Topp 25 - Spillere

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
12Mary KayNICE14.1495Ligger trygt ved NICE sentrum, og har fine muligheter for å få ting her farmet. Men Du må også få gang på tog å komm deg nærmere 24/7 og Power. Hørt rykter om hvem som spiller her, og stemmer de så er det GGWP :twisted:. Kvinner kan spille TW sier jeg bare
image.png
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Ryktet sa det var det, royal (kyss)

aner du hvor stress det er å ta 25 stk, og alle skal du prøve å holde deg serriøs på? fikk jo krampe i rævva og i fingrene :-/
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Hvis jeg hadde vært topp 15 hadde jeg ikke klaget. Justsayin ^^
Og se topp 25 lista mi på v16 - den er lang den. Kunne ikke bevege fingrene på en uke etterpå.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
hehe, tenkte å lage en topp 26 slik at jeg kunne skryte av meg selv, men det er grenser for hva man gjør!

Finner du link til v16 posten din?
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
juca chaves
Nydelig posisjon, Bra med farming, bra med adlingsmål, velger han riktig side, vil han nok kunne ligge med på toppen lenge

Ragnar Lodbroch
Denne spilleren kan bli farlig for Nice.... hvis han lærer seg å sende bedre tog.

Fakenickern
Lenge siden jeg har sett han, men har ser ikke ut til å glemt startup ;) Desverre ligger han langt unna fronten, hadde vært kult å se han krige.

Lexington
Leder i power, gjør det bra ig, vetikke så mye om han.

yasir
Nr tre til 10k OdA , liker å angripe ihvertfall, det er bra (y)

carno
Nydelig område, synd du valgte å ditche Nice, da blir vi nødt til å adle deg :|

*Stark*
Haha! Endelig adlet en spillerby! :D Du kan bli farlig for fiendene dine.

Mary kay
Daniel ass, what a player, kom deg til front og hamre på fiendene våre ;)

Deathmachine
Vet lite om han, gjør det bra da

Terminator
Engelsk fyr? Liker å fake, adlet aatto, ikke bra ;(

Lilleulven
Har ikke sett mye til han, synd bare Nice er på forum...

Lemmy
tre ord: oberbrun av pp

Zimpley
Boms, Runar og Atle, Congratz med fiendebyen ;)

RaM77
c22 er farlig, vet ikke hvem ellers som spilelr her.

Herr Granpa
Villa som spiller her, og Granpa(cleo også?) Uansett er disse Veldig farlige spillere, flaks de ligger ganske langt unna fronten.

SIR MASAKRA
Har alltid lest Navnet som Maskara ... Mistet mye off idag :)

Mao Zedong
Zedong og Ztalin :O 4 dagens Ranere du har nå? Uansett en toppspiller.

Belzebub
Devil? synd man ikke ser noe av dere på forum.

BananasInPyjamas
tyske spillere som har fått en ny dual , favorittene mine på v18.

TW-guiden
Pål og Odd kjører på, Først Btk, nå Sondre, hvem er neste?Førsnevnte er Glimrende leder og tribalwars-spiller, også er han(som oftest) hyggelig. Sistnevnte er bare awesome.

Kong Leopold
Usynlig som alle andre, blir spennende å se hvordan han klarer seg når accene blir store.

Zara
Rimmen, blir kjedelig lengre ute i gamet

Ras al Ghul
Ingen stamme :O Kult navn, i approve ;)

The Vigilante
Moi, et Jokke og Harald, Kjernekarer begge to, love u :*

Vassendgutane
Sander og Vegard, synd med økserne deres, meeeen synes det var verdt det jeg da :)


Lysest Fremtid utenfor top 25:
Baccardi Razz
Roger kjører solo? Respekt (y) Satser på at du flytter opp til oss på top25 snart ;)
 
Sist redigert:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Liten liste. Dere får unnskylde min uvitenhet. Utfyllende blir det neppe.

1 juca chaves 42.301 7 6043
Portugiser virker det som. Litt typisk utenlandsk spiller som er med i starten av verdenen, og forsvinner etter hvert. Virker som en ensom svale enn så lenge, så spørs det om han joiner en av toppstammene etter hvert eller om målet hans bare er å lede lengst mulig solo.

2 Lexington Power 37.259 7 5323
Nytt bekjentskap for min del. Virker som en solid spiller. Vet egentlig veldig lite om hvem som er her.

3 carno Power 37.015 8 4627
En spiller jeg kjenner til fra de gamle gode dager. Henger bedre og bedre med for hver verden som går nå, og har gjort det skarpt sålangt på V18. Vil nok få nok å henge fingrene i fremover.

4 *Stark* Nice 35.386 8 4423
En typisk konto som henger med i starten, og slutter fort. Tror heller ikke denne gang at det blir noe særlig lang topplassering her, men det kan jo skje.

5 Terminator Power 35.027 6 5838
Folk på .no har en tendens til å forgude utlendinger som gjør det bra i starten av de norske verdenene uten særlig mer bekjentskap. Virker dog som at denne karen har en mer langsikitg plan for sitt opphold på denne verdenen og er vel av de spillerne på V18 som har fått utrettet mest.

6 Fakenickern Power 34.794 6 5799
Gammel traver som bestandig henger med. Flink i oppstart i alle fall, og vil nok være med å prege topplista i god tid fremover.

7 Ragnar Lodbroch 24/7 34.297 6 5716
Også et nytt bekjentskap for meg. Gjort det bra i oppstarten, selv om han har falt litt på lista de siste dagene. Er dog så jevnt at det betyr lite. Ser ut til å være en solid kar.

8 Mary kay Nice 33.359 9 3707
Royal Flush. Kjenner kun fra offentlige forumet. Flest byer på v18 sammen med Mao Zedong.

9 Lilleulven 24/7 33.115 8 4139
Overraskende reunion med en gammel stammenabo fra en tidligere verden. Gjort det veldig bra sålangt på V18. Offensiv tankegang, og har hatt en fin start.

10 yasir Power 29.823 7 4260
Kjenner igjen nicket fra V14. Vet svært lite mer.

11 Lemmy 24/7 29.358 4 7340
Stille kar. Mistenker at det har blitt brukt mye PP her, var i alle fall det på V14. Får håpe han er mer offensiv i tankegangen her på denne verdenen.

12 BananasInPyjamas Nice 28.826 5 5765

Løse kanoner som bytter stamme stadig. Tviler på at denne kontoen har en særlig lang framtid på v18.

13 Mao Zedong Nice 28.656 9 3184
Flink oppstartspiller, og virker som om han har rana mest på V18. Det tyder på mye tropper. Ligger i et veldig trygt område, som han kan kontrollere fullstendig selv.

14 RaM77 Power 27.985 6 4664
To flinke folk, som garantert vil gjøre det bra her på V18, om de er aktive.

15 Deathmachine Morra$ 27.321 6 4554
Har ingen aning hvem og hva som er på denne kontoen. Bør vel vurdere et stammeskifte om han/hun/de har en langsiktig plan på V18.

16 Belzebub Power 26.090 5 5218

Hvem som er her, det vet jeg ikke. Ligger sentralt i verdenen og vil få nok av action om vedkommende ønsker det.

17 Zimpley Nice 25.647 5 5129
Kjenner vel til originaleieren her. Gjorde det greit på V11. Vet svært lite mer. Hadde en vanvittig saftig adling av hovedbyen til Magic14.

18 Herr Granpa 24/7 25.638 5 5128
Meg og Granpa. Da jeg starta for fem år siden med TW starta jeg ved siden av en av rimbyene til granpa på v2, og etter hvert ble det et større samarbeide. For første gang spiller vi på samme konto. Ser fram til dette.

19 Pål Gunnar Mikkelsplass Nice 24.039 5 4808

Aner ikke hvem dette er.

20 SIR MASAKRA Feel 23.438 5 4688

Når jeg leser dette nicket så hører jeg bare "Sir Maskara", så det er vel det det blir også. Vært kjempeoffensiv spiller i oppstartsfasen, så får vi se hva det blir til fremover. Skal virkelig få kjempe for sin eksistens fremover på v18.

21 Kong Leopold Power 22.670 5 4534[/B
Nicket gir meg nesten litt avsmak.. Hehe, men hvem dette er, det aner jeg ikke.

22 Zara Power 22.534 6 3756
I likhet med mange andre Power-kontoer, så aner jeg ikke hvem dette er. Ligger trygt unna krigen i nord, så får nok jobben med å sikre rimmen i sør for Power.

23 Latterlig Power 22.075 4 5519

Safesone er vel ikke hva denne spilleren har. Får nok oppleve bra med krig i tiden som kommer.

24 TW-guiden Nice 22.010 5 4402
Zippy. Blir aldri stille når han er sentral på en verden, og V18 intet unntak. Gjort det, som ventet, veldig bra i starten.

25 Bacardi Razz Nice 20.987 4 5247
Solid spiller dette og. Gjort det godt på mange verdener og innehar bra med skills. Vil nok stige på lista.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
5 Terminator Power 35.027 6 5838
Folk på .no har en tendens til å forgude utlendinger som gjør det bra i starten av de norske verdenene uten særlig mer bekjentskap. Virker dog som at denne karen har en mer langsikitg plan for sitt opphold på denne verdenen og er vel av de spillerne på V18 som har fått utrettet mest.

Spiller en amerikaner og en nordmann på denne brukeren.
 

DeletedUser

Guest
1 juca chaves 43.318 7 6188
Rank 1, ukjent fyr. Virker som en spiller som kan holde seg i toppen en god stund. Hvilken stamme denne brukeren tar del i er det store spørsmålet.

2 Lexington Power 38.106 7 5444
Fremstår som en god spiller, og dessuten hyggelig. Denne spilleren blir nok en toppspiller senere i spillet også.

3 carno Power 38.039 8 4755
Ukjent spiller for min del, virker som om denne spilleren har stor sjans til å gjøre det bra fremover.

4 *Stark* Nice 37.466 8 4683
Gode og koselige spillere her. Denne brukeren vil holde seg på toppen lenge, veldig lenge.

5 Terminator Power 36.690 6 6115
Mye fine byer, ligger godt til. Fremstår som en spiller som kan ligge en stund i toppen.

6 Lilleulven 24/7 36.326 10 3633
Denne spilleren ligger trygt og god til, kanskje litt for godt til? vil nok falle nedover etterhvert. Fremstår alikvel som en god spiller, og en aktiv farmer(?).

7 Ragnar Lodbroch 24/7 35.830 6 5972
Brukt endel PP her. Virker som er spiller av det gamle slaget, har et fint cluster og har gjort det bra starten.

8 Fakenickern Power 35.706 6 5951
God spiller, tror denne brukeren vil være å finne lengre opp i fremtiden.

9 Mary kay Nice 35.339 10 3534
Flott bruker, tror disse karene vil gjøre det enda bedre enn de allerede har gjort. Jeg spår en lys fremtid for denne brukeren.

10 Lemmy 24/7 30.697 4 7674
Ligger trygt og godt til, med fire store byer. Denne brukeren vil nok holde seg på topp 25 en stund.

11 Mao Zedong Nice 30.527 9 3392
Farmer mye, ikke bare mye men mest. Denne spilleren er flink. Jeg spår en 1. plass på Magnus, jeg er iallefall sikker på at han vil holde den en periode.

12 yasir Power 30.152 7 4307
Virker som en god spiller, denne brukeren har jeg også sett endel til tidligere. Jeg spår en lys fremtid her også.

13 BananasInPyjamas Nice 29.256 5 5851
Her spiller noen tyskere. De er hyggelige, og flinke... Jeg tror de kommer til å ligge rundt 10-plass en stund.

14 Zimpley Nice 29.072 6 4845
Min kjære nabo. Disse guttene er erfarende og gode, jeg spår en lys fremtid for disse karene.

15 RaM77 Power 28.764 6 4794
En spiller som ligger trygt til, gode muligheter for å vokse også. Denne brukeren vil nok stige i rank.

16 Pål Gunnar Mikkelsplass Nice 28.385 6 4731
Her spiller Helge. Min gode nabo. Denne brukeren vil gjøre det bra i fremtiden, erfarenheten han vil nok hjelpe på.

17 Herr Granpa 24/7 28.194 6 4699
God spiller, vil nok komme seg høyere opp på rangstigen.

18 Kong Leopold Power 27.659 6 4610
Ukjent spiller for min del, ser ut til å klare seg greit.

19 Deathmachine Morra$ 27.596 6 4599
Virker som en flink spiller, men har lite kjennskap til denne karen.

20 Belzebub Power 26.175 5 5235
Ukjent spiller for min del dette også... Denne spilleren har muligheter for å gjøre det bra.

21 Vassendgutane Nice 25.955 7 3708
Det er meg det. Meget oppegående fyr, *2.

22 TW-guiden Nice 25.635 6 4273
Her spiller Lord Zippy og Odd(rar). Disse to karene er veldig flinke, og ikke minst hyggelige. Jeg spår en topp 5 plassering for disse, kanskje bedre?

23 Bacardi Razz Nice 25.410 5 5082
Roger, god spiller, som de fleste har kjennskap til. Han vil nok gjøre det bra her, så bare å følge med!

24 Sarumann Nice 24.818 5 4964
Her spiller Ole og Ruben. Kjente og gode spillere. Denne brukeren har store forventninger fra meg.

25 Zara Power 23.724 6 3954
Ukjent spiller for meg, ligger trygt til, kanskje litt for trygt til her også?
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nei, men er flere gode spillere i toppen enn det pleier å være. Vanligvis så blir mange gode spillere med mye poeng tatt ut tidelig, det har ikke skjedd på V18. Her er det for vanskelig å ta ut de gode spillerne tidlig grunnet hastigheten.

Ja, jeg har vært for snill :p
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Flaut at du snakker om pp hos ragnar men ikke his lemmy. Ragnar har faktisk adlet spillere mens lemmy bare går for grått.
 

DeletedUser

Guest
Sorry Magnus, jeg vet dessverre ikke om alle som bruker masse PP... Beklager!
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Nei, men er flere gode spillere i toppen enn det pleier å være. Vanligvis så blir mange gode spillere med mye poeng tatt ut tidelig, det har ikke skjedd på V18. Her er det for vanskelig å ta ut de gode spillerne tidlig grunnet hastigheten.

Ja, jeg har vært for snill :p

Hehe, mulig du har rett. Har uansett inntrykk av at denne verdenen innehar et bedre nivå enn på en stund. Mulig jeg blir blendet av de sterke personlighetene som finnes her, men uansett så lover det godt for en artig verden, selv om den er litt treg når det gjelder gangtiden, som du nevner.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Synes det kan være greit med en "snill" liste også til forandring.
Bygger seg nok opp mer hat etterhvert, og om jeg kommer meg opp på topp 25 skal dere nok se at hatet kommer frem i folk :devil:
 
Topp