topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
nå har jeg vært borte i påsken. Men NWe ser da ut til å ligge på topp 20 enda de?
 

DeletedUser

Guest
Vel,de har vel gått litt opp og ned... Har kommet litt opp igjen nå. ;)
 

DeletedUser

Guest
1 VARG - Fortsatt på topp, men tror ikke dette varer lenge. Mange spillere innesperret, sliter med inaktivitet. Øker ikke likt i forhold til størrelsen til andre stammer. Før sommeren er nok Varg adlet og oppløst eller merget.

2 ER - Fikk ny motivasjon etter oppryddingen i PALS. Virker mer settlet og trygg nå. Er nok en stamme, som vil kunne kjempe i toppen dersom aktiviteten opprettholder seg.

3 Capes - Koser seg i Sør og Øst. Kriger vel mot Bulls og Varg. Ligger for langt unna meg til at jeg følger med hvordan det går med de.

4 BNP - Har bare gått en vei siden opprettelsen av BNP, rett opp. Mye aktivitet og krigervilje. Ser ikke ut som denne enorme innsatsviljen stopper med det første.

5 BULLS - Spennende stamme. Utbryterne fra SA pluss noen til. Mye kvalitet og størrelse her. Kriger vel i alle fronter omtrent. Internadlinger og taper byer til fiender. Uten aktivitet så faller nok denne stammen

6 EASY Koser seg sikkert i et kontinent langt fra meg..
7 NWe Endel rot før påske. Har denne stammen fått stablet seg på bena igjen? Håper de fortsetter den flotte kampen de har hatt.. :)
8 ~SA~ Mister hele tiden viktige spillere. Har mistet den klare størrelsen i maktbalansen de hadde tidligere. Spår at denne stammen merger eller medlemmene forsvinner til forskjellige stammer innen en måned.
9 TEOD Koser seg sikkert i et kontinent langt fra meg..
10 7KEYS Flott stamme, men kom dere ut av BNP sitt kontinent. Dersom dere fortsetter å etablere dere i K53 og dermed stå i veien for oss, må jeg bare si; Fail! til denne stammen og. Fokuser på mer strategiske veier, så kommer dette til å gå veien.
11 Casper Spøkelset koser seg..
12 NWp Koser seg sikkert i et kontinent langt fra meg..
13 F.F Hvem?Hva?Hvor?
14 ShadE Hvem?Hva?Hvor?
15 TKRC Hvem?Hva?Hvor?
16 ~VK~ Nææææ.. Er nok bare en vei for dere, og det er ikke oppover beklager.
17 -HvM- Haha.. Motstår alle spådommer og fortsatt holder seg på topp 20. Har aldri hatt noe med de å gjort, men koser meg at lille stammen er her fortsatt.. Stå på! :)
18 Romana Hvem?Hva?Hvor?
19 LOWO Hvem?Hva?Hvor?
20 TWR Hvem?Hva?Hvor?
 
Sist redigert av en moderator:

B L A C E

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Er uenig med det med VARG.

Tror de holder toppen til de rett og slett ikke gidder mere... Ingen vil klare å adle dem ned :eek:
 

DeletedUser

Guest
Blace. Jeg er helt enig med deg at de vil være nesten umulig å adle vekk som stamme. Varg vil nok leve dersom alle medlemmene har motivasjonen. Men dette har de ikke. Varg sliter med inaktivitet og motivasjonsvikt som mange andre gamle stammer. Når de er så store at flere medlemmer er "innesperret" av kun blå naboer og må reise milevis til nærmeste fiende, kan det være med å påvirke motivasjonen enda mer.

Som sagt, jeg er enig med deg at Varg vil ikke adles vekk med Varg sitt navn, men jeg tror fortsatt at stammen blir oppløst eller merger med de aktive fra en annen stamme. En skal heller ikke se bort fra at det for endte gang går en utbrytergruppe ut fra Varg, og stifter en egen stamme, kun for å lage litt spenning. :)
 

DeletedUser

Guest
Blace. Jeg er helt enig med deg at de vil være nesten umulig å adle vekk som stamme. Varg vil nok leve dersom alle medlemmene har motivasjonen. Men dette har de ikke. Varg sliter med inaktivitet og motivasjonsvikt som mange andre gamle stammer. Når de er så store at flere medlemmer er "innesperret" av kun blå naboer og må reise milevis til nærmeste fiende, kan det være med å påvirke motivasjonen enda mer.

Som sagt, jeg er enig med deg at Varg vil ikke adles vekk med Varg sitt navn, men jeg tror fortsatt at stammen blir oppløst eller merger med de aktive fra en annen stamme. En skal heller ikke se bort fra at det for endte gang går en utbrytergruppe ut fra Varg, og stifter en egen stamme, kun for å lage litt spenning. :)

Johvji vet ikke hva han snakker om: ) Varg står kanskje sterkere nå, enn noen gang. ;)
 

DeletedUser

Guest
Misforstå meg rett US. Jeg ønsker virkelig at Varg ikke skal forsvinne pga inaktivitet og motivasjon.

Jeg ønsker at alle store stammer blir, for krigene sin del. Men både du og jeg vet at alle store stammer som har levd lenge har medlemmer som sliter med motivasjon av diverse årsaker, flere som slutter, inaktivitet og inadling. Dette skjer hos alle, også hos dere US :)
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
1 VARG - Mange dyktige medlemmer her, absolutt. Tror ikke de vil slite med så mye inaktivitet framover. Er utrolig bra samhold i stammen og det ser ut til at de fleste trives.
2 ER - Har karret seg opp etter at de skiftet navn og ble kvitt de som holdt stammen nede. Ser ut til at medlemmene på nytt har fått motivasjon til å drive på.
3 Capes - Mange dyktige spillere her, men vet ikke helt hva jeg skal tro om den... saken... med 7KEYS. Stå på uansett.
4 BNP - Utbrytere fra PALS og ~SA~ og litt COH? Ser ut til at dere har fått karret dere opp etter stammeskifte. Hører og at det er ganske trivelig i stammen deres, og at ingen? sliter med motivasjon for øyeblikket.
5 NWe - Ja...
6 EASY - Flott stamme dette, med dyktige hertuger. Kan komme langt.
7 BULLS - Utbrytere fra ~SA~ og andre stammer, ser mange dyktige spillere her, og de kan komme langt.
8 ~SA~ - Hva skjer her? Aktiviteten datt vel ned da dere mistet mange av de dyktigste spillerne.
9 TEOD -
10 7KEYS - Noen få dyktige spillere her, kvitt dere eller lær opp alle noobsa. Er flere i stammen her som lager blandingsbyer og ikke vet hva en adelsmann gjør.
11 Casper -
12 NWp -
13 F.F -
14 ShadE -
15 TKRC -
16 ~VK~ - Oi, snakk om å ha et cluster da... Dere får satse på å adle dere inn til hverandre, om det noen gang kan skje. For min del sverter dere ryktet til gamle ~VK~. Oi, trekker det tilbake, nå er jo dette beste stammen ever! :rolleyes:
17 -HvM- - Har holdt seg lenge på topp 20 disse... Hadde jeg aldri trodd i grunn.
18 Romana -
19 LOWO -
20 ~WON~ -
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
1 VARG - Vinner terreng i Sør mot inaktive spillere i ER. Holder seg noenlunde jevnt i krigen mot Capes og Teod i Øst. Taper terreng i Øst mot NWe og BNP. Sliter med inaktivitet og motivasjon på en stor del av medlemmene. Mens andre medlemmer har fortsatt motivasjonen. Tror nok fortsatt at Varg som stamme vil opphøre, enten via medlemsflukt eller merge med en annen stamme.

2 ER - Holder koken, taper litt pga inaktivitet hos enkelte spillere.

3 Capes - Vinner terreng. Ser ut som vi allikevel må regne med denne stammen, til tross for mine tidligere utsagn ;) Stå på.

4 BNP - Say no more. Adlet 200 byer på en uke fra Varg. Inaktivitet eller ikke. Her er det krigervilje, engasjement, aktivitet og erfaring. (Til tross for enkelte tullete angrep ;) hehe)

5 NWe - Holdt ut lenge mot Varg og Easy. Det er ingen enkel oppgave, og står respekt for at de fortsatt holder ut. Har fått litt av fokusen fra Varg i Vest over til BNP, noe som jeg tror kan være en fordel for denne stammen. Stå på videre. Dette går nok bra, og snart er vi "naboer" :p

6 EASY - Vinner terreng i Øst. Gratz

7 BULLS - Litt merkelig diplomati. Har IAP med stammer som kriger mot deres allierte. Men men. Hver sin smak. Stammen har sterke spillere, men sliter med mye inaktivitet og internadlinger. Skal vente noen uker før jeg spår utfallet av denne stammen.

8 ~SA~ - Sliter med uerfarenhet, inaktivitet, dårlig rekruttering og motivasjon. De senere offentligjøring av krigerviljen til ledelsen er heller ikke positiv for stammen, dersom dette stemmer. Spådommen er nok at de aktive og erfarne spillerene som er igjen, forlater stammen, og resten blir lett adlet av stammene rundt. Om ikke noe skulle skje, eks en merge etc.

9 TEOD - Holder koken og klarer seg greitt i Øst. Stå på
10 7KEYS - Virker litt bedre og mer taktiske enn for noen uker siden. Spennende å se hvem de må slite med i fremtiden, og hvem de kommer til å samarbeide med. Vinner mot enkle SA byer for tiden.

11 Casper - Samme som sist.
12 NWp - Samme som NWe.
13 F.F - Samme som sist.
14 ShadE - Samme som sist.
15 TKRC - Kan slå begge veier for denne stammen. Avhengig av fremtidens valg av diplomati.
16 -HvM- - Digger dere fortsatt. Stå på, hvem dere nå enn er ;) hehe
17 Romana - Gjorde et stort feilgrep. Valgte å støtte Varg, og dermed begynne planlegging av krig mot BNP. Dere innser fortsatt ikke at Varg vil ikke være stor i K43 om kort tid? Når Varg er borte, blir dere første stamme ut, dersom dere ikke revurderer deres mening om å krige mot BNP ;) Blir allerede nå godt slaktet av NWp og NWe. Hva skal skje med dere, når BNP setter vår fokus på dere? Kyss, klapp og klem..
18 qO_Op - Hvem?
19 ~WON~ - Hvem?
20 ~VK~ Kitty og Psycho.. Kyss, klapp og klem ;)
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
For de som vet hvilken jente det er snakk om så er det vel en interessant vending, da jeg tror vi er meget ulike. ;-)
 

kittycat

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Jeg vet, men må få svare for meg? :)

Han påstod at vi drev med kyss, klapp og klem.. Jeg hintet til at jeg ikke var lesbisk. On topic igjen? :rolleyes:
 
Topp