Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Jeg lager en liste hvis noen pp-horer gir meg litt pp.. Da kan jeg ta litt innpå.. hahah
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Damn, alt på denne verden skal koste PP. Rank 1 koster PP. Rank 2 koster PP. Rank 3 koster PP, and so on. Nå skal plutselig dette koste PP også? :p
 

DeletedUser

Guest
Damn, alt på denne verden skal koste PP. Rank 1 koster PP. Rank 2 koster PP. Rank 3 koster PP, and so on. Nå skal plutselig dette koste PP også? :p

Sry da.. men syns det er litt kjipt at folk pp-horer for rank 1..
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Damn, alt på denne verden skal koste PP. Rank 1 koster PP. Rank 2 koster PP. Rank 3 koster PP, and so on. Nå skal plutselig dette koste PP også? :p

Rank 4 atm har kostet 200pp til PK, og 300pp til 3 flagg pakker... det er nok ikke veldig mye i forhold til mange andre, men har da ikke kommet hit gratis jeg heller ;)
 

DeletedUser

Guest
Men deg kan vi heller ikke sikte til.. Du har som meg også 1 mio farmet.. Men hva med de andre på topp??
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Da lagde jeg en liste allikavel. Ahh, nå er jeg sliten. Fortjener en kjeks. Og noen grønne ryktepoeng! :D og PP! Dermed basta!



1. Lemmy
Spilleren alle vet er PP-hore. No respect, nothing to say. Ikke 1k plyndret heller.


2. Lexington
En spiller som fundamentiserer seg på PP, men også har en god pakke skills. Han har farmer en god del vet jeg, og har mye LK. Helt klart en spiller som kommer til å kjempe videre om høye plasser på ranglisten. Keep up the good work!


3. Ragnar Lodbroch
Her har vi en PP-spiller til. Skjulte presentasjoner, men tviler ikke på at han har kjøpmann i sølv, eller hvertfall er på god vei!


4. Aatto
Hei og hopp! Hvor kom du fra? Du var jo på 13. plass sist gang jeg sjekket. Det tyder vel bare på akademi. Aatto har gjort det veldig bra på denne verdenen hittil, og har sannsynligvis et ganske stramt budsjett på PP. Noe vi liker! Det at han er stammeløs er en skam. Stammeledere over hele v18 tørster etter å snakke med ham :p antar jeg da.


5. *Stark*
Har ikke plyndret 1k byer enda. Tror det ligger en del PP bak hans suksess.


6. Don Jon
Enda en ikke-PP-hore! I like it! Jørn og gutta skal ha credz for å kunne ta opp kampen mot PP-horene, og de gir dem et slag i trynet! Dette er helt klart den kontoen vi kommer til å se mest til her på v18, hvis ikke noe skulle skje. 1 million ranet også! Keep up the great work!


7. BananasInPyjamas
En konto som har holdt seg godt oppe hele veien! Ser at de også har 1 million ranet. Dette er helt klart ikke noen PP-horer, som kommer til å holde seg godt oppe i løpet av v18. Samtidig nevne Jørn at disse var gode, og jeg våger ikke å trosse hans meninger om kjente spillere :p


8. Magic14
Et kjent nick ute og går her ja. Han har ikke plyndret 1k byer enda, men jeg tror heller ikke dette er en deluxe PP-hore. Kan hende noe PP har gått med, men ellers tror jeg han bare farmer godt og tar gode valg ;)


9. Rimmingtown
1k plyndret. Vet ikke hvem dette er, siden det ser ut som et fakenick. Kan da heller ikke si så mye mer...


10. Yasir
Dette er en spiller som ikke bruker stort med PP. Han legger ut noen røver-tilbud på markedet, hvor han tilbyr 8 PP for 1k ress. Og det funker faktisk! Utrolig hvor desperate enkelte kan bli :p


11. Freddybeast
Bare 100 byer plyndret hittil, lukter PP. Ellers ser det ut til at denne brukeren klarer seg greit.


12. Zollib
Ikke 1k plyndret. Ser ut til at denne accen har blitt brukt noen ganger, men ikke opprettet noe stort. Vi får håpe det endres nå, for din del ;)


13. Belzebub
Ikke 1k plyndret her heller. Har kommet til 20k poeng på classic. Vet ikke om jeg skal kalle dette PP-hore eller fakenick.


14. Mord142
1k plyndret. Denne accen har vært med på å vinne v1 sammen med WIC. Bare å passe seg her! :D


15. Charlius
Minner meg om Charles. Men dette er vel en annen. Ikke 1k byer plyndret. Ser ut til å ha deltatt på andre verdener, men ikke kommet langt. Brukere som det lukter det PP av når de plutselig havner langt oppe.


16. Lilleulven
Har plyndret 1k. Ser ut til å ha spilt litt på denne kontoen før, uten gjennombrudd. Muligens PP.


17. Westli
Ikke 1k plyndret. Han ser ut til å ha holdt med godt hele veien, hvilket er bra! Han fikk en god start på verdene, og har klart å holde seg godt oppe siden da.


18. Temyz
Ser ut som om vi har fått oss en bad girl her, etter profilen å dømme. Ikke 1k plyndret, men hun er vel for kul for sånt. Gleder meg til fortsettelsen, bad girl.


19. Terminator
Ser ut som om min lille venn har steget litt i rankene siden sist, bra! Er mulig det har gått noe PP her, men han farmer hvertfall veldig godt vet jeg. 1k plyndret også.


20. Badis
Skjulte presentasjoner. Kan bare si at jeg gleder meg til fortsettelsen.


21. Ariana Grande
Kult nick, kul profil. Liker han her allerede. 1k plyndret, bra! Mange som ikke har gjort det her. Fortsett sånn! :D


22. Deathmachine
Håper han ikke er så farlig som nicket tilsier. Håper. Ikke 1k plyndret, så da er han kanskje ikke så farlig. Selvom jeg vet at man aldri bør undervurdere en motstander. Hvertfall ikke noen som heter Deatmachine.


23. Creo
Creo is back in town, heter byen hans. Jaja, da er du vel det. 1k plyndret, bra! Liker navnet ditt, kanskje fordi det minner meg på Corzano (grunnlegger av UW fra v15 :p)


24. Zimpley
Har gått litt opp og ned ved rankingen, men holder seg fortsatt innenfor, som er bra. 1k plyndrede byer, bra. Må innrømme at jeg forventer mer av selveste Zimpley tho.


25. Fakenickern
Tro det eller ei, men dette er ikke et fakenick, selvom navnet skal ha det til å være det :p har gjort det bra, holdt seg stødig rett under/ på underdelen av topp 25. Keep up the good work!
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
4. Aatto
Hei og hopp! Hvor kom du fra? Du var jo på 13. plass sist gang jeg sjekket. Det tyder vel bare på akademi. Aatto har gjort det veldig bra på denne verdenen hittil, og har sannsynligvis et ganske stramt budsjett på PP. Noe vi liker! Det at han er stammeløs er en skam. Stammeledere over hele v18 tørster etter å snakke med ham :p antar jeg da.

Aww, det var koselig å høre noe positivt! Stammeløs men oppegående (foreløpig).
Skulle gjerne gitt deg enda et grønt rykte, men har nettopp gitt deg, så gir deg det heller i morgen :)
 

DeletedUser

Guest
7. BananasInPyjamas
En konto som har holdt seg godt oppe hele veien! Ser at de også har 1 million ranet. Dette er helt klart ikke noen PP-horer, som kommer til å holde seg godt oppe i løpet av v18. Samtidig nevne Jørn at disse var gode, og jeg våger ikke å trosse hans meninger om kjente spillere :p

Det var kanskje ikke så mye her da, men synes alt kjøp av ressurser skal unngås.

b46244d05b5d9ccef70c53f54e37964f.png
 

DeletedUser

Guest
Bare noobs bruker PP til flaggpakker. Flagg er definisjonen på latskap, hvis man kjøper de. Syntes flagg er noe man skal fortjene, hvis det i det hele tatt skal være med i spillet.
 

Ariana grande

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Bare noobs bruker PP til flaggpakker. Flagg er definisjonen på latskap, hvis man kjøper de. Syntes flagg er noe man skal fortjene, hvis det i det hele tatt skal være med i spillet.

Da hadde de som har flagg fra andre verdener en fordel, noe som også er urettferdig for de med nye brukere etc.
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Flagg er uavhengig av verden, så om du er åå top 3 på en flaggverden med mange poeng, og mange flagg, har du en klar fordel med ditt 18% Ressprod flagg ift Andre
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Terminator bruker ikke PP. Terminator er en engelsk talende spiller med historie fra .com, der han var med å vinne v30 og v32, så er folk klar over hvem han faktisk er.
 
Topp