg at DarkMoon spiller der, men "whatever"!
6 ~SA~ Ikke de jeg hører mest om, men trur dere vil vokse stort. Men jeg tar oftest feil ang. slike ting.
7 MID Teit navn. Men selv det kan ikke hjelpe dere :confused:
8 BBQ Grillfest ! Synd dere ikke kommer blandt de store gutta og fester b:
9 EASY "Easy" to kill, spør dere meg.
10 TEOD Kai? Bare å glemme dere.
11 NWe Dette er stammen som jeg har mest å gjør med. Helt rfa jeg startet v4 så har jeg vært sammen med dem :) Men dette er kun en stamme hvor det er en "Keiser" som er ute etter makt. Han tåler ikke at noen står fram og tviler på hans leder egenskaper. Helt siden jeg ble kicka fra NWe, så har jeg fått sykt med adelstog og nukes mot meg.. Men stå på gutter, hjelp ODD til å nå nye høyder.
12 LUN OJA !!:confused:
13 xXx (Y) Like bra som filmen ! Sier ikke mer.
14 -HvM- Det funker ikke med hårette menn, har dere ikke forstått det. Men bedre lykke på v5
15 L³ Jazcan, sier ikke mer. Stammen jeg kommer til å ødelegge adelingstatestikken hos, men som jeg betaler tilbake med OD. Veldig fin stamme.
16 ~VK-B~ Oja, dere finnes på denne verden også.
17 Capes Gå og gjem dere under kappene deres. Ingen stor suksess
18 *T* De klatrer litt, men men...
19 CoR. ...
20 XIG ...

Må bare si: NWa, kom dere vekk fra Keiser Tripsd, han ødlegger den fine stammen dere er.
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Try us then. :D

Jeg skal gjerne adle dere alle, en etter en, men jeg er ikke den som sender langdistanse nukes :) Noe som selv dere vil kunne klare å forsvare, er litt usikker, men jeg trur da dere kan klare det..:confused:

Jeg har affærer med noen andre kloakrotter. Men når jeg er ferdig med dem, bedre kjent som NWe, så skal jeg komme etter dere...

Så dvs. om tre uker sees vi på slag marken :eek:

Mvh

Kvænangen
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Jeg skal gjerne adle dere alle, en etter en, men jeg er ikke den som sender langdistanse nukes :) Noe som selv dere vil kunne klare å forsvare, er litt usikker, men jeg trur da dere kan klare det..:confused:

Jeg har affærer med noen andre kloakrotter. Men når jeg er ferdig med dem, bedre kjent som NWe, så skal jeg komme etter dere...

Så dvs. om tre uker sees vi på slag marken :eek:

Mvh

Kvænangen

Tre uker ja... Gleder meg så meget må jeg si!

Vil du vi skal rive murene først så det blir litt enklere for deg å adle oss?
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Det har du vel kanskje rett i Nolaw ;D

Men "Easy to Kill", hvis dere ikke har hørt om den uniten som heter Rambukk så kan jeg jo si at rambukker støtter dine enheter i angrep ved å ødelegge din fiendes mur.

Så hvorfor i alle dager skal dere rive ned deres egen mur, når jeg har egne tropper som gjør det like lett.
- Det gir ingen mening :confused:

" EASY target, EASY to kill :D "
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Det har du vel kanskje rett i Nolaw ;D

Men "Easy to Kill", hvis dere ikke har hørt om den uniten som heter Rambukk så kan jeg jo si at rambukker støtter dine enheter i angrep ved å ødelegge din fiendes mur.

Så hvorfor i alle dager skal dere rive ned deres egen mur, når jeg har egne tropper som gjør det like lett.
- Det gir ingen mening :confused:

" EASY target, EASY to kill :D "

Ohh noes.. Har du rams????? :eek:

We`re doomed.. :(
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Ohh noes.. Har du rams????? :eek:

We`re doomed.. :(

Klart har jeg det :D


Tre uker ja... Gleder meg så meget må jeg si!

Vil du vi skal rive murene først så det blir litt enklere for deg å adle oss?

Er dette en unnskyldning du kommer med for at du har glemt å bygge mur i byene dine ?? :rolleyes:

Men om tre uker så kommer jeg til å angipe :) dette blir nok veldig EASY.
_________________________________________________________________

" EASY target, EASY to kill "
 
Topp