Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Hva skjedde nå a? Nå var vi så godt i gang med lister, og gikk rykter om at Ann skulle lage en, hva skjedde der? Håper flere kan lage liste etterhvert, alltid morsomt med litt lesestoff :)
 

DeletedUser

Guest
Ann tar det bare så seriøst å lage en liste at hun bruker over en uke på det :razz:
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Prøver meg på min første topp 25 liste. Unnskyld hvis det blir litt tomt her og der. (happy)

1. Bexx Nice
Kan vel innrømme at jeg ikke vet så veldig mye om deg, men det jeg har hørt om deg har vært positivt. Per. dags dato ser det ut som at du er motoren til Nice. Har også hørt noe rykter om at Gullungen var her i noen dager også stakk. Nå er Trond tilbake men siden jeg ikke kjenner til han blir det få ord om han, men du (Benja) skal ha respekt for at du prøver å få til noe med Nice. Ellers er du en hyggelig person, Benja. :)

2. Moa Zedong Nice
Det er veldig mye å si om deg Magnus. Vi har hatt noe fine skype samtaler litt her og der. Du er TW versjonen av Mario Balotelli. Du bryr deg lite om hva folk sier. Du har 82x Dagens raner som gjør deg til farme kongen (V18). Jeg ser at du liker å skifte navn også, men det nye navnet ditt topper alt. Jeg kommer forsatt til å kalle deg Mao Zedong (angel)

3. Mary kay ODA
Her sitter Sindre alene. Han gikk nettopp over til ODA, og jeg kan vel si at det var et smart valg :) Vet egentlig lite om deg, men har fått et godt inntrykk av deg, og det er det som er viktig. Hvis jeg ikke tar feil sa spilte du på HeLLoWeeN på V11. Dessverre fikk jeg ikke krige mot deg der, men vet at du er en dyktig spiller :)

4. Mamma sier jeg er feit Nice
Du har fra dag en presset ODA, og har lenge vært hovedmålet deres. For å være "coky" må man ha noe å være cocky for, som du har. Du har kjørt over flere ODA spillere, og det skal du ha respekt for. Ser at veksten din nesten ikke har gått opp, men grunnen kan vel være at du ikke har hatt nett (?)

5. Lexington ODA
Her spiller Axelz, Kristian og Henrik. Kan starte å si litt om eieren (Axelz). Han scorer mer på dame fronten enn på fotballbana ( ikke glem 16/46 målforskjell :LOL: ) Det mindre positive om deg er at du heier på Liverpool :forvirra: Hvor mange ganger må jeg si det, Manchester United er laget :D Ellers har du klart deg med flere tusen incs, som jeg har sett når jeg har vært KV. Kanskje det blir dobbel seier for deg ? (V17,V18). Kristian er andre dualen på Lex kontoen. Kristian var forsåvidt KV for Lex før han kom over hit. Liker spesielt de morsomme diskusjonene til Kristian og Axelz på skype chatten. Henrik aka Mastersplinter er "hodet" bak Lexington. Hvis jeg trenger råd går jeg rett til han. Han vet rett og slett alt om Tribalwars, og i tillegg er han en veldig hyggelig og lojal spiller, men det negative med han er at han hater fotball :(

6. magic dude ODA
Magic dude er TWs Heisenberg aka Walter White. Det var også han som var bak avtalen mellom ODA og OIM, som førte til at krigen snudde helt. Jeg har bare positive ord å si om deg. Du er den perfekte lederen, og når alt ser mørkt ut for stammen er du der og motiverer de. Du tar flere KV jobber, og er der med fakes,nukes og adels. Kanskje derfor Nice har hovedtema på forumet om MD :awesome:

7. timtom ODA
Personlig vet jeg svært lite om timtom, men han har gjort det bra bak MD.

8. Lilleulven ODA
Her sitter Stian og Aslak. Dere har hvertfall kjørt helt over TNW, og som dere vokser :D Det er deilig med fred etter vi i OIM har hatt en lang krig mot Lilleulven. Han greide seg overraskende bra, og jeg vil si at Lilleulven er en viktig konto for ODA.

9. RaM77 ODA
Her sitter Christian og Ann aka The Deadly Duo. Begge er fantastike mennesker som hjelper deg om du trenger det. Hvis det ikke var får alliansen vår med ODA, hadde jeg blitt adlet av RaM77 :twisted: Men alliansen er det beste som har skjedd V18, hvertfall for ODA og OIM. God bedring til deg Ann :) (In real life) Ser for meg at dere kan klatre enda mer opp på ranken.

10. Bodyguard ODA
Du kom sterkt tilbake etter at du fikk et stort press av Nice, og vi hadde noen fine meldinger før alliansen vår. Det er godt å ha dere rundt i K64. Belze og dere har vokst utrolig mye. Stå på.

11. Herre Smurfe Nice
Her sitter Thor Henrik som er KV for Zippy. Vet egentlig lite om denne kontoen, men du gjør vel ok jobb med Zippy sin konto.

12. Kolberg Nice
Hahaha, mye å si om Kolberg. August og sine hundre duals. Prøver du å underholde meg eller være seriøs når du sender tog mot meg med 7-15 sekunder mellomrom ? :LOL: Det positive er at du får meg til å le :) Og det er alltid bra. Du har også spist opp noen OIM byer, men savner at du adler ODA spillere ;)

13. FylleSamen Nice
Personlig misliker jeg deg Olvedn. Du er en irriterende person på forumet, men du kan sakene dine IG. Du er en dyktig spiller, og kanskje mister motivasjonen alt for fort (?) Du har også gjort mye positivt for Nice.

14. Ehornes ODA
Dessverre har jeg ikke fått sjansen til å snakke med dere, som gjør at jeg nesten ikke har noe å skrive om. Dere klatrer opp på ranken som er bra. Dere kan klatre enda mer å havne på topp 10.

15. Zara ODA
Blir litt lite tekst her og siden jeg ikke kjenner de som spiller her. Zara kontoen regnes som deff konto, og kontoen er svært viktig. Du har mye støtte hos andre som viser at du er hjelpsom person. Fortsett med det :)

16. Heartbreak Nice
Vet faktisk ingenting om denne kontoen, og er svært nysgjerrig på hvem som spiller her. Kanskje noen burde intervjue han/hun som spiller her ?

17. KvAmm3 ODA
Her sitter min gode irl venn Fosi. Dere kjenner han kanskje fra kontoer som Balle Klorin (V1), enok (V13), radisson (V14,15) og nå Bohic (V16). Fosi har vunnet det fleste som kan vinnes, neste blir vel V18 :awesome: Han vet alt innen TW, og er hyggelig person å snakke med. Han kommer alltid med sine busker på skype chatten som de fleste kjenner til. Jeg og Fosi har hatt en lang TW historie. Jeg husker speiselt når han spilte på XaZter og jeg spilte på FredagY0 på V11. BNP hadde nettop erklært krig mot alle stammene. Vi fant ut at decrypt var innaktiv og snappet noe byer fra han, men han kom fort tilbake. Fosi er en undervurdert spiller i ODA som burde fryktes. (angel)

18. king hakon ODA
Vet heller ikke hvem som spiller her. Men de kan å vokse :) king hakon kjører hverfall over K~G. Du/dere kan også klatre opp på ranken.

19. R3L4X Nice
Her spiller grimo (?) Du har vært "cocky" på forumet, men har ikke sett noe til deg etter at krigen var snudd. Vet også at du skiftet side fra ODA til Nice. Du har også en fin vekst med K~G byer.

20. Bifrost OIM


21. Robb Stark. Nice
uhh, Game of thrones fan :D Du liker å adle barbar ser jeg ;) Dessverre vet jeg lite om de som spiller på denne kontoen. Dere gjorde det bra før i hvertfall

22. Terminator ODA
Her spiller Ole-andre og Arne. De har fått Terminator kontoen på riktig spor. Iom at jeg ikke kjenner dere blir det lite tekst, men dere har gjort det bra i det siste.

23. Pål Gunnar Mikkelsplass Nice
Vet lenge at du koste deg med salarsen byer og noen fakenickern byer, men det har snudd ettersom Robin er tilbake. Du er en av de få spillerene i Nice som har tatt initiativet til å gjøre noe for stammen, og det skal du ha respekt for. Spørsmålet er om du holder deg ut mot ODA.

24. The Vigilante Nice
Her spiller Harald alene (?) Det har hvertfall vært lite aktivitet i det siste. The Vigilante gjorde det bra når de var tre personen på kontoen, men nå går det bare nedover.

25. killer4 ODA
Her spiller Eirik og Oddbjørn. De har gjort det svært bra mot Frimag, og de er flink med å få med folk på aksjoner. Det er for det meste bare jeg, eirik og Axelz som diskuterer fotball i skype chatten, noe Henrik ikke liker :( Dessverre har jeg ikke blitt kjent med Oddbjørn. Eirik er en hyggelig person å snakke med ( det negative er at han heier på Liverpool ) Killer4 kontoen klatrer og klatrer oppover på ranker og de kommer til å fortsette med det :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Pøh! Jeg og Axelz har da ikke diskusjoner bare fredelig krangling (støttes)
 

DeletedUser

Guest
Prøver meg på min første topp 25 liste. Unnskyld hvis det blir litt tomt her og der. (happy)



24. The Vigilante Nice
Her spiller Harald alene (?) Det har hvertfall vært lite aktivitet i det siste. The Vigilante gjorde det bra når de var tre personen på kontoen, men nå går det bare nedover.


Ikke for å hakke eller noe, men jeg har vært mer eller mindre alene siden mai.


Hvordan gir jeg ryktepoeng via telefonen?
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Bare legger til at Trond er tilbake igjen på kontoen,
Flott liste som skal få grønt, men må vente litt da jeg har gitt litt for mye rykte poeng siste døgnet til å kunne gi flere.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
8. Lilleulven ODA
Her sitter Stian og en til (?). Dere har hvertfall kjørt helt over TNW, og som dere vokser Det er deilig med fred etter vi i OIM har hatt en lang krig mot Lilleulven. Han greide seg overraskende bra, og jeg vil si at Lilleulven er en viktig konto for ODA.


Vil legge til at Aslak spiller på lilleulven og er eier av kontoen. og han er helt rå;)
 

DeletedUser

Guest
Noen flere som kan komme med en liste? Gikk rykter om at Ann skulle skrive en, hadde også vært morsomt med en liste av f.eks. Benja, som blir en slags liste "sett fra toppen" :)
 

DeletedUser

Guest
Når alle andre har greid å lager top 25 liste så er det dårlig av deg roger å ikke få til det samme? top 20 blir for de som er på latsiden? (A)
 
Topp