Topp 25 - Spillere

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
v18 forum? Mer som v1 forum, am i right? (giggle)

Ikke slett de enda forresten, kan bli en god video til dagboka :D
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Vennligst opprett tråd på off-topic dersom dere skal diskutere videre angående det spillere på v18 har gjort på v1.
Det er greit å nevne en og annen ting, og diskutere litt.
Det er ikke greit å ta over hele tråden.
 

DeletedUser

Guest
Mine beregninger kan inneholde missvisende info da noen gråbyadlinger kan være slettede spillere og erobringer utenfor stamme kan være internadlinger der spillere er kicket under internadlingen, det kan derfor forekomme avvik mellom mine tall og de reelle tallene. Tallene er regnet ut på erobringer i nevnt kategori / antall landsbyer.

Fiende er i beregning for Nice-medlemmer: 24/7, OIM, ODA, ODD, OWS
Fiende er i beregning for ODA/ODD-medlemmer: Nice, OIM
Fiende er i beregning for OIM-medlemmer: Nice, ODA, ODD, OWS

OIM og ODA/ODD er nå allies, men har tidligere vært fiender og er derfor med i statistikken.

1 Mamma sier jeg er feit Nice 2.001.341 219 9139

Antall gråbyadling: 23 landsbyer
Andel gråbyadling: 10,5%
Antall internadling: 6 landsbyer
Andel internadling: 2,7%
Antall fiendeadlinger: 163 landsbyer
Andel fiendeadling: 74,4%


Her sitter jeg & Roger, duoen som er helt klart mest aktiv i krigføringen, 309 - 75. 234 byer i +, si hva du vil, men det er imponerende, og vi er dem som har visst størst ferdigheter på v18, det er bare surr å si noe annet. Det startet med BtK, Sondre, Karl Petter, Holoman i 24/7 og har gått videre til Ragnar Lodbroch, Creo, nuppe, enyken, Belzebub, yasir, psychobeast, Kong Leopold, GeGe og nå yasir igjen sammen med Lexington. Ingen andre kan henvise til noe bedre, og jeg er stolt av å jobbe med deg Roger selv om du kan være ordentlig vanskelig å jobbe med :awesome:

Creeds for å tåle så mye som du gjør, også gjør en litt større innsats her i stedenfor alt fokuset ditt overalt ellers og vi vil lede med 2 mio innen september (støttes)

Strategi: Helt klart en angripende offensiv med stort fokus på et konstant trøkk og alltid et fiendtlig mål som vi kan se via statistikken.

En strategi som gir mye krig og som gjerne er kjennemerket mitt, en vanlig zippy-verden dette altså. Vi sparer ikke på nukesa.


2 The player below is gay Nice 1.970.516 202 9755

Antall gråbyadling: 91 landsbyer
Andel gråbyadling: 45,0%
Antall internadling: 1
Andel internadling: 0%
Antall fiendeadlinger: 36 landsbyer
Andel fiendeadling: 17,8%

Magnus er en rar type, trenger å bli behandlet med omsorg og skjønn, en spesiell type som er vrien å forstå. Morsom å spille med, men samtidig umulig, er mye rart som kommer ut av deg, og mye som ikke gir noe mening. Likevel er det ingen tvil om at du har lyktes med din taktikk hittil og at det sansynligvis er det som har bragt deg der du er p.d.d., rimmen og enorm farmekapasitet. Har lite å vise til i krigen, noe som fort kan endre seg med en stor front til ODD, men har jeg nå litt kontroll på hva du gjør (som ville vært et under) tror jeg du kjører på det samme som nå, mye grått, mye enkelt og litt enkle fiender, uansett en faktisk viktig motivator for andre i Nice, selv om det kan bli litt voldsomt til tider.

Strategi: Starte sent, få god kontroll på rimmen, ha god farmekapasitet og kose seg på rimmen.

En taktikk som må sies å ha vært suksessfull, kanskje for kjedelig for noen, men ser ut til å ha passet deg utmerket, godt valg av strategi, selv om den holder en lav status fra min side.


3 Bexx Nice 1.867.457 219 8527

Antall gråbyadling: 84 landsbyer
Andel gråbyadling: 38,4%
Antall internadling: 6 landsbyer
Andel internadling: 2,7%
Antall fiendeadlinger: 60 landsbyer
Andel fiendeadling: 27,4%

Trond og Benja som er her nå, har hatt et par innom kontoen men Trond har blitt en etablert skikkelse her nå i selskap med eier Benja, styres gjennom jevn og fin adling med fokus på å holde rimmen fin og ren, holder TLE nede (som ikke er med i fiendekategorien her) og har god kontroll. En vanvittig farmekapasitet på kontoen som dem tildels vet å utnytte, noe som har ført til en jevn strøm med adels som de har valgt å bruke på enkle mål der de har møtt tropper, men sjelden mange samla i stacks. Bexx opererte tidligere i en lederrolle i Nice og var således eksepsjonell i den jobben og jeg tror hele Nice savner den jobben du gjorde da Benja og håper du trer tilbake i den snart, har en avgjørende betydning for Nice. Mangelen av de mindre fienden i statistikken utgjør et stort skille da Bexx har 72-4 i stammekrig totalt så det er lagt frem. Støtter fort og tar på seg oppgaver ved tid, noe som helt klart skal bli gitt creeds for.

Strategi: Holde jevn adling kombinert med tildels lette targets og få vekk uvedkommende,ønsker kontroll.

Strategien er enkel, og krever således kanskje litt lite som gjør at du ikke får visst helt ditt potensial kanskje, hadde likt en mer offensiv strategi der du går på de virkelig store fiendene selv om det er viktig å holde rimmen ren.

4 Mary kay Nice 1.794.075 231 7767

Antall gråbyadling: 134 landsbyer
Andel gråbyadling: 58,0%
Antall internadling: 20 landsbyer
Andel internadling: 8,7%
Antall fiendeadlinger: 37 landsbyer
Andel fiendeadling: 16,0%

Sindre & Joakim, Sindre som gjør jobben, og Sindre som styrer sjappa. På en elendig måte, grått, grått, grått. Er en plan i hans tanker, men jeg kan ikke si at jeg synes den er god. Har god aktivitet, begge to er hyggelige og kan være morsomme å prate med, spesielt Joakim med sin sprøhet. Adler mye grått og lite rødt, noe som ikke vil gi seier før etter en god stund, gi opp gråbyprosjektet ditt og gå på fienden. Er viktig for Nice, selv om han har en del å gå på for tiden.

Strategi: Adle grått, grått, grått, kose seg med det og ta noe rødt når en gidder.

En dårlig strategi som vil straffe seg i lengden, kunne vært mye større ved å ta 9k byer i stedenfor 3k byer, tenk litt matte og regn litt på det, så satser jeg på at du endrer strategi snart Sindre, det ville vært veldig kjekt for stammen :)


5 Lexington ODA 1.580.927 177 8932

Antall gråbyadling: 69 landsbyer
Andel gråbyadling: 40,0%
Antall internadling: 15 landsbyer
Andel internadling: 8,5%
Antall fiendeadlinger: 54 landsbyer
Andel fiendeadling: 30,5%

Axelz spilte (spiller) i hvertfall her, for øyeblikket husker jeg ikke han andre, men er en fra v13 om jeg har rett. Adlet en del grått, men overraskende mye rødt og, litt gikk i Vassendeguttene mens resten i det litt enkle slaget i OIM, nå som OIM og ODA har blitt allies skal det bli spennende å se hvor mye rødt som vil bli tatt i fremtiden, for nå virker konto virkelig defensiv ut og ser ut som den allerede sliter etter vår første bølge, lover ikke godt og er tross alt en av ODA's tre viktigste kontoer så her bør det holdes orden, har en veldig spennende front mot hovedsaklig Mamma sier jeg er feit, Mary Kay & Luktelena, garanterer blod her!

Strategi: Adle forholdsvis enkelt, ta spillere som enten er litt innaktive eller ikke har den største erfaring og ellers grått, bryr seg ikke om tetthet i byer.

En god strategi for å lykkes her på .no, men straffer seg gjerne når du først kommer i en god ordentlig kamp, blir fort rusten på det defensive og kan være uvant å få motstand (dette gjelder for alle med lignende strategi som Bexx, MK, Fagg etc.), det lave fokuset på tetthet kan vise seg å straffe seg nå.


6 RaM77 ODA 1.400.849 175 8005

Antall gråbyadling: 91 landsbyer
Andel gråbyadling: 52,0%
Antall internadling: 18 landsbyer
Andel internadling: 10,3%
Antall fiendeadlinger: 50 landsbyer
Andel fiendeadling: 28,6%

Chris & C22 som sitter her, er med i trioen i hovedkontoer i ODA sammen med Lexington og MD, sitter vel også i ledelsen. Adler mye grått som så og si resten av topp 25 (puke), men har likevel adlet en del av OIM og min kjære Nessoden som feeda meg med PP :crybaby: Hatt en lang vei til front som kan forsvare litt av gråbyadlingen, men har hatt mulighet i lang tid til å ta OIM og unnskyldningen slår derfor litt spreker evt, dannet seg et cluster i front mot Nice nå som er tett og har slagkraft til å slå fra seg derfra, blir derfor spennende å følge videre. En av de mest erfarne kontoene på listen.

Strategi: Adle der det trengs, liker å bygge tett og er nok preget av sin historie fra de gamle verdner med mye gråbyadling og tette clusteret, ikke fokus på farming.

En strategi som kanskje gjør at en vokser litt sakte, men som gjør det vanskeligere å ta ned konto, har også gjort et hopp i beligenhet og dannet seg et saftig cluster i front for å ta del i krigen mot Nice som kan bli svært så interessant.


7 timtom ODA 1.141.402 129 8848

Antall gråbyadling: 60 landsbyer
Andel gråbyadling: 46,5%
Antall internadling: 14 landsbyer
Andel internadling: 10,9%
Antall fiendeadlinger: 21 landsbyer
Andel fiendeadling: 16,3%

Helt ukjent for min del, vet flere i nord gjerne ville ha han over til Nice, husker jeg riktig så omtalte de deg som en hyggelig person, du endte i hvertfall til slutt opp i ODA og tok et par byer av Jenkins rett etter stammeskifte og etter det har det vært rolig og adling av grått, tror du har lite å by på og ser ikke på deg som noen trussel, men som en veldig god støttespiller for MD likevel. Vokser raskt og effektivt dog, så er verdt å se opp før, kan jo ligge en overraskelse her.

Strategi: Adle grått, være anonym og være under radaren.

En god strategi som kan forsvares godt når du var utenfor de store stammene, en endring burde kommet etter inntoget i ODA etter min mening, å forholde seg anonym er nok dog smart likevel.


8 Herre Smurfe Nice 1.096.308 129 8499

Antall gråbyadling: 74 landsbyer
Andel gråbyadling: 57,4%
Antall internadling: 7 landsbyer
Andel internadling: 5,4%
Antall fiendeadlinger: 13 landsbyer
Andel fiendeadling: 10,1%

Thor og Henrik, Henrik er en ålreit kar, det samme er Thor. Så lite som dem har kriget frem til nå (endrer seg faktisk atm) så burde du hatt tid til å bli litt bedre i FIFA Thor. Latterlig å tape med Real Madrid mot Wycombe...., var på et tidspunkt uansett oppe i over 90% grått om jeg husker rett, så en strategiforandring har heldigvis kommet etter Henrik's inntog noe som er veldig positivt for Nice. Lagspillere som vet å gi det de kan for stammen. Har mye å gå på når det kommer til fiende, noe jeg satser på at vil endre seg nå fremover.

Strategi: Overleve lengst mulig og bygge opp forsvar til de engang kommende incsa, adle grått og leve billigst mulig.

En strategiendring i det siste der de faktisk går etter farga byer som er en positiv trend som vil slå godt ut for videre utvikling. For den foregående strategien har vært elendig.

9 FylleSamen Nice 1.087.465 111 9797

Antall gråbyadling: 28 landsbyer
Andel gråbyadling: 25,2%
Antall internadling:4 landsbyer
Andel internadling: 3,6%
Antall fiendeadlinger: 51 landsbyer
Andel fiendeadling: 45,9%

Olve du Olve, drittsekken på forumet som har visst seg å være en fantastisk lagspiller som påtar seg tre jobber etter tre jobber etter fem jobber. Amatør på forum, men lagånd, det kan han. En skulle aldri tro at jeg kunne skrive dette om deg, men du begynner å bli en av Nice sine 3-5 viktigste spillere, er pyton å tenke på :tunge: Kjemper alltid hardt og prater alltid om all uflaksen, kanskje litt sutrete og opptatt av å alltid ha en unnskyldning, men adler i hvertfall mer fiende enn mange andre, noe jeg ser på som veldig positivt.

Strategi: En aktiv offensiv spillestill der nukene skal bli brukt, gjerne før det er smart og ODA er det beste som finnes.

Kanskje i overkant naiv og fått et par smeller, men står respekt av å spille på den måten.

10 fiskars Nice 1.068.397 117 9132

Antall gråbyadling: 56 landsbyer
Andel gråbyadling: 47,9%
Antall internadling: 12 landsbyer
Andel internadling: 10,3%
Antall fiendeadlinger: 7 landsbyer
Andel fiendeadling: 6,0%

Bård og Jon som ikke adler rødt. De er altfor snille og gjør altfor lite skade, det er ved å ta MD vi vinner krigen, ikke ved å adle 2k byer. Gjør en strategiendring, og vi vil få noe positivt av å ha dere i stammen og bortsett fra det sosiale. Jeg vet dere kan, dere må bare gidde.

Strategi: Spille kjedeligst mulig.

Imponerende at de fortsatt spiller.
________________________________________________________________________________________________________________________

Benytter meg av anledningen til å se litt på statistikkene som går igjen. Mellom 40-60% grått, 2-10% internt og 15-30% fiende, og vi spør oss hvorfor .no mister spillere, svaret ligger her. Vi KRIGER IKKE. Skam dere, slutt å adle grått, det er da fienden som skal taes og ikke sånne byer som mugner bort? Skal vi krige eller skal vi ikke krige? Dere kjeder livet ut av meg, kjemp, og ikke røm om dere går på et nederlag, men kjemp til siste slutt og vit at dere har gjort deres beste, ta lærdom og hiv dere løs på neste verden. Det er sånn man blir god, ikke ved å sende 100 øks og adel x4 mot disse gråe byene.

Grunnet evig lang tid vil de nedenunder kun få kommentarer, se på det som et evt. mål å komme på topp 10 for dypere kommentar.
________________________________________________________________________________________________________________________


11 Kolberg Nice 1.040.223 119 8741

August og hans 100 andre dualer holder på enda og her går det stort sett i grått og blått, må være vanskelig å vokse og det stilles store krav om preadling fra kv.er på internadlingskontoer, likevel er August en sosial fyr som viser seg frem innimellom og viser også som flere andre sin lagånd i hvordan han fosser ut def til dem som skulle trenge det bare dem masser litt. Har endel å gå på når det kommer til fienden, og det skal bli interessant å se om det noengang kommer.

12 Lilleulven ODA 973.899 117 8324

Lilleulven, fikk det meste trøkket av OIM og hadde det kanskje litt hardere enn hva han hadde godt av en periode og holdt på å gå ned, men klarte å snu det ved å (trommevirvel) adle grått. Fikk kanskje visst at han tåler en trøkk, men også et symbol for hva ODA gjør ved motstand, adle mye grått, grave seg ned og flykte for så å starte på nytt med utvikling.

13 Bodyguard ODA 957.796 102 9390

Og i det jeg prater om ODA style kommer jeg jo til selve kroneksempelet. Body skal ha for å være sta og nesten litt gal, men han har overlevd helt til nå, ved å adle grått (som resten av topp 25 så og si) og fortjener litt creeds for det mtp all motstand han har fått, men det å alltid flykte ved gråadling er heller ikke sånn altfor stort, innse når du har tapt kanskje?

14 The Vigilante Nice 950.286 104 9137

Harald klarer ikke å sende tog når han skal, du har mast så mye om at du ikke ville få kommentar pga det at jeg skal gi etter for presset og ikke skrive noe om deg.

15 magic dude ODA 935.286 98 9544

Helt tydelig at du er på ferie, et stort tap for ODA at du er borte i denne perioden, og kan få fatale konsekvenser for dem, de trenger deg i toppform for å ha en mulighet til å vinne, du har dessverre virket litt daff over en lengre periode nå, noe som må være varskovarsko for stammen din som er så avhengig av deg som den er.

16 Zara ODA 923.769 100 9238

Kjedelig spiller som jeg ikke aner hvorfor spiller TW utenfor det som finnes av sosialt liv, adler grått og bygger def som sendes til fronten, må være kjedelig og uinteressant. Imponerende at du gidder å spille, men så utrolig kjedelig da.

17 Robb Stark. Nice 898.676 100 8987

Lars beveger seg over til vårt nyeste rødt, OIM og har startet sin tok på 1 mio som bør være oppnåelig innen kort tid, har hatt en god ferie og gode forhold til å utvikle seg på videre nå, forventer at du kommer inn på topp 10 en eller annen gang i løpet av verdenen.


18 Pål Gunnar Mikkelsplass Nice 823.882 86 9580

Ny eier, eller ny og ny, har jo vært der i 2 mnd snart, Christopher styrer skutta, og det vil gå bra og atter bra, mye å ta av, mye å forsvare, men er vel egt sånn du liker det, bør klatre et par plasser.

19 KvAmm3 ODA 810.020 91 8901

Ukjent spiller som virker til å ha det kjedelig som resten av topp 25, '.no er virkelig kjedelig for tiden.

20 Heartbreak Nice 780.099 92 8479
Kjell som sikkert bare er kjent for halvparten av Nice vet sine svakheter og styrker godt og spiller etter dem, en god safespiller som gjør det som forventes og noen ganger mer til, imponerende at du er innenfor topp 20 i den settingen du har.

21 Ehornes ODD 765.041 93 8226

Aldri hørt om, i ODD, så må være noe dritt. (giggle)

22 Terminator ODA 733.984 80 9175

Kristian som er her nå vel, viser seg på forum og prøvd å vært litt spydig, men har lite å vise til og fått en ny dual i går da, gratulerer med det. (party)

23 Bjørnungen Nice 722.370 81 8918

Vebjørn, kjedelig ig., liker å ta litt OIM og sammarbeide med sine naboer, godt samhold mellom Nice sine vestlige kamerater.

24 killer4 ODA 720.356 73 9868

Dårlig spiller.

25 She Wolf ODA 683.748 79 8655

Prøver konstant å skryte over sine "bragder", noe som kan være veldig kjedelig å lese om, prøv å gjør noe fornuftig her a.

Ble lei på slutten, og alle adler så mye grått at det å skrive mer om dem er unødvendig.



Sitter på ipad så orker ikke fjerne litt av teksten, men har jeg fått ny dual? trodde jeg spilte solo jeg da.

aktiviteten har vært litt på nedsiden men skal få det ordnet nå som jeg har nettet tilbake(telenor har brukt 3 dager på å fikse :S )


ellers lovte jeg vel grønt for hver liste så du skal få et poeng du og.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja tenkte på det etter jeg skrev, var nok ikke til meg den, var til en annen men lett å misforstå det skjønner jeg.
 

DeletedUser

Guest
Går rykter om at Habbomannen skal lage en og, så da blir det vel to da :)

Skal sørge for å ha laget en iløpet av kvelden :)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Går rykter om at Habbomannen skal lage en og, så da blir det vel to da :)

Skal sørge for å ha laget en iløpet av kvelden :)


[16.08.14 16:30:42] Grimo/R3L4X/mrpoopylips: Den 16.08.14, kl 16:29, Magnus skrev:
> Jeg skal lage en topp 25 liste inatt
Da blir vi to :D
[16.08.14 16:30:46] Grimo/R3L4X/mrpoopylips: Eller min kommer kanskje ikveld
[16.08.14 16:30:50] Magnus : Haha kødda
[16.08.14 16:30:55] Magnus : inatt skal jeg trøstespise
 

DeletedUser

Guest
(star)(star) Topp 25 Spillere(star)(star)

Bexx
Etter min mening den beste og mest hjelpsomme spilleren på hele denne verdenen. Ikke bare topp aktivitet, men tar også ansvar for hele stammen. Drar igang aksjoner, kommer med forslag, og er generelt hjelpsom. Støtter alltid opp stammemedlemmer som er i nød, men passer på å sette en standard som gjør at folk hele tiden forbedrer seg. Er en glede å spille side om side med deg, får håpe vi får gjort det på flere verdener. Stå på videre, Nice trenger flere som deg :)

MagnusisLoveMagnusisLife
Navnet oppsummerer jo mye, er absolutt en fyr som er høy på seg selv. Heldigvis for oss i Nice har han god grunn for dette :) Denne verdenens store farmekonge, og gjør som han vill i øst. Så vidt jeg forstår har ingen satt opp nevneverdig motstand, så bare keep it going :) En viktig konto for Nice, er alltid aktiv, selvom mange kanskje synes han skyter litt vel mye rett fra levra. Men når man har vendt seg til det er det bare hyggelig :p

Mamma sier jeg er feit
Her sier vel ikke navnet like mye. Statsa taler jo for seg, helt suveren på den fronten. Har tatt seg en liten pause nå, men KVer holder fortsatt liv i kontoen og knuser store deler av offet til Lexington for tida, selvom adlingen har stoppet litt opp i det siste. Også glad i å snakke fra levra, og mye mer glad i kritikk enn ros! Kan virke begge veier, er jo et tegn på at du alltid vil forbedre noe, men kan være demotiverende og aldri få ros heller. Fortsett å holde aktivitetsnivået oppe, morsomt å se hvordan du tar byer med en gang du vill! Etter min mening den kontoen som har gjort størst innvirkning på v18.

Mary Kay
Må innrømme at her har det vært en dalende kurve, men dette er mye pga ferien til Sindre. Har vært gjennom mange dualer, og ingen av dem har vel helt oppfylt kravene til Sindre, enten pga for lav aktivitet, eller for lite skillz. Sindre selv er absolutt en veldig god twspiller, gleder meg til han er tilbake for fullt og får slutt på gråbyadlinga og satt igang med fiendeadlinga :) Pluss for å tørre og stå opp mot Pål på off.forum!

Lexington
Glemmer å dodge mye for tida, går mye off tapt i forsvar. Men en utrolig aktiv kar som vet hvordan han skal spille! Fra avstand virker han som den som holder best opp mot Pål i front, selvom Pål har ferie nå da, så det kan jo endres. Tror ODA ville slitt stort uten deg, må innrømme at jeg savner chattene med deg, var alltid liv der :) Lykke til videre, får håpe du holder ut en stund og ikke bare plutselig rakner, som resten av spillerene som har ligget inntil Pål. Grattis med interview :D

RaM77
Ann var en av spillerne jeg fikk mest respekt for i ODA. Har forståelse for at folk har et IRL liv, og snakker om folk med respekt. Er jo forsåvidt voksen, men oppfører seg heldigvis også som det. Var en av de mest aktive i ODA, regner med at hun fortsatt er det, med dualen og som jeg dessverre ikke vet så mye om! Ser ut som en bra fight mellom deg og PGM, blir spennende å se hvordan det ender! Lykke til videre, du blir en av de vanskeligste og viktigste nøttene å knekke for Nice hvis vi skal vinne krigen!

timtom
Mest anonyme spilleren i toppen. Har ikke fått et eneste inc derfra, tror ingen andre i Nice har fått det heller. Vet jo ikke hvor mye du bidrar med deff, men du virker hvertfall aktiv med tanke på veksten. Er enig at det å trygge rimmen er en viktig del i en krig, men kanskje bidra litt mer? Ble litt småsur da det virket som du skulle inn i Nice, så ble det ODA i stedet. Sa at det var stammen sitt valg, men var vel mer eget valg med tanke på at du da ikke ble adla av MD? Uansett, bra vekst, selvom det ikke er altfor imponerende adlinger.

Herre Smurfe
Thor <3 Absolutt av de mest aktive i Nice, uten deg ville mange ha slitt pga KV-mangel. Har vokst som bare pokker, hvertfall når Henrik var dual, men har fortsatt i god stil etter han dro og :D Bidrar masse og er aktiv i stammechatten, det settes stor pris på! Fortsett sånn, du er en av de viktigste kontoene i Nice. Vekstpunkt er kanskje å komme seg på off.forum? :)

Magic Dude
Uansett hvor mye jeg misliker deg og holdningene dine, skal du ha flere store pluss. Først og fremst for å være en utrolig god spiller som virkelig blir vanskelig å ta når Nice skal gå all inn på deg. For det andre et stort pluss for å gidde å argumentere på off.forum. Sier ikke med det at alle innleggene dine er gode, mange er helt høl i hue, men det skaper debatt og engasjement, noe off.forum på v18 trenger. Du er også en viktig motivator for resten av ODA, så det får du fortsette med så vi får en skikkelig krig.

Bodyguard
Dæggern du har sovet lite på nettene i sommer! :) Har selv sovet mye, har ført til flere bytap mot deg. Du skal ha stort pluss for aktivitet og holdningen om å ikke gi opp, selvom det innimellom kanskje er lurt å innse når slaget er tapt? Men nå i øyeblikket er du av de kontoene i ODA som utgjør en størst trussel, så det skal bli spennende å se hvordan du klarer deg når Nice setter inn en skikkelig storoffensiv :)

Kolberg
Vanskelig å kommentere, ettersom det er umulig å ha oversikt over hvem som er her inne, utenom August da såklart. August har hvertfall gjort en god jobb mot OIM, og har fått avbelastet Frimag litt. OIM blir viktig å knekke, og du er en av dem som bidrar mest der. Det må du fortsette med, så vinner vi krigen til slutt!

Fyllesamen
Olve er vel kanskje den minst modne topp25 (kanskje sammen med Magnus), men likevel av de beste twspillerne. Jeg tar hatten av for måten du har tatt KV etter KV, og stilt opp. Alltid pålogget på skype også, artig å diskutere med deg :) Tar på samme måte som Bexx ansvar, gleder meg til å se hvordan du får planlagt og gjennomført aksjoner. Av de absolutt viktigste kontoene i Nice, som drar resten videre. God off.spiller, god deff.spiller, og god motivator. Håper jeg får gleden av å spille med deg på andre verdener! (kyss)

Lilleulven
Hadde en skikkelig smell når Sondre gjorde et av sine sprell, men virker som Aslak har god kontroll nå. Jeg har hørt lite om kontoen i det siste, utenom at jeg vet at den steller til mye trøbbel for Frimag! Husker hvertfall Aslak som en erfaren og aktiv kar som virkelig kan bidra når han vill, så får ODA sin skyld får vi vel håpe at han holder motivasjonen oppe :)

Zara
Relativt anonym, men det jeg husker var en hjelpsom spiller med mye deff. Og er det noe som er viktig i vinnerformelen på tw, så er det å ha mange hjelpsomme spillere med mye deff i stammen :) Så her har ODA skutt gullfuglen hvis de har flere som Zara!

Heartbreak
Ut ifra rapportene jeg får tilsendt gjør du det meget bra mot Magic Dude, så her er det mye skillz tror jeg :) Har et ordentlig tett cluster som skal bli vrient å ta for MD :) Kunne gjerne sett mer til deg på skype, men IG er det ingenting å klage på. Håper du fortsetter veksten du har hatt i det siste, skal bli interessant å følge med videre.

The Vigilante
Har ikke helt oversikt over hvem som spiller her utenom Harald. Men er til gjengjeld nok å si om Harald (rofl) Bidrar godt i ledelsen med gode initiativ, og høy aktivitet. Er en ordentlig god frontspiller som er viktig for Nice, selvom veksten går litt i rykk og napp. Gode bidrag på off.forum, hold koken! En av de hyggeligste i Nice, som jeg virkelig har endret mening om i løpet av tiden min i Nice :) Når jeg kom synes jeg du var den største drittsekken av dem alle her på v18, nå er det nesten stikk motsatt <3

Ehornes
Vet faktisk ingenting her. Var en aktiv spiller i ODD, gikk dermed til ODA. Er vel et bevis på at ODD er en akademistamme, ikke en broderstamme? Uansett god vekst, pluss for det.

Kvamm3
Vet ikke helt hvem som er på kontoen her, men hvis den opprinnelige Kvamm3, Olav, er her fortsatt, mangler det ikke aktivitet. Hadde en skikkelig vekstperiode en liten stund, var det en liten merg oppi der? Uansett har det gått litt i stå nå i det siste, og er usikker på hvordan du hadde klart deg i front, men det får vel tiden vise.

Pål Gunnar Mikkelsplass
Var ordentlig god i starten, så dabbet det litt av, før du nå er i gang igjen for fullt. Virker som du har et godt sammarbeid med Mary Kay og Vivaldi i sør, og tror RaM77 og Zara skal få brynet seg godt her. Har virkelig tatt tak i ledelsen etter du ble innsatt som diplomat, og når Jostein kommer inn blir det vel enda mer fart :) En tvers igjennom positiv og god twspiller, Nice kunne trenge flere som deg!

Robb Stark
Var veldig høyt oppe i starten av verden, men så ble han litt innesperret, og har hatt litt ferie osv. men er nå tilbake. Utrolig hjelpsom, god spiller. Istedetfor masse ros uten bevis kan jeg vise til en forkortet samtale mellom meg og Lars:
Meg: Hei, jeg trenger deff til xxx|yyy, xxx|yyy, xxx|yyy, xxx|yyy, xxx|yyy og xxx|yyy. Kunne du og kingullf bidratt?
Lars (noen minutter senere): Hvilke byer har kingullf tatt?
Meg: xxx|yyy og xxx|yyy. Hvilke av de andre kan du bidra med og støttet fullt opp?
Lars: Alle.
Meg: ...

killer4
Lå rank 1 i ODDranken en god stund i starten, men virker som noe av trykket har lettet litt siste månedene. Glemte at han satt KV for meg i påsken som gjorde at Pål adlet meg, men virket oppriktig lei seg, så det ble godtatt. Hvertfall en hyggelig fyr, men har ikke veldig god peiling på ferdighetene dine, dessverre.

king hakon
topp 25 sin gråbyhore nr 1. Grått, grått, grått og atter grått, før det nå helt i det siste har skutt fart i veksten pga. du har tatt inaktive byer av K-G. Har merket lite motstand hos deg med unntak av i en enkelt by du hadde blodstacka, resten har vært ganske enkle å plukke pga lav aktivitet. Tror ikke du skal by på for stor motstand når vi kjører skikkelig på mot deg, men for all del, prove me wrong :)

She Wolf
Masse erfaring, hadde en god vekstperiode nylig, men så dabbet det litt av. Vet at du har erfaring fra tidligere når du har spilt med Axelz, så motstand blir det vel nok av her. Vet ellers lite, utenom at du var rimelig aktiv i skypechatten og bidro med å holde liv i Power chatten hvertfall :)

Terminator
Gjorde en god jobb med første interview, og er aktiv på off.forum. Vet også at du setter et godt press på frimag, selvom kontoen kanskje hadde tjent på å fortsatt ha Scott. (No offence Delusion, er bare det at Scott var utrolig god :D). Er min motivasjon for å vokse, og gå oppover ranken, så jeg setter pris på at du vokser i et høyt tempo!

R3L4X
Nå er sommerferien over, og vi har store fremtidsplaner. Har virkelig trua på at vi skal suse oppover ranken i den nærmeste fremtid, så pass opp! Nå har vi fått fiksa nattproblemene vi har hatt mot Bodyguard, så nå skal det bli slutt på tap av byer!


Fysøren, dette tok 2 timer av lørdagskvelden min. Håper flere vil skrive lister, er alltid morsomt å lese!

-Grimo
 

DeletedUser

Guest
(star)(star) Topp 25 Spillere(star)(star)


Lexington
Glemmer å dodge mye for tida, går mye off tapt i forsvar. Men en utrolig aktiv kar som vet hvordan han skal spille! Fra avstand virker han som den som holder best opp mot Pål i front, selvom Pål har ferie nå da, så det kan jo endres. Tror ODA ville slitt stort uten deg, må innrømme at jeg savner chattene med deg, var alltid liv der :) Lykke til videre, får håpe du holder ut en stund og ikke bare plutselig rakner, som resten av spillerene som har ligget inntil Pål. Grattis med interview :D


Terminator
Gjorde en god jobb med første interview, og er aktiv på off.forum. Vet også at du setter et godt press på frimag, selvom kontoen kanskje hadde tjent på å fortsatt ha Scott. (No offence Delusion, er bare det at Scott var utrolig god :D). Er min motivasjon for å vokse, og gå oppover ranken, så jeg setter pris på at du vokser i et høyt tempo!



Fysøren, dette tok 2 timer av lørdagskvelden min. Håper flere vil skrive lister, er alltid morsomt å lese!

-Grimo


Du har ikke fått med deg at jeg er på lexington nå altså? Dodgingen der skal jeg ta på meg en del ansvar for, var litt uoppmerksom en dag eller 2 som gjorde at det gikk alt for mye off i forsvar.
tror det har bedret seg nå da, men blir alltid noen glipper om du sitter 14 timer i strekk og dodger.
forøvrig har da altså Terminator fått ny eier (igjen) :)

Ellers veldig flott liste blir grønt fra meg som alltid.
 

Kicker

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
20
(star)(star) Topp 25 Spillere(star)(star)
Pål Gunnar Mikkelsplass
Var ordentlig god i starten, så dabbet det litt av, før du nå er i gang igjen for fullt. Virker som du har et godt sammarbeid med Mary Kay og Vivaldi i sør, og tror RaM77 og Zara skal få brynet seg godt her. Har virkelig tatt tak i ledelsen etter du ble innsatt som diplomat, og når Jostein kommer inn blir det vel enda mer fart :) En tvers igjennom positiv og god twspiller, Nice kunne trenge flere som deg!
-Grimo[/I]

Jeg er ikke den opprinnelig eieren, han havnet i en sykkel ulykke, uten å gå inn i detalj. Det påvirket naturligvis veksten veldig hardt, det gikk flere dager der jeg var inne 2 min bare for å pregge gm's(giggle) Når det er sagt savner jeg han, vi jobbet utrolig godt sammen!!!
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Hei vurderte egentlig å lage en liste men så fant jeg RJ Berger så det bli ikke likevel. Bra liste Grimo!!
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
(clapping) Synnes det er endel feilfokusert fakta her, mtp. at jeg tar ut mere av offet til Nice i forsvar enn dere gjør av mitt

d19a0ee7156e4507f509d0621fe2f8ae.png



Ber også folk legge merke til det søte lille 5% forsvarsflagget, #BesteForsvarErOff

Nok hakking, takk for fine ord, krevd litt for mye aktivtet, nå fikk jeg meg en ukes ferie før jeg kaster meg løs på skole + TW (lukter enda en ny rekord i fravær(angel) og utfordrer alle til å prøve å slå meg).

:awesome: Men, hadde vært gøy om Ann hadde laget en liste, en vil høre hva hun synnes om folka på v18 (støttes)
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Du har ikke fått med deg at jeg er på lexington nå altså? Dodgingen der skal jeg ta på meg en del ansvar for, var litt uoppmerksom en dag eller 2 som gjorde at det gikk alt for mye off i forsvar.
tror det har bedret seg nå da, men blir alltid noen glipper om du sitter 14 timer i strekk og dodger.
.


:hjelp:

ODA's Roger i å dodge
 
Topp