Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Bra skrevet Grimo.
Du viser deg her som en av de større "gutta" som tør å rose fiender og frender men også se det negative i dem uten å være redd for å innrømme det. Vil påstå dette var rett fra levra. kunne se noe klasse-skille eller favorittisering mellom spillerne avhengig av hvilken stamme er er/var i! Flott levert det. :)

flere som deg på off.forumet støttes ^^
Stor + i margen fra meg her.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Veldig bra liste. Enig i det bunny skriver.
Herlig å lese.. Lista er utfyllende, opplysende og interessant. Beste lista til nå <3
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
:hjelp: Jeg blir sjekka opp på forum

Lex be like

7cadcc214db7f9e9c6519fe8a36015790c46d76237404a64aa272b3d1fcd786c.jpg
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Morroklumper :p

Skjønner ikke helt hvordan min kommentar ble tolka som sjekkereplikk (giggle)
Betyr bare at det kun er en ting som står i hue på lex :p
 

DeletedUser

Guest
Er det overraskende at det kun er 1 ting, altså denne tingen, som står i huet på 17år gamle gutter!? :p

Men Ann, når kommer lista di a? Den er blitt hauset opp av Lex nå, så jeg forventer noe stort :)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Nei, er vel ingen overraskelse akkurat det :p hehe. Naturens gang :p

Vel.. hvis jeg skal overgå deg, så må jeg bruke mer enn 2 timer av en lørdagskveld. Ikke vet jeg om jeg klarer å overgå den heller. Vanskelig å hoppe etter Wirkola vettø :).
Vi får se, en dag jeg får lyst til å forfatte noe, så kommer den :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Capitan du må huske å være litt slem da, i hvertfall mot meg :D
Så skal det bli grønt rykte.

Flott liste Grimo, absolutt en av de beste
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Får skrive en liste fra det motsatte synspunkt av krig og kanskje også tings tilstand, hope you enjoy, Ann skriver neste.:awesome:


1. Bexx

Benja ja, hva skal man si, jeg har fått vite at du bare spiller startup også går lei, men det er vist noe annet pågang nå, leder v18 og kommer nok til å gjøre det en stund fremover, en både rim og front konto, som plukker mest små spillere, knuser og tar det du vil ha, store farming muligheter som gir mye adels noe man ser på adlingene, kjempe cluster og en hard nøtt for MD å knekke, om du ikke knekker han.

2.Magnusislovemagnusislife

Har vist endel PP, bytter stadigvekk navn, for meg heter du fortsatt Mao Zedong når jeg snakker løst om deg med andre folk, uansett er dette en ganske lik konto IG som bexx, både front, rim og kjempe muligheter til farming. Magnus er omtalt som den storfarmeren på v18, noe konkuranse fra bexx er det blitt de siste ukene og spørrs om ikke flere melder seg på kampen om Dagens Raner senere når clustre utvides ytterligere, men mengden dagens raner er imponerende, og da er det selvfølgelig også en haug av adels, mye har gått på små spillere i ODD og andre mindre betydelige spillere. Skal nevnes at jeg fikk en fint sum incs. i starten av Nice sin offansiv mot Lexington så du hjelper til i hovedkrigen selvom du kanskje ikke regnes som den farligste kontoen pr. dags dato, kommer du nok enten til fronten eller fronten kommer til deg, og da vil nok noen få smake farming nuksene dine.

3. Mamma Sier Jeg er Feit

Roger har sluttet og Zippy flytter(?) Uansett Nice sin krigerkonto nr. 1 med rank 1 i OD og ODA, kontoen som har gitt meg mye å tenke på i en lengre periode, nå sitter vell Herre Smurfe KV her, men dette er nok kontoen Nice er mest avhengig av. Dette er også kontoen som har vokst på fiendebyer, riktignok har folk gitt opp og dere har adlet for mye gratis, så om statsene er så gode som dere skal ha det til er jeg nå ikke sikker på, mtp. deres reduserte vekst etter at dere møtte min front, uansett er nok dette ikke kontoen man stiller et spørsmålstegn ved skillsene, zippy er en av de beste offansive spillerne på v18 om ikke på .no, en kar fryktet for nattaktivitet og slu spill, det kan jeg personlig bekrefte at har ødelagt døynrytmen og antagelig kommer krigermåten din til å ødelegge store deler av vg2 for meg:mad:

4. Mary Kay

Ditt cluster er merkelig og skjønner ikke hvordan du klarer å spille med det, men du klarer det jo bra, vokser i rykk og napp, er delaktig på alle fronter du har meeener det er Sindre som spiller her, mulig noen duals, men ikke som jeg vet noe om. Alt for mye om kontoen vet jeg dessverre ikke, men vet at Sindre er en trivelig type som ikke er redd for å si hva han mener, mener å huske at du satset stort på v16 på Elina(?) eller om du bare var innom der for morroskyld, det gikk jo ikke sånn alt for bra, men kanskje fremtiden din på v18 er litt lysere?

5. Lexington

Falt ned hit da sommerferien startet, Mathias og jeg sluttet og kontoen ble styrt av KV's frem til starten av August hvor jeg igjen startet og kom tilbake til 6000-7000 incs. Takk for en varm velkomst Zippy (hug). Mathias er dessverre ikke på kontoen lengre, men har heldigvis fått noen nye duals, så jeg får fortelle litt om dem istede for å skryte for mye om megselv :gjeip:

Kristian:

Alt muligmannen som sammen med meg gjør det meste av dritt arbeidet, trives meget godt med denne karen, vi har alltid en munter tone, samtidig som vi begge er enige om hvordan vi vil at ting skal skje. Avtalte at han skulle over hit ettersom jeg hadde dialog med han før jeg kom tilbake, mtp. at han var den som satt mest KV for Lex før jeg tok over.

Henrik:

Også kjent ved navnet MasterSplinter, Henrik er en real kar, en spiller som kan ALT om TW; første av dem 2 som kom inn, og gjorde umiddelbar forskjell i krigen mot zippy, med nye løsninger som funket meget bra. Alltid godt med litt nytt blod i en ellers kjedelig rutinepreget hverdag.

6. RaM77

Ann og Christian, min samarbeids partner nr. 1 mot Nice i alle fronter, skal sies at Ann er en av grunnene til at jeg valgte å komme tilbake på v18, en klassespiller det er herlig å spille med, en spiller som ikke er redd for å si hva hun synnes og heller ikke er redd for å skyte først, bidrar alltid med så mye hun kan, og litt ekstra. Christian er en stille type som ikke er så alt for ofte i rampelyset, Ann tar det meste av det lyset :hjelp: men karen står for mye aktivitet og er enda en trivelig type å snakke med.

7. Timtom

Usikker på hvem du egentlig er, noe som er merkelig mtp. at du er i ODA; men du bidrar med ditt samtidig som du adler mye gratis og nesten gratis, vil tro det farmes endel mtp. din vekst og klatring oppover rankingen. Keep it up og start å adle Nice så blir dette mere enn bra (party)

8. Magic Dude

ODA, OD, OIM, og jeg skylder deg en stort, du er en av de store om ikke den største på v18, du meiet ned godt etablerte fiskars samtidig som du tok nattevakt på nattevakt på lex, større team-player skal du se lenge etter, hadde MD vært på Nice siden hadde ODA vært historie og v18 hadde blitt kontrolert til seier fra Nice sin side, MD har skapt spenningsmoment og bedre tider i sikte for ODA; med å komme tilbake fra sommerferie med et driv jeg aldri har sett maken til, du kommer nok til å gi alle du fronter to tette og ei badehette om du først vil. Pass dere Nice.

9. Herre Smurfe

Ante ikke hvem eller hva slags konto det var før du tok KV jobben for zippy, har hørt svært lite om denne kontoen, som er negativt, vet at Thor spiller her, og han er iallefall hyggelig å snakke med og gjør en god jobb som KV på Mamma sier jeg er feit. Du har noen morsomme samtaler med både meg og Kristian som ser ut til å ha moret begge parter (giggle), håper å se mere av deg fremover, noe jeg antagelig vil.

10. Bodyguard

Trygve + dual(s)? Glemmer alltid hvem dualsene er, men dette er en konto som fra nesten rimmet har vokst seg opp igjen til en stor konto på v18 og er i delaktig i alle fronter, både nord og sør får Nice smake nuksene dine og se byer gå tapt til dine adelsmenn, Trygve er en person som før var delaktig på skypechattene, noe som har falt :crybaby: men, mine samtaler med Trygve har alltid vært koselig, en trivelig type å ha i ODA

11. Kolberg

Her spiller August og et dusin duals om jeg er informert riktig, vet svært lite om kontoen annet enn at dere biter fra dere mot OIM; men de biter også godt tilbake, dere biter vist hardest. Håper å se dere mere delaktige i ODA-Nice krigen senere på denne verdnen :awesome:

12. Fyllesamen

Olvedn, en person jeg har fått respekt for, de siste ukene, stepper inn når Nice byer fjernes, tar kontovakter og begrenser tapene, artig på forum og skaper liv og vaffelrøre der, en allround både teamplayer og humørspreder. Adlingsvis er det mye innadlinger, og eller kjedelige adlinger, håper du kommer i front og får brukt ferdighetene dine, vet dem er der, men har ikke sett for mye til dem på egen konto.

13. Lilleulven

Aslak og Stian (giggle)

Stian er et kjennskap fra v16, der som KV kongen som ikke gidder å gjøre noe på egen konto så lenge han er i vinnerstammen. En særdeles god deff spiller men også store ferdigheter offansivt.
Aslak er en ukjent person og har forblitt det over en lengre periode for min del, han har vært på Lilleulven siden dag 1 og kontoen har variert, ble nesten adlet ned av OIM men nå er det fult kjør mot frimag

14. Zara

En av mange co players i ODA som hjelper til med alt overalt, mener dette er en spiller som ikke bare vokser på egenhånd, men hjelper andre å vokse, hjelper ALLTID til med alt hun kan, svarer alltid på rundskriv om hjelp både offansivt deffansivt, tar til og med å sender PM til folk som ligger under press og spørr om hun kan hjelpe på noen måte, vokser kanskje på litt enkle byer, men veksten uteblir ikke, så du vet hva du gjør iallefall, kom deg i front og hvis deg frem der så fort du kan!

15. Heartbreak

Stille spiller, vet ikke mye om, mener det ble nevnt tidligere at du ikke farmer, du ligger også i front mot MD; og klarer deg vist fint der, så deff skillsene dine er vist påplass, eller vet jeg ikke mye om deg.

16. Ehornes

ODD spiller som hoppet over til ODA; front mot vivaldi og de andre Nice spillerne i sør, og gjør seg bemerket der, håper du fortsetter den fine veksten og at vi får snakket ordentlig sammen senere engang.

17. The Vigilante

Koselige folk som spiller her, vokser i rykk og napp, mye innadlinger, fått seg en fin front mot meg og ram, og slår fra deg godt med nukes, blitt stille en stund, kan være du bygger deg opp eller innaktiv, ikke vet jeg :forvirra: Skal også sies at dere fikk stablet opp Nice igjen etter en meget mørk uke, godt jobbet der!

18. KvAmm3

Fosii som har tatt over her, og han trives mye aktivitet og fin vekst, mye innadlinger og gratis byer siden alliansen med OIM; håper det blir mere front spill fra deg fremover, Fosii er kjent tidligere fra enok (v13) og radisson (v14, v15) også innom regardless (v16), så et kjent fjes for mange, spesielt meg, en hyggelig kar, vi har hatt noen artige chats de siste måndene, og vårt lille v16 stunt var jo et artig lite påfunn som startet litt action på en ellers kjedelig verden (party) Keep up the good work!

19. King Hakon

Mokve som spiller her, tidligere med Theodor, som sluttet, tror det er en ny dual der, men er usikker, Mokve, tidligere majorpain (v13) er en trivelig trønder som adler mye billig men som også kan gå hardt ut mot fienden om han først starter, klatret opp i top 25 igjen, og håper du kommer deg enda lengre opp i fremtiden. :awesome:

20. Robb Stark

Har 0 ide hvem du er, mener å hørt at en "Lars" spiller her, fronter OIM og gir dem nok å tenke på, ellers vet jeg svært lite om deg, beklager men håper jeg får snakket med deg i fremtiden :))

21. Pål Gunnar Mikkelsplass

Dualen som har tatt over her, uansett gjør du en god jobb i sør, og gir alle du fronter en real omgang, stablet med The vigilante Nice på føttene igjen, noe som krever mye og er bra jobbet, håper du fortsetter kjøret og gir oss den motgangen du kan!

22. killer4

Slår løs på frimag, tok også KV for Lexington en lang periode, en konto med en bunke skills og aktivitet så det holder, personer jeg stortrives ilag med, håper dere fortsetter kjøret deres mot Nice og ikke gir dere før hele vestsiden er deres!

23. R3L4X

Jeg har aldri blitt fortalt helt hvordan kontoen havnet i Nice, alt jeg vet er at Erik hoppet av når dere stakk til Nice; tror det var noe med at dere ble fratatt deres stilling i Power når dere gikk over til ODA og dermed mistet motivasjonen til å spille for ODA; og gikk over til Nice fordi det var mere fristende å slippe å fronte Bexx. Uansett er grimo en fin kar å snakke med, skulle gjerne holdt samtalene gående mens vi er fiender, selvom jeg fortsatt sitter med et håp om å få spille på lag med dere på en senere verden. KP har jeg ikke hørt mye til; men grimo bemerker seg stadig på forum, senest med en kjempe fin liste som jeg prøver å matche (giggle). PS: Så Pietro på bussen idag, still a god damn wierdo:gjeip:

24. She Wolf

Min Ex-ex dual Frederik, som jeg spilte en god del av v16 med, det var en kos tid da du ikke gadd en dritt og jeg ble sittende med all dritt jobben mens du var ute å drakk deg drita på hjemmebrendt. Uansett er Fredrik en koselig fyr som bidrar når du maser nok på han, han er en irriterende dritt avogtil, men det er der han har sin sjarm. Klatret opp på top 25. Forventet mere skryt av det; men ja. Keep it going my 17th of April bro!

25. Terminator

Etter alt for mange eier har byttet på denne kontoen har en kar ved navn Ole slått seg til ro på denne kontoen og gjør seg komfortabel der, startet en god periode og holder deg gende, trodde Kristian skulle spille der, men neida, han kom over til meg istede men, Ole har skillsene til å ta Terminator opp til top 10 der kontoen hørte hjemme før, og kommer til å gjøre i fremtiden.



Det var min liste, håper den faller i smak, måtte eventuelle feil sies ifra. :gjeip:
 

DeletedUser

Guest
17. The Vigilante

Koselige folk som spiller her, vokser i rykk og napp, mye innadlinger, fått seg en fin front mot meg og ram, og slår fra deg godt med nukes, blitt stille en stund, kan være du bygger deg opp eller innaktiv, ikke vet jeg :forvirra: Skal også sies at dere fikk stablet opp Nice igjen etter en meget mørk uke, godt jobbet der!


Fin liste :) Men bare til informasjon så har jeg spilt alene her de siste 2-3 månedene.
 
Topp