topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Dere var spredt rundt overalt inne i Clustret dems. Jeg sier ikke at det ville være en lett oppgave for det veit jeg ingen ting om.
 

DeletedUser

Guest
Dere var spredt rundt overalt inne i Clustret dems. Jeg sier ikke at det ville være en lett oppgave for det veit jeg ingen ting om.

Side 1:
Tribes: MID
Players:

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 14
Forskjell: 7

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 44,007
Side 2: 80,063
Forskjell: 36,056

image.php


Hihi, MID blir EID av kappene (relativt sett altså) :p
 

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Side 1:
Tribes: MID
Players:

Side 2:
Tribes: Capes
Players:

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 14
Forskjell: 7

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 44,007
Side 2: 80,063
Forskjell: 36,056

image.php


Hihi, MID blir EID av kappene (relativt sett altså) :p

Følte det var litt ironi i innlegget ditt ^^

Men hvis det ikke var det så kan det også sies at halvparten av de byene er blitt tatt av èn spiller som var innaktiv. Han sa ingenting på forumet om at han ble angrepet. Tja. Standard unnskyldning, men jeg har bevis :) (hvis nødvendig)
 

DeletedUser

Guest
Følte det var litt ironi i innlegget ditt ^^

Men hvis det ikke var det så kan det også sies at halvparten av de byene er blitt tatt av èn spiller som var innaktiv. Han sa ingenting på forumet om at han ble angrepet. Tja. Standard unnskyldning, men jeg har bevis :) (hvis nødvendig)

Pøh, jeg sitter på beviset selv, det var tross alt jeg som nuket tom hele spilleren (som var aktiv ifølge TW-stats de siste tre dagene før jeg angrep). Dere ville ha IAP med oss, og skulle ha meg til å stoppe adlingen av en spiller jeg beviselig hadde tatt ut alle troppene hos som en del av det. I dag brøt dere IAP-en igjen etter å ha tatt de 3 byene jeg ga avkall på for å få i stand en IAP.

Viser i allefall meget tydelig hva dere legger i en IAP: Ligg unna spillere dere har fått til å slutte så vi får adle dem, så kan vi krige igjen. And I like it!!! :D Er Rorri innaktiv også? For det var ikke mye motstand i byen jeg tok fra ham i dag...
 

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Pøh, jeg sitter på beviset selv, det var tross alt jeg som nuket tom hele spilleren (som var aktiv ifølge TW-stats de siste tre dagene før jeg angrep). Dere ville ha IAP med oss, og skulle ha meg til å stoppe adlingen av en spiller jeg beviselig hadde tatt ut alle troppene hos som en del av det. I dag brøt dere IAP-en igjen etter å ha tatt de 3 byene jeg ga avkall på for å få i stand en IAP.

Viser i allefall meget tydelig hva dere legger i en IAP: Ligg unna spillere dere har fått til å slutte så vi får adle dem, så kan vi krige igjen. And I like it!!! :D

Vet ikke så mye om dette. Men tøft nok :D:D

Er Rorri innaktiv også? For det var ikke mye motstand i byen jeg tok fra ham i dag...

Tror ikke det, men var ikke sikkert han var pålogga når du angrep ham da. Dunno :p

:)....
 

DeletedUser

Guest
Jeje, skal ikke klage jeg. Jo raskere jeg blir kvitt dere jo raskere kan jeg fortsette å adle gråbyer :D
 

DeletedUser

Guest
litt morsomt at capes leder over en stamme som er nesten 5 ganger så stor :D
 

DeletedUser

Guest
Følte det var litt ironi i innlegget ditt ^^

Men hvis det ikke var det så kan det også sies at halvparten av de byene er blitt tatt av èn spiller som var innaktiv. Han sa ingenting på forumet om at han ble angrepet. Tja. Standard unnskyldning, men jeg har bevis :) (hvis nødvendig)

Du har bevis på at medlemmane derias er dårlege og inaktive? Kult for deg.
 

DeletedUser

Guest
Og her er resultatet i en krig hvor the enemies er 20 ganger så store:)

Side 1:
Tribes: *T*
Players:

Side 2:
Tribes: PALS
Players:

Timeframe: Siste 3 månedene

total erobringer:

Side 1: 80
Side 2: 1,930
Forskjell: 1,850

image.php


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 18
Side 2: 2
Forskjell: 16

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 356,245
Side 2: 11,051,362
Forskjell: 10,695,117

image.php


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 146,983
Side 2: 18,337
Forskjell: 128,646

image.php
 

DeletedUser

Guest
Når man engang i tiden får fokus på den Arnold vil du sansynligvis få endel å gjøre. Samt endel høyere Od-d. Jeg ser frem til den tiden. Bygg deg så stor og sterk som du greier i mellomtiden.
Jeg vet du er en bra spiller, så blir gøy å se hvor lenge du greier å kjøre det showet der :)
 

NonstopElgen

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
update


1 VARG
2 PALS
3 UnderD
4 ~VK~
5 Celest
6 MID
7 ~SA~
8 TEOD
9 EASY
10 NWe
11 Capes
12 -HvM-
13 CoR.
14 pusene
15 *T*
16 NWa
17 ~TWOJ~
18 RAW
19 mhm
20 COH
 

DeletedUser

Guest
1 VARG: FEIGE! merger seg med andre for å holde på 1 plassen.. feigt spørr dere meg:rolleyes:
2 PALS: masse rekrutering, ellers virker det som en god stamme;)
3 UnderD: Dette er selveste UNDERDOGSENE! de spillerene som var imot merg:cool: creds til dere,
4 ~VK~: EIER ALLE? har vært imot de beste lenge nå, men fyker opp i poeng fordet:p er Varg sine nukes dorlige? eller er det kun dere som eier dies?
5 Celest: merget med L3... dumt gjort.
6 MID: ingen kjennskap
7 ~SA~: ?
8 TEOD: husker ikke eg rett, så var det mange som sa at dem ville gå ned og falle i rank, etter det eg har sett så vokser dem og holder seg oppe:) creds til dere.
9 EASY: virker som en god stamme.
10 NWe: god stamme, kriget mot L3
11 Capes: ingen kjennskap
12 -HvM-: holder seg oppe, selv om dem ikke vokser så mye. Blir vel også angrepet mye av Varg og deres side, men merkes ikke så mye:rolleyes:
13 CoR.: ?
14 pusene: ?
15 *T*: God stamme.
16 NWa: Understammen til NWe
17 ~TWOJ~: holder de seg forsatt der? skulle ikke dem og falle?
18 RAW: ?
19 mhm: ?
20 COH: ?
 

Fail

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Du har bevis på at medlemmane derias er dårlege og inaktive? Kult for deg.

Ehum? Random innlegg for å lage kvalme for the win?

Legg merke til at jeg skriver èn spiller.
"Medlemmane" er flertall, og det var nettopp det jeg ikke skrev. "Dårlege" er det ingen som har sagt noe om. En spiller kan jo være innaktiv, men fremdeles ha skills?
 

DeletedUser

Guest
Er det som er å merge, Ellers kan man si at O-S og Aces ikek merga fordi ikke alle var med over :p
 
Topp