Topp 25 - Spillere

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
PROLOGUE COMING:
y0 jeg har lovet liste osv ikke bli butthurt hvis det ikke står masse feth og kulth om deg her, jeg vet ikke bedre

(star) (star) (star) 1. Bexx - 3.762.261 - OIM (star) (star) (star)
Kontoen i seg selv forbinder jeg med Benja81. Jeg må være såpass ærlig å si at han er en fryktelig god spiller. Dette løpet kunne han ha punktert for lenge siden, men han stoppet der han pleier og gav kontoen til noen gjøker som åpenbart ikke kan sakene sine. Den har stått stille helt til nå - i dag faktisk, og det eneste de adler er ubetydelige små stammer, og litt Kolberg, som i og for seg er inaktiv og opprinnelig fra egen stamme. Har fått bekreftet at det er ny Benjamin her, Chaos, Andreas55 og en til, jeg ikke har fått vite om fordi det obviously er hemmelig. Med mindre Håkon tar styring, har jeg ikke tro på denne kontoen. Waster nukes som bare rakkern mot She Wolf, som de ikke en gang faker, og utifra dagens medaljene farmer de ikke heller.

!!! Flyktet til OIM har de også. Var de så lei dårlig krigsstatistikker?
(star) (star) (star) 2. Mary Kay - 3.688.181 - ODA (star) (star) (star)
Egen konto, velger å ikke kommentere den fordi det er slitsomt. (Jeg kommer til å ta rank 1) (jeg har ikke så veldig mange venner, ei sosiale antenner) (oi det rimte dette kan bli morro) (ikke ta forrige setning med i rimet jeg fortsetter nå når jeg har kursiv igjen) (kennel)

(star) 3. timtom - 3.292.781 - ODA (star)
Jeg har ikke helt klart å rote til meg navnet til vedkommende, men jeg vet at dette er hans første tw-verden. Han har spilt mye travian ((puke)) utifra hva jeg har hørt, og ser ut til å ha tatt tw med storm. Han har ikke imponerende OD, men har fått skikkelig dreisen på hvordan en vokser. Har spist seg stor på små stammer og små spillere, men snart blir han tvunget inn i krig med store spillere, og vi får se om han eier ferdigheter i krig også. Clusteret hans har begynt å få en svært fin form også. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til å se hvor han ender opp til slutt.

4. Melkerull - 3.289.022 - OIM
Som mange flere andre eks-Nice-pingler-rumpestumper, har denne kontoen også flyktet til OIM. Magnus bygde den opp som han pleier - til et farmemonster. La oss si det kort, det er ikke et farmemonster lenger. Kontoen besitter latterlig mye off har jeg hørt, som vi ser gjenspeiler seg i ODAen. Kontoen har mer eller mindre stått stille etter Magnus sluttet å spille aktivt. Lame konto med et nydelig cluster, er det eneste som står igjen. Aner ikke en gang hvem som spiller her :p Det ville ikke overrasket meg om Magnus skrudde på KA og lar den stå uten eier.

5. Three Are Legend - 3.238.848 - ODA
Godeste Axelz, Henrik og runedeath1 (det er skypenavnet hans, jeg vet ikke hva han heter egt). ODA-kongene (nå sikter jeg ikke til stammen ODA, der er jo jeg kongen, halloo). Nuker, nuker og atter nuker. I perioder farmer de også. Axelz er noliferen som spiller heeele tiden, han er god og sånn. (så lenge han har snus, hvis han ikke har snus er han på butikken og da spiller han jo ikke:hmm:) Henrik, geniet. Han har .no's beste guider pdd, og er ellers et geni, som dere kanskje forstår fordi jeg refererte til han som ''Henrik, geniet''.
Runedeath1 (beklager for at jeg ikke kan navnet ditt, dont h8, appreci8). Uhm, du er en del av laget, heia, stå på, du har innsats <3

6. magic dude - 3.063.051 - ODA
Okei, her er den egentlige ODA-kongen, jeg bare tøyset når jeg sa jeg var ODA-kongen. Jeg er ikke ODA-kongen. Jeg er kun en teit flyktning. Trenger jeg å si noe annet enn at han lever opp til navnet sitt? Han er en magic dude. Aner ikke hvordan han ellers kan gjøre det han gjør.

7. Ram77 - 2.613.573 - ODA
Cap og Christian er vel org Ram77. Jeg har ikke sett stort til Christian, men Cap ser jeg stadig vekk. Gla'laks er hu stort sett, med mindre noe minner hun om v1. Fysj for noen saker det var på v1. Nei, vent, v1 var konge. HEIA v1. Uhm, jeg vet ikke egt hva Cap syntes om v1, men Cap gjorde iallefall en god verden på v1. Kjent som en gudinne i deff, og tidesvis kan hun være et beist i off også. Vokser jevnt og trutt, men er et lite gap opp til toppen nå. Heia Cap, v1 er best (hug) Eller, v1 er verst:hmm: JEG VET IKKE. (neida, du er så flink og ålreit atte, Cap)

8. Ehornes - 2.569.629 – ODA
http://gyazo.com/831e0646447eafa5953be54b2791610b
Okei, jeg skal være ærlig og si at jeg ikke kan stort om kontoen. (Og det hjelper lite at de ikke ser meldingen min hvor jeg ber de om info fordi jeg skal skrive liste  ) Uhm. De vokser i hvert fall veldig fort, det skal de ha. Adler mye barbs, men det at de hadde l8 (m8 get rekd MLG) start er vel grunnen til det, håper jeg. Mye barbs = Lite ODA osv.

9. Lilleulven - 2.565.792 – ODA
Aslak skal visst styre skuta her. Skuta har et kjempe tøft seil. Grisetøft. Aslak er ifølge mange veldig ålreit. Jeg syntes også Aslak er ålreit . Så stygt ut for kontoen for lenge siden, men nå er det bare gull og grønne skoger. Og spredte clustere. Flinke Aslak. Trur han har kicket dg44 nå, fordi jeg ser ikke stort mye til dg44 lenger. Flinke Aslak.

10. Bodyguard - 2.333.970 – ODA
En liten fugl (runedeath1) sa til meg at Trygve spilte her sammen med en som heter Chris, men jeg vet ikke hvem Chris er. Men jeg vet hvem Trygve er. Beklager Chris. Bodyguard har vært frem og tilbake på flere verdener, men jeg føler det løsnet mest her (kanskje v14 også da ikke vær så dømmende gawd ass). Kontoen er i ODA ledelsen, og det kan jeg godt forstå. Trygve er en seriøs og ordentlig (ikke minst pålitelig) person, som gjør jobben godt og ordentlig. Jeg har fått sansen for Tryve. Flinke Trygve.

11. Herre Smurfe - 2.096.382 – Nice
Thor-bror spiller her.(internt) (han hater meg) (jeg gråter meg til sengs hver natt fordi han hater meg) (pray4snindre) Før denne verdenen hadde jeg aldri hørt om han, men jeg vil si han nailet den skikkelig, så langt. Satt kv lenge for zippy-accen, og holdt den oppe en god stund før den fikk grisebank av meg & co. (okey da lex dere fortjener denne men jeg vil ha oppmerksomhet) (forstår dere ikke at dette er en lidelse jeg trenger hjelp ikke h8)

12. FylleSamen - 2.084.641 – Nice
Jeg har fått streng beskjed om å referere til denne kontoen som Simen OOOOG Olvedn sin, men på v18 skal Olve-bror få all cred. Kv på kv, timer på timer med innsats for at Nice skal bistå – alle disse timene går til spille da peepz flykter til OIM fordi de syntes de hadde dårlige krigsstats og fordi jeg mest trolig hadde rimmet de 360 grader kickflip no-scope. Hvis du syntes synd på Olvedn fordi han gjorde masse jobb til ingen nytte, kan du donere penger til han så han kan kjøpe seg masse pp og vinne v20 – på denne nettsiden. TRYKK HER FOR Å SE DEN (ps de har stavet olvedn feil det var autocorrect det skal ikke stå walter white men olvedn)

13. Mickey n Mallory - 1.805.404 – OIM
Lederene av OIM. Tidligere Bifrost. Enda tidligere frie mennesker som ikke led av en fæl sygdom viss navn skal ikke nevnes. (tw-avhengighet) (Det er no kjempedrid å være avhengig av tw) Innadler og surrer rundt på sin egen måte, egt ikke så mye annet verdt å skrive her. Kul profil ingame har de da :p

14. KvAmm3 - 1.761.972 – ODA
Jeg trur han macklemore duden fra forum spiller her. Dere vet, han fyren som heter dj broiler men har macklemore som forumbilde? Eller trenger jeg briller? I hvert fall spiller tidligere whoop yo ass her, sammen med org KvAmm3. Liten sinnatag som truet med krig osv fordi jeg sendte et speider inc for å skaffe medalje, fikk b.la et nuke mot meg fordi jeg sendte den speideren OG sa ifra om at det var en speider for å få medalje. Jeg ble lei meg. Vi er jo i samme stamme 

15. kong hakon - 1.748.900 – ODA
mokve fra v13, hvis noen husker han som det før han gikk sammen med Majorpain. Ellers har han vel spilt med normenn nicket. Profilteksten hans er kanskje ikke like tøff og rugg som Mickey n Mallory sin, men den stememr 100%. Mokve er utrolig, utrolig snill. Snakk med han om du vil snakke med en som er snill fordi han er snill. (ikke snakk med meg jeg er slem og har mange venner fra før av)

16. Zara - 1.692.299 – ODA
Gått i barbs og PGM. Hun har ikke tøff profiltekst (det står bare ;) ) (men nå skal vi ikke dømme spilleren fra profilteksten eller hva folkens) (okei kontoen ser like kjedelig ut som profilteksten la oss dømme folk etter profilteksten)

17. Krokanrull - 1.678.476 – Nice
Ah, min favorittkonto på v18. Hvorfor? Fordi når jeg kjeder meg så spiser jeg opp byer fra denne kontoen så jeg kan ta rank 1 og endelig få tilbake kjærlighet fra mor og stolthet fra far – om ikke velsignelse fra Gud og et klapp på skulderen fra mattelæreren min ógså. Rojer styrer her nå, men Roger er som han alltid har vært – lat. Når han gidder er han latterlig god, men det ser ut for meg som om Rojer har w75 i tankene (og LoL).

18. Why So Serious? - 1.617.866 – ODA
Stein Rune holder til her, koselig type. Adlet mye bra i det siste (J.F.F YES), og er ellers ivrig på å adle fra fienden. Adlet så å si kun spillere etter oppstarten hvor han adlet mye grått. Virker som en lærerik verden for godeste Stein Rune. Ja, også har han drept 100 adels i kamp, det er ikke bare bare altså.

19. Robb Stark - 1.594.754 – OIM
En av de første til å bytte fra Nice til OIM. Fikk et inc fra han en gang. Det var et nuke. Da var vi i samme stamme :(

20. She Wolf - 1.567.436 – ODA
Den i ODA med tøffest plassering. Bexx har våknet til, og har bestemt seg for å (prøve) å gi She Wolf skikkelig bank. Det har ikke gått særlig bra, og Bexx waster nukes så det lukter wastet nukes. (fordi det er nettopp det det lukter av wasted(e) nukes nemlig) She Wolf er ivrig på å ta i mot mer bank, så kjør på Bexx og Smurfe.

EPI(C)LOG COMING:
Dette blir kun en topp 20 liste. Hvis jeg skulle skrevet om de fem siste ville det blitt lite lesestoff som var verdt å lese, og da er det ikke særlig bra lesestoff, eller hva? Håper dere liker den. Er trossalt 1790 ord før jeg skrev 1790 siden nå blir det jo flere og da må jeg stadig vekk oppdatere om at det er blitt flere, f.eks nå er det 1819 ord og oi dette systemet var faktisk ganske morsomt word var gøy skal loke litt rundt på word før jeg legger meg…… hva er livet, jeg brukte to og en halv time av ferien min på dette (whew)


PS: runedeath1 sitt egentlige navn er visstnok kristian men vi som vil kan kalle han runedeath1
PS nivå 2: de som lurer det ble 1946 ord før jeg skrev PS nivå 2 epoken
 

Bacardi Razz

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
245
Sindre vis du vil ha oppmerksomhet så kan du jo alltids streame med cam på Twitch.tv (giggle) fin liste btw ^^
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Trur han har kicket dg44 nå, fordi jeg ser ikke stort mye til dg44 lenger. Flinke Aslak.

you wish. Er innom hver dag jeg. og skyper med Aslak nesten hver dag. Så kommunikasjonen og aktiviteten er der.
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
PROLOGUE COMING:

14. KvAmm3 - 1.761.972 – ODA
Jeg trur han macklemore duden fra forum spiller her. Dere vet, han fyren som heter dj broiler men har macklemore som forumbilde? Eller trenger jeg briller?

Jeg er ikke dj broiler på forumet, men Macklemore :) Ellers har du laget en fin liste ;)

- Whoop
 

Faramir07

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
19. Robb Stark - 1.594.754 – OIM
En av de første til å bytte fra Nice til OIM. Fikk et inc fra han en gang. Det var et nuke. Da var vi i samme stamme :(

Har nå sendt fler enn 1 nuke på deg da :p Men det var etter du gikk til ODA :)
 

erratum

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
(star) (star) (star) 1. Bexx - 3.762.261 - OIM (star) (star) (star)
Kontoen i seg selv forbinder jeg med Benja81. Jeg må være såpass ærlig å si at han er en fryktelig god spiller. Dette løpet kunne han ha punktert for lenge siden, men han stoppet der han pleier og gav kontoen til noen gjøker som åpenbart ikke kan sakene sine. Den har stått stille helt til nå - i dag faktisk, og det eneste de adler er ubetydelige små stammer, og litt Kolberg, som i og for seg er inaktiv og opprinnelig fra egen stamme. Har fått bekreftet at det er ny Benjamin her, Chaos, Andreas55 og en til, jeg ikke har fått vite om fordi det obviously er hemmelig. Med mindre Håkon tar styring, har jeg ikke tro på denne kontoen. Waster nukes som bare rakkern mot She Wolf, som de ikke en gang faker, og utifra dagens medaljene farmer de ikke heller.

!!! Flyktet til OIM har de også. Var de så lei dårlig krigsstatistikker?

Først må jeg bare si, tusen takk for motivasjonsboosten denne listen gav oss! Vi tok det til oss, og du ser hva som skjer når vi blir motiverte. Så tusen takk til deg MK for at du vekket oss opp litt :) La oss se hvordan fortsettelsen blir ;)
 

DeletedUser

Guest
Da er det lite gjennomtenkt å lage en slik liste. Da han vet det vil skape diskusjoner og trøkk mot MK. Ufint mot dere som er igjen på kontoen :p
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
PROLOGUE COMING:
y0 jeg har lovet liste osv ikke bli butthurt hvis det ikke står masse feth og kulth om deg her, jeg vet ikke bedre



(star) (star) (star) 2. Mary Kay - 3.688.181 - ODA (star) (star) (star)
Egen konto, velger å ikke kommentere den fordi det er slitsomt. (Jeg kommer til å ta rank 1) (jeg har ikke så veldig mange venner, ei sosiale antenner) (oi det rimte dette kan bli morro) (ikke ta forrige setning med i rimet jeg fortsetter nå når jeg har kursiv igjen) (kennel)

Rett opp og laaang ned igjen :LOL:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Nei forde vi bare legger deg og flere i ODA blank pga oppførsel, og da blir det bare røde rykte spam (eller negativt skrevet)
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Dårlig oppførsel så du har plutselig blitt voksen og ikke et barn lengre på noen uker. For noen uker siden husker jeg hvor douchebag du var og hvor mye dritt du slang, men er bra du har vokst opp :)
 
Topp