topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Å kalle alle stammer bortsett fra "VARG" og "Celest" tøffinger blir jo feil. Jeg kan ikke akkurat si at HvM gjør så mye for tiden, og heller ikke de andre.
En dag tydet det på at DRA og PALS skulle merge, men når jeg ventet litt kunne jeg tydelig se at bare de "beste"/de med høyere poengsum gikk inn, altså ingen full merge(?). Resten gikk vel inn i en eller annen random stamme(MID eller noe?).


Dette er hovedsakelig de stammene jeg vet noe om.


Det var ikke helt slik, de fleste snudde i døra da dem kom inn, var det ikke slik det var? Jo, det tror jeg!

Aldri for sent å snu!
Ei heller innrømme at man gjorde en tabbe.

Syns det står respekt i det de gjorde, starte noe selv :)
 

-ubergamer-

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Trenger vel en liten oppdatering her. Dere andre sporer jo av konstant :D

1. VARG
2. PALS
3. ~VK~
4. Celest
5. UnderD
6. ~SA~
7. MID
8. BBQ
9. EASY
10. TEOD
11. NWe
12. LUN
13. xXx
14. -HvM-
15. L³
16. ~VK-B~
17. Capes
18. *T*
19. CoR.
20. NWa

Mye forandringer her siden sist, grunnet noen avkom fra diverse merges. Jeg legger merke til at stammen CoR. har en voldsom utvikling. Virker som det er en bra stamme :) Blir spennende å se om LUN og de andre nydannede stammene klarer å etablere seg.
 

DeletedUser

Guest
Bilder sier mer enn 1000 ord. Tar for meg topp 5.

1. VARG :eek:
2. PALS :p
3. ~VK~ :rolleyes:
4. Celest :)
5. UnderD :cool:
 

DeletedUser

Guest
".

Å kalle alle stammer bortsett fra "VARG" og "Celest" tøffinger blir jo feil. Jeg kan ikke akkurat si at HvM gjør så mye for tiden, og heller ikke de andre.
.

Så, fordi en stamme ikke "omgås" dine kretser gjør de ingenting?
Litt trangsynt er vi?

Og ja, Å kalle alle stammer bortsett fra "VARG" og "Celest" tøffinger blir jo feil Det å være feig er noe helt annent enn å lide av stormannsgalskap^^
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Capes er kule dei! Veit ikkje noko anna ein namnet, men namnet er stileg nok!
 

DeletedUser

Guest
Nei! Ikkje si sånt, no får eg ikkje nattesøvn før eg får vite kven du er!!
 

DeletedUser

Guest
Det var ikke helt slik, de fleste snudde i døra da dem kom inn, var det ikke slik det var? Jo, det tror jeg!

Aldri for sent å snu!
Ei heller innrømme at man gjorde en tabbe.

Syns det står respekt i det de gjorde, starte noe selv :)


Hmm, merget vi med Pals?
Stammen gikk heller i oppløsning kan man si ;)
Noen gikk over til Pals, noen er der enda. Noen som gikk over til Pals sluttet der igjen å lagde stammen MID.
Stammen Lun er også x-DRA spillere.
 

DeletedUser

Guest
EASY er tøffingane i Nord :) Dei likar eg, til tross for ein noget spesiell IAP.
 
Topp